Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 2.0 ABK Külmkäivitusel poob kinni. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2060)
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.19 08:10 Tsiteeri
A6 C4 2.0 ABK Külmkäivitusel poob kinni.



Tere taas!

Kuna üksjagu abi siit foorumist juba saanud siis katsuks õnne jälle. Äkki keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud.

Probleem järgmine: Kui auto on ööaega seisnud siis külmalt käivitades teeb auto mootor peale tiiru kuni kaks ja siis poob starteri kinni, nagu aku oleks tühi. Siiamaani on aga on siiski uuesti ketrama venitanud ja käima läinud. Süüde on lastud töökojas stroboga paika panna, seega sellega peaks ka OK olema ja ostsin peale ka uue aku, kuna arvasin, et äkki on viga kehvas akus.

Kui auto on käima ära läinud siis kõik ülejäänud käivitused on probleemivabad. Starter ketrab ilusti ja auto käivitub ka kenasti.

Kas selliste sümptomitega võib arvata, et starter ise on vigane? Samas kui juba korra käima läheb siis järgnevad korrad pole starteriga probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.10.19 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Light
Tere taas!

Kuna üksjagu abi siit foorumist juba saanud siis katsuks õnne jälle. Äkki keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud.

Probleem järgmine: Kui auto on ööaega seisnud siis külmalt käivitades teeb auto mootor peale tiiru kuni kaks ja siis poob starteri kinni, nagu aku oleks tühi (Uus aku on peale ostetud, kuna kahtlustasin alguses, et aku on kehva). Süüde on lastud töökojas stroboga paika panna, seega sellega peaks ka OK olema.

Kui auto on käima ära läinud siis kõik ülejäänud käivitused on probleemivabad. Starter ketrab ilusti ja auto käivitub ka kenasti.

Kas selliste sümptomitega võib arvata, et starter ise on vigane? Samas kui juba korra käima läheb siis järgnevad korrad pole starteriga probleemi.


Ära igaks juhuks mani jah, mis mootoriga su C4 on? :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.19 08:15 Tsiteeri


Täitsa rumal minust. Kõige elementaarsema asja jätsin märkimata:).

Viga parandatud. Tänud, et tähelepanu juhtisid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.19 12:28 Tsiteeri


Ideid kellegil?

Käisin täna uues töökojas, et vaadataks üle. Kontrolliti süüdet ka ja öeldi, et stroboga vaadates ei püsi süüde paigas vaid hüpleb koguaeg.
Lisaks eemaldati sinise temp anduri pistik ja mootori töös muutuseid polnud..mainiti, et tegelikult peaks muutuma.
Võib miski nendest võib olla käivitamisega seotud probleemide põhjuseks?...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 13.11.19 22:21 Tsiteeri


Mingi anduri või elektroonika viga küll nüüd starteri kinni poomist ei põhjusta.
Seal on ikka mingi mehaaniline probleem.

Oli sarnase probleemiga B3 kunagi, nõrgem või tühjem aku ei jaksanud ringi vedada. Proovisin teist kasutatud starterit sama viga. Vedasin starterile lisa massid ja plussid, ikka sama. Ei teagi mis viga oli, sõidab uue omaniku käes siiani, aku peab lihtsalt täis laetud olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.11.19 07:26 Tsiteeri


Süüde sätitakse ABK-l sooja mootoriga, sinine temp andur lahti ühendatuna ja mootoripööretel 2250-2300 rpm-i on süütenurk 6 kraadi.
Kui mingit diagnostika asjandust ei ole, siis lase akuots lahti enne protseduuride teostamist ca 10 minutiks. Tegelikult oleks mõistlik see nii ehk naa teha .
Kui sel meetodil on reguleerimine tehtud, siis ühendad temperatuurianduri tagasi ja lased tühikäigul käia u. 5 minutit. enne kui masina seisma jätad.
Tühikäigul süüde ujubki.
Igasuguseid anomaaliaid põhjustab niiskete ilmadega süütepooli pragunenud korpus. Ainus toimiv lahendus oli HÜCO, igast Temicud ja Topranid olid enesepettus varemalt.
Kurikuulus relee NR.30 armatuuri all, kontrollida külmjooted ja vajadusel remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Light
huviline



Registreerunud 17.06.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.20 19:01 Tsiteeri


Kas sinise temp anduri lahti ühendamisel peaks mootori töös mingi muutus ka tekkima? Olen kuulnud, et peaks.
Minul ei muutunud absoluutselt mitte midagi kui lahti ühendasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 17.03.20 10:29 Tsiteeri


Oli sama mootoriga sama probleem, eriti külmade ilmadega, 2 pööret tegi ja poos starteri kinni, akuvahetus ja poosündi asendamine täissündi vastu leevendas, vahepeal pidin 3-4x starterit andma enne kui jõudis mootori käima ajada. Lõpuks sellel talvel andis starter -6 kraadiga ostad, tegi plõksu ainult. Töökojas vahetati starteri sisu ära (pendiks, tõmberelee, harjad) ja puhastati ka starteri juhtmed ära. Nüüd läheb poolest pöördest kohe tööle. Mainin ka ära et kui peaks minema starteri vahetamiseks siis pigem lase vana remontida kui osta odav poola starter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.1% - SQL: 41.9%]