Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongi ventikas ei tööta (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2787)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.03 17:49 Tsiteeri
Salongi ventikas ei tööta



Lugu siis järgmine: alguses oli nii, et ventikal ei töötanud esimene aste ja teised käisid nii kuidas tahtsid(kui kõrvalistuja uks kinni käis, siis kas lülitas sisse või välja). Nüüd aga ei tööta enam ükski režiim.
Kiskusin siis lahti keskkonsooli, et ehk lüliti jamab, kuid seal ei leidnud ka midagi kahtlast. Vool tuli kõik ilusti sisse ja lüliti ka tundus töötavat(sai möödetud erinevatel astmetel takistust). Nüüd siis kahtlus, et ehk on pistik lahti ventika enda küljest. Korra proovisin saada ka ventikale ligi, kuid aega oli päris vähe ja ei jõudnud eriti kaugele. Kuidas siis saab ligi ventikale Audi 90-l? Kusagilt kindalaeka alt tuleb vist ikka lammutama hakata?

Ette tänades,

Max


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 16.06.03 17:56 Tsiteeri


Võib olla on läbi erinevate kiiruste takisti vent juures kanalis asub, kindalaeka taga


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 17.06.03 09:53 Tsiteeri


vent asub kinda laeka taga paremal üleval nurgas ja tuleb oma pesast ära kui üks klamber alla vajutada ja nõks keerata, pistik on seal korralik ja vähe usutav et viimane jupsib, pigem lõhnab takistite plokk mis asub ventika korpuse selle osa küljes mis jääb kerekülge, (kunagi vahetasin sellisel masinal salongi kütte radikat siis jäi silma), muidugi tasuks vaadata ka ventilaatiro mootori harju ja pooli et ega need liiga kulund ole, sõbral oli golf 3 kunagi jama et vent hakkas siis tööle kui näpuga hoo sisse lükkasid, viga oli selles et osa klemme ankruküljes, mille vastu harjad puutusid oli ära murdunud.
segane jutt aga ehk on veits abi, kui midagi arusaamatuks jäi küsi üle:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 17.06.03 13:06 Tsiteeri


ja mootoriharjades võib viga olla kah kyll. mul omal oli kah sama jama kunagi. ka see mõjub kui harjad liiga kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.03 19:33 Tsiteeri


Aga siis ikkagi milles võib viga olla, et ventika esimene aste ei tööta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 22.06.03 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Aga siis ikkagi milles võib viga olla, et ventika esimene aste ei tööta?


Kui lüliti on ok, siis pakuksin ikkagi takistit, mida pakkusin ka eelnevas postituses:P:P:P


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.06.03 20:00 Tsiteeri


Aga kuidas saab kontrollida, et kas ikka on selle viga või mitte?
Ja kas on mõtteks seda osta näiteks lammarist(ehk läheb ka peagi tukis) või tuleks poodi minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 22.06.03 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Aga kuidas saab kontrollida, et kas ikka on selle viga või mitte?
Ja kas on mõtteks seda osta näiteks lammarist(ehk läheb ka peagi tukis) või tuleks poodi minna?


Maha võtta ja mõõta takistused, uus vist maksab ca 500


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.06.03 21:35 Tsiteeri


Kusjuures reeglina saab seda asja ka lappida.Seal sees on üks sulavkaitsmena toimiv traat,missuitseb reeglina enne läbi kui takisti ise.On kogemusi olnud ja see asi on täiesti taastatav olnud,väljaarvatud üks kord kui oli tõesti täiesti maha põlenud see elu seal sees :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]