Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: WC ja KU mootori erinevused (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2575)
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 05.08.05 21:20 Tsiteeri
WC ja KU mootori erinevused



Nagu aru olen saanud, on põhierinevuseks silindri läbimõõt (vastavalt 79,5 ja 81mm) Kolvikäigu järgi oletades peaksid ka vänt ja kepsud samad olema (või on erinevusi?)

Kuidas on plokikaanega? Kas WCle saab vajadusel hüdrotõukuritega KU oma peale panna?

Millised asjad on veel erinevad/sarnased (huvitavad ka mootorist endast veidi kaugemale jäävad vidinad, nt summuti jne)?

Kel kogemusi, kraamige oma tarkus lagedale:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.08.05 16:29 Tsiteeri


Mul on ainult üks küsimus.Mille kr*i pärast on vaja toppida omale peale selline peavalu nagu hüdrotõukur.
Mis see sulle annab?
Ja kui on probleem klapivahede reguleerimisega siis saan sellel teemal aidata,kuna oman kõiki vajalikke tööriistu ja ka seibe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 06.08.05 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Mul on ainult üks küsimus.Mille kr*i pärast on vaja toppida omale peale selline peavalu nagu hüdrotõukur.
Mis see sulle annab?
Ja kui on probleem klapivahede reguleerimisega siis saan sellel teemal aidata,kuna oman kõiki vajalikke tööriistu ja ka seibe.


Ma ei taha midagi sinna vägisi toppida. Mõte selles, et kavatsen endale doonorauto osta. Kuna WC motot tehti kuni 7.84, siis pole neid eriti minu lähikonnas vedelemas. Pilk on jäänud peale paarile KUga masinale, sellepärast küsingi, et kui midagi originaalkaanega juhtuma peaks, siis kas hüdrodega kaant annab peale panna? Selles osas, mis allapoole kaant jääb, sõidan ma oma läbisõite arvestades veel vähemalt 10 aastat, enne pudeneb kere ümbert ära:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 06.08.05 19:44 Tsiteeri


Või siis küsiks natuke teistmoodi: kas uuemale kaanele saab vajadusel tavalisi tõukureid sisse aretada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 10.08.05 20:19 Tsiteeri


erinevate kaante erinevaid klappe aretada puudub sügav mõte, kaani võid vahetada küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 11.08.05 00:25 Tsiteeri


minuteada seal mingit muud erilist vahet pole kui see, et hüdrotõukuritega mootoritel on klapisääred veidi lühemad - muus osas on konstruktsioon enamvähem sama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.08.05 09:59 Tsiteeri


Nukkvõllid on erinevate gaasijaotusfaasidega, WC om parem nukkvõll, kui KU-l ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 11.08.05 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Nukkvõllid on erinevate gaasijaotusfaasidega, WC om parem nukkvõll, kui KU-l ;)


Aga "hüdronukk" ja "tavanukk" ei ole omavahel vahetatavad, kahjuks... Ehk siis KU-le WC nukki panna ei saa.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 12.08.05 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Nukkvõllid on erinevate gaasijaotusfaasidega, WC om parem nukkvõll, kui KU-l ;)


Aga "hüdronukk" ja "tavanukk" ei ole omavahel vahetatavad, kahjuks... Ehk siis KU-le WC nukki panna ei saa.


Vot min arvasin kah, et seal miskit gaasijaotusega erinevust on. KU 2226 cm3 lahutada WC 2144 = 82 cm3. 50cm3 mopeed liigub üsna hästi edasi ja 50cm3 mootorsaega saab üsna edukalt päris jämeda puu maha võtta. Samas nimetatud Audi mootorite võimsuse vahe on ainult 1 KW. 2309 mootor on veelgi lahjem: 98kW. Muidugi võivad siin jällegi olla omad argumendid - keskkonnasaaste, väändemoment. Väändemoment tundubki KU-l parem (saabub madalamatel pööretel), WC peab jälle rohkem pöördesse ajama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.08.05 20:58 Tsiteeri


Väändemoment KU ca. @3000rpm vs. WC ca. @4800rpm. "Ca." sellepärast, et mälujärgi väidan, täpsusele ei pretendeeri.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.05 21:08 Tsiteeri


WC: 180@3000/ 100kw@5700rpm
KU: 185@3000/ 101kw@5700rpm


http://www.humanspeakers.com/audi/engines.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 12.08.05 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
WC: 180@3000/ 100kw@5700rpm
KU: 185@3000/ 101kw@5700rpm


http://www.humanspeakers.com/audi/engines.htm


Samas nagu minul kuskilt meeles, et WCl 100kW@5900rpm ja momendimaksimum (suurust kahjuks ei tea, vist 186???)@4500rpm. Kui eksin, parandage, selleks see foorum ongi, et targemaks saada;)

Aga samas - räägiks siiski rohkem füüsilistest/tehnilistest erinevustest/sarnasustest , minagi kaldusin vahel kergelt OT suunas:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 12.08.05 21:36 Tsiteeri


Kuid vaadates tabelit sellel lingil:
http://www.audi100-online.de/Technik/Motor/motor.html

... on väidetavalt hoopis:
KU 185@3500
WC 180@4800


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 13.08.05 18:58 Tsiteeri


Vot need numbrid on üldse müstilised asjad, iga allikas pakub veidi erinevat. Näiteks isegi kere mõõtmeid võrreldes on erinevused sees. Mootorite puhul on muidugi nii, et eri turgudel jaoks ja eri ajal toodetuna on väiksed erinevused sees.

OT, aga täielik müstika, mida ARK regtunnistustele kirjutab. Minul näiteks mootori mahuna kirjas 2119cm3. Mõni Niva on luuk-, mõni järskpära, kuldmetallik auto võib olla nii kollane kui ka pruun, lubatud haagise massid erinevad valmistaja soovitustest (eriti vene autodel) jne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taifuun
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Q

postitati 12.01.20 19:15 Tsiteeri


Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 12.01.20 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taifuun
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?


Kas see WC mootor on veel mingil kujul ka terviklik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taifuun
huviline



Registreerunud 30.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Q

postitati 13.01.20 08:47 Tsiteeri


WC mootor on lego, aga kõik jupid on olemas.

Üldiselt küsin, kuna KU-l on tõenäoliselt plokikaane tihendi vahetus ja kap.remonditud WC kaas on kodus riiulil, et kas saab ilma muudatusteta kaaned ära vahetada?


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
Tsitaat:
Algselt postitas: Taifuun
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?


Kas see WC mootor on veel mingil kujul ka terviklik?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.20 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taifuun
Kaevan vana teema üles.

Kas KU plokile saab peale panna originaalis WC peal olnud mehaaniliste tõukuritega kaant?
Silindrite läbimõõdud on erinevad, nagu siin juttu on olnud, kas midagi on vaja ümber teha või läheb 1:1-le?
Vahele läheb KU plokikaane tihend sel juhul?

Plokikaane tihend tuleb ploki järgi võtta. 8 klapiga R4 ja puhul sobisid b3/b4 ja kaaned kõik omavahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]