Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 Avant 2.0TDI - 2017 - inaaris (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6310)
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.19 22:23 Tsiteeri
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI - 2017 - inaaris



Tere!

Ühinen lõpuks ka antud foorumiosa mõistes klubiga.
Praktiliselt kaua oodatud unistusi taastäitumine.
Varasemalt olen omanud B7 2.0 103kw A4-ja, millega sain lõpptulemusena ikka vihaselt vastu näppe.
Aga, samas, kui seda A4-ja poleks olnud, siis tõenäoliselt ei teaks ma siiani autodest mittemidagi. A4-jale eelnevad masinad olid ebareaalselt töökindlad ning tekitasid ärahellituse tunde. Ja mingi hetk pidi reality-check nii või naa tulema. Seega, maksin nii ajas, kui rahas kogemuse eest :).
Valituks osutus 2017a C7 A6 Avant, 2.0 TDI 140kw, S-Line pakett (kui see on õige termin), sportvedrustus ning 30mm madaldus. Auto läbisõit kättesaamise hetkel oli 34 000km ja see oligi praktiliselt üks olulisemaid valikukriteeriumeid Minu jaoks (uus+väike ls). S.t viia risk miinimumini, kui hakkab hullu pööra meeldima/millestki puudust tundma, siis saan tulevikus vahetada vajadusel komplekteerituma vastu.
Uuema generatsiooni 3.0 mootorite potensiaalsed võimalikud jack-pot vead meenutasid natukene B7 aega + peamiselt linnamasin, seega, 3.0 masina variant sai praktiliselt koheselt maha kantud.
Suures plaanis varustatuse mõistes peale S-Line paketti midagi enamat ei olegi ja tulles viimase generatsiooni Superbi pealt, siis paar asja välja arvata ning esimese kahe nädala mõistes ei tunne puudust ka.
Lõpptulemusena, Superb oli väga hea masin, aga nö tervikpildi mõistes on Audi ikka fenomenaalne. Pole mittemidagi öelda. Alguses nagu ei tundunud tasemevahe väga suur ja tekkis proovisõidu ajal ka küsimus, et kas Mul ikka on seda autot vaja ja mida see lõpptulemusena juurde annab. Aga, iga järgneva kilomeetriga hakkasingi arusaama, et kardinaalselt vahet ei olegi, aga terviku mõistes on C7 A6 klass omaette. Vähemalt võrreldes Superbiga.
Lähitulevik:
Hetkel kummitab Mind sisuliselt kaks asja.
Superb hellitas ära tagurduskaameraga. Annan mingi perioodi, et lõplikult enda jaoks selgeks teha, kas see on elutähtis Minu jaoks või mitte.
MMI ekraani suurus (antud autol on RMC) ning Apple CarPlay/Android auto puudumine. See oli Superbi üks Minu absoluutsetest lemmiklisadest. Ja kuna veedan töö tõttu väga palju aega erinevate rendikate roolis, olen hakkanud mõistma, kui kõva tootega on tegemist. Autod, nende navid/juhtsüsteemid on erinevad, CarPlay/Android auto alati ühesugune. Seega, selle harjumuspärase elemendi puudumine tekitab antud hetkel ebamugavust. Kas ka nö ratsionaalset ebamugavust (ehk, ma ei saa ilma selleta hakkama vs see, et ma panen telefoni ilusti armatuurile ja vaatan sealt), sellele ma veel vastata ei oska. Igaljuhul, otsustasin, et nö seda vahemoodulit (mis viib lihtsustatult Smartphone mooduli pildi MMI ekraanile) ma ostma ei hakka. RMC-l ei ole häda, aga pildikvaliteet on madal. Kui juba raha raiskama hakata, siis prooviks kaks kärbest ühe hoobiga tappa.
Kuna lähitulevikus (2020 1 kvartal) tuleb RSNAV välja nö koondlahend (suurem MMI ekraan + Apple CarPlay/Android auto box), siis mõtlemisaega on piisavalt. Kui toode väljas ja esimesed review-d olemas, siis vaatan uuesti peale sellele teemale.
Miks potensiaalselt RSNAV ning mitte hiinakas/britt? Britt - Tundub tehniliselt sama tase, kui RSNAV , aga hind on kõvasti kõrgem. Hiinakas - Odavam, kuid kasutajaarvamused on seinast-seina. Ning, antud hetkel ei paku ei hiinakas/britt suuremat ekraani.
Aga, kana pole veel munenud, seega ootame selle hetke ära.

PILDID:
VAJUTA SIIA!

Edu!
Indrek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 14.10.19 21:53 Tsiteeri


Aga pildi järgi on vähemalt (Matrix) LED? Pane salongist ka mõni pilt!

Muretuid kilomeetreid C7ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 15.10.19 18:53 Tsiteeri


Kas samas segmendis mõnda meelepärast nelikveolist polnud?
Peagi läheb libedaks ja enda kohta võin öelda, et talvel hommikul aknast välja vaadates nähes täissadanud ja plägast tänavat jätan esiveolise tööauto võtme kummutile ja valin quattro. Kuidagi turvalisem tundub see liiklemine ja vististi kulub ka vähem närve sellistes oludes igapäevaselt linnavahel nökerdades. Seega minu jaoks on see enam, kui maitse asi :D
Muretuid kilomeetreid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.19 06:51 Tsiteeri


Tere!

Panen lähiajal kogu varustuse nimekirja ja teen salongist pildid, kui auto uuesti puhas on :).
Quattro oli loomulikult üks eesmärke valikul, aga kuna üsna pika ajal jooksul ühtegi ei tekkinud (eelpool toodud tingimustele vastav masin), siis loobusin sellest ideest antud momendil.
Ma täielikult nõustun su arvamusega. Aga, ma usun, et kuna ma pole nelikveolisega veel kunagi pikemalt sõita saanud, siis tõenäoliselt ma ei oska veel milleski puudust tunda :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.19 14:21 Tsiteeri


Tere!

Pikka aega vaikus ja korralikke pilte sisemusest pole siiani teinud.
Aga, mis vahepeal tehtud on:
1. Esimene hooldus tehtud (Audi esindus suhtus minu "pervertsusesse" iga 10k tagant õli ja filtrite vahetusi teha paremini, kui 4a Skoda :));
2. 17" talvekad hangitud ja alla pandud. Sõita mugavam ja kütusekulu tunduvalt väiksem (vähemalt maanteel), aga visuaalsuse poole pealt ootan uuesti kevadet;
3. Tellitud ära uus Android baasil ekraan + tag.kaamera (3s osapool). Valituks osutus selline toode (https://www.youtube.com/watch?v=SaUtoTw9z6s);
Mured:
1. Auto uksed klobisevad. Hoolduse ajal juba härrasmehed Audis tihendasid ja vahetasid uksetüüblid. Idüll kestis nädal aega ja nüüd liigun iga nädalaga edasi nö algpunkti poole. Ehk, iga müks/auk/ebatasasus ja parem uks klobiseb korralikult.
2. Kui külmalt mootor käima panna, siis kuulen ca 10-15 sek sellist kõrina laadset heli. Olen suhteliselt kindel, et see tuleb mootoriruumist. Proovin lähiajal selle ülesse filmida. Soe käivitus on korrapärane ja helide mõistes klassikaline. Loodetavasti on kõik korras. Vähemalt Superbi ajast meenub see, et kui auto käima läks, siis esimesed minut - kaks sõitu oligi iga gaasipedaali vajutusel kuulda uluvat heli. Hoian sõrmed ristis, et see kõrin on ka lihtsalt üks tänapäeva 2.0 TDI eripäradest.
3. Auto-hold uimane. Vähemalt võrreldes Superbiga. Tulles Superbi pealt ja kasutades Audil auto-holdi tundub mulle igakord, et nagu auto jääks kuidagi hiljaks selle piduri maha võtmisega. Ei oskagi rohkem põhjendada. Selline kerge nõks käib ja siis liigub edasi. Lasin selle ka hoolduses üle kontrollida ja väitsid, et Audil see täpselt nii käima peabki. Ei ole veel kuni siiani suutnud enda jaoks ära põhjendada, miks ma iga kohaltminek seda nõksu peaksin taluma. Samas, Superbi ajal ei olnud 4a kordagi hetke, kus ma selle deaktiveerinud oleksin.
Auto üldistatult:
Väga mugav ja kõik on peaaegu nagu oodatud. Ainukene asi, millega ma natukene jalga lasin oli see, et kui "sobilik" ikkagi sportvedrustus meie oludesse on. Pikema proovisõidu ajal ei suutnud seda nagu ära registreerida. Aga, nüüd 17" lamellidega lööb ta neid ebatasasusi ikka üsna tugevalt salongi välja. Ei olegi nagu midagi hullu tee mõistes (samad teed, mida ma olen juba mitmeid aastaid sõitnud), aga kui ikka ebatasasused on, siis seda salongis ma ühte või teistpidi tunnen. Olgu see siis kas mingisuguse plastikelemendi hääl või siis tagumikutunne. Maanteel on auto ideaalne. Eriti tore oli 17" lammelide järgselt näha, et selle autoga annab väga edukalt 4,5l/100km kütusekulu välja sõita. 19" velgedega oli parim number sama marsruudi peal ca 5,5 -5,6.
Mis puudutab lisasid ja avastusi, siis:
1. Musta värvi lagi on väga mõnus - Mul kaks väikest bakterit autos. Ja Superbi heledale laele nad tegid ikka üsna kiirelt üks null;
2. Sportistmed on VÄGA mugavad - Tõesti mõnus istuda ja mingit väsimust ega selja kangestumist pole selles autos ka pikal otsal tundnud;
3. Ambient lightning salongis on väga hea lisa - Ei osanud kunagi hinnata sellise asja vajalikkust ega mõtet. Aga, no tõesti on super. Nii praktilisuse, kui silmailu mõistes;
4. Valgustatud ukse käetoed (väljast) - Väga hea ja praktiline asi;
5. Driving Mode´d omavad ka mingit reaalset funktsiooni :) - Suur oli Minu üllatus, kui ma avastasin, et "Efficiency´ga" auto ka reaalsuses käitub teistmoodi ja võtab vähem kütet. Vana auto ajast ei olnud suurt vahet, millist reziimi sa kasutasid :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.11.19 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inaaris
3. Auto-hold uimane. Vähemalt võrreldes Superbiga. Tulles Superbi pealt ja kasutades Audil auto-holdi tundub mulle igakord, et nagu auto jääks kuidagi hiljaks selle piduri maha võtmisega. Ei oskagi rohkem põhjendada. Selline kerge nõks käib ja siis liigub edasi. Lasin selle ka hoolduses üle kontrollida ja väitsid, et Audil see täpselt nii käima peabki. Ei ole veel kuni siiani suutnud enda jaoks ära põhjendada, miks ma iga kohaltminek seda nõksu peaksin taluma. Samas, Superbi ajal ei olnud 4a kordagi hetke, kus ma selle deaktiveerinud oleksin.

8HP kastiga C7-l töötab Auto-Hold igatahes perfektselt. Nagu gaasi näpid, nii astub koheselt ja väga sujuvalt minema.
Võimalik, et siin on tegemist mingi S-Tronic kiiksuga.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 09.11.19 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: inaaris
3. Auto-hold uimane. Vähemalt võrreldes Superbiga. Tulles Superbi pealt ja kasutades Audil auto-holdi tundub mulle igakord, et nagu auto jääks kuidagi hiljaks selle piduri maha võtmisega. Ei oskagi rohkem põhjendada. Selline kerge nõks käib ja siis liigub edasi. Lasin selle ka hoolduses üle kontrollida ja väitsid, et Audil see täpselt nii käima peabki. Ei ole veel kuni siiani suutnud enda jaoks ära põhjendada, miks ma iga kohaltminek seda nõksu peaksin taluma. Samas, Superbi ajal ei olnud 4a kordagi hetke, kus ma selle deaktiveerinud oleksin.

8HP kastiga C7-l töötab Auto-Hold igatahes perfektselt. Nagu gaasi näpid, nii astub koheselt ja väga sujuvalt minema.
Võimalik, et siin on tegemist mingi S-Tronic kiiksuga.


Kinnitan sama, võimalik, et kettad-klotsid mängivad oma rolli. Mul hetkel orig. kettad ja klotsid. Auto-hold töötab tavapidurite baasil. Ausalt õeldes pole keegi kurtnud siiani selle üle.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 20.4.1). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 09.11.19 13:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inaaris
2. Kui külmalt mootor käima panna, siis kuulen ca 10-15 sek sellist kõrina laadset heli. Olen suhteliselt kindel, et see tuleb mootoriruumist. Proovin lähiajal selle ülesse filmida. Soe käivitus on korrapärane ja helide mõistes klassikaline. Loodetavasti on kõik korras. Vähemalt Superbi ajast meenub see, et kui auto käima läks, siis esimesed minut - kaks sõitu oligi iga gaasipedaali vajutusel kuulda uluvat heli. Hoian sõrmed ristis, et see kõrin on ka lihtsalt üks tänapäeva 2.0 TDI eripäradest.


Tsitaat:
Algselt postitas: inaaris
Varasemalt olen omanud B7 2.0 103kw A4-ja, millega sain lõpptulemusena ikka vihaselt vastu näppe.


Ma isiklikult olen seisukohal, et diiselmootoritega saabki suurema tõenäosusega vihaselt vastu näppe kui bensiini/gaasimootoritega. Pole veel nii vaeseks jäänud, et peaks kokkuhoiu nimel bensiinist loobuma diisli kasuks.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
huviline

Avatar


Registreerunud 24.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDI

postitati 09.11.19 14:11 Tsiteeri


Kui oma android asja kätte ja külge saad, olen väga huvitatud tulemusest, tulen kasvõi külla sulle, et näha :D Kui hea asi on, siis telliks endale ka.

Mis toote sa lõpuks valisid kui see saladus ei ole ? St ehk saad linki vms jagada.

Nõustun, et auto-hold uimane :/


Üldiselt tuleb meeles pidada vana tõde, et "mida kõrgemaks Quattro tõstad, seda kaugemale pead traktori järele kõndima"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 09.11.19 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ma isiklikult olen seisukohal, et diiselmootoritega saabki suurema tõenäosusega vihaselt vastu näppe kui bensiini/gaasimootoritega. Pole veel nii vaeseks jäänud, et peaks kokkuhoiu nimel bensiinist loobuma diisli kasuks.:)


Arvestades, kui vähe on Audi bensukaid võrreldes diislitega, siis mina küll nii ei arva. On ka bensukatel väga palju hädasid, palju hullemaid, kallid parandada ja keeruline tuvastada teinekord. Seda võib ka siin foorumis lugeda, kui need mõned üles otsida. Kuna neid nii vähe, siis hädaruupor ei tööta.
Kõige tüüpilisem kurtmine on: ei käi õigesti, puterdab, sööb õli, kuna kolvigrupp on rämedalt kulunud ja remont kallis, tahma ladestumine sisselaskesse ja klappidele, katid ei jaksa enam, küll ei toimi gaasilt, küll bensult, kütuse korrektsioon paigast, heitgaasituluke põleb, ketid kolisevad või lausa hüppavad üle teatud mudelitel, tagumine vändasimmer lekitab lisaõhku, pihustiprobleemid jne. Mina ütlen jälle niipidi, et niikaua, kui jõuan korraliku diisli osta, ei vaata bensuka poolegi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 20.4.1). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
klubiliige



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi A3 2009, BMW X5 E70 4,8l V8, Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 09.11.19 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ma isiklikult olen seisukohal, et diiselmootoritega saabki suurema tõenäosusega vihaselt vastu näppe kui bensiini/gaasimootoritega. Pole veel nii vaeseks jäänud, et peaks kokkuhoiu nimel bensiinist loobuma diisli kasuks.:)


Arvestades, kui vähe on Audi bensukaid võrreldes diislitega, siis mina küll nii ei arva. On ka bensukatel väga palju hädasid, palju hullemaid, kallid parandada ja keeruline tuvastada teinekord. Seda võib ka siin foorumis lugeda, kui need mõned üles otsida. Kuna neid nii vähe, siis hädaruupor ei tööta.
Kõige tüüpilisem kurtmine on: ei käi õigesti, puterdab, sööb õli, kuna kolvigrupp on rämedalt kulunud ja remont kallis, tahma ladestumine sisselaskesse ja klappidele, katid ei jaksa enam, küll ei toimi gaasilt, küll bensult, kütuse korrektsioon paigast, heitgaasituluke põleb, ketid kolisevad või lausa hüppavad üle teatud mudelitel, tagumine vändasimmer lekitab lisaõhku, pihustiprobleemid jne. Mina ütlen jälle niipidi, et niikaua, kui jõuan korraliku diisli osta, ei vaata bensuka poolegi.

+1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x A8 D2 V8 FL

postitati 09.11.19 19:27 Tsiteeri


Citroeni 2.0hdil pole ma küll 4 aasta jooksul midagi pidanud tegema ja sama ka fordi 2.0tdil viimase 7a vältel.

Allroad on ka olnud suht probleemivaba nende 3 aasta jooksul mis endal on olnud. Ja tehase katid on 100% isegi peale 15a ja 230tkm, kuid eks need klapisääre tidendid hakka väsima ja sellest HC tühikäigul 44 ja pööretega 39. CO 0.006 ja 0.011 vastavalt.

Eks ta rohkem ole, et saad seda mille eest maksad kui näiteks vaadata Kareli viimast S4 saaga video ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.19 12:53 Tsiteeri


1. Rs156, teeme ära! Toode peaks olema vana RSNAV-i toode. Miks kirjutan “peaks”. Rsnav kandis selle hiljuti maha (kaotas soodsa diili komponentide kokkuostul). Aga, seltsimehed Venemaal on sama asja “üle” võtnud ja müüvad seda. Linki ei oska leida, kuna tellisin Audiofookuse kaudu, kes selle Mulle jutu käigus välja pakkus. Ebay/aliexpressis on ka sisuliselt 1:1 välimusega hiinakaid. Aga, oma tagumiku kaitseks otsustasin läbi Eesti teenusepakkuja osta. 1a garantiid on väärtus vs see, et pead oma kuludega selle tagasi Shensheni shippima. Kui käes ja paigaldatud, siis teen mingil kujul review. Kes soovib, saab ise vaatama ja näppima tulla. Hind oli 750 EUR (ainult raadio). Lisaks siis kaamera.
2. Diiselmootori valik. Ma ei ole ka väga nõus selle kriitikaga. Reeglina on üks-ühele korrelatsioon, kui vana/hooldatud masina valid, seda rohkem hooldust nühid. Mu eelmine auto pidi olema räige õlisöödik. 10k tagant õlivahetus ja ei juhtunud midagi. Lisaks hunnikus muid vigu, mis pidid kõik avalduma just sellest, kui välp läheb liiga pikaks. Täpselt sama jutt oli kunagi CVT kastide osas. Kallis, nõrk jne... Aga, enamik tegi esimese õlivahetuse +200k km pärast tehasest väljasõitu...
3. Auto-hold. Ma ei usu, et see on DSG teema. Vana masin oli ka DSG, arvan, et ikkagi peamine vahe tuleb sellest, et üks on disla ja teine bensiin. Ja läbi selle tulevad mingid pisinüanssid, millega sa ära harjud. Ja isegi, kui see “ebamugavus” jääb, siis see ei ole kuulu kindlasti probleemide nimistusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupsik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 ´98 , Kodiaq ´17

postitati 10.11.19 21:49 Tsiteeri


Tervitus!
Vabandan, et teise mehe teemat risustan aga kas on mõistlik osta diisel auto pere teiseks autoks kui see sõidab vähe ja elan linnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 11.11.19 05:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupsik
Tervitus!
Vabandan, et teise mehe teemat risustan aga kas on mõistlik osta diisel auto pere teiseks autoks kui see sõidab vähe ja elan linnas?


Diisel auto on liiga lai mõiste, et selle põhjal midagi kosta. Kui linnas ja vähe, siis pole vist üldse mõtet autot osta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 20.4.1). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupsik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 ´98 , Kodiaq ´17

postitati 11.11.19 08:36 Tsiteeri


No hetkel on kaks autot ja elu on näidanud et läheb neid mõlemaid vaja. Lihtsalt plaan on see teine uuema vastu vahetada. Aga kuna vähe sõitu ja linn siis mõtlesin bensuka rada jätkata(praegune on). Aga nagu Jann siin välja tõi siis Audi bensukate valik on lahja, seetõttu küsisingi diisli kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 11.11.19 09:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupsik
No hetkel on kaks autot ja elu on näidanud et läheb neid mõlemaid vaja. Lihtsalt plaan on see teine uuema vastu vahetada. Aga kuna vähe sõitu ja linn siis mõtlesin bensuka rada jätkata(praegune on). Aga nagu Jann siin välja tõi siis Audi bensukate valik on lahja, seetõttu küsisingi diisli kohta.

Sain vahepeal asendusautoga ringi sõidetud (Q3, ultra TDI). Läbi ummikute Mustamäelt Ülemistesse ja mootor ei läinud soojaks.

Ma pakuks, et igapäevasteks sõitudeks mis on alla 50km, ei tasu vist diisel ära. Kahene bensukas on igati reibas (kui seda lahja all silmas peeti)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.11.19 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupsik
Tervitus!
Vabandan, et teise mehe teemat risustan aga kas on mõistlik osta diisel auto pere teiseks autoks kui see sõidab vähe ja elan linnas?



Kindlasti mitte, sõida parem bussiga.:D
Tahtsin öelda, et keegi ei saa seda sulle ette öelda. Mulle isiklikult need traktorite mootorid sõiduautode peal ei meeldi (eriliselt mitte veel keskmisest kallimate ja natuke kõrgema klassi autode peal nagu Audi...) ja ei ostaks ka siis kui sõidaks 8 h päevas ja aastas 150 000 km. Vaevalt, et sulle sellest soovitusest abi oli.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.19 10:53 Tsiteeri


Tegelikult oli Mul pikkaaega täpselt sama küsimus, et miks ikkagi TDI.
Eriti päevakajaline oli see sellepärast, et ma ju eelmine kord sain korralikult vastu näppe.
Kuhu ma oma mõtlemisega välja jõudsin ja miks otsustasin ikkagi 2.0 TDI kasuks?
1. Eelmine auto oli 250k LS ja 6a vana, kui ma selle sain;
2. Linnasisene kilometraaz on väike (ca 30km päevas, äripäev) aga nn tööaeg on kuskil 40 - 50 min autoroolis. Ehk, seadsin tingimuseks (mida ma ka proovisin), et ma saan enda otsade juures masina ja kõik õlid soojaks. + Hunnikus töösõite linnaväliselt. Ehk, masin saab oma protsessid ja põletused igatipidi ära teha, isegi, kui Mul on nö full-on linnanädal.
3. Riskivabadus. Ehk, hästi lihtne mõttekäik. Uuem auto, väike LS ning korralikult hooldatud. Kuna proovisõit ja ekspertide kättesaadavus oli nagu oli, siis lähtusingi sellest, et kui ma ostan uuema poolse auto (ehk, kärbin oma ambitsiooni kõige muu osas, s.h varustus/hind jms) ja panen selle keskkonda, mis soodustab nö põhhi minekut, siis see kõik on võimalikult hiline;
4. Kasutusperspektiiv. 2 max 3a vahetan selle auto ära. Jällegi, p3-ga seonduvalt oluline argument;
5. Aja ja tehnoloogia muutus. Mida rohkem ma neid autosid uurisin ja konsulteerisin, siis üks põhiargumente, mis tegelt välja tuli ja millest minu kogemuse põhjal piisavalt ei räägita ongi just nende nö autode kasutuseripärad. Me oleme 21s sajandis, aga ikkagi räägitakse, et kui oled linnamees, siis sõida bensiini/elektriga, kui oled maantee mees, siis sõida TDI-ga. Mis see reaalsus tegelikult on? Ma jõudsin selleni, et lõpptulemusena on need autod juba väga optimeeritud kõikidesse keskkondadesse. Ehk, protsessid on muudetud kiiremaks (ntks DPF-i põletus täna VS 2006a autoga). Minu vana A4 tegi seda 1x kuus. A6 rammib igasse nädalasse ühe seanssi. Auto soojaks minek (s.h, õlid), mis on aluseks nende protsesside puhul on tehtud kiiremaks. Need kõik asjad kokku muudavad kogu pilti väga tugevalt. Ja nagu vanasõna ütleb, klient on kuningas ja tootja teeb, mida klient soovib. Ja täpselt nii ongi.
6. Jah, ei ole saladus, et ka Minu eelistus oli bensiinimootor. Aga, leida Minu nõuetele vastavat masinat oli väga keeruline. Aga, fakte vaadates ei näe ma ausaltöeldes suurt vahet enam. Kui ostad vana auto, siis tegeled ikka samade probleemidega, nagu vana auto puhul. Kui ostad uuema auto, siis mõlemi mõistes risk madaldatum;
7. + Julgustusena mõjus see, et Mul on üks tuttav, kes on üle 2a C7-ga (ostmise hetkel LS 60k) sõitnud linnas. Põmst olematu LS, aga usinalt töötunde. Küsisin, kuidas olnud on, vastas, et hoiab lihtsalt kõikidel protsessidel sõrme pulsil (DPF-i põletused jms) ning kuni siiani on väga hea olnud. See andis lootust, et mu mõttekäik valikul oli õige.
7. Eks lõpptulemusena jälle P õpetab, kui see on vajalik :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupsik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S8 ´98 , Kodiaq ´17

postitati 11.11.19 13:15 Tsiteeri


Lahja all mõtlesime seda, et valik on lahja. Diisel Audisid on rohkem müügis. Ja eks võimalikult uus ja vähese läbisõiduga(nagu inaaris siin ostis) vähendab kindlasti riske tunduvalt aga kahjuks mu eelarve praegu ei küündi nii kõrgele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.11.19 17:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupsik
Lahja all mõtlesime seda, et valik on lahja. Diisel Audisid on rohkem müügis.


Sellepärast ongi valik lahja, et headest asjadest ei taheta nii kiirelt lahti saada. Riiki veetakse suuremas osas sisse ikka selliseid autosid, mis väljamaal mingil põhjusel nö. kõrvale lükatud on. Alles see oli kui vist iga teine müüdav Audi oli 2,5 "Hitler", päris hea valik oli neid, eks. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.19 11:23 Tsiteeri


Tere!

Esimesed 5000km läbitud selle autoga.
Natukene numbritest ja tagasisidest:
1. Reaalne keskmine kütusekulu - 7,16 l/100km. Suures plaanis igas paagis kuni siiani ca 200km puhast maanteed. Lõpptulemusena väga öko ja enamvähem võrdväärne keskmine kulu 1.4 110kw-sele bensukale (VAG grupi autode mõistes). Ajaga ja suviste trippidega ilmselt on lõppnumber kuskil 6,7 - 6,8l vahel. Normaalse sõidu juures (100km/h püsikal) ja väiksema rehvi mõistes 17" ei ole mittemingit probleemi sõita Tartu ots ära 4,4 - 4,5 vahel.
2. Kasti eripärad - Sain adaptsioonide nullimise teel oma kastimuredele suures plaanis lahenduse. Lõpp-pidurduse korral coasting reziimi kasti lükkamine (sõltumata sõidureziimist) jääb kuni siiani Minu jaoks müsteeriumiks, et miks seda vaja on. Aga, noh, eks peab meeldima.
3. Sõidumõnu - Maantee peal on raudselt kõige parem auto, millega olen sõitnud. Sattusin esimese lume tulekul öösel Tartu maanteele ja kuna need on Minu esimesed lamellid elus, siis tõmbas natukene jahedaks, aga auto käitus ikka VÄGA VÄGA eeskujulikult. Ilmselt see on nüüd üks neid külgi, mis räägib tugevalt sportvedru ja sellega kaasneva juhitavuse kasuks. Linnas samal ajal tunned enamvähem kõike, mis ratta alla jääb. Olen sellega nüüdseks leppinud.
4. Probleemid - Minu poolt algselt toodud probleemidest on tegelt kõige jahmatama panev salongi koostöö kvaliteet. Mis on ka ühtlasi ka sisuliselt ainukene asi, millega ma olen esinduse uksi nühkinud. Iga natukese aja tagant tuleb jälle kuskilt mingisugune krõbin ja sahin. Hetkel on parim seis (uksed on korras, v.a teatud olukordades aknaraamidest kostuvad nõksud) ja ilmselt järgneva esinduse külastusega saame nii heaks, kui see selle auto ja vedru mõistes üldse olla saab. Aga, lõpptulemusena lihtsalt Minu jaoks naljakas, eeldasin autot vahetades, et see on üks asi, mis Audi mõistes saab olema tunduvalt etem, kui oli eelmise masina puhul. Kui ideaal on saavutatud, siis analüüsin edasi.
5. Dünaamika - Praeguse hetke mõistes olen 2.0 TDI valikuga väga rahul. Minu jaoks ideaalne kombo, kui tahan rahulikult sõita on masin väga öko. Kui tahan minna anda, siis jõudu selles masinas on. Väidan, et nad on selle jõudluse ja kiirenduse selle mootori mõistes väga heaks saanud.
6. Ülejäänud auto - Kõik timm. Ilus, kena, stiilne ja korralik. Pole mittemidagi paha öelda. Ainult pagassi oleks võinud need kuradi insenerid panna need lahtiklapitavad Skoda/VW poolt kasutatavad klõpsud (kuhu saad oma toidukotid kinnitada). Praegu mässa kas oma kumminööri kinnitusega või osta omale 40 EUR-i eest mingisugused jubinad. MILLEKS?
7. Varustus - Kuna viimasel ajal on palju maantee sõitu olnud, siis tunnen üsna palju puudu navigatsioonist. Kuigi suures plaanis kasutan Waze peaaegu alati, siis sain sõbra masinat vaadata, millel tuleb spidoka juurde ühe aknana Navi (muusika, driving data jms kõrvale). Täiega hakkas meeldima. Just sellises praegusel ajal sõitmisel (kottpime, ainukene valguse allikas autode poolt toodetav). Silma ära pöörama praktiliselt ei pea ja valguse erisust ka ei ole (telefoniga tuleb, ükskõik kuidas sa seda ka ei kinnita). Igaljuhul hakkas täiega meeldima ja hakkasin otsima lahendusi, kuidas saaks enda autole nn neljanda aknana Waze tekitada. Uurisin, et tooted on olemas ja millalgi järgmise aasta jooksul ilmselt proovin ära teha, kui Shenzeni poisid jõuavad stabiilse tooteni. Hetkel YouTube´s olevad videod on paljutõotavad. Mirrorin -> Waze/Google maps.

Ning osadele teist, keda see huvitas. Sain uue raadio kätte, VÄGA ilus ja kena näeb välja. Aga, üks funktsioon ei töödanud (Audi enda MMI sisend pani pange) ja tuli välja, et praak toode. Sellest on nüüd 3 nädalat möödas. Loodetavasti järgmise nädala kahe jooksul jõuab uus Android kohale ja siis saab sellest pildid ja väikse arvustuse ülesse panna. Lühidalt aga, öö ja päev võrreldes selle 6,5" MMI ekraaniga, mis mul praegu on. Ja kõige muljetavaldam oli just see, et suurem ekraan sobitub ideaalselt autoga. Ehk, mootor töötab ilusti, tuleb ilusti ülesse, sulgub ilusti (kuni selleni välja, et on täielikult tasapinnaga tasa jms). Aga, sellest räägime siis, kui uus asi on kohal ja paigaldatud.

Häid pühi ning kena vana lõppu!
Indrek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.20 14:59 Tsiteeri


Tere!

Kauaoodatud moment saabus, sain lõpuks oma uue raadio kätte.
Apple CarPlay veel ei tööta (üks jubin puudu), kuid Android HU töötab ja ilusti, lisaks siis sellele parkimiskaamera.
Võrreldes 6,5" ekraani ja pildikvaliteediga on vahe ikka öö ja päev.
Arvestades, et tegemist on nö hiinakate tootega, siis esimene positiivne üllatus oli see, et kui loogiline on nn auto enda menüüde ning Android HU vaheline sünkronisatsioon.
Sync-i all pean silmas peamiselt seda, et kas ja kui lihtsasti asjad omavahel sassi lähevad ja/või mingisugused anomaaliad tekivad. Ei ole eriline saladus, et enamasti on hiinakate põhiprobleem just kvaliteedi kontroll ja testimine.
Ja Android OS-i poolt tõmmatav ja kasutatav funktsioonide/appide hulk on ka ikka hirmuäratavalt hullumeelne.
Pildid:
VAJUTA SIIA!
VAJUTA SIIA!
Natukese aja pärast, kui kasutada olen saanud kirjutan kommentaarid ja enda arvamuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.20 21:56 Tsiteeri


Tere!

Lubasin natukene pikemat teemat, kui Android HU-ga sõbraks olen saanud.
Seade installeeritud nüüd üle kuu aja ja kasutus on käpas.
Kui seda HU-d valisin, siis valikukriteeriumid olid Mul alljärgnevad:
1. Peab sobituma auto olemasoleva disainiga, võimalusel suurem ekraan. Minu masinal oli by default 6,5" RMC;
2. Peab allesjätma auto originaal MMI funktsioonid;
3. Peab võimaldama Apple CarPlay-d/Android autot;
4. Peab võimaldama 3nda osapoole tagurduskaamera paigaldamist;
5. Peab olema nn sulguv ekraan. Turul on nüüdseks olemas 10,5" tolline BMW stiilis headunit. Täitsa ladna on igatipidi, aga kuna C7 kereperekond on disaini mõistes siiani Minu lemmik Audide hulgast, siis Minu jaoks ei olnud see sobilik.
Punkt 1 mõistes olid variandid lihtsad, kas AirPlay/Android auto boxi paigaldamine. Nendest ei hakka lähemalt kirjutama, päris mitme kasutaja teemades jooksevad juba head ja vead läbi. Aga, see oleks ikkagi jätnud alles selle mure, et olemasolev ekraan on väike ning kehva resolutsiooniga.
Valisin allpool piltidel toodud toote. Olemuselt lihtne Androidi tablet, millele on pandud Audi ekraani disain ümber.
Funktsionaalsus on olemuselt ka lihtne, kasutaja valib, mida ja kus ta teha soovib. Ehk, kas kasutab olemasolevat Audi MMI-d kõikide võimalustega või siis elab ainult Androidis. Selguse huvides märgin ära, et valdav osa Audi MMI funktsioone ei kajastu Android HU-s. Sõidureziimid, hooldus, tel.raamat jms.
Ei ole 100% kindel, aga toode on ilmselt vana nn RSNAV-i ekraan, mis on toodangust maha läinud. Vähemalt Minu oma tuli Venemaalt ja RSNAV-i kodulehelt seda enam ei ole.
Suurimaks hirmuks alguses oli just kogu Androidi OS oma positiivse ja negatiivsega. Peamiselt kogu nö kasutajakogemus ning selle lihtsus ja loogilisus. Don´t get me wrong, aga auto seisukohast on see õige küsimus, mida esitada.
Kas töötab ilusti, kas hakkab pangestuma, kui tekivad x-juhtumid, mida ei ole testitud, kas app-d ühilduvad ilusti. Ühesõnaga, klassika. Esimese kuu mõistes ei ole ühtegi pangestumist ega anomaaliat esinenud. Kogu UX/UI on VÄGA hea, lihtne ja loogiline ning väga hästi tehtud. Olen näinud oluliselt hullemaid.
Tehnika:
1. Android 8.0;
2. 2GB sisemälu;
3. Proset ei mäleta;
4. Reso 1052 x 750 (midagi sellist oli).
Funktsionaalsus:
1. Laias laastus saad kõike teha, mida ka oma Androidi tabletiga, s.t installi kasvõi kogu Android market sinna sisse;
2. Igasuguseid klassikalisi piiranguid (ntks: VIM) Android HU-s ei eksisteeri. S.t, vabadus ja realisatsioon on väga suures plaanis kasutaja südametunnistusel. Kes kasutab normaalsuse piires või kasutad pikal autotripil NetFlixi abi :).
3. Ise seadistasin klassika, ehk, muusika, navigatsioon ja kuni tänaseni ongi kõik. Ei ole rohkem millegi järele puudust tundnud ja ilmselt ka ei tunne. Võib-olla ainus erand saab olema tulevikus mingi appi baasil diagnostika vahend. Aga, hetkel ei ole selleks vajadust olnud ja loodetavasti sinna punkti ma selle autoga ei jõua ka.
Meediumite mõistes on ühendumine lihtne. HU saab oma sisendi kas läbi BT-i või läbi AMI pordi. Kuidas kellegile mugavam. Apple CarPlay ja Android auto mõistes on kasutaja valik, kas paneb Apple CarPlay/Android auto laiendusena otsa selle variandi, mis võimaldab Wireless CarPlay/AA või Wireless+Wired. Vahemärkusena ütlen, et nö by default Android HU-d ei võimalda Anrdoid Auto-t (nii ebaloogiline, kui see ka ei ole :)) ega Apple CarPlay-d (ok, see on loogiline).
Altpool saate vaadata pilte. Kui mingi aspekt on huvipakkuvam, siis küsige julgelt. Vastan küsimustele.

Edit, uuendasin pildid ära. Annab kuju ja disaini osas selgema arusaama.

Indrek.
https://www.upload.ee/image/11192028/F7716015-99BD-45AB-B526-86A5101C2AC7.jpeg
https://www.upload.ee/image/11192032/ED09D18A-F8ED-4C63-B40A-06C6DBD1F44D.jpeg
https://www.upload.ee/image/11192092/6E91E7EC-F828-482D-AC27-07F70B3E44FD.jpeg
https://www.upload.ee/image/11194704/3E4AEBF9-D815-428C-AAE0-634E14AB50FB.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 27.02.20 05:29 Tsiteeri


Mul on küsimus, käisid Stefan-i papa juures Armeenia saslõkki söömas? Teiseks miks see ekraan sellise kujuga on, kas hn+ kuju poleks parem olnud?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus ja palju muud. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 20.4.1). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7 HN+ 8" Navi+MMI 2020 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]