Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 1.8T 110kw AWT 5k manuaal Quattro A6 c5 võimsuse lisamine. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1785)
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 03.12.19 12:00 Tsiteeri
1.8T 110kw AWT 5k manuaal Quattro A6 c5 võimsuse lisamine.



Tere!

Olen küll kasutanud googlit ja muidu otsinguid aga palun ikkagi abi targematelt, kes oskab ehk minu jaoks asjad lahti seletada.
Soetasin Audi c5 sedaani 1.8t 110kw 5käiku manuaali. Soov oleks nüüd saada võimsust juurde. Osad 1.8 132kw ja audi TT isegi 165kw.
Kuidas mõistliku väljaminekuga seda saavutada.
110kw puhul vist on väiksem turbo kui 132kw ja 165kw puhul? Eks paljudel on see tee juba käidud ja oskab öelda millest alustada. Saaks raua osa paika, siis pöörduks juba PRJ-i poole et aitaks siis vastava softi panna kas siis 132kw oma või TT 165kw oma.
Soovin jääda mõistliku koosluse juurde ja mõistliku kütusekulu juurde, kuna soovin seda igapäeva autoks kasutada.

Tänud kõigile kes kaasa mõtlevad ja edasi aitavad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.12.19 13:44 Tsiteeri


Mõistlik oleks kohe PRJ poole pöörduda oma küsimusega. Ütled palju KW tahad ja ta ütleb mis vaja teha. Kui 165kw taga ajad siis pead arvatavasti K04 turbo panema ja teised pihustid.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.19 17:14 Tsiteeri


Kui igapäeva autona kasutada tahad siis vast k04 ja chip ainuke odav lahendus.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 03.12.19 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Kui igapäeva autona kasutada tahad siis vast k04 ja chip ainuke odav lahendus.


Ja ka uued pihustid siis juba koos turboga? Uus soft ka ja ongi 165 käes nagu aru saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hann12
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S8 4.2 265kw 2001a, A6 1.8T Quattro manuua5k

postitati 03.12.19 20:22 Tsiteeri


Tänud, tundub õige mõte vist kohe PRJ poole pöörduda. Aga lihtsalt siin infost kasu ka teistele kes sama plaani peavad.
Uued pihustid ja uus turbo ning ka uus soft ja 165kw käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 04.12.19 16:06 Tsiteeri


https://www.torquecars.com/audi/18t-tuning.php?cli_action=1575472802.58


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]