Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: A3 G-tron 2016 Jx (Vastuseid: 75 | Vaatamisi: 14084)
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 08.03.20 12:34 Tsiteeri
A3 G-tron 2016 Jx



Tervitus ja taas on pere autode kolleksioonis Audi.

Eelnevalt pikalt sõidetud mitemete erinevate Volvodega millel olid diisel mootorid. Pea aasta mõlkusid mõttes CNG masinad ja sai erinevaid proovimas ning katsumas käidud. Lõpuks valik osutus antud masinale, sest lisavarustus, läbisõit ja hind sobisid. Eeldatav läbisõit aastas tuleb 40 000km, eelmised 3 aastat on selline läbisõit juba olnud aktiivse eluviisi ja ettevõtte arendamise tõttu..

Autost lähemalt ja nimekiri asjadest millega saab teistest erineda:

Xenon esituled
Led päevasõidutuled
Parkimisradarid taga
ACC Eessõitjaga distantsi hoidev püsikiirus
Stop & Go ummikuassistent
Pre-Sense avariiennetus
Audi Drive Select sõiduseaded
Audi " Bang & Olufsen Premium Sound
B&O Subwoofer
Audi Bluetooth Hands-free & muusika
Kõrvalistuja Airbag väljalülitatav
Sportistmed
2 x Istmesoojendused
Tehase Originaal Webasto autonoomne eelsoojendus Taimerite ja Puldiga
"Isofix" lapseistme kinnitused ees & taga
Audi originaal veokonks, teisaldatav
Tehase toonklaas 30%
17" Valuvelg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/01123483178d329.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/01123483157d88e.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/0112348307f3c2b.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/011234830963b7b.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/0112348311b49f1.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/0112348313b1b29.jpg


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 09.03.20 10:26 Tsiteeri


Esimene hommik koos kerge miinusega. Hea testida webastot:

Enne (Pildi tegemise ajal oli webasto töötanud alla 5min)
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/201/01123509091b937.jpg

50min hiljem:
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/201/0112350911d4c73.jpg

Naine õnnelik, et sai sooja autoga kooli minna. Happy wife, happy life:)


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond

Avatar


Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq

postitati 09.03.20 11:18 Tsiteeri


Lahe auto, aga 50 minutit webastot? :D Ma pole üle 20 minuti lasknud, standard värk ikka 10 min ja sõitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 09.03.20 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Lahe auto, aga 50 minutit webastot? :D Ma pole üle 20 minuti lasknud, standard värk ikka 10 min ja sõitu.


Tänud, ausalt öeldes esimene sõiduauto mis eelsoojendusega. Järgnevad korrad saab testida väiksema ajaga.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.20 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Lahe auto, aga 50 minutit webastot? :D Ma pole üle 20 minuti lasknud, standard värk ikka 10 min ja sõitu.


Tänud, ausalt öeldes esimene sõiduauto mis eelsoojendusega. Järgnevad korrad saab testida väiksema ajaga.


30 minutiga sulab 10cm lumekiht esiklaasil ära juba ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 10.03.20 15:36 Tsiteeri


Info salvestatud ja teistel ka hea lugeda (suured tänud kõigile jagajatele!).

Paar päeva uurinud miks navi ei toimi. Konsulteerides mitme foorumi liikmega jõudsin välja Priit- ni, kellega saame loodetavasti kokku uuel nädalal. Seniks küsimus suuremale ringile: Kas saab ise ümber tõsta või teeb keegi seda juba teenusena, et asendada MIB standard(enda masinal see hetkel peal):
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/205/0112352631c2ea5.jpg
MIB standard navigatsioni vastu:
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/205/011235263393a5c.jpg
Või ka High- Spec MIB vastu:
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/205/01123526357e87d.jpg

Alternatiiviks ja võimalik, et ka kõige lihtsam lahendus inglismaalt: Retrofit

Kas selle viimasel lingil oleva süsteemi kohta on kellegil kogemust?


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 29.03.20 07:57 Tsiteeri


Vahepeal sõidetud ja ka maal tööd tehtud, käru led tuled viskavad veakoode, et pirnid läbi, tuled tuleb täiustada.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/228/0112364017c1f76.jpg

Ämmal oli suveks rehve vaja sellega seoses sai endale soetatud talveveljed kuid rehvirõhu andureid siiski polnud. Kas kellegil on neid pakkuda enne kui tellima hakkan?

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/228/01123640197f45b.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/228/0112364021f56a6.jpg


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 29.03.20 09:46 Tsiteeri


Oled kindel, et vajad neid üldse? Tänapäeval on veits teised lahendused rehvirõhu kontrolliks. Isegi 2008a. FL A6-l, B8-l jne. pole neid enam ja loetakse rattakiirusandurite kaudu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine, start-stop eemaldus, kastide adaptsioon jne. (uusim orig. Ross-Tech HEX-NET PRO V2 seade+uusim tarkvara VCDS 21.9.0). B8-C6-D3 2g-3g navi ja C7, D4 HN+ 8" Navi+MMI 2021_22 uuenduste kohta võib ka küsida. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 29.03.20 10:22 Tsiteeri


Hmm, kas ainukene lahendus on hetkel all olevate rataselt ühe rehvi maha võtmine?


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.03.20 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Hmm, kas ainukene lahendus on hetkel all olevate rataselt ühe rehvi maha võtmine?

Ei. Vaata menüüst, kas näed reaalseid rehvirõhke ja temperatuure. Kui ei näe, siis on sul tavaline TPMS.

Tänapäevane rehvirõhu kontrollsüsteem (TPMS) töötab tavalistel sõidukitel ilma anduriteta. Rehvirõhuandureid võib leida mõnede S, RS ja R seeria audide ratastelt. Ülejäänud masinate rehvirõhkude erinevused leitakse päris keeruliste arvutusmudelite abil. Lisaks rataste pöörlemiskiirustele analüüsitakse rataste vibratsiooni amplituute. Kui neliveolise C7-le paigaldada kevadel suverattad koos õigete rõhkudega ja jätta "store tyre pressure" tegemata, avastab auto päris kiiresti, et rehvirõhkudega on mingi jama ja palub kõiki rehvirõhke kontrollida.

Kui palju selle auto täispaakidega reaalselt sõita saab?


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 29.03.20 13:59 Tsiteeri


Okidoki, reaalset rõhkusid ei näe, saab talverataste komplekti siis kokku ära panna. Tänud kõigile kaasa mõtlejatele! Gaasi kulust saab järgmine nädal parema ülevaate, siis kuu möödas auto kätte saamisest. Hetkel kompuuter näitab tavaliselt täis cng paakidega 350km-i. Reaalselt saab natukene rohkem või vähem, sõltub sõidustiilist. Kui paagid tühjaks sõita siis tuleb 400+km- i ära. See kuu olen sõitnud Comfort asendis, järgmine kuu katsetan Efficent- t. Keskmiselt kompuutri järgi kulu 4,0kg/100km kohta, reaalse kulu kirjutan siia uuel nv-l.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xen0n
huviline



Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lexus IS250

postitati 01.04.20 14:19 Tsiteeri


Ma küll üle 300km pole saanud samasuguse g-troniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 01.04.20 16:10 Tsiteeri


Kui palju masin on sõitnud ja kas jalg on raske? Mis on gaasi keskmine kulu?


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 01.04.20 19:30 Tsiteeri


Uus naljakuu käes ja teeme esialgse kokkuvõtte:
Alustustasime sõitu 85337km ja tänaseks 88188km ehk kokku 2851km
Gaasi kokku 119,62kg
Bensiini kokku 6,03l
Keskmise kulu arvutuslikult gaasiga tuleb 0,04195kg/1km. Siia juurde pole arvutatud bensiini kulu millest tuleb maha arvestada ka webaso.
Rahaliselt kulus 106,34€ gaasi ja 7,53€ bensiini, kokku 113,87€
Kilomeetri hinnaks 0,0399€

Kokkuvõtteks: võrreldes eelneva auto diisli(5l/100km) ja juppide kuluga on Audi natukene kallim ülal pidada kuid kindlasti pikemas perspektiivis odavam ja töökindlam.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 01.04.20 21:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Keskmiselt kompuutri järgi kulu 4,0kg/100km kohta, reaalse kulu kirjutan siia uuel nv-l.


Tsitaat:
Algselt postitas: jx

Keskmise kulu arvutuslikult gaasiga tuleb 0,04195kg/100km. Siia juurde pole arvutatud bensiini kulu millese tuleb maha arvestada ka webaso.



Päris ökonoomne teine :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xen0n
huviline



Registreerunud 01.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lexus IS250

postitati 02.04.20 07:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kui palju masin on sõitnud ja kas jalg on raske? Mis on gaasi keskmine kulu?

Eks ta natuke võibolla on raske. 50/50 linn/maantee sõiduga. 130k läbisõit
Ostes juba eelmine omanik ütles, et pigem üle 300 sõita ei saa, olenemata mis see kompuuter sulle lubab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 02.04.20 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Keskmiselt kompuutri järgi kulu 4,0kg/100km kohta, reaalse kulu kirjutan siia uuel nv-l.


Tsitaat:
Algselt postitas: jx

Keskmise kulu arvutuslikult gaasiga tuleb 0,04195kg/100km. Siia juurde pole arvutatud bensiini kulu millese tuleb maha arvestada ka webaso.



Päris ökonoomne teine :D


Panin kahe 0-ga puusse, ehk siis ikkagi 4,195kg/100km


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 10.04.20 07:00 Tsiteeri


Autol täitus täna ilus ümmargune läbisõit:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/248/0112374157d2d7e.jpg

Mõned kuud tagasi, tööauto roolis mõtlesin, et kas saab näha ka väiksemate numbrite kombinatsiooni:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/248/0112374159c0e79.jpg

Varsti tuleb hooldust teha asjadele mis vajavad seda:
- mootori õli ja selle filter
- salongi õhufilter
- piduriõli
- käigukasti õli
- roolivõimendi õli
- jahutusvedelik

Lisaks tuleb ka minna parandama esimest täket esiklaasil.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 03.05.20 06:57 Tsiteeri


LS 90000 tehtud tööd:
- käigukasti õlid- vanad varud- Liqui Moly
- piduriõli- vanad varud
- mootoriõli- (106377) Motul 8100 x-clean- 36,86€
- õlifilter- (0 451 103 318) Bosch- 3,26€
- 50% jahutusvedeliku- BORYGO NEW 5L x2- 20.83€
- generaatori rihm- (1 987 947 840) Bosch- 6€
- generaatori rihma pingutus rull- (500358) CAFFARO- 5,47€
- salongi õhufilter- (1 987 432 543) Bosch- 8,96€
- turbo survepoole tihendi vahetus (Tööriista market)- 0,48€ Tihend lekib
- kodune pesu ja kahekordne vaha- Turtlewax- 7€
Rahaline kulu kokku 96,48€(+30l klaasipesu- 5,58€ suvine(25l) ja 2,16€ talvine(5l); liiter õli ja 5l jahutusvedelikku jäävad tulevikuks.

Mootori õhufiltrit enne suve lõppu ei pea vahetama, puhas ja nagu uus, bensiini kütusefiltri vahetab ka enne külmasid. Roolivõimendil õli vahetada ei saanudki, sest elektriline(parandage kui eksisin).

Mõningad pildid enne suve:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/01123942716f368.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/011239428901d66.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/0112394305a1547.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/0112394309ee956.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/01123943134636c.jpg

Kas keegi teab kust saab külje akende tihendeid? Survekaga sai neile liiga tehtud. Lisaks tuleb veel soetada tagumised porilapakad, kruusateed hõõruvad värvi stange alumistelt nurkadelt maha.

Lisaks ka kütuse kulu "Efficiency" sõidurežiimis, tuleb arvestada ka 100 ja 110km/h alade avamisega poole kuu pealt:
Alustasime 88188km ja kuu lõpuks 90600km =2412km
Kütust kokku kulus 95,92 euro eest
Kilomeetri hinnaks tuleb 0,03976 eurot


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal

Auto: typ44A S711

postitati 03.05.20 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kas keegi teab kust saab külje akende tihendeid? Survekaga sai neile liiga tehtud. Lisaks tuleb veel soetada tagumised porilapakad, kruusateed hõõruvad värvi stange alumistelt nurkadelt maha.


Porisirmid A3 Sportbackile peaks olema 8V4075101. Audis letihind 57€
Tihendeid saab VIN-koodi järgi samast kohast tellida. B-osa pole olemas.

Roolivõimendi on sellel autol elektriline.


kaks-kaks-turbo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 04.05.20 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kas keegi teab kust saab külje akende tihendeid? Survekaga sai neile liiga tehtud. Lisaks tuleb veel soetada tagumised porilapakad, kruusateed hõõruvad värvi stange alumistelt nurkadelt maha.


Porisirmid A3 Sportbackile peaks olema 8V4075101. Audis letihind 57€
Tihendeid saab VIN-koodi järgi samast kohast tellida. B-osa pole olemas.

Roolivõimendi on sellel autol elektriline.


Suured tänud info eest, lisaks kui kellegil seisavad Thule edge wingbarid siis võite teha pakkumise.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 09.05.20 17:09 Tsiteeri


Huvi pärast sai esimesi rehve uuritud ja kohe ka ümber tõstetud. Tagumised ette ja esimesed vastupidi. Esimeste rehvide (Pirelli) jääk 5+mm ja tagumistel (Gisavelt) jääk 8+mm.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/296/0112398353bed0a.jpg


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 29.05.20 04:28 Tsiteeri


95000km ja tähistame uute Bosch (3 397 007 863) kojameestega ette, tagumine kestab veel. Kulu 14,62.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, R850R

postitati 29.05.20 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Huvi pärast sai esimesi rehve uuritud ja kohe ka ümber tõstetud. Tagumised ette ja esimesed vastupidi. Esimeste rehvide (Pirelli) jääk 5+mm ja tagumistel (Gisavelt) jääk 8+mm.


Sain õigesti aru, et panid parema mustriga rehvid ette?
Esiveolisel, kerge tagumikuga autol... või äkki ikka sain valesti aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jx
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.08
Asukoht: Sulbi-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: G-Tron

postitati 29.05.20 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Sain õigesti aru, et panid parema mustriga rehvid ette?
Esiveolisel, kerge tagumikuga autol... või äkki ikka sain valesti aru.


Täpselt nii, paljude jaoks on see ebaloogiline, minu jaoks loogiline. Suure tõenäosusega on 8- st mm alles sügiseks pool, sest veosillal rehvid kuluvad hästi. Uueks hooajaks tuleb võtta ligi uued rehvid, kuid see selgub sügisel. Enda jaoks 3-4mm rehvid on juba liiga siledad.

Samas võiks ju 5mm rehvid siledaks sõita ja peaks korraga ostma ainult 2 uut rehvi kuid usun, et sügisel saab hea hinnaga terve jooksu vs hooaja keskel üks paar.

Juhitavuse osas usun auto ja enda võimetesse (mitmeid aastaid olen sõitnud igal aastal 150 000+km). Eelnevatel masinatel olen analoogselt käitunud kui tegemist pole nelikuga. Suviseid vesiliuge olen mõned korrad tunda saanud ja need kõik on mõjutanud esimest silda. Audiga pole veel tunda saanud.

Usun, et võimalusi on veel ja me kõik saame teha oma otsuse kuidas midagi ära kasutada. Ise lihtsalt eelistan sõita uute rehvidega, teatavasti vananevad kõik asjad iga aasta.


Aidates teistel saavutada mida nad soovivad, saavutad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]