Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: c6 õhkvedrustus (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1576)
Ormes_O
huviline



Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2

postitati 18.01.20 15:43 Tsiteeri
c6 õhkvedrustus



Huvipärast küsiks kas a6 c6 millel on õhkvedrustus,on teda lihtne tavavedrustusele ümber ehitada?
Mõne arust õhkvedrustus ei pea üldse vastu sellel autol.
Ning ehk keegi oskab õelda mis moodi näeb välja õhkamordi vahetus,kas voolik lahti ja uus aseme ja voolik külge ja korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.01.20 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ormes_O
Huvipärast küsiks kas a6 c6 millel on õhkvedrustus,on teda lihtne tavavedrustusele ümber ehitada?
Mõne arust õhkvedrustus ei pea üldse vastu sellel autol.
Ning ehk keegi oskab õelda mis moodi näeb välja õhkamordi vahetus,kas voolik lahti ja uus aseme ja voolik külge ja korras.


Ei ole lihtne. Siin mitu sellist teemat, kus asi lahti seletatud enam-vähem.
Millise amordi vahetust silmas pead? Või hoopis padja? Taga on amort ja padi eraldi, ees koos. Tavavedru ei sobi taga padja asemele üks-ühele.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ormes_O
huviline



Registreerunud 24.01.14
Asukoht: Idaplokk
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3,0 2009 ja Audi 80 B4 4,2

postitati 18.01.20 17:45 Tsiteeri


Mõtlen just esimese amordi vahetust,mis moodi see käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.01.20 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ormes_O
Mõtlen just esimese amordi vahetust,mis moodi see käib?


Ülevalt õõtsade kronsa lahti, alt lahti, pistik ja voolik lahti, ülemised vardad lahti (pikk polt on väga kinni tavaliselt) jne.
Amort kinnitub ülevalt õõtsade kronsa külge, seepärst on tööd rohkem. C7 amort kinnitub juba nii ülevalt kui alt teisiti ja on suht lihtne vahetada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.3% - SQL: 54.7%]