Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 aku tuli. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1967)
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 18.03.20 06:04 Tsiteeri
A6 C6 aku tuli.



Terve.
Hommikul tööle sõites aku tuli põles ja siis kustus ära ja nii tegi ta terve tööle sõidu.
Aku välistaksin kuna uus aku peal. Kas viitab genekale või mingile massijuhtmele?
Kui keegi sarnase jamaga kokkupuutunud siis oleks tänulik mõne soovituse eest ennem kui kohe genekat vahetama kukub.
Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IvarV
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0 TFSI

postitati 18.03.20 08:09 Tsiteeri


Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 18.03.20 08:29 Tsiteeri


Geneka harjad tõenäoliselt otsas.
Siis teeb tavaliselt nii.
Generaator tehakse korda Pärnus:
Lubja 48A
Telefon: 443 3371
Carsmart


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 18.03.20 08:30 Tsiteeri


Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 18.03.20 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IvarV
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode.


Jah kõik sai õpetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 18.03.20 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub.


Lähen mõõdan ära asja. Kumb täpsem on kas kapoti alt klemmidelt või aku pealt mõõta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 18.03.20 09:44 Tsiteeri


Jah. Laadimisvooli oli vaid 11.4V
Juu siis harjad läbi ikkagi. Viin siis soovitatud Lubja tänava carsmarti ta ja eks siis kuuleb täpsemalt.
Tänud kaasamõtlejatele. Ja soovitustele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 18.03.20 15:41 Tsiteeri


Soovitan soojalt oem pingeregulaatorit kasutada vältimaks hiliseimaid probleeme.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.03.20 20:11 Tsiteeri


Kui muu korras, siis võib ka lihtsalt mõõdu järgi harjad osta ja uued asemele joota. 3.0TDI ei pea selleks generaatorit isegi maha võtma, võimalik ära teha kui mootoripadi ja kandur eest võtta ja pingeregulaator välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.03.20 08:10 Tsiteeri


Kui ei taha originaalile raha kulutada, osta aerost 15 evro eest suvaline interface ja tõsta harjad ümber. Samas on neil poolemilli pillidel geneka ankur ka selliste vagudega, et pane või kartul maha. Pigem juba korralik remont teha.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 19.03.20 08:37 Tsiteeri


Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.

Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 19.03.20 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kresetnjak
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.

Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist?



2018 sõitsin sama probleemiga aku tühjaks, käigukast läks avariireziimi jne, miski 8v jäi akusse. Tunnikese sai laetud ja sõitsin töökotta, midagi kasti töös küll ei muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 19.03.20 09:14 Tsiteeri


Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariirežiimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha :D Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest autost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kresetnjak
huviline



Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw

postitati 19.03.20 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariirežiimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha :D Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest autost.


Hetkel laeb ilusti jah 14.2v
Ja nagu ma aru sain kustutati ka kõik veakoodid ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.9% - SQL: 45.1%]