Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.2fsi õlipump 3.0tfsi mootorile (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4788)
irdna
huviline



Registreerunud 15.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.20 17:47 Tsiteeri
3.2fsi õlipump 3.0tfsi mootorile



Tere.
Autoks on Audi A6 c7 3.0tfsi 2011a

Kas on keegi on mõelnud panna sellele mootorile 3.2fsi õlipumba.

Sest solenoid reguleerib õlisurvet 3.0tfsil
Autodata järgi on 3.2fsi õlisurve 2000rpm juures 3.4bar
3.0tfsi õlisurve 2000rpm juures 1.5bar

Kuna eelnev mootor jooksis saale vea tõttu kokku siis ei tahaks uut ära rikkuda.

Äitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.04.20 18:29 Tsiteeri


Enne õlisurve mõõtmist, vaheta mootoriõli kvaliteetse ja õige kvaliteedinormiga õli vastu + originaal õlifilter.
Erinevused on teinekord suured; vanaõli ja no name õlifilter vs õigeõli ja orig õlifilter.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 30.04.20 20:31 Tsiteeri


Kui kindel oled, et see pump sobib ? Pidin kunagi 3.0 tfsi õli pumpa vahetama ja pakuti ainult OE ja siis küll 3,2 oma ei istunud.

Tsitaat:
Algselt postitas: irdna
Tere.
Autoks on Audi A6 c7 3.0tfsi 2011a

Kas on keegi on mõelnud panna sellele mootorile 3.2fsi õlipumba.

Sest solenoid reguleerib õlisurvet 3.0tfsil
Autodata järgi on 3.2fsi õlisurve 2000rpm juures 3.4bar
3.0tfsi õlisurve 2000rpm juures 1.5bar

Kuna eelnev mootor jooksis saale vea tõttu kokku siis ei tahaks uut ära rikkuda.

Äitäh



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
irdna
huviline



Registreerunud 15.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.20 22:34 Tsiteeri


YouTubes on video kus pannakse.
Aga tulemusest pole videot.
Ühesõnaga 3.2 on hammasrattaga tugev pump.
On õige castrol õli ja filter.
Asi selles et linna sõidul vahetab 1500rpm juures käiku ja sõidab pm 1200rpmiga.
Sooja mootoriga on õlisurve pm 1.3bar. Terve YouTube ja Eesti on neid mootoreid saale veaga täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.05.20 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: irdna
YouTubes on video kus pannakse.
Aga tulemusest pole videot.
Ühesõnaga 3.2 on hammasrattaga tugev pump.
On õige castrol õli ja filter.
Asi selles et linna sõidul vahetab 1500rpm juures käiku ja sõidab pm 1200rpmiga.
Sooja mootoriga on õlisurve pm 1.3bar. Terve YouTube ja Eesti on neid mootoreid saale veaga täis.


06E 115 105 AQ on kolmese pump, AD või G lõpuga 3,2 oma. Vähemalt pildil näevad ühesugused välja ja mõlemad on kuuskantvardaga. Sobivuse kohta ei tea, kuid C7 autol on võimalus sõita sportlikumas reziimis, mitte 1200 pöördega. Valikute küsimus ja saksa insener pole kindlasti pumpade tootlikkust niisama nalja pärast nii erinevat teinud, kui väidad. Sellel on kindlasti põhjus. Teiseks ei ole need autod loodud meie eelajaloolisse liikluspilti, vaid normaalsetele teedele, kus teeremondi korral on 120 piirang.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.20 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Enne õlisurve mõõtmist, vaheta mootoriõli kvaliteetse ja õige kvaliteedinormiga õli vastu + originaal õlifilter.
Erinevused on teinekord suured; vanaõli ja no name õlifilter vs õigeõli ja orig õlifilter.


Samuti võiks õli vahetada 15000 välbaga, mitte 30000.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.05.20 10:05 Tsiteeri


Isegi lühisõitude korral ja suuremosa ajast linnaliikluses tiksumisel, on soovituslik mootoriõli vahetada koos filtriga iga 8-10Tkm tagant, eriti kehtib tänaste diiselmootorite kohta, vahet ei ole, mis marki diisel.

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Enne õlisurve mõõtmist, vaheta mootoriõli kvaliteetse ja õige kvaliteedinormiga õli vastu + originaal õlifilter.
Erinevused on teinekord suured; vanaõli ja no name õlifilter vs õigeõli ja orig õlifilter.


Samuti võiks õli vahetada 15000 välbaga, mitte 30000.



lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.20 11:35 Tsiteeri


Mul on teine auto diisel Mazda, millega ma ainult lühikesi otsi sõidan. DPF puhastab ennast ka pidevalt selle pärast. 190 000 sõitnud auto ja ma panin sinna saalede pärast juba kolmanda mootori. Nüüd vahetan iga 3 kuu / 3000 km tagant õli :D Aga siin teemas muidugi jutt bensukast, millel ei ole DPFi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
irdna
huviline



Registreerunud 15.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.20 16:56 Tsiteeri


Tootja teeb täna autosid eesmärgiga et sa peale garantiid uue ostaks.
Õlisurve on sp ilmselt alla viidud et ketid ei kuluks ja takistus õlipumba vedamisel väike oleks. Õkom
Ma ausalt vahetaks ennem 150k tagant kette kui otsiks väntvõll või mootorit.
See viga ei ole ainult audi bensiini. See jama on kõigil saksa masinatel. Nii diisel kui bensiin. Mb bmw ja audi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
irdna
huviline



Registreerunud 15.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.20 16:59 Tsiteeri


Sõber t66tab soomes esinduses ja vahetavad garantiikorras 60k sõit autodel mootoreid. Sellest ajast kui see elektriline solenoid tuli õlitusele on asi jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.05.20 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: irdna
Tootja teeb täna autosid eesmärgiga et sa peale garantiid uue ostaks.
Õlisurve on sp ilmselt alla viidud et ketid ei kuluks ja takistus õlipumba vedamisel väike oleks. Õkom
Ma ausalt vahetaks ennem 150k tagant kette kui otsiks väntvõll või mootorit.
See viga ei ole ainult audi bensiini. See jama on kõigil saksa masinatel. Nii diisel kui bensiin. Mb bmw ja audi.


Ei vasta tõele. Diislitel (eriti gen1 2,7-3,0 tdi) on süü pigem pihustites ja kütuse-õli segu ei sobi saaledele. Kui vähegi normaalselt hooldada, siis probleeme ei ole. Mingist õlisurve tüüpveast küll rääkida ei saa gen1-gen2 V6 diislite juures. Ei tasu kuulujutte luua. C8 probleemid on teine teema ja sellest räägime siis, kui nad siinse rahvani on jõudnud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
irdna
huviline



Registreerunud 15.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.20 20:39 Tsiteeri


No ei tea. Küll on kunagi olnud kus kõrgsurve pumba simmeri st jookseb nafta karterisse. Bmwdel näiteks. Pole saaled naljalt läinud.
Eks igaühel oma nägemus asjast.
Olen veendunud et saale probleem uuematel on sitast õlisurvest.

Autodata järgi on 3.2fsi õlisurve 2000rpm juures 3.4bar
3.0tfsi on 2000rpm juures 1.5bar
Reaalselt kellaga mõõtes nii ka on. Kuuma mootoriga on tühikäigul 1.2 - 1.3bar
Linnasõidul sõidab see auto 1100rpm. Ilmselgelt see õli voolab sinna vahele.

Olen võtnud mitmeid mootoreid lahti millel vänt kotis ja ühtegi füüsilist viga pole.
Jah kõigil seda ei juhtu. Kui vahetad ilusti õli ja kasutad castrol vms õli.

Vanadel mootoritel võid sõita ühe õliga 50k ja ei juhtu ka midagi. Turbo väsib ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.05.20 14:03 Tsiteeri


3.0 TFSI Gen 1 mootoril on massiliselt probleeme saaledega, sa pole ainus.
Mitmeid selliseid remondis olnud. Nii tuuninguga kui ka ilma tuuninguta.
Ma ei oska spekuleerida, kas probleem on õlipumbas.

Ühel meie juures remondis olnud autol läks kusjuures raamsaale, mitte kepsusaale ning vänt keevitas ennast ploki külge.
Põhjuseks selgus mikromõra mootoriploki vändaliinis!

Minu arvates ei ole esimese otsa 3.0 TFSI eriti hästi õnnestunud mootor. On nii saaleprobleeme, kui ka massiliselt kolvi loksu probleeme, mille tõttu silindrite seinad ära sööb/kriibib.
Remont on esimesel juhul võimatu, kuna pole remontmõõtu asju saada ja teisel juhul ülikallis, sest hülssimine maksab oi-oi kui palju.
Kvaliteetseid doonoreid pole peaaegu üldse saada! Müüakse ainult sitta tuhandete eurode eest.

Kui vahetate sellisel autol mootorit, siis kindlasti vaadake kaameraga mootori silindritesse enne, kui üldse seda vahele panema hakkate ning ka leakdown test ei tee paha.
Kolmest doonormootorist 2tk pidime kohe tagasi saatma, sest olid suured vaod silindrite seintel. Mõni doonor oli leakdown testi järgi täielik utiil jne jne jne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
irdna
huviline



Registreerunud 15.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.20 18:03 Tsiteeri


No nüüd on mul 2015a sq5 50k sõitnud mootor. Võtsin selle viimse detailini lahti.
Mis ajast tuleb gen2?

No kui miromõra oli sees siis ei jätkugu sellest olematust õlisurvest.
Ma panen igaljuhul 3.2 õlipumba ja mõõdan siis kellaga surve ära.

Mul on sellele mootorile juppe ka kõvasti kui vaja.
See mootor on pm sama mis 3.2fsi. Ei saa olla muud põhjust kui sitt õlisurve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.05.20 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: irdna
No nüüd on mul 2015a sq5 50k sõitnud mootor. Võtsin selle viimse detailini lahti.
Mis ajast tuleb gen2?

No kui miromõra oli sees siis ei jätkugu sellest olematust õlisurvest.
Ma panen igaljuhul 3.2 õlipumba ja mõõdan siis kellaga surve ära.

Mul on sellele mootorile juppe ka kõvasti kui vaja.
See mootor on pm sama mis 3.2fsi. Ei saa olla muud põhjust kui sitt õlisurve.

2015 SQ5 on selle lehe andmetel Gen1: https://www.shopdap.com/blog/post/common-issues-with-3-0t-supercharged-tfsi-audi-engines1.html

Selles suhtes on sul õigus, et selline muutuva vooluhulga ja mitme astmelise labapumba kasutuselevõtt on seotud energia/kütuse kokkuhoiuga. Üldiselt ei maksa sellesse õlirõhku nüüd nii väga kinni jääda. 1.5 bar on normaalne rõhk ja sellise rõhuga sõidab tänasel päeval juba 10+ aastat väga palju moodsaid mootoreid ja täiesti probleemideta. 3.0TFSI mootori puhul on tõesti võimalus sõita sportlikumas režiimis, kuid 3.3 bar surve lubamiseks peab see mootor tegema vähemalt 4600 pööret.

Küsimus tekib, miks reaalselt mõõdetud rõhk on 1.2-1.3bari, võiks olla ju 1.5bar-i? Kas mõnel teisel 3.0TFSI-il on sama?

Kas klaasmaja arvamust on keegi küsinud? Äkki on olemas sellele mootorile mingi TPI või tarkvarauuendus, mis lubab sellel mootoril näiteks kõrgemat rõhku juba madalamatel pööretel.

Kui vaadata nende kahe õlipumba surveavasid, siis 3.0TFSI õlipumbal hakkab silma kaks ava, mille ristlõiked on summaarselt tuntavalt suuremad. See tähendab erinevat pumpade tootlikkust. 3.2FSI pumba kasutamisel võib madalama tootlikkusega pump uuele mootorile taaskord saatuslikuks saada. Juhul kui sa ei leia selle 3.2FSI pumbaga töötavat lahendust maailmast, siis mina ei soovita seda "swapi" selle USA jutuubi video põhjal ette võtta. "Suurem on parem, vanal pumbal on vähem detaile ja mulle plastikosad ei meeldi" pole tehniliselt piisavad argumendid lahenduse toimivuses. Kuna video on tehtud ~aasta tagasi ja sellele positiivset ja kiitvat järelkaja pole, siis ilmselt see lahendus lõppes taaskord uue mootoriga :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Peldikud.

postitati 02.09.20 22:27 Tsiteeri


Toome selle teema uuesti elule!
Kas on kasutaja irdna-l edusamme või kas on asi laabunud teisiti ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 23.12.20 21:21 Tsiteeri


Küsiks siin teemas vahele. Kas Gen.2 CGWC (mõtlen S5 2013 kuni 2017) mootoritel on kolvi probleeme vähem ning parem valik?

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
3.0 TFSI Gen 1 mootoril on massiliselt probleeme saaledega, sa pole ainus.
Mitmeid selliseid remondis olnud. Nii tuuninguga kui ka ilma tuuninguta.
Ma ei oska spekuleerida, kas probleem on õlipumbas.

Ühel meie juures remondis olnud autol läks kusjuures raamsaale, mitte kepsusaale ning vänt keevitas ennast ploki külge.
Põhjuseks selgus mikromõra mootoriploki vändaliinis!

Minu arvates ei ole esimese otsa 3.0 TFSI eriti hästi õnnestunud mootor. On nii saaleprobleeme, kui ka massiliselt kolvi loksu probleeme, mille tõttu silindrite seinad ära sööb/kriibib.
Remont on esimesel juhul võimatu, kuna pole remontmõõtu asju saada ja teisel juhul ülikallis, sest hülssimine maksab oi-oi kui palju.
Kvaliteetseid doonoreid pole peaaegu üldse saada! Müüakse ainult sitta tuhandete eurode eest.

Kui vahetate sellisel autol mootorit, siis kindlasti vaadake kaameraga mootori silindritesse enne, kui üldse seda vahele panema hakkate ning ka leakdown test ei tee paha.
Kolmest doonormootorist 2tk pidime kohe tagasi saatma, sest olid suured vaod silindrite seintel. Mõni doonor oli leakdown testi järgi täielik utiil jne jne jne.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.12.20 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Küsiks siin teemas vahele. Kas Gen.2 CGWC (mõtlen S5 2013 kuni 2017) mootoritel on kolvi probleeme vähem ning parem valik?

CGWC ei ole Gen2. See on täpselt sama mootor, nagu vanem ja peale 2015 ei toodetud enam CGWC mootoriga.

Gen2 on CREC.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Peldikud.

postitati 26.12.20 16:26 Tsiteeri


Mingiaeg sai uuritud crec mootoril (koos tava pihustitega ja siduriga komprekas) seda õlirõhu teemat arvutiga täpselt ja üldiselt ei näe enam põhjust seda muuta ega ümber ehitada.
Suurendab automaatselt õlirõhku KUI on vastav pööre VÕI koormus, mingid tingimused olid seal veel.

Iga manipulatsioon ala pistik tagant, teine solenoid niisama pistiku otsa rippuma = triggerdas mootoritule kuna õlirõhku näeb ta ilusti skaalana, kui sellega peaks olema probleem siis üldiselt särab kohe mootorituli ala solenoid *takerdub teatud asendisse*


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.8% - SQL: 30.2%]