LAAR
huviline
Registreerunud 12.01.20
Asukoht: lääne-virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.20 19:27
|
|
|
Diagnostika veakoodi tõlkimine?
Tere.
tegin oma audile mingisuguse odava seadmega diagnostikat ja sain vastused kuid inglisekeeles päris osav ei ole ja google ka otseselt konkreetset
vastust ei anna.ehk leidub keegi pisut targem kes oskaks mulle ära tõlkida?
1.Driver side airbag igniter(juhipoolne turvapadi kui ma ei eksi? kuidas seda viga lahendada? vahetan rooli välja? või on veel turvapatju 97a A4 avant
?
fault code: 00588
2.Engine control module 1
fault code p1602
status- intermittent
3.Engine Control Module(ECM) Disabled
fault code:p1570
status:intermittent
4.Wastegate bypass regulator valve(output open)
fault code:01262
status: static
5.mixture adaptation(adaptation limit(add.)exceeded)
6.pump cut-out for central locking
code:01360
status:static
7.open anti-thef alarm switch(Short circuit to ground)
code:01360
status:static
Aitähh igasuguse abi eest.
Lp.IMRE (Kuna tekkis selle Lp-ga probleeme siis lisan selgituse,et tõepoolest nagu üks härra vastuses mainis mõtlesin selleall Lugupidamisega mitte
Lugupeetud seega edaspidi palun tõlgendada seda selliselt. Jätan selle
siiski muutmata,et ei tekiks segadust miks ma selliselt midagi selgitan)
|
|
|
rocket
klubiliige
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.01.20 21:15
|
|
|
Võiks alustada korralikust diagnostikast.
Praegu jääb info suhteliselt poolikuks.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 21.01.20 06:25
|
|
|
Mingi "odava seadmega" autot sorkida oskab iga laps, kui augu üles leiab. See mida tegid, ei ole diagnostika. Soe soovitus oleks oma tööd teha,
mitte ise endal hambaid puurida. Tõlgendamine ongi siin võtmeküsimus, sest tuleb teada mootori ehitust, auto eripärasid, omada oskusi, kogemust ja
infot.
Muidu juhtubki, et vahetad rooli, kui bagi tuli põleb. Ja enda nime ette pole viisakas Lp. (lugupeetud) kirjutada, see tuleb ikka välja teenida
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 21.01.20 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LAAR
1.Driver side airbag igniter(juhipoolne turvapadi kui ma ei eksi? kuidas seda viga lahendada? vahetan rooli välja? või on veel turvapatju 97a A4 avant
?
fault code: 00588
|
Kuna see odav seade ei annagi muud, kui ainult mingi numbri, siis selle põhjal ei tea mis seal täpsemalt veaks on ja kas see viga on isegi püsiv või
juhuslik.
Sama "00588" koodiga võib olla 6 täiesti erinevat viga ja ka ilmselt on neile erinevad lahendused.
Tsitaat: |
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground
|
Mõni viitab neist vigasele lühisele, mõni vigasele juhtmestikule/roolilindile ja ka see aitaks palju kaasa, kui teaks, kas viga on püsiv või juhuslik
(võibolla keegi lihtsalt pistikuid näppinud süüde sees ja polegi probleemi).
Seega alustada tuleks normaalsest diagnostika seadmest, mis annaks normaalse info.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ja enda nime ette pole viisakas Lp. (lugupeetud) kirjutada, see tuleb ikka välja teenida |
Võibolla tahtis ta viisakas olla ja kirjutada hoopis "Lugupidamisega Imre".
|
|
|
|
|