Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pikk käivitus ja jõuetus alla 2K pöörde 01.a 132kw AKE (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2929)
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 27.07.19 16:35 Tsiteeri
Pikk käivitus ja jõuetus alla 2K pöörde 01.a 132kw AKE



Mure selline,et masinal suhteliselt pikk käivitus ja jõuetus alla 2K pöörde.Kui pöörded saab 2K ja üle selle tuleb ka teravus.Eelmine omanik olevat uurinud võimalikku põhjust ja jõudnud järeldusele,et asi peab olema kõrgsurvepumbas.

Kas sellisel väitel võib tõepõhi all olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.07.19 08:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uko
Eelmine omanik olevat uurinud võimalikku põhjust ja jõudnud järeldusele,et asi peab olema kõrgsurvepumbas.



Mida kõike küll inimesed välja ei mõtle, peaasi, et mitte oma autot hooldada.

Kas see on see V6 diisel, millel on hoolduses ette nähtud nukkade vahetus, aga mitte keegi mitte kunagi ei tee seda?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 28.07.19 10:31 Tsiteeri


Nukad olevat kontrollitud.Silmaga nähtav kulumine olevat minimaalne olnud.Olen masinat omanud kõigest mõned päevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 28.07.19 13:21 Tsiteeri


Äkki läheks diagnosti ja loksutaks kõik vajaliku läbi arvutiga? Ennustamine jäägu mustlastele.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.19 13:32 Tsiteeri


Krt mõtlen iga kord neid hitleri teemasid lugedes- infot peaks piisavalt leidma kui huvi ja ikka leidub inimesi kes tahavad nendega jamada. Seda enam kui ostes juba ei sõida.
Selle mootori puhul(isegi kui sõidab) pole ju ökonoomust ka arvestades minekuga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 28.07.19 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Äkki läheks diagnosti ja loksutaks kõik vajaliku läbi arvutiga? Ennustamine jäägu mustlastele.


Eks vist peab seda tegema jah.Lihtsalt mõtlesin,et kellegil sarnased sümptomid masinal olnud ja oskab asja kommenteerida.
Aga kas on kedagi pädevat,kes asjaga hakkama saaks või on see ainult teeninduse teema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.07.19 19:11 Tsiteeri


Pikk käivitus külmalt või soojalt?
Pumba kulumine avaldub rohkem soojalt, külmalt pigem vale "süüde" või siis kütus vajub ära. Kas mootor kuiv pealt ja alt, pihustite tagasivoolud kuivad? Pritsehetke võiks testida arvutiga, samuti turborõhku ja õhulugejat seoses selle uimasusega.
Need "hitlerid" on minu meelest kõige rohkem "külaseppade" poolt remonditud autod maailmas, seega võib viga milles iganes olla, valesti kokku pandud mootorid pole ka haruldased.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 29.07.19 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pikk käivitus külmalt või soojalt?
Pumba kulumine avaldub rohkem soojalt, külmalt pigem vale "süüde" või siis kütus vajub ära. Kas mootor kuiv pealt ja alt, pihustite tagasivoolud kuivad? Pritsehetke võiks testida arvutiga, samuti turborõhku ja õhulugejat seoses selle uimasusega.
Need "hitlerid" on minu meelest kõige rohkem "külaseppade" poolt remonditud autod maailmas, seega võib viga milles iganes olla, valesti kokku pandud mootorid pole ka haruldased.


Pigem soojalt.Täna hommikul läks natuke kiiremini käima.Auto alla pole veel saanud.Pihustid paistsid ka nagu kuivad olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 29.07.19 10:04 Tsiteeri


Jõuetust võib neil masinatel kindlasti põhjustada ka vigane N75 solonoid, mis juhib turbo geomeetriat. Aga jällegi, enne tasub arvutiga teha korralik diagnostika sh ka logida turbo rõhku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 15.08.19 18:09 Tsiteeri


Selle teema võib lugeda lõppenuks.Probleem lahendatud.Kõiges oli süüdi peffis jahutusvedeliku temp. andur ja 1 oksudeerunud klemm.:cool:

Panen siis siia ka need vead mida see peetis andur põhjustas.Ainuke mis alles jäi on see mootoripadja oma.

5 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
01442 - Misfire due to Lack of Fuel
35-10 - - - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 -
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 21.08.19 17:50 Tsiteeri


Pikk käivitus siiski ei kadunud ära :(
Kui mootor töötab ja siis seisma jätta ning kohe uuesti käivitada,käivitub koheselt.Ja nii võib mitu korda järjest teha.Käivitub koheselt.Kas siiski võib tegemist olla väsinud kõrgsurvepumbaga?Mingeid veakoode ei esine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.08.19 18:07 Tsiteeri


Pritsehetk kontrollida, samuti aku ja starter, et ajaks piisavalt kiiresti ringi mootorit. Mõnedel TDI-del on väidetavalt nõutud mingi miinimum pöörete arv starteriga sooja mootoriga. Testitakse temperatuurianduri pistiku lahti ühendamisega, see näitab ajule külma mootorit ja tühistab selle miinimum pöörete nõude, peaks paremini käivituma siis. Kui miski ei aita, siis teine pump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uko
huviline



Registreerunud 11.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad(132 kiluvatti),Avensis (130 kiluvatti)

postitati 21.08.19 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Pritsehetk kontrollida, samuti aku ja starter, et ajaks piisavalt kiiresti ringi mootorit. Mõnedel TDI-del on väidetavalt nõutud mingi miinimum pöörete arv starteriga sooja mootoriga. Testitakse temperatuurianduri pistiku lahti ühendamisega, see näitab ajule külma mootorit ja tühistab selle miinimum pöörete nõude, peaks paremini käivituma siis. Kui miski ei aita, siis teine pump.


Pikem käivitus on nii soojalt,kui ka külmalt.Seega ei saaks probleem nagu selles miinimum pöörete arvus olla.Samas kui välja suretada ja kohe uuesti käivitada,läheb kohe matsust käima.Ei minigit probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]