Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 16143)
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 20.08.20 08:26 Tsiteeri
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht



Tere.

Kogunud pikalt hoogu siia tegemiseks ning doci endale märkmeid teinud, et meelest ei läheks, mis autoga tehtud on. Üritan täita ja hoida teema up to date, et jääks üks vahva lugu sellest autost maha.
Auto on nüüdseks minu käes olnud 2020 aasta aprillist. Auto sai ostetud alguses igapäeva sõitudeks, kuid tänaseks päevaks on plaanide kergelt muutnud ja võib juhtuda, et masin läheb talviti puhkama.
Autot nikerdan enda jaoks ja täpselt nii palju kui rahakott lubab.

Mõned mõtted, mis plaan autoga teha.
Rs stiilis võre - Tehtud
stange lisa Tehtud
Flat bottom rool Tehtud
c7 käigukang-Tehtud
el. sisu
Väljalase otseks (lõpupütid vahelt ära - Tehtud, Dpf Off)
Salongiliistud mustaks - Tehtud
Vedrustus- Coilidele --> aftermarket õhu peale Tehtud


Auto lisade koha pealt midagi väga erilist pole. Lisasi on ja siis nagu ei ole ka, selline Eesti keskmine. Kui kellegil on suur huvi, mis ja kas täpselt peal on siis saab seda SIIT järele vaadata.

Eesti ajalugu autol peaaegu, et ei olegi ning see on ka üsna veider ja ega täpselt ei tea, mis või kas juhtus, et auto lõpetas politsei parklas.
Auto nimelt toodud 2018 veebruaris Eestisse. Teada on nii palju, et masin oli müügis augustis proovinumbritega. Järgmine märge auto kohta on tehtud aasta aega hiljem ning sai endale numbrid külge.
Jutu järgi auto olevat politsei kätte sattunud juba 2019 mai-juuni ehk, auto liikus tänavatel vaid mõne kuu.
Peale seda auto seisis parklas. Sügisel tuli otsus, et auto võõrandatakse omanikult ning kustutati ajutiselt registrist. 2020 kevade auto läks oksjonile, kust siis ta minu kätte sattus

Autoga käisime kohe alguses tutvumas, kui müüki tekkis. Sai Jann kaasa võetud, kes pani siis autole arvuti sappa ning uuris autot seest poolt. Auto ei käivitunud, täpselt ei teadnud, milles probleem olla võis, kuid arvuti midagi katastroofilist ei näidanud. Teada oli nii palju, et auto igatahes sinna platsile oma nelja ratta peal veeres. Välimuselt oli auto viisakas, oli siin seal kriipse kraapse, kuid mitte midagi väga hullu. Vahepeal selgus, et mingid asjapulgad olid kohapeal käinud, auto käima saanud.

netist leitud vanad müügipildid
https://i.imgur.com/qt2pyRJ.jpg
https://i.imgur.com/BIEHlFT.jpg
https://i.imgur.com/SsiaWuh.jpg

politsei parklas oli ta sellises seisus
https://i.imgur.com/GUDHai5.jpg
https://i.imgur.com/QiyT8QO.jpg
https://i.imgur.com/FWUbNqw.jpg

Esimese asjana sai vana auto tarbeks ostetud uus aku autole peale.
Auto toodud sai lõpuks, oli minu jaoks plaan valmis, auto tuleb madalamaks saada, kuna tavavedrustusega 200km koju õõtsumine oli üsna ebamugav minu jaoks. Eelmine audi (C6 pre fl) oli Sline vedrustusega, mis oli juba üsna madal ja jäik - meeldis silmale kui ka sõita. Valikus oli kas panna Sline vedrustus uuesti ka sellele või minna hoopis seda teed, et paigaldada Coilid. Kuna eelmise C6 alt jätsin veljed endale ja need pidid uue masina alla minema siis tahtsin, et väljanägemine jääks ilus.



Pikalt kaalusin ja mõtlesin variante. Uurisin inimestelt, kes seda juba teinud olid. Otsuse langetasin coilide kasuks. Ostsin endale MTS techniku coildoverid ning läksid alla. Sõidumugavus? Kokkuvõtteks, mina mingit suurt vahet sline vedrustusega ei tundnud. Pigem on isegi mugavam sõita antud coilidega.
Coilide alla panek muidugi ei läinud nii nagu oleks lootnud ning oma osa tahtsid saada ülemiste õõtsade poldid. Mis otsustasid siis, igasugusest meelitamisest olenemata, puruks minna. Kuna polnud vahendeid sai järgmine päev poldid välja jebitud ning sai auto kokku tagasi laduda. Ülemiste õõtsade puksid olid nii ja naa seisukorras siis said tookord ka need välja vahetatud.
Esialgu jäi auto sellisesse seadesse, hiljem sai auto tagant grammike allapoole lastud veel.

https://i.imgur.com/MX0u0vz.jpg
https://i.imgur.com/lMCRKOB.jpg
https://i.imgur.com/jPax1SK.jpg
https://i.imgur.com/QFxj7Ye.jpg

Vana auto alt tulid siis 19” Japan Racing 21 veljed. Veljed on 9.5 laiad ning velgede offset on +40. Rehvid velgedele said 235 35, mis on kergelt peale venitatud.

https://i.imgur.com/5maKOVL.jpg
https://i.imgur.com/7hStwRD.jpg
https://i.imgur.com/gQwsJ0t.jpg
https://i.imgur.com/UagAQFG.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 28.08.20 17:13 Tsiteeri


Hele lagi oli minu jaoks väga harjumatu ja võõras. Peaaegu algusest saadik sai turul silm peal hoitud. Lae ostmisega sain päris hea õppetunni, et inimesed mõistavad asju ikka väga erinevalt ja asjad tuleb üksipulgi üle täpsustada detaili kaupa. Lagi toodud, sai hakatud vana lage maha võtma ning sai must sisse istutatud. Midagi keerulist ei olnud ning läks üsna valutult see ettevõtmine. Vanu ära võttes oli küll tunne, et kohe on tükid taga aga lõpp hea kõik hea.

https://i.imgur.com/mrVjK9d.jpg


Järgmiseks võtsin ette väljalaske. Kuna polnud huvi, hetkest väljalasest lõikuma hakata, sai leitud teine väljalase.
Antud väljalaskel oli juba osa tööd tehtud ning lõpupütid vahelt välja lõigatud ning asemele pandud 3” roostevabad torud, samuti oli dpf seest tühjaks lõhutud.


https://i.imgur.com/0UAsmTa.jpg



Summuti sai vahetatud siis DPFsit alates taha poole ehk siis põhimõtteliselt viimased pütid said vahelt välja. Masin hakkas vähe madalamalt käima, ning mingit häält hakkas sealt väljalaskest ka tulema, kuid tulemus polnud kindlasti see, mida tahaks.
Tahmafilter teeb vahel oma töö .Väljanägemine sai üsna okei ja isiklikult need 3” kergelt välja turritavad roostevabad torud esialgu okeid, kuid kindlasti pole see lõplik lahendus
Vahepeal Tartu meetil sattusin ühe A4 taga sõitma ning jäi silma, et masinal polnud lõpupütte vahel. Sai mehel õlale koputatud ning uurisin, kuidas ja mis. Pakuti lahkelt, et võib käima panna ja noo asi tegi ikka häält. Sellega lükati ümber hirmujutud, et sellest pillist ei saa normaalset häält välja. Tulevikus läheb DPF off.

Tegeletud on ka mõningate peensustega. Aktiveeritud sai spidoploki “Needle check” süüte sisse keeramisel. Must numbrilaud mustal värvil pole väga silma torkav, kuid ilma lauata näeb asi tunduvalt puhtam välja seega tagant sai numbrilaud ära eemaldatud.

https://i.imgur.com/ODCMidY.jpg

Kuna sillastendi vajadus oli endiselt õhus ja korduvad stendimised ei olnud rehvi söömis probleemi lahendanud sai pandud sillastendi uus aeg. Jah, auto on madalaks lastud. Jah, sellest tekib esimestel ratastel camber, mida ei saa regul. niisama. Olen selle kõigega täiesti kursis, kuid see ei tohiks siiski olla nii hull. Igatahes uurisin siit sealt ja sain ideid mida järgmises stendis proovida.


Korraga ennem stendi siis sai ka rooliotsad, nii sisemised kui välimised ning pandud uued kattekummid.
Sillastendi aeg oli kenasti järgmisele päevale sätitud ning sai sillastendis käidud. Kummardus töömeestele, et selle tegemise üldse ette võtsid, sest paraku pole selle auto stendi saamine lihtsalt peale sõitmine. Ehitamist ja ukerdamist laudadega omajagu ning peale ta lõpuks sai. Auto sai pandud RS6 seadesse, kuna antud kokkujooksud ees olid selle ligidased, mida soovitati proovida. Kas asi läks paremaks, näitab aeg ilmselt.


https://i.imgur.com/nYb1DJM.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 29.08.20 04:09 Tsiteeri


Mõnda rida siit lugedes pean küll su isale meelde tuletama, kus püksirihm on. Neid plödisevaid ja haisvaid c6-si on niigi palju. Vaata, et kati kallale ei lähe. Rene võtab nagunii vaba päeva, kui sillastendi aeg on.:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 01.09.20 07:12 Tsiteeri


Pikalt vana autoga juba tiirles peas mõte, et võiks teha salongi piano black.
Igavus vajas peletamist, nüüd uue autoga otsustasin, et proovin ära kiletada. Kiletamisega ma väga kokku puutunud polnud. Umbes mingi ettekujutus oli, kuid kogemus puudus. Kakkusin auto laiali ja sai toas majandatud asjadega. Pärast päris mitmeid katseid spidomeetri prille ja keskkonsooli kiletada sai see kile sinna peale, rahuldavalt. Tegelt tulemus oli selline meh, must ta oli, aga struktuur ei kõlband väga kuhugile ja olles aus ega see paigaldus andis ka soosida. Aknast vaadates oli suht ok, lähemalt vaatamine kriitikat ei kannatanud :D aga maha ka enam kiskuma ei hakanud.

https://i.imgur.com/RySofYr.jpg

Interjööriga tegelemine vaibus maha ja kärutasin ringi nii nagu oli. Vahepeal hakkasid ukseliistud üleni mustana häirima ja samas originaal piano black interiori liistude eest küsitakse üsna head hinda. Mõtlesin, et proovin ise teha siis sellised. Oli vaja puidust liiste. Kuna mul ei olnud oluline liistude visuaalne seisukord siis lootsin leida defektidega liiste, millel oleks kinnitused korras. Lõpuks sattus hea pakkumine ning sain endale uued ukseliistud (+ armatuuri quattro kirjaga), mis lükkas interjööriga tegelemiseks uue käigu sisse.


Kaotada polnud väga midagi. Autolt võtsin keskkonsooli, spidomeetri raami ära. Eemaldasin kõik hõbedased liistud ning muud vidinad. Kõik detailid said lihvitud ning krundi alla. Krundi kuivades sai pind veel siledaks töödeldud ning värvimiseks ettevalmistatud. Värv selga, lakk peale ning sai koju mindud, siit siis algas minu teine saaga. (Allpool tuleb juttu sellest)
Värvimise tingimused polnud ideaalsed ning värvitud sai lihtsalt garaažis, seega 5/5 tulemust kohe pärast värvimist saada suht keeruline. Sai detailid vesilihviga detailid üle käidud ja poleeritud uuesti läikima. Poleerimine läks kuidagi väga konarlikult ja sai erinevaid pastasid proovitud, kuid oli liiga suur tera ja siis sada muud häda veel. Aega läks ja läikima ma nad uuesti sain. Ise ma jäin igatahes tulemusega rahule.

https://i.imgur.com/Gs0yn8L.jpg
https://i.imgur.com/84FUVgB.jpg
https://i.imgur.com/7hKtc6e.jpg
https://i.imgur.com/1bOZTUx.jpg
https://i.imgur.com/FBFOuNj.jpg
https://i.imgur.com/uOdFEUi.jpg
https://i.imgur.com/J0Ur1Py.jpg

Samal ajal siis, kui laki kuivama jätsime ning sai päevale punkt pandud.
Hommiku autot käima pannes tegi auto veidrat häält. Vana masinaga läbi käidud tee -roolivõimu pump tegi seda veidrat häält. Nonii mis siis nüüd, kas kaua kardetud hetk on käes? Eelmisel päeval ei täheldanud nagu midagi veidrat koju tulles, kui välistada see mõnda aega eksisteerinud kerge loks roolis, mis eelduste põhjal võis tulla roolilatist. Esimese asjana viskasin siis roolivõimu õlile pilgu peale. Roolivõimu õlipotsik tühi?! Sai autole õli käidud ostmas ning panin juurde, kuid ära ta sealt sujuvat kadus jälle. Samas oli vihmane ja märg, mingid täpid auto all olid aga ei saanud nagu aru ka kust ja mis ja kas. Igatahes sai tõstukile aetud, et järgi vaadata, viimases lootuses, et ehk mõni voolik lihtsalt lekib. Lootus on lollide lohutus nagu ikka. Roolilatt leemendab. Sai kiiremas korras uurima hakatud, mis edasi siis. Kiiresti oli vaja uuesti veerema saada auto. Hakkasin õhtu hilja siis uurima, palju kasutatud lattide hinnad on.Tehti suht hea pakkumine, mis üliõpilase rahakotile ka peale hakkas kohe, seega ma väga palju kaugemale ei uurinudki. Fishy-fishy teema on see kasutatud lati panek. Kas läks õnneks või mitte, eks see siis kajastub ka siin, kui uuesti postituse tegema pean lati vahetamisest.
Eelmine õhtu sai veel ennast haritud ja netist otsitud infot, kust mis lahi tuleb võtta ja kuidas asi käib. Lati vahetus ise siis . Jumal anna kannatust. Või peaks seda peituseks kutsuma? Lahti saamine võttis uskumatult kaua aega, sest need poldid ikka väga ebard kohtadesse peitu pandud. Oleks olnud päris õiged vahendid, näiteks 12 kant võti, mis 90 kraadi all või keevitus, kuskilt võtta olnud. Oleks elu märksa lihtsam olnud ilmselt. Lahti pärast pikka jebimist nad igatahes said ja latt välja võetud. Rooliotsad ümber visata ja edasi läks vahetus üsna ladusalt. Enne kümmet sai veel tanklasse joostud, sest kõik klambrid, tagavaradest, rooliotsa kattekummide jaoks olid õhk haihtunud. Teine roolilatt sisse, poldid kinni, rooliotsad kinni, õli sisse ja valmis ta oligi.
Hiljem veel mõne targemaga rääkides tuli jutu käigus välja, et võibolla oli see paratamatus? ning asi ei pruukinud isegi selles olla, et latt lihtsalt lõppes otsa. Kuna auto üsna madal siis rooliotsad on suurema nurga all roolilati suhtes, kui mõeldud on ning võttis lihtsalt viimase latist? Sellele peale ei oskand ise tulla, elu õpetab.

Kui muidu plaanin säilitada kroomi ja mingit üleni mustaks autot ei kavatse aretada, siis sellegipoolest udutulede alt kroomliistud said ära värvitud mustaks. Udutuledega oli ka paar mõtet peast läbi käinud. Hea meelega, kui oleks mingi mõistlik variant c6le siis oleks udutuled ära võtnud. Nii palju, kui otsinud olen siis c6le ei leidnud sinna katteid, millel udutulede kohad puuduksid. Nagu Rs6l vms, kuid RS6 katted eeldaks ka uut stanget. Toonkile olemas sai need ka korraga kiletatud.

https://i.imgur.com/FTwFn7g.jpg

Kõrvalistuja poolel on liist värvitud ja udutuli toonkile all.
https://i.imgur.com/sO455JH.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.09.20 08:16 Tsiteeri


See S-line + Quattro märk ees võrel on päris näotu. Vali üks ja loobu teisest. Saaks palju viisakam.

Muide S-line märgiga autodel polegi originaalis Quattro märki (täpselt nagu ei ole seda ka S-del, ega RS-del. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 01.09.20 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mõnda rida siit lugedes pean küll su isale meelde tuletama, kus püksirihm on. Neid plödisevaid ja haisvaid c6-si on niigi palju. Vaata, et kati kallale ei lähe. Rene võtab nagunii vaba päeva, kui sillastendi aeg on.:D

Isa andis vist juba alla ja arvab, et ma peast soe natukene. Katt jääb. Sillastendiga vist see oht on jah :D

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
See S-line + Quattro märk ees võrel on päris näotu. Vali üks ja loobu teisest. Saaks palju viisakam.

Muide S-line märgiga autodel polegi originaalis Quattro märki (täpselt nagu ei ole seda ka S-del, ega RS-del. ;)

Jaa, ilmselt kaovad mõlemad ja koos tiiva pealsetega. S-line ta pole ja tagumine ots sai ammu puhtaks tehtud märgistustest, seega ette Quattro jätmisel ka iva pole. Lihtsalt oli kavas tegeleda siis, kui võret vahetama hakkan. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.20 08:57 Tsiteeri


Seda kartust ei ole udukate kiletamisega, et ükshetk temperatuur liiga kuumaks läheb ning midagi ükshetk järgi annab? Soojuseralduvus ei ole ju enam sama mis tavaolekus palja klaasiga. Ise sama teed minnes sain jagu ühest korpusest ning ühest tuleklaasist- mis seal ikka, loomulik kadu, kui ei taha harjukeskmist neljarõngalist. Muidu viisakas c6, palju samu mode tehtud. C6 puhul ongi parima tulemuse saavutamiseks märksõna "puhas".


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 04.09.20 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Seda kartust ei ole udukate kiletamisega, et ükshetk temperatuur liiga kuumaks läheb ning midagi ükshetk järgi annab? Soojuseralduvus ei ole ju enam sama mis tavaolekus palja klaasiga. Ise sama teed minnes sain jagu ühest korpusest ning ühest tuleklaasist- mis seal ikka, loomulik kadu, kui ei taha harjukeskmist neljarõngalist. Muidu viisakas c6, palju samu mode tehtud. C6 puhul ongi parima tulemuse saavutamiseks märksõna "puhas".


Hetkel, ei tea, ei ole. Ei kasuta neid üldse sõidu ajal, nagu mainitud sai siis oleks hea lahendus võtta kohe siis teeks delete hea meelega. Põlevad täpselt ainult nii palju, kui koju saadavad või tervitavad. Vast ei ole hullu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 08.09.20 07:05 Tsiteeri


Tagumisi klaase toonides sai huvi pärast proovitud sama tooni tuledele, aga see toon oli ikka liig mis liig.. Linnas sõbrannaga kaasas käies, sai käidud läbi autopoest, kust ta siis ostis endale toonlakki, mis tõi mõtte, tuled toonida, taas päevakorda. Igatahes võtsin siis tuled küljest ja proovisin neid lakkida. Tulede toonimine andis väga ootamatu efekti, mida ei ootand. Auto muutus kitsamaks! Just, siis kui tuled on kustus. Valguse peegeldus "lõikab" tule ääred ära ja jätab veidra mulje. Heledad tuled joonistasid auto kurvid tunduvalt paremini välja. Tagumine ots nõuab nüüd kuidagi eriti järgi aitamist nüüd... Agressiivsem diffuser? Võimalik, et timmin enne tuledega veel veidi ja toonikene heledamaks, ehk parandab seda välja nägemist veidi, sest enda peas tegelikult kujutasin ka neid toon heledamatena.


Vahepeal tellisin endale veel ära Rs stiilis kärgvõre, mis loodetavasti varsti jõuab.
Muidu ma ei ole suurem külmade valguste fänn siis sellegi poolest uste lombivalgustused vahetasin ledide vastu, et läheks rohkem kokku peegli all olevatega.
Edit: Pildid said reupload
https://i.imgur.com/UfeFkA4.jpg
https://i.imgur.com/1mLLBgJ.jpg
https://i.imgur.com/fnX70mo.jpg
https://i.imgur.com/yyLqNpE.jpg
https://i.imgur.com/jf0ZDjQ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 12.09.20 17:30 Tsiteeri


Eile sain kätte siis enda kärgvõre. Pikka mõtlemist polnud, läks auto kallal nokitsemine lahti jälle.
Võtsin stange eest, vana võre küljest, uus külge. Siis aga vaatasin, et stange küljes olevad ribid jäid läbi võre liiga näha ja otsustasin need ära lõigata sealt. Lõikasin suurema osa eest ära ning timmisin veel kipsinoaga kõrgendike madalamaks. Lihvisin kergelt üle ja värvisin matt mustaga üle, sai parem küll. Hetkel mingit sorti (Mõni targem mees loeb siit ilmselt ridade vahelt välja, et see kõige ilusam pole. Sul on igati õigus ;) ) lahendus numbri jaoks sai leiutatud, kuna numbrialus on no go. Plaan mingi clip on lahendus sinna teha, et hea tuju ja ilma korral selle sealt eest saaks võtta. Paar mõtet hetkel on seedimises.

Kindalaegas ütles koostöö üles või õigemini mootor ilmselt, sest alguses nuppu vajutades tegi liigutuse, aga see ei olnud piisav, selleks, et avada. Kaasa aidates ja lukustit kergelt sissepoole lükates, tegi nupuga lahti. Tänase seisuga ei tee enam sedagi, käib aind plõks ja kogu moos.
Kas vahetatav teema ja kui keeruline? või lihtsam uus kaas sebida?

https://i.imgur.com/RmIv5KI.jpg
https://i.imgur.com/RgNwl1K.jpg
https://i.imgur.com/z8TjN5q.jpg
https://i.imgur.com/8cH6ML3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 12.09.20 19:36 Tsiteeri


Kärg ikka kõvasti ilusam.

Ma pole sellest stance.ee kleepsu fenomenist aru saanud. Päris palju jäänud just mingitel rontidel silma ja see pigem ikka anitreklaam mu jaoks.
Kas neil kahel vennal nii palju tuttavaid, kes oma autole selle hea meelega peale panevad või miks seda vaja on? Ega mu asi pole, aga miks sa selle oma autole panid? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 13.09.20 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Kärg ikka kõvasti ilusam.

Ma pole sellest stance.ee kleepsu fenomenist aru saanud. Päris palju jäänud just mingitel rontidel silma ja see pigem ikka anitreklaam mu jaoks.
Kas neil kahel vennal nii palju tuttavaid, kes oma autole selle hea meelega peale panevad või miks seda vaja on? Ega mu asi pole, aga miks sa selle oma autole panid? :D


Mina tean teda isiklikult, ühe kandi inimesed. Olen väga palju abi saanud temalt, samuti on ta päris paljude asjadega mulle vastu tulnud. Enamik asju võtan tema kaudu ning toetan kahe käega. ;)

Tutvusringkond väga suur kindlasti ja ühiste hobidega inimesed ikka toetavad üksteist. Suht suur hulk on neid, kes niisama panevad, ju vist siis see tekitab nendes inimestes mingit kuuluvuse tunnet kuhugi. Ma arvan või vähemalt on jäänud selline mulje enda ümber ringi vaadates. Olen täiesti nõus sinuga nende rontide koha pealt. Oleme ka vaadanud neid ja pead vangutanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 17.09.20 10:58 Tsiteeri


Mõtted olid olemas, kuidas ja mis teha selle numbrimärgiga. Peast käis läbi, magnetite idee. See aga tundus ka selline kahtlane vähe, kas ikka jääb pidama. Clippidega tundus asi vähe kindlam. Netist otsides, mingid variandid olid kuskil olemas sellised isegi, aga tellida ja oodata? Kandsin suht kiiresti maha selle mõtte. Uurisin veel inimestelt, kes tegelevad 3Dprintimisega. Mis raha tahetakse ja kas teevad ära. Väga palju targemaks ei saand. Inimestel ei ole aega ning peale hinna küsimist, tekkis mul natukene trots nkn, et milleks ma üldse maksma pean kellegile, proovin ise teha ennem. Mitte, et see mõnikümend eurot tapaks. Küsimus lihtsalt põhimõtetes. Kokkuvõtteks eile sain asja valmis ja ise ka kogemuse võrra jälle rikkam.

Uurisin siis seni tundmatut maad. 3d mudelite tegemist. Veidi mõõtmisi ja hakkasin vaikselt pusima. Kursakaaslane, kes oli veidi rohkem sina peal, aitas ka veidi nõuga. Pika pusimise peale sain ta lõpuks valmis ja jäi ööseks printima. Esimene katsetus läks soliidselt aia taha. Algul tundus kõik väga hea, kuniks ma siis auto juurde jalutasin. Enda lollus... joonisele mõõtude märkimine ja hiljem nende lugemine oli veidi error ning võre taha minev osa sai ca 2 korda suurem, kui ta oleks pidanud olema.

Ega midagi katse kaks, tegin parandused mudelis ja tuld uuesti. Kuna asi sai üsna täpselt mõõtude järgi siis fit oli ka üsna tihke ikka, kergelt sai liivapaberiga kaasa aidatud. Mõningad asjad on, mida järgmise printimise ajal veel parandaks, et asi veel parem ja ilusam saaks. Juhul kui peaks vajadus tekkima selle jaoks. Üldiselt asi sai minu arust väga hea.

Ilmselt on küsimus, kas see asi vastu ka peab? Elame näeme. Minul usku on sellesse igatahes. Esimest varianti proovimas käies, vaatasin, kas number istub pesasse ning proovisin sakutada ja raputada üsna kõvasti, kuhugi jooksu panna ei tahtnud. Hiljem proovisin seda sama murda keskelt üsna jõuga, natukene miskit praksus, aga tükke taga ka ei olnud.




https://i.imgur.com/oju4wSa.jpg
https://i.imgur.com/78RpI2Y.jpg
https://i.imgur.com/zZeWKU8.jpg
https://i.imgur.com/M65s6w0.jpg
https://i.imgur.com/jxONkFE.jpg
https://i.imgur.com/kApPp92.jpg
https://i.imgur.com/bhO40qF.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 17.09.20 12:56 Tsiteeri


Juhul kui PLA materjalist printisid siis see ei ole väga UV kindel ja plastmass hakkab ajapikku alla andma. Lisaks on läheb ta pehmeks juba 60 kraadi juures, usun, et suvel on seal kapot all sooja mõnuga.
ABS materjaliga peaks üsna kindel asi olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 17.09.20 14:29 Tsiteeri


Magnet oleks väljanägemiselt parem lahendus olnud, sest vähemalt minu silma jaoks annavad klipid veidra väljanägemise.
Proovi reg.nr serva, ehk seda mustast raamist väljapoole jäävat valget osa/serva, värvida mustaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 17.09.20 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Juhul kui PLA materjalist printisid siis see ei ole väga UV kindel ja plastmass hakkab ajapikku alla andma. Lisaks on läheb ta pehmeks juba 60 kraadi juures, usun, et suvel on seal kapot all sooja mõnuga.
ABS materjaliga peaks üsna kindel asi olema.

Well, eks näis. Oht on, Lootus ka :D
Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Magnet oleks väljanägemiselt parem lahendus olnud, sest vähemalt minu silma jaoks annavad klipid veidra väljanägemise.
Proovi reg.nr serva, ehk seda mustast raamist väljapoole jäävat valget osa/serva, värvida mustaks.

Võibolla. Nad jäid natukene rohkem välja kui ma ette kujutasin või tahtsin- järgmine kord teeks nurkasid ümaramaks ja välja jäävat osa grammike väiksemaks
On juba plaaniks võetud, ehk parandab ka asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 18.09.20 16:10 Tsiteeri


PLA annab arvatavasti seal otsad tõesti. Pead vaatama, et numbrimärk kuskil maanteel tagumisele autole esiklaasi ei lenda.

Praeguse disainiga vist ju loksub ka number ees? Mina panin numbri ette kahe poldiga. Kärje taha suur seib koos mutriga (liimisin need sinna kinni) ja numbri kahest nurgast poldid läbi.

Mu auto-teemas piltidel näha ka lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 19.09.20 13:32 Tsiteeri


Lahe, et on viitsimist leiutada ja katsetada nii. http://upload.staatus.eu/files/1560846779923864495.png
Ma küll ei tea, kui hea ligipääs sinna võre taha on, aga ise oleks teinud nii, et klambri raam oleks hoopis võre taga ja võrest ulatuks välja ainult see osa, mis reg nr kinni hoiab (nii istuks reg nr vastu võre kenasti, mitte klambri paksuse võrra eemal). :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VMartin
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.18
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.20 05:36 Tsiteeri


Mul oli esimene nr magnetitega ees.. ilma naljata.. magnet tuli numbri või võre küljest ära igakord, kui ma jõudsin kellegile öelda: "Aga pane magnetitega nagu mina" .. nii nagu numbrit hakkasin ära võtma.. kukkus magnet küljest. Loobusin ja läksin tavalise numbrialuse peale tagasi.. sai see katsetamise huvi läbi lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 23.09.20 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
PLA annab arvatavasti seal otsad tõesti. Pead vaatama, et numbrimärk kuskil maanteel tagumisele autole esiklaasi ei lenda.

Praeguse disainiga vist ju loksub ka number ees? Mina panin numbri ette kahe poldiga. Kärje taha suur seib koos mutriga (liimisin need sinna kinni) ja numbri kahest nurgast poldid läbi.

Mu auto-teemas piltidel näha ka lahendus.

Hoian tal silma peal ikka, nii kaugele asjal minna ikka ei lase.
Eee ei loksu. Täitsa ilusti on kinni ikka. Kui minna seda nrmärki liigutama siis väga minimaalselt liigub see värk seal.
Mnjaaa see on ka selline toimiv variant, aga ma ei tea, meh. Poldid numbrist läbi panna ei ole päris see, mida teha tahaksin.
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Lahe, et on viitsimist leiutada ja katsetada nii. http://upload.staatus.eu/files/1560846779923864495.png
Ma küll ei tea, kui hea ligipääs sinna võre taha on, aga ise oleks teinud nii, et klambri raam oleks hoopis võre taga ja võrest ulatuks välja ainult see osa, mis reg nr kinni hoiab (nii istuks reg nr vastu võre kenasti, mitte klambri paksuse võrra eemal). :)

wuhuu :)
Well jea, see oleks idee, aga see eeldaks mingit sorti fikseerimist, tagant poolt siis. Juhul, kui ma tahan minna nt pildistama ja nr ära võtta, et see klamber alla ei kukuks kuhugi. Sellisel juhul see klamber oleks ja jääks kogu aeg sinna. Ülevalt tegelikult hea tahtmise korral saab käe sinna vahel aga selleks tuleks see plastik kapoti alt ära võtta, mis oleks üsna tüütu tegevus iga kord.
Tsitaat:
Algselt postitas: VMartin
Mul oli esimene nr magnetitega ees.. ilma naljata.. magnet tuli numbri või võre küljest ära iga kord, kui ma jõudsin kellegile öelda: "Aga pane magnetitega nagu mina" .. nii nagu numbrit hakkasin ära võtma.. kukkus magnet küljest. Loobusin ja läksin tavalise numbrialuse peale tagasi.. sai see katsetamise huvi läbi lihtsalt.

Millega sul magnetid kinnitatud olid? Mõtlen, et magnetilt maha libistada tunduvalt lihtsam asju, kui tõmmata ning kui auto raputab siis jooksu ei pane sealt? Sellepärast ma selle lahenduse osas veidi skeptiline olin ka.
Idee, mis mul oli, et printida võresse õige suurusega ruudud, mis läheks tihkelt vahele + taha rant, teiselt poolt õõnes pesa magneti jaoks + liim, ning nr märgi külge mingit sorti tugevama liimiga magnet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 08.10.20 08:41 Tsiteeri


Hetkel pole rohkem midagi huvitavat toimunud, korjan kopikaid järgmiste ideede jaoks.
Käisime oma satsiga Tartus Cars&Coffee hooaja lõpetamisel uudistamas.
Kõik meie autod olid ka platsil vaatamiseks olemas. 3 neist oli kirjas stance kategoorias, 3 autot hoidsid young time'rite lippu kõrgel ning punane audi oli esindatud tuunerite seas.
Meie autodest jäid rahvale kõige rohkem silma young time'rid ning punast audit uudistati ka omajagu.

Kuna autost pilte, mis oleks up-to-date polnud, oli siiski soov ilusaid pilte saada, mis utsitas mind taaskord interneti avarustesse tuhlama minema.
Alguses lootsin sealt ideid leida ja ehk võibolla mõni huvitav nõuanne, mida jälgida ja meeles pidada.
Senini ma väga fotograafia teemasse süvend polnud. Pärast mõningaid otsinguid sattusin juhuslikult sellisele teemale nagu Light painting.
Hakkasin asjasse veidi rohkem süvenema ja uurisin kuidas asi käib. Huvi kasvas, otsisin kaamera välja, mis aastaid tolmu kogunud ning oodanud oma võimalust. Süvenesin veidi, näppisin seadeid ning vaatasin milleks kaamera võimeline on.
Kuna enda statiivi kinnitusplaat oli soliidselt matkama pannud kuhugi, kuhu kõik need kadunud asjad armastavad minna. Siis ei jäänud muud üle ja otsisin kiirelt, kellelt saaks statiivi.

Tegelikult läksin ma siiski katsetama, mis ja kas välja tuleb ning midagi ma otseselt sealt väga ei lootnud.
Oleks tahtnud võibolla veidi varem minna, enne kui päris pimedaks läks, aga mis seal ikka.
Igatahes ma ise arvan, et esimese korra kohta sai päris vahva. Mõni kogenum fotograaf teeks kindlasti miskit teistmoodi, aga alguseks abiks ikka.
Kõiki pilte siia üles ei pane, rohkem pilte näeb SIIT

https://i.imgur.com/6Ghw4W7.jpg
töödeldud
https://i.imgur.com/NPXeMOR.jpg
töödeldud
https://i.imgur.com/lckVnrx.jpg
toores
https://i.imgur.com/28aNN8w.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 17.11.20 09:06 Tsiteeri


Woop Woop õhkvedrustus tellitud ja auto on hetkel juba garaažis laiali.

Suures plaanis oli mul suht palju asju valmis mõeldud, kuhu tuleb juhtimine, kust hakkavad juhtmed jooksma jms. Laes asuv prillide hoidmis karp/luuk on minu jaoks üsna kasutu olnud, päikeseprillid sinna sisse ei mahu ja sõitmise jaoks eraldi prille pole. Natukene olin vana laepaneeli uurinud- iluliist, mis seal peal on, käis ilusti naksudega lahti karbi küljest. Lihtne loogika ütles, vana lae karp koju ja Fusion 360 lahti (3d modelleerimisprogramm) ja hakkasin otsast modelleerima. Mudeliga läks päris mitu päeva, kuna see minu teine mudel üldse, mida teinud olen. Esimene printimine oli nii ja naa, paar asja, millele ei osanud tähelepanu pöörata ja sai selline enam-vähem. Otsustasin siiski seinad paar millimeetrit madalamad teha, hammasratta paigutasin nõksu paremini ja uuesti printida.

Samal ajal otsisin netist endale sobivaid nuppe, mis võiks sinna sobida. Selle otsimise tegi raskeks napp ruum, karbis sees on seinte kõrgus paraku 25mm ainult, mis suht palju variante elimineeris.
Kui kellegil on miskit edevat varianti pakkuda siis võib mõtte lendu visata. Hetkel tundub, et olen ühe variandi leidnud. Eks kui kohale jõuab, siis näha ole, kuidas ja kas istuvad. Karp ja karbi nn "kaas" v pealmine osa said eraldi prinditud seega alati võimalik nuppude paigutus, suurust jms muuta.
https://i.imgur.com/cpcAylQ.png
https://i.imgur.com/KweZzfY.png
https://i.imgur.com/4wZUoSb.png

Asjad said tellitud tegelikult juba poolteist nädalat tagasi. Stance.ee's oli kohapeal juhtimine olemas, mis sai kohe ära võetud, et saaks eos juba mingid asjad paika panna. Süsteem on üsna lihtne, mingit fancyt puldist juhtimist, salvestatud seadeid vms ei ole. Vool nupp solenoid- õhk otse bagi ja kogu moos. Esimene ja tagumine sild hakkavad olema eraldi tõstetavad. Õnneks on alati võimalik asja upgradeda.

https://i.imgur.com/nKy0O6n.jpg
Alustasin siis juhtimise paigaldamist juhtmetest, mis juhivad õhuklappe. Lootsin lihtsamalt läbi ajada, et ei peaks väga palju lammutama. Paraku üks asi eeldab teise, teine kolmanda ja kolmas neljanda asja ära võtmist. Tagumine ots sai üsna juppideks. Enda elu lihtsamaks tegemiseks, lasin ühelt pool lae ka alla ning saigi vaja minevad juhtmed eest taha veetud.

Järgmiseks võtsin ette klapid ja vee-eraldus süsteemi . Mõte oli olemas, kuidas ja kuhu nad panna. Hakkasin paigutama ja üritasin leida kõige parema lahenduse. Loogiline lahendus tundus algusest peale panna vasakule külje peale peitu. Korra mõtlesin varuratta juurde kuhugi ja proovisin leida seda kohta sinna. Ilmselt oleks nad paigutanud ka hea tahtmise korral, kuid siiski otsustasin panna nad seina peale horisontaalselt. Algselt oli mõte diagonaalis nad sinna sobitada, kuid voolikute vedamise suhtes poleks see olnud eriti hea lahendus. Panin vineerplaadile, natukene timmisin paigutust veel, et voolikud hiljem üksteisele jalgu ei jääks.

Pealülitisse oli vaja saada süütevool. See on natukene piinlik lugu ja sellele kulus natukene liiga mitu päeva, et lõpuks leida see hea koht, kust vool saada. Kokkuvõtteks kõrvalistuja kaitsmekarbis on päris mitu tühja kaitsmepesa, kuhu tekib vool süütega. Sinna läks kaitse vahele ning vedasin mööda A piilarit juhtme laepaneeli, kus lüliti ja taha minev juhe juba ootasid. Ära said veetud ka akust releesse voolud,relee signaal voolude massid, klappide voolud ning külge ühendatud rõhuandur, mis juhib teist releed. Tegin el.skeemi endale juhuks, kui midagi vajab parandamist ja meelest läind seega juhul kedagi väga huvitab või lihtsalt jutu illustreerimiseks on see SIIN
Võimalik, et eksin mingite asjade nimetamisel. Kirjutan nii nagu maakeeli endale need asjad selgeks olen teinud :)

https://i.imgur.com/R3DcAl8.jpg
https://i.imgur.com/EoGvN9J.jpg
https://i.imgur.com/efaPNMW.jpg

Kuna audil pagasi laes mingi veidrus ühel pool ja selleks, et paak loodi enam-vähem jääks, siis tuli ühele poole mingi kronstein leiutada. Mütsiriiul sai endale mõned uued augud ning sai paak ära paigutatud. Garaažis vahtides tuli uitmõte põhjaks pannagi vineer ning see riidega üle teha. Sai riiet vaadatud ja ära tehtud, iseasi, kui oluline see on, kuna kõik see kupatus jääb nagunii peitu. Tänase seisuga juhtimine töötab ja ootan patju, kaabli majandus tahab natukene sättimist veel, aga sellega tegelen kõige viimasena.


https://i.imgur.com/83c3fUt.jpg
https://i.imgur.com/77rGGS2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 17.11.20 19:55 Tsiteeri


Üli lahe! Mis õhu peale mineku budget umbes tuleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinVaht
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.20
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Q 3.0TDI

postitati 20.11.20 20:41 Tsiteeri


Alustuseks, paraku kuna C6 pagass pole kõige väiksem. Esimesel päeval juba terendas esimene mure koht, mis tahtis lahendamist saada. Kompressoril kaasas olnud voolik, mis paaki läheb, oli liiga lühikene. See õnneks oli selline kättevõtmise asi ja hydroscandist sai ilusti kenasti uue vooliku.

Plaadi peal ühendasin kõik voolikud ära mis ühendada sai, täiteventiilid jms said külge. Rõhukellale vedasin ära voolikud- ilmselt on see hetkel ajutine lahendus ja kunagi võiks teha upgrade ja panna digitaalse näidiku.
Lisaks sai veetud esimesel sillale voolik. Selle otsustasin vedada salongist. Miskipärast arvasin, et see ettevõtmine saab olema oluliselt keerulisem, kuid läks üsna ladusalt. Kõrvalistuja iste sai välja võetud, küljepealsed igasugused plastikud küljest ning põhjamatt ühest äärest üles. Vooliku vedasin mööda juhtme kanaleid, mis eest taha lähevad ning plaani järgi teen soojatorude läbiviiku ühe augu juurde ning läheb sealt edasi kapoti alla. Edasist plaani hetkel rohkem paigas pole, kust ja kuidas voolikud hakkavad jooksma.

https://i.imgur.com/CyRYDfa.jpg
https://i.imgur.com/kt8o9ch.jpg

Eile sai auto pukkidele pandud ning võtsin eest mõlemad püstakud alt ära. Õnneks on elu õpetanud- kui üks kord ülemiste õõtsade poldid lahti saad, siis puuri augud üle ning määri ära enne kokku panemist. Tänu sellele läks püstakute ära võtmine üsna kiirelt. Samuti said logarid ära võetud, et võimalikult palju eeltööd oleks tehtud enne patjade jõudmist.
Tänase päeva ootasin lootuses, et äkki täna tulevad padjad, et nädalavahetusel auto juba kokku ära saada.
Kella kolmest aga sain sellise toreda sõnumi osaliseks "Hi we write to You because our CNC company has covid 19 :( so the orders will be in production next month :( do You want to wait or cancel the order?" Ehk siis kõik jääb sisuliselt seisma hetkel.

Kuna rõhukella jaoks pole väga head ideed, kus asi soliidne välja näeks, samas silma all oleks ja mitte liialt karjuv, siis antud hetkel plaani järgi läheb käetoe all olev topsihoidja kasutusse, siiani pole ta otstarbelist kasutust leidnud. Korra oli mõte, et võiks panna ka lakke, katuseluuki mul pole, kuid paneelil valmidus olemas ja kell diameetri poolest võiks sinna sobida ka. Paraku mehaaniline rõhukell on üsna sügav ning katusesse auku päris ei tee seega sellega sellele mõttele kriips peale saigi. Igatahes printisin 3dprinteriga ümbrise kellale, mis läheb sinna topsihoidjasse ning tegin selle kopsiku ka veel riidega üle. Vahvad ideed, kella paigutamise osas, on oodatud jällegi :)

https://i.imgur.com/lmjliv1.jpg
https://i.imgur.com/tua4kzT.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Üli lahe! Mis õhu peale mineku budget umbes tuleb?

Ca 1.5k. Kui huvi uudistada siis kõik asjad sai läbi Stance.ee võetud. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 22.11.20 06:00 Tsiteeri


Kangesti optimistlik budget tegelikult. Kardan, et kujuneb oodatust kallimaks, kui lópuks lapsevigu parandama hakkad ja head odavad liitmiku tükid maapóhja kirud. Mul kulus óigete metallist stutside, róhundurite, kellade ja armeeritud silla voolikute ja kinnitusvahendite peale juba ca 1800 eurot. Kompressorid, padjad, paak ja managment juurde. Mis managment tuleb ja kas torustik 1/8 vôi 3/8? Soovitan soojalt kóik 3/8 peale teha, sest auto on suur ja raske. Opereerimiskiirus on totaalselt teine 3/8 torustikuga. Eeldab muidugi, et ka padjad ja ventiiliplokk on 3/8 jaoks.
Kui talvel paarutada ei plaani, ära veefiltreid pane ja paagile tee alla veeóhutusventiil 2m peenikese toruga. Lased kaks korda kuus vee välja. 150-200PSI juures on lihtsalt väga keeruline lekkevabu veefiltreid leida. Läbi käidud tee. Ja kui talvel sóidad, siis soovin edu ja kannatust odavamate komplektidega tee ääres seista...seljuhul veoka óhupiduri külmumisvastane aine sisse.
Eks kui huvi ja küsimusi ehitamise osas, anna märku(A5 coupe 3a Accuair/Airlift performance-0 viga selle ajaga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 91.2% - SQL: 8.8%]