Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lukku palun. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2827)
H0la
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe b3

postitati 20.12.20 06:08 Tsiteeri
Lukku palun.



Lukku :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 20.12.20 14:07 Tsiteeri


Kui saladus pole, siis mis masina lõplik müügi hind jäi.
Tundub täitsa "tavaline heas korras" masin olema, mille enamus vigasi kedagi ei huvita ja sõidetakse/müüakse tuimalt edasi.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 23.12.20 10:19 Tsiteeri


Tervitused ka minupoolt.

Jõudu jaksu d3 pidamisel, tundub selline kehvapoolne isend olema, vigu ikka jagub.
Võid ka minu d3 pidamise teemat lugeda, suht sarnased vead olid, mõned. Peale 4,5k sisseladumist loobusin.

Mõned oma kogemused, Sulle ennetustööd/kontrollimiseks.

Kliimaklapid kipuvad kinni jääma.
Soojaklsppide mootor vms(minul oli jutu, tänu sellele algul gaasile ülipikk minek, talvel kohapeal tiksudes, lahendasin univ.veepumbaga)
Esituled elektroonika, hakkas jaurama ja korda ei saanudki, pirne, blokke jms sai vahetatud
Kõik el. Pistikud/kaitsmed kontrolli üle.
Õhkvedrustuse pool-kompressori pistik, minul joppas, sain üsna viimasel minutil jaole, hea, et maha ei põlenud. Juhtmetel oli isolatsioon maas, ja pistik oli vett täis, oli mingil määral kärsanud seal omasoodu.
Kompressori ees(vasakuporitiiva taga) on tal eraldi filter-minujaoks tähendas see, väga palju Pärnu töökodade läbikäimist, rendiauto, ja 700e remondiarvet, korra juba tundus, et ajan taga võimatut, keegi ei tea mis viga on, isegi esindus mitte. Lõpuks gaasiautodega tegelev töökoda leidis peale, 3 päevast otsingut vea üles, täiesti umbes kompressori filter-lahendus, pesi puhtaks ja õhkvedru toimis taas nii nagu peab.

Mootorituli põles vahetpidamata, otsisin igatepidi viga taga, jõudsime ka motopatjadeni(veakoodid olid sees) vahetuseni ei jõudnudki.

Puhas spidoekraan oli pigem harv nähtus. Pidevalt olid mingid veateated ees..

Käsipiduri mootorid üle määrida/käia, ise seda ei teinud ja müügihetkel andis saba :D

Tüüpviga kollektor, mina kordategemiseni ei jõudnudki.

Kliimamoodul/puhur väga minev kaup, mooduleid vahetasin 4x

Muidu sõidumugavus oli igati tasemel :)

Omatud sai ca 2a ja 32k km

Minul oli ka kickdowni lüliti kutu, ja tegi auto põhgagaasiga uimaseks.
Lisaks vaata üle ees plastikuall olevad vaakumvardad, need enamusel katki, mõjutab kütusekulu/minekut.

Soovin muretuid meetreid :)


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]