Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 Quattro - 2011 - YNWA (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 13935)
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 23.02.20 21:55 Tsiteeri
Audi A6 C7 Quattro - 2011 - YNWA



Mõnda aega tagasi juba sai taaskord Audi ostetud. Vahepealsed eksirännakud Škoda Octavia RS juurde ei jäänud kestma.

Minu maitse jaoks on maailmas disainerid kaks korda päriselt oma palga auga välja teeninud - kui pandi paberile A8 D3 ja A6 C7. Esimene neist mul oli ja siiani nutan taga. Nüüd veereme perega ringi A6 C7 aparaadiga.

Otsitud ja valitud sai pikka aega. Lõpuks jäi sõelale must avant. Kõige pullim on see, et olen olnud aegade algusest pruuni sisu vastane. Nähes selle auto oma reaalses elus, meeldis see kohe. Ma ei teagi, miks. Poleks elus arvanud, aga nii ta läks ja pruuni sisuga ära ostsime.

Lemmikvärviga - daytona grey - ei õnnestunud leida ja teine valik oligi must.

Asfaltitolmu keerutavad hetkel üles 255/35/20 Sailun Ice Blazer WST3 naastrehvid.
Lakke on paigaldatud vana hea "kui pekkis pole, siis ülinaiss" panoraam katuseluuk.
Eessõitja pedaalijõnksutamist seirab ACC.
Trummikilesid lõhub BOSE. (A8 oma oli parem)
Rahakotti on valmis kergendama õhkvedrustus.
Angiiniga toetab neljatsooniline kliima.
Veel on igasuguseid asju peal.

Seni oleme sellega läbinud 5000km kandis. Nii palju kui praegu olen uurinud ajaloost, on Saksamaal teostatud käigukasti mehhatroonika remont.

Ise tahaks kevadel vahetada ketid koos kõige sinna juurde kuuluvaga pluss hooratta, mis ka neil tüüpviga on. Vahekarteri lekke teema vist on ka ära tehtud. 192000 kellal ja null leket.

Vigadest veel vajab vahetust GPS antenn. Jälle tüüpviga. Viskab vahest, et ACC ja Audi brake guard not available. Pluss kuvab liiklusmärke, mida Eestis ei tohiks olla võimalik. Arvuti viitab ka antennile.

Ja kolmas keberniit on vesi kaasreisija jalgade juures. Uksekõlari lekke välistasin. Pean edasi otsima. Vihma korral on näha, et jalaruumi plastikute vahelt jookseb nire uksepakule ja sealt matile. Kõik äravoolud on täiesti lahti. Peab vaatama, kas esiklaas on korralikult kinni ja et kõik tüüblid ja tihendid korras. Annan teada, kui leian põhjuse.

Pilte panen siis kui pill pessu pääseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.02.20 05:15 Tsiteeri


Ma ikka vaatan ja imestan neid 20K aastas sõitvaid suuri diisleid Saksast, aga las ta olla...
Antenn vali õige, neid on erinevaid, vahetus on paras seks laepolstri all käsikaudu. Vihjeks võin öelda, et uus mahub koos klambriga ülevalt alla, usu, see teadmine teeb elu lihtsamaks, kui plaan ise vahetada. Loodame, et valisid hästi ja ei lähe nagu paljudega. Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 24.02.20 05:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma ikka vaatan ja imestan neid 20K aastas sõitvaid suuri diisleid Saksast, aga las ta olla...
Antenn vali õige, neid on erinevaid, vahetus on paras seks laepolstri all käsikaudu. Vihjeks võin öelda, et uus mahub koos klambriga ülevalt alla, usu, see teadmine teeb elu lihtsamaks, kui plaan ise vahetada. Loodame, et valisid hästi ja ei lähe nagu paljudega. Edu.


On erandeid, seoses läbisõiduga.Näiteks enda auto läbisõit, peale mootorivahetust hetkel 111000km, ise sõidan alla 20000km aastas. Antenni on väga lihtne vahetada, lisaks ei pea korpust uuesti värvima, kuna see on vahetatav.Kood 4G0 035 503 E. Vee sattumise vastu aitas minul veekanalite suruõhuga puhastus.
Pruun sisu on tegelikult ilus, see muutub üsna ruttu märkamatuks. Pildid ei teeks paha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.02.20 06:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma ikka vaatan ja imestan neid 20K aastas sõitvaid suuri diisleid Saksast, aga las ta olla...
Antenn vali õige, neid on erinevaid, vahetus on paras seks laepolstri all käsikaudu. Vihjeks võin öelda, et uus mahub koos klambriga ülevalt alla, usu, see teadmine teeb elu lihtsamaks, kui plaan ise vahetada. Loodame, et valisid hästi ja ei lähe nagu paljudega. Edu.


On erandeid, seoses läbisõiduga.Näiteks enda auto läbisõit, peale mootorivahetust hetkel 111000km, ise sõidan alla 20000km aastas. Antenni on väga lihtne vahetada, lisaks ei pea korpust uuesti värvima, kuna see on vahetatav.Kood 4G0 035 503 E. Vee sattumise vastu aitas minul veekanalite suruõhuga puhastus.
Pruun sisu on tegelikult ilus, see muutub üsna ruttu märkamatuks. Pildid ei teeks paha!


Kust tead, et selle koodiga? Teiseks on pistikud vahest väga kinni, sisu eraldub, lisaks käivad nad nipiga ära, mida kohe ei pruugi märgata. Kapsli kruvid on tihti nii kinni ja roostes, et nõelajämedune torx lihtsalt murdub ja ilus plaan mitte värvida läheb lörri.
Sul vast jah ühega läks hästi, see pole alati nii.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 24.02.20 07:09 Tsiteeri


Nii vana, kui uus kood oli just selline. Minul tuli jah kõik väga kergelt lahti. Kurjajuureks ongi niiskus, mis pääseb elektroonika peale. Alguses ei uskunud, et kuidas on seotud püsikiirusehoidija, braking guard GPS antenniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 07:29 Tsiteeri


Ma vahetan jh ise. Ise kutseline remondimees, siis peab ikka hakkama saama. Aga mul läbisõit on tegelikult ükskõik. On ta päriselt ka 192000km või 250000. Ainus, mis loeb on seisukord. Mingi Saksa ajaloo olen selle auto kohta välja ajanud ja selle alusel isegi on vist näit õige. Ise olen ka enamasti skeptiline, mis puudutab isegi 5-6a vanu sakslasi 150000 läbisõiduga. Olen olnud ise tunnistajaks, kuidas Saksamaa viimase kande läbisõit mingil autol on olnud näiteks 280000 aga Eestis arvele võttes on 170000. Tõprad leidub siin lademes.

Minu arvates on täitsa loogiline, et püsikas on antenniga seoses. Ta võib vabalt kiiruse jaoks vajada asukohta mingil põhjusel. Inseneri mõttemaailm on avar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 08:19 Tsiteeri


Selle ls-iga on ju see teema, et eestlased võtavad ju ka 10+ aastasid autosi liisingusse ja liisingu tingimuseks (vist) on et ls peab olema alla 200k. Tean, et Tartu ja Viljandi ja kindlasti väga paljud autoplatsidel äritsejad täiesti avalikult kerivad 400k-198000 peale... muidu lihtsalt pole võimalik müüa üle kümne tuhandest autot, inimestel pole raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.02.20 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Selle ls-iga on ju see teema, et eestlased võtavad ju ka 10+ aastasid autosi liisingusse ja liisingu tingimuseks (vist) on et ls peab olema alla 200k. Tean, et Tartu ja Viljandi ja kindlasti väga paljud autoplatsidel äritsejad täiesti avalikult kerivad 400k-198000 peale... muidu lihtsalt pole võimalik müüa üle kümne tuhandest autot, inimestel pole raha.



https://static1.album.ee/files/1194/54/orig_29863549_b18k.jpg
See auto pole vist veel Eestis, aga küll ta tuleb, leedukas ostab ära ja 500K kaob raudselt sellel D4-l.
:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 10:14 Tsiteeri


Tegin pildi, kui olin parasjagu allamäge sõitmas. Mingi aeg teen paremad pildid kuskil ilusas kohas.

https://www.upload.ee/thumb/11177945/IMG_20200224_114307.jpg

Üks klõps seest.
https://www.upload.ee/thumb/11177959/IMG_20200224_112743.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Selle ls-iga on ju see teema, et eestlased võtavad ju ka 10+ aastasid autosi liisingusse ja liisingu tingimuseks (vist) on et ls peab olema alla 200k. Tean, et Tartu ja Viljandi ja kindlasti väga paljud autoplatsidel äritsejad täiesti avalikult kerivad 400k-198000 peale... muidu lihtsalt pole võimalik müüa üle kümne tuhandest autot, inimestel pole raha.



https://static1.album.ee/files/1194/54/orig_29863549_b18k.jpg
See auto pole vist veel Eestis, aga küll ta tuleb, leedukas ostab ära ja 500K kaob raudselt sellel D4-l.
:D


;) :P

See on ju reegel et eestis läbisõidud üle 250k ei lähe, odomeeter jääb seisma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 11:36 Tsiteeri


Kena auto! Emotsioon sama, mis sinul - pruun muidu ei meeldi aga C7 sisuna sobib väga hästi.

Läbisõidu teema osas on alati kellelgil midagi ütlemist, kuid ise sõidan nt 13-15k km aastas, ehk tean, et on reaalne madal läbisõit ka vanemal autol.

Need veljed ka väga meeldivad :)
Mis mootoriga tegu on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 12:13 Tsiteeri


Ma ise olen ka selline 10-15k aastas sõidu poolest. A8 oli mul aasta, sõitsin 10k. Jõudsin veel karteripõhja ja 4x laagri vahetada. Octavia oli ka aasta ja 10k. Sellel vahetasin vaid korra klotse.

Antud isendil on 3.0 ja 180kw. See nõrga ketipingutiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 13:32 Tsiteeri


Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.02.20 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.



Selge pilt, vale auto oled ostnud, minu jaoks on see teema lõpetatud...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Mina nii probleemse auto omanikuna üritaksin autot heas sõidukorras hoida, annab kindlasti rohkem emotsiooni kui tahmav- ´´pütid nihhi´´-tsipp autoga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 24.02.20 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken

See on ju reegel et eestis läbisõidud üle 250k ei lähe, odomeeter jääb seisma.


Enda Allroad sai 2016 aastal ostetud. Ostuajast tänaseni olen läbinud 12810km seda siis 1293 päevaga. Seega aastane läbisõit ca. 3700km. Põhjus on see, et endal mitu masinat millega saab sõita.

Masin on Eestist uuena ostetud ja kerimist vaevalt on kuna masin liiga odav.


Pruun sisu on kindlasti etem kui mingi suva hall või maitsetu must..:D Oleks vaid enda Allroadil pruun sisu aga ei...:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Mina nii probleemse auto omanikuna üritaksin autot heas sõidukorras hoida, annab kindlasti rohkem emotsiooni kui tahmav- ´´pütid nihhi´´-tsipp autoga sõita.


Probleemne auto? Kust otsast nagu. Antenn on tüüpviga, kettad ja klotsid kuluosa, ketiteema on iga auto "must do" ja ei tee autot probleemseks. Kui asi juba nii laiali on, oleks hooratas patt tegemata jätta, kuna see on ka tüüpviga. Ainuke asi, mida probleemiks saaks liigitada, on vee teema aga sedagi on C7 omanikel paljudel ette tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.



Selge pilt, vale auto oled ostnud, minu jaoks on see teema lõpetatud...


Auto on õige. Ja head teed siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Mina nii probleemse auto omanikuna üritaksin autot heas sõidukorras hoida, annab kindlasti rohkem emotsiooni kui tahmav- ´´pütid nihhi´´-tsipp autoga sõita.


Probleemne auto? Kust otsast nagu. Antenn on tüüpviga, kettad ja klotsid kuluosa, ketiteema on iga auto "must do" ja ei tee autot probleemseks. Kui asi juba nii laiali on, oleks hooratas patt tegemata jätta, kuna see on ka tüüpviga. Ainuke asi, mida probleemiks saaks liigitada, on vee teema aga sedagi on C7 omanikel paljudel ette tulnud.


Pidasin silmas mudelit ja kooslust. S-tronic nt on põhiline, kuhu saab pool auto väärtusest magama panna, selle auto puhul :) Vaata kasvõi kasutaja rs156 teemat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 17:23 Tsiteeri


Mis eesmärki see "tagumised pütid nihhi" täidab üldse diisli puhul? Otsetoru videodes on hääl kole kui öö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 17:24 Tsiteeri


Sellel on minuteada mehhatroonika põhiline teema ja minu omal Saksamaal tehtud. Peab lootma, et kestab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dekken
huviline



Registreerunud 11.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Mis eesmärki see "tagumised pütid nihhi" täidab üldse diisli puhul? Otsetoru videodes on hääl kole kui öö.


Pigem kui vajadus street-tuuninguga tegeleda, siis osta pigem minginsugune sportpütt vmis. Ilma pütita on selline stereotüüpne Scania-Man sound räige turbovilega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.20 18:29 Tsiteeri


Kindlasti nii hull asi ei ole nagu paljud siin ütlevad. Miskipärast on siin foorumis mentaliteet "minule ei meeldi, järelikult ära sina ka tee". Kasti remont läheb max 3.2-3.5k, kui mehhatroonika tehtud ja peab siis vaid sidurid järgi ning see pole nii hullu (2k lähistele). Mõni mees väidab, et see on pool auto hinnast.. Järelikult said vist auto päris hea hinnaga.

Chippimisega peaksid saama midagi 220-230kw vahele, kui EGR ja DPF ka ära võta. DPF on ilmselt mõistlik alles jätta kui ok on, siis jääd umb 7kw-st ilma, mis ära ei tapa. Vahe peale chippi on tuntav ning ka kütusekulu reaalselt väiksem. Sõber oma 160kw 3.0tdi faceliftiga imestas, kuidas ma maanteel sain 4.8 keskmiseks ja tema alla 5.6 ei saa, kuigi tal ju uuem ja väidetavalt 10-15% efektiivsem mootor.

Huvitav, et see vee lekke asi teemaks on.. Hästi aktiivne oli ta C5l, arvasin, et nüüd C7l enam pole.

Kui häält paremaks tahad siis on mõistlik tagumised välja vahetada nagu VMartin kasutaja tegi, hääl väidetavalt väga mahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YNWA
huviline



Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw

postitati 24.02.20 18:46 Tsiteeri


Ega see mind ei morjenda ka, kui kellelegi ei meeldi. Asju tehakse endale, mitte teiste meeleheaks. Kunagi tahaks RS6 stange ja tagastange lisa ka panna. Siin leidub kindlasti selle, kes seepärast magada ei saa.

DPF jääb kindlasti alles.

Kütusekulu teema on kindel mats. A8 oli ka optimeeritud juhtajudega. 240kw asemel oli 300kw ja kõik neti targad armastasid vaielda, kui väitsin et sain mõistliku liikluse ja sõidu juures linnas 8.8l/sajale sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Bean
huviline



Registreerunud 05.10.11
Kasutaja on eemal

Auto: C7 2012

postitati 26.02.20 08:30 Tsiteeri


Tee pilte kui GPS antenni vahtama hakkad :) ootab ennast sama teema ees, aga pole kätte võtnud kuna lae alla laskmine päris jebla (sedaan). Moodul ise alla ~100€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.6% - SQL: 24.4%]