Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 Q vahelaagri vahetus ja vibratsioon (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1130)
sir-mac
klubiliige



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,8 AQ, S6 4,2 Avant

postitati 24.11.19 19:23 Tsiteeri
C4 Q vahelaagri vahetus ja vibratsioon



Leidsin veidigi sarnase teema ja loodan, et ei pannud täiega bambusesse.
Kuna vahelaager higistab suhteliselt palju, pelgan, et varsti tuleb temaga vastastikkusel kokkuleppel tööleping lõpetada ja leida uus sobiv asemele.
Eeldatavalt on jama põhjustajaks kardaani tagumine liigend, mis pidavat raskesti liikuma (justkui määre sees hangunud vms.). Jaa, külmalt sõitu alustades on pedaali tagasi lastes tunda kerget vibratsiooni, mis aga hiljem, kui kõik sõlmed on soojenenud, kaob. Sõit kulgeb vaikselt, ei mingit liigset müra.
Kuna on plaan sellesse olukorda selgust saada ja tehnika korda teha, on küsimus, kas tasub vahetused (pukk ja liigend) teha kamraadi töökojas või oleks kohe targem kohe pöörduda vastavate kodanike poole, et vältida tehtud tööde ümbertegemist (nähtavasti vajalik balansseerimine).
Küsimus on iseenesest loll, aga ehk saab lollile küsimusele normaalse vastuse.
Ning kus oleks TLN-s v. lähikonnas sellist tööd soovitatav teha?

Tänan tähelepanu eest!

Mac


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 3.0sd, M-pakett 2008a; VW Passat Highline 2.0 tdi DSG 2008a.; Nissan Navara 2,5dci 2007 a.

postitati 24.11.19 20:09 Tsiteeri


Kujutan ette, et kui enne ristide lahtivõtmist märgid peale teha, siis lisa balanseerimist ei vaja. Rist sul ilmselt siis nn. "kinni" seal. Kas c4-l pakub tehas ka vahepukki eraldi või vajab samuti loovat lähenemist, nagu näiteks b5-l?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
klubiliige



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,8 AQ, S6 4,2 Avant

postitati 25.11.19 05:57 Tsiteeri


Asi selles, et eile leidsin sellekohase teema, kuhu tahtsin ka oma küsimuse sisse seada, aga oskasin midagi valesti teha :o ja üldse uue teema algatada.
Täna seda ei ole aega otsida, aga seal oli kirjas (mitmete vastajate mure), et peale vahepuki vahetust oli tekkinud vibratsioon. Olgugi, et kardaan sai kokku pandud täpselt märkide järgi. Loogiliselt võttes ei tohiks midagi muutuda, kui kõik läheb kokku nagu enne oli. Laager koos pukiga ei tohiks midagi balansist välja viia, aga vastajate väitel midagi ikkagi olevat muutunud. Olen veokate kardaane lahti võtnud ja kokku pannud, ka kahest ühe teinud, aga pole hiljem küll aru saanud, et vibratsioon oleks kummitama hakanud.
Kuidas selline asi saab sõiduautol tekkida? Või on ikkagi veidi rohkem kui vaja jõudu kasutatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal

Auto: typ44A S711

postitati 25.11.19 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kujutan ette, et kui enne ristide lahtivõtmist märgid peale teha, siis lisa balanseerimist ei vaja.

Seda võib ette kujutada, aga reaalsuses on 50:50, et quattro kardaan vajab peale remonti tasakaalustamist.
Nähtud-tehtud-kooliraha makstud. Pigem vii kohe kardaanimeestele ja saad tagasi puhta, sirge ja remonditud kardaani.


kaks-kaks-turbo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 17.7% - SQL: 82.3%]