Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C7 Õhkvedrustus - amort õline (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2954)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.19 13:06 Tsiteeri
C7 Õhkvedrustus - amort õline



Hei,

Käis sõber oma FL 2016 C7 universal hoolduses ning mainiti, et tagumine amort olevat õline, kuigi tal on õhkvedru..

Kas keegi oskab seletada, kuidas see ikkagi töötab - ma sain aru, et õhkvedrustusega õli üldse ei kasutata ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.19 14:11 Tsiteeri


sääl on nii õhkpadi (on vedru eest) kui ka amort.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 29.11.19 15:49 Tsiteeri


https://www.audiworld.com/forums/attachments/a6-c7-platform-discussion-194/82061d1501523523-a6-vs-s6-suspension-a6airsuspension01_zps12953ab7.jp
g


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 30.11.19 00:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Hei,

Käis sõber oma FL 2016 C7 universal hoolduses ning mainiti, et tagumine amort olevat õline, kuigi tal on õhkvedru..

Kas keegi oskab seletada, kuidas see ikkagi töötab - ma sain aru, et õhkvedrustusega õli üldse ei kasutata ?


Nii huvipärast lihtsalt küsin...mismoodi siis need amordid seal Sinu arust töötavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.19 07:12 Tsiteeri


Ta ju ei teadnudki, et seal amordid ka on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.19 10:04 Tsiteeri


Tänud vastajatele, jälle targem :)

Ma arvasin, et seal polegi amorte, vaid õhk-survega hoitakse üleval ja langetatakse jms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.11.19 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156

Ma arvasin, et seal polegi amorte, vaid õhk-survega hoitakse üleval ja langetatakse jms.


Püüa endale ja sõbrale "vedru" ja "amordi" vahe selgeks teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.19 13:06 Tsiteeri


Kui ei tea, mis seal on, siis on ju suht keeruline, seepärast küsingi. Aga eks see on üsna tavaline siin foorumis, et kui midagi küsida, siis pooled vastused on asjalikud ja pooled on sellised, kes tulevad niisama viha välja valama :D
Eks sealt ka põhjus miks siin nii vähe inimesi on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.11.19 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kui ei tea, mis seal on, siis on ju suht keeruline, seepärast küsingi. Aga eks see on üsna tavaline siin foorumis, et kui midagi küsida, siis pooled vastused on asjalikud ja pooled on sellised, kes tulevad niisama viha välja valama :D
Eks sealt ka põhjus miks siin nii vähe inimesi on

Lugesin teema neli korda läbi ja ei leidnud kuskilt viha väljavalamist.

Lisaks võibolla niipalju, et ka ees on amordid, mis asuvad seal padja sees. Tagumised amordid on küll eraldi, aga need ei ole kah päris tavalised, vaid elektrooniliselt reguleeritavad.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 30.11.19 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kui ei tea, mis seal on, siis on ju suht keeruline, seepärast küsingi. Aga eks see on üsna tavaline siin foorumis, et kui midagi küsida, siis pooled vastused on asjalikud ja pooled on sellised, kes tulevad niisama viha välja valama :D
Eks sealt ka põhjus miks siin nii vähe inimesi on

Lugesin teema neli korda läbi ja ei leidnud kuskilt viha väljavalamist.

Lisaks võibolla niipalju, et ka ees on amordid, mis asuvad seal padja sees. Tagumised amordid on küll eraldi, aga need ei ole kah päris tavalised, vaid elektrooniliselt reguleeritavad.


Ja maksavad u. 550 eur tükk esinduses. Padi 330 eur, vasak-parem erinevad. Esiamort koos padjaga on 1175 euro kanti, mõlemad on ühesugused. Seega pole hullu, mugavus maksab ikka veits.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.19 20:33 Tsiteeri


Niipalju kui õhkvedruga C7s olen istunud ja võrdlen enda mitte-õhk-süsteemi siis isiklikult näen, et on raha väärt ikkagi.

Kuigi garantii-aja võiks nad ikkagi ilusti ära kesta, remontimata. Ehk kestavadki ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 01.12.19 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
.

Kuigi garantii-aja võiks nad ikkagi ilusti ära kesta, remontimata. Ehk kestavadki ?


Garantiiaeg võiksidki nad untsu minna, et siis tasuta asendus saada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 02.12.19 04:36 Tsiteeri


Ennustamine on täppisteadus, aga üldiselt suht probleemivaba süsteem. Mõni kõrgusandur ikka kulub vahest, aga see on pisiasi. Tagumine padi on mõnel pauku teinud, kuid selle vahetab sisuliselt maanteel ära, kui padi, arvuti ja võtmed kaasas on. :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.19 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156

Ma arvasin, et seal polegi amorte, vaid õhk-survega hoitakse üleval ja langetatakse jms.


Püüa endale ja sõbrale "vedru" ja "amordi" vahe selgeks teha.


Jah. Paljud inimesed ei tee nendele vahet või arvavad, et amort autot üleval hoiab (noh mõnes mõttes hoiab ka, kui on seda tüüpi amort kus vedru taldrik on amordi küljes).
Amort on detail, mis ei lase vedrul üles alla võnkuma jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.7% - SQL: 47.3%]