Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi R8 5.2 - 2009 - tonism (Vastuseid: 48 | Vaatamisi: 15639)
tonism
huviline



Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.21 10:42 Tsiteeri
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism



Hei

Olles nüüd piisavalt mõtteid kogunud olin peale eelmist Audit sunnitud ikkagi lisaks igapäeva pereautole ka midagi hingele võtma. Ning kuna sünnipäev oli tulemas, siis tundus hea hetk endale tulevasteks aastateks pisut elamusi kinkida.

Rangeteks kriteeriumiteks olid manuaalkast ja nelivedu, ning peale lõputuid unetuid öid tundus, et selliste masinate hiilgeaeg 2010-aastate kandis -- 997T, mk1 R8 V10 v Gallardo. 997 puhul pean tunnistama, et minu jaoks näeb see visuaalselt välja nagu iga teine 911 ning viimased kaks sümpatiseerivad siiski rohkem. Ja nende kahe vahel polnud üldse lihtne valida. Taaskord peale lõputuid unetuid öid tundus, et kaalukauss hakkab R8 kasuks jääma -- interjör meeldib rohkem ning Lambo on margina lihtsalt natuke piinlik (mitte, et R8 nüüd igapäeva pereema auto oleks, aga siiski -- see vähemalt kõlab okeilt, et on mul pühapäevaks 12a vana Audi). Gallardo küll nobedam, aga ka väiksem ning ikkagi see interjör nagu kohe kuidagi ei istu.

Niisiis saigi käed löödud ning sünnipäeva õhtuks oli kink käes
https://i.ibb.co/cyHWwnT/snow.jpg

Üldine
2009 Audi R8 V10 coupe
5.2 V10
manual

Täpsemad andmed
Mootor: BUJ - 5204 cm3 odd-firing V10 DOHC FSI, 40-valves
Jõud: ca 400 kW @ 8000 rpm
Vääne: ca 580 Nm @ 6500 rpm
Tühimass: ca 1685 kg
Värv: Suzuka Gray Metallic
Käigukast: 6-käiguline manuaal

Modifikatsioonid
Capristo CES3 X-Pipe väljalase
KW 25311004 vedrustus
CF spoiler
Maxton splitter

Dyno graafik
Ei ole küll konkreetselt selle autoga dynos käinud, kuid pisut Googles ringi vaadates peaks see graafik olema umbes selline -
https://i.ibb.co/zbgB9nk/Archetype-Audi-R8-V10-Dynographs.jpg

Pildid
https://i.ibb.co/By3RgXj/20210926-191040.jpg

https://i.ibb.co/QnD9VM9/20210926-191457-2.jpg

https://i.ibb.co/W5ccJ4w/57-10.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: TFSI

postitati 02.02.21 11:34 Tsiteeri


Kw'l tekib mingist piirist alates mõistetav seos neliveoga.
Kuna sõna ringrada pole mainitud, siis küsiks et mis selle manuaaliga on?
Sellest, et V10 manuaal algselt kõige kallim variant oli, saan küll täiesti aru :D


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C7 ja A4 B5-B8'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant & 80

postitati 02.02.21 11:35 Tsiteeri


Nice! Lõpuks ometi üks selline siin ka esindatud. Jään huviga teemat jälgima!


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
masuurik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 C7 & RS4 B7

postitati 02.02.21 15:17 Tsiteeri


Miks lambo piinlik on? Tõsi, sisu on jah b6 oma ja seal istuda pole eriti eksklusiivne. Väljast samas supperlegra bodykiti ja lõpuotsa ledidega on päris nunnu. Cheap, but still lambo.
V8 R8st ei arva ma midagi. See näeb kuidagi nigel välja kah sealjuures oma kosmeetiliste mahajäämistega võrreldes v10.
Sildistamine on meil ebanormaalselt moes ja rahvas on valusalt kade kõige peale, mis helgib(isegi kui hinnasilt tegelikult on uue vw väärviline).
Lahe:cool:
Võibolla taha oleks mõistlik panna CF teravam lip. Gt wing vist sellele kerele erinevalt uuemast põlvkonnast hästi ei sobi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raikzz
huviline



Registreerunud 21.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: F80 M3 Competition

postitati 02.02.21 15:32 Tsiteeri


V10 + Gated manuaal kast ainuõige valik R8le, vägev!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiin21
klubiliige



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.02.21 16:31 Tsiteeri


Hea maitse sul Tonx :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonism
huviline



Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.21 19:36 Tsiteeri


Tänud!

Üks pilt ka sisust -
https://i.ibb.co/W5ccJ4w/57-10.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kuna sõna ringrada pole mainitud, siis küsiks et mis selle manuaaliga on?

Seda suhet manuaaliga oskab ehk see video hästi seletada - https://www.youtube.com/watch?v=rkKOPu_ATqA

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Miks lambo piinlik on? Tõsi, sisu on jah b6 oma ja seal istuda pole eriti eksklusiivne. Väljast samas supperlegra bodykiti ja lõpuotsa ledidega on päris nunnu. Cheap, but still lambo.

Lambo on raske valik. Brandina on (puhtalt minu subjektiivsel hinnangul) natuke selline hollywoody superstari douchebag maitse juures, mida Audil ei ole. Aga taaskord, see on puhtalt subjektiivne tunnetus. Gallardo ise väljast täitsa meeldib, seest üldse mitte. Kiirem on alati parem. Samas saan aru, et minu jaoks on see ruum seal üsna nibin-nabin peaaegu ning vedrustus pigem raja kui pühapäeva auto jaoks sobilik. Plusse-miinuseid mõlemal. Üsna pikalt tegelikult kõikusin nende kahe vahel kuniks süda ühel hetkel nagu hakkas rohkem R8 takti lööma.

Aga kokkuvõttes, ei jõua ära oodata millal ilmad kuivaks lähevad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
klubiliige



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 02.02.21 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonism


Aga kokkuvõttes, ei jõua ära oodata millal ilmad kuivaks lähevad :)


Mis kuivaks? Nelivedu ju. https://www.instagram.com/p/CKqvKyZHSl1/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.02.21 21:45 Tsiteeri


Manuaal on absoluutselt õigeim valik sellisele masinale, neid ei tule enam juurde ja see on üks viimaseid omasuguseid. Kas ka parim on muidugi vaieldav, kuid kindlasti eelistatum mida aeg edasi. Minupoolt igaljuhul kiidusõnad, õigemat valikut selles klassis on raske teha.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 2004 S-Line

postitati 03.02.21 06:13 Tsiteeri


Vägev.
Manuaal hoiab jah hinda 10x paremini, aga ma võtaks ikka automaadi. Kuidas kellelegi.

Sisu poolest minu arust palju ilusam kui mõni uus eksootiline. Tänapäeval kasutatakse üldse liiga palju piano black-i ja suuri ekraane salongis mis raudselt koguaeg sõrmejälgi ja tolmu täis, mis mulle üldse ei istuks. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: SCA-P-Jgp-SPb
Kasutaja on eemal

Auto: S6 20V T & S6 PLUS 4.2

postitati 03.02.21 17:22 Tsiteeri


Tervis!

Sekundeerin manuaali valiku üle, seda on juba paljud korranud, et sportauto võiks olla manuaal, ja R8 manuaali hinnatakse eriliselt heaks, teatud seltskonnas. Ausalt kui ise R8't jaksaks osta, valiks ainult manuaali, nime järgi vast ikka 4.2 peale kukuks. Kiidan!

veekaheksa


http://images.spritmonitor.de/247834_5.png http://images.spritmonitor.de/726627_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on foorumis


postitati 06.02.21 08:37 Tsiteeri


Kas see “automaat” on sama robot kast nagu lambol? Siis manuaal ikka ainuõige valik, sest see lambo robot sööb mõnusalt sidurit linnavahel sõites.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 06.02.21 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kas see “automaat” on sama robot kast nagu lambol? Siis manuaal ikka ainuõige valik, sest see lambo robot sööb mõnusalt sidurit linnavahel sõites.

Vanal R8-l on R-tronic (ühe siduriga robot), nimetatakse seda ka automatiseeritud manuaalkastiks :). Faceliftil (2012+) juba S-tronic (DL800).

Muidu igati väärikas pühapäeva auto. Kahjuks meie teedel ei saa teda pakutavas mahus kasutada. Minule isiklikult ei meeldi selle manuaali reha kolin. FL puhul eelistaks kaalukatel põhjustel iga kell automaati.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, Ioniq 5

postitati 06.02.21 11:24 Tsiteeri


R-Tronic on samasugune õnnetus nagu BMW E60 M5 SMG või Fiat Selespeed.

Probleem on selles, et kuna on ainult üks sidur, siis mingi hetk toimub jõu katkestus.
Kui sul on endal juhtimine selle üle - siis sa oskad seda oodata. Sa saad ka vastavalt olukorrale täpselt õiges koguses sidurit ja gaasi doseerida.
Samuti, isegi kui sa ei ole maailma parim käiguvahetaja, siis kuna sa oskad täpselt oodata ja juhid seda katkestust, siis ei tule see ootamatult.

Kui aga selle teeb sinu eest auto - võtab äkki gaasi maha, vahetab, siis paneb gaasi tagasi, siis sa ei oska seda jõnksu oodata ning põhimõtteliselt iga kord lööb sul soolikad sassi.
Selliseid kaste on võimalik normaalset tarbida ainult rajal, ainult kõige agressiivsemas settingus ise käsitsi labadega vahetades.
Igapäevasõidus on manuaalkast kordades mugavam ja parem. Minul isiklikult läheb kõigi ülalnimetatutega tavaliikluses osalemisel süda pahaks, see on lihtsalt rõve.

DL800 (tegelikult DQ500 ilusa nimega) on aga topeltsiduriga automaat, mis suudab käiku vahetada ilma, et sa seda tunneks, sest jõuülekanne on olemas kogu käiguvahetuse ajal.
Ehk siis saab rinkal kiiresti sõita ja saab ka rahulikult sõita ilma, et kogu aeg keegi rusikaga kõhtu sind lööks.

Seega antud juhul manuaalkast ainuõige valik. R-tronicut ei soovitaks vaenlasele ka mitte. Kui ta just ringrajal ei ela.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 11.02.21 09:57 Tsiteeri


Hei. Väga meeldiv sellist autot ka Meie maal näha.
Igaljuhul palju edu ja nauditavaks kilomeetreid selle auto roolis.

Viskas ka väikse kirjatüki postkasti :)


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 11.02.21 20:12 Tsiteeri


Vot see on kõva pill! :)

Aga kahju et su teistes teemades enam pilte ei näe..oleks huviga lugenud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tonism
huviline



Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.21 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Aga kahju et su teistes teemades enam pilte ei näe..oleks huviga lugenud

Hm, olen tõepoolest vahepeal natuke faile kolinud ja lingid sellega seoses katki linud. Aga käisin kõik uuesti üle ning edaspidi võiks olemas olla kuniks ImgBB oma uksi kinni ei pane :) - Head lugemist!

Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Mis kuivaks? Nelivedu ju

Peamiselt mulle tundub, et see auto on natuke liiga madal lumevallides sõitmiseks. Kuid katsun kõigepealt kätte saada, eks siis saab täpsemalt vaadata.



Kuid koju toomise teema edasi - mida veel enne treilerile panemist tahtsin teha, oli kohapeal ülevaatus. Selleks sai tellitud keegi kolmas osapool, kelle järeldus oli:
Tsitaat:
The following damages were identified:

Außen - Felgen - leichter Mangel - Kratzer, Schramme
Karosserie Sicht - Stoßfänger vorn - leichter Mangel - Steinschläge

No impairment of road safety was found. The vehicle possesses traces of use corresponding to the age and mileage.


Ning selektsioon ka pildimaterjalist mida sealt sain -

https://i.ibb.co/xgGMtVZ/front-4.jpg

https://i.ibb.co/hBjDKMC/rear-3.jpg

https://i.ibb.co/hcX1fC1/bumper-chip.jpg

https://i.ibb.co/M6774df/roof-chip.jpg

https://i.ibb.co/3SdRJL8/door-chip.jpg

https://i.ibb.co/WP6RkSY/numberplate-chip.jpg

https://i.ibb.co/QPcV9Sw/rim-chip.jpg

https://i.ibb.co/XYVcTGG/rim-chip-2.jpg



Kuna sealt midagi olulist välja ei koorunud siis said nagu vabandused otsa ning edasi jäigi vaid treilerile ajada -

https://i.ibb.co/37yzqt7/trailer1.jpg

https://i.ibb.co/88JgM57/trailer2.jpg



27.02.2021 edit
Nonii, auto käes ja õnnelikult kodus

https://i.ibb.co/s23Y7xB/IMG-20210227-165119-2.jpg

Tuleb aga mainida, et see on ikka väga madal. Või vähemalt minu jaoks on 6-7 cm ikkagi liiga vähe. Kuid õnneks tunduvad seal olevat reguleeritavad KW coiloverid - katsuks alustuseks 10 cm peale tõsta, siis võiks edasi vaadata.

Kahjuks väga autot ennast veel proovida pole saanud, kuna tööpäeval tõin ja oli vaja kiirelt tagasi saada -- nüüd aga olen selle madala splitteriga siin külavahe teel vangis ja ainus koht kuhu siit lähen on töökotta, kus selle tiba kõrgemaks saaks -- tulles juba õnnestus natuke kruusa freesida sissesõidul.

Ei ole ka seda Capristo puldi toimimist jõudnud vaadata. Tunduks nagu oleks mingil auto reziimil ja kui rohkem koormust tuleb siis avab ise klapid. Ei tuvastanud, et nuppude näppimisest väga abi oleks. Samas, seal vist on mingid paar erinevat automaat reziimi. Peab veel proovima kusagil maanteel.

Muus osas kahjuks väga muljetada veel ei oska. Kodudee möödus peamiselt muretsedes et terve splitteriga ikka koju jõuaks. Maanteel küll väga õrnalt üritasin vajutada ning see lisa hääl tundus ikka väga kutsuv :)

Üks asi veel. Külmalt käivitades on see ikka meeletult vali. Autot vastu võttes ja esimest korda käima pannes ehmusin ikka korralikult. Nii palju siis nädalavahetuse hommikul salaja sõitma hiilimisest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, Ioniq 5

postitati 27.02.21 21:27 Tsiteeri


Selle külmkäivituse röökimise saab maha võtta.
See on seal ainult katalüsaatorite soojenduseks. Kuna keerab süüte hiliseks ja nukad overlappi, siis räuskab korralikult.

Kui sul kuskil läheduses naabrid on, siis heade suhete hoidmiseks on ilmselt mõistlik. Rääkimata sellest, et ega see mootorile ka hea ei ole, kuna peseb õli silindri seintelt maha. Roheliste värk.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
afp
huviline



Registreerunud 09.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.21 10:07 Tsiteeri


Number on mingi vana auto pealt riiulisse seisma jäänud või ongi reaalselt aastaid tagasi eestis sõitnud masin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 03.03.21 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Number on mingi vana auto pealt riiulisse seisma jäänud või ongi reaalselt aastaid tagasi eestis sõitnud masin?

Ajalugu käib ikka auto (VIN) järgi, mitte reg märgi järgi. Seega antud auto on juba 2016-2018a eestis arvel olnud. See küll harukordne, et eestist auto tagasi saksamaale on rännanud ja nüüd uuesti eesti tagasi tulnud. :D
Kahju, et VIN järgi ei leia auto varasemat reg nr, et leiaks varasemaid pilte, milline auto varem välja nägi, kuna auto on värvi vahetanud mingil hetkel.


Audi A4 (B6/B7) püsikiirusehoidja + kompuuter + haruldasemad/erilisemad osad | M: Audi A4 (B6/B7) jupid | O: Audi A4 (B6/B7) rooliajusid - 8E0 953 549
VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine @Tallinn | Audi B6 & B7 fännklubi
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonism
huviline



Registreerunud 27.01.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.21 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Selle külmkäivituse röökimise saab maha võtta.
See on seal ainult katalüsaatorite soojenduseks. Kuna keerab süüte hiliseks ja nukad overlappi, siis räuskab korralikult.

Kui sul kuskil läheduses naabrid on, siis heade suhete hoidmiseks on ilmselt mõistlik. Rääkimata sellest, et ega see mootorile ka hea ei ole, kuna peseb õli silindri seintelt maha. Roheliste värk.

Kuidas see katalüsaatorile endale mõjub, kui ma seda enam ei tee? Kardan, et hakkab tahma koguma ning siis varsti mure, et tarvis käsitsi puhastama hakata kui jalg liiga raske koguaeg ei ole. Kuid iseenesest ahvatlev mõte.

See tuletab meelde seda Capristo väljalaset, mille toimimisest ma ei ole kah lõpuni aru saanud. Tal tundub mingi oma tarkus olevat, mille kohaselt otsustab neid klappe lahti ja kinni panna. Ma palju parema meelega juhiks seda puldist ise.

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
See küll harukordne, et eestist auto tagasi saksamaale on rännanud ja nüüd uuesti eesti tagasi tulnud. :D
Kahju, et VIN järgi ei leia auto varasemat reg nr, et leiaks varasemaid pilte, milline auto varem välja nägi, kuna auto on värvi vahetanud mingil hetkel.

Jah, selline ränne tundus ka minule üsna huvitav.

Värvi muutus on aga huvitav, sest tegelikult on koguaeg auto ühte ja sama värvi olinud. Küll aga algselt on Eestisse mingil põhjusel hallina arvele võetud. See sama vaidlus jätkus ka edasimüüa ja ARK vahel seekord, kus ei suudetud kokku leppida kas auto on siis ikkagi valge või hall. Imelik. Pean tunnistama, ma olen tõepoolest pisut värvipime, kuid mina ei ole veel suutnud leida olukorda, kus see auto minu silme jaoks hall tunduks.

Vahepeal sai aga autot lastud tõsta, et saaks ilusa ühtlase vahe rehvi ja koopa vahele. All olev KW 25311004 on nüüd maksimaalselt kõrges asendis -

https://i.ibb.co/TR2tQ3r/height.jpg

Sellega õnnestus ca 2-3 cm juurde saada, mis võimaldab nüüd ilma splitterit kraapimata koju ja välja sõita -- ka kaasreisijaga. Töö enda tegi VKM ning huvitav oli kuulda, et auto ka varem seal käinud ning see väljalase just seal paigaldatud. Peaksin selle Capristo toimimise ja ringi progemise kohta ilmselt neilt juurde uurima.

Siiski, muu autopargiga võrreles endiselt võrdlemisi madal. Näiteks XC90 aken algab peaaegu samalt kõrguselt kust R8 katuse piir jookseb -

https://i.ibb.co/NNh4Fwn/shelter.jpg

Üks mure tundub autol tiivaga olevat. Peale mõningast kiiremat ja aeglasemat sõitu see tiib jääb lihtsalt püsti asendisse ja näitab armatuuril tiiva viga. Püüdsin selle kohta natuke infot leida ning tundub, et see niiväga haruldane mure ei olegi - https://www.r8talk.com/threads/spoiler-stuck.7201/

Huvitav kas see on kuidagi teada mure üldiselt? A7 vist sarmane (kui mitte identne?) mehhanism - kas see ongi teada probleem millega leppida v on sellele ka mingi lahendus (peale tiiva ära keelamise ajust)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 06.03.21 12:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Värvi muutus on aga huvitav, sest tegelikult on koguaeg auto ühte ja sama värvi olinud. Küll aga algselt on Eestisse mingil põhjusel hallina arvele võetud. See sama vaidlus jätkus ka edasimüüa ja ARK vahel seekord, kus ei suudetud kokku leppida kas auto on siis ikkagi valge või hall. Imelik. Pean tunnistama, ma olen tõepoolest pisut värvipime, kuid mina ei ole veel suutnud leida olukorda, kus see auto minu silme jaoks hall tunduks.

Fotosid IPS monitorilt vaadates see auto küll valge ei ole. Pigem hall-valge. Võrdluseks fotodel olev lumi on valge. Minuarust siiski ilus värv.
Katusealuse ilusa rivi rikub muidugi see samottkividest leivaahi :P


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, Ioniq 5

postitati 06.03.21 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Kuidas see katalüsaatorile endale mõjub, kui ma seda enam ei tee?

Element kestab kauem.
Tsitaat:
Kardan, et hakkab tahma koguma ning siis varsti mure, et tarvis käsitsi puhastama hakata kui jalg liiga raske koguaeg ei ole.

Sul ei ole diisel, mis tahmab. PM osakesi tekib kindlasti rohkem sellel ajal, kui SAI aktiivne on vs. normaalne töörežiim, ehk siis reaalselt risti vastupidi sinu teooriale, aga see ei ole katalüsaatori puhul absoluutselt oluline, kuna ottomootor töötab nii kõrgel temperatuuril, et see põletatakse kõik nagunii puhtaks, kui sa kuskile n.ö. Loud Pedali lähedale lähed.
Tsitaat:
See tuletab meelde seda Capristo väljalaset, mille toimimisest ma ei ole kah lõpuni aru saanud. Tal tundub mingi oma tarkus olevat, mille kohaselt otsustab neid klappe lahti ja kinni panna. Ma palju parema meelega juhiks seda puldist ise.

See oleneb kuidas on ühendatud. Tavaliselt juhib vastavalt drive selectile auto mootori juhtplokk. Ning sundavab need, kui nende suletud asend oleks mootorile ohtlik.
Kindlasti ei tasu kõrgetel pööretel põhjagaasiga kinniste klappidega sõita. Tehasesüsteemiga on see ka võimatu nendel autodel, millel tehasest klapisüsteem on.

Kui Capristol on mingisugune enda lisamoodul, mis neid juhib, siis võimalik, et sealt saab midagi muuta. Kui mitte, siis on mootori juhtploki muutmise teema.
Tsitaat:
Huvitav kas see on kuidagi teada mure üldiselt? A7 vist sarmane (kui mitte identne?) mehhanism - kas see ongi teada probleem millega leppida v on sellele ka mingi lahendus (peale tiiva ära keelamise ajust)?

Ei, sellega ei pea leppima. Pöördu esindusse. Selle kohta on minu teada nii SVM kui ka muud lahendused. Vanematele autodele on Reval Autos ka korralik soodustus nii tunnihinnale kui ka varuosadele. Oli äkki -30%? Ma ei näe, miks peaks sellist autot mujal hooldama, kui selline pakkumine laual.

EDIT:
Siin sulle juhend selle puldi programmeerimiseks.
https://cdn.capristoexhaust.com/wp-content/uploads/sites/3/CES-3-PDF.pdf
Inglise keel lõpus ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B8TDiQ+S4-AAN-Sedan+B7TDi

postitati 07.03.21 00:05 Tsiteeri


No pigem ikka täiesti valge auto. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 07.03.21 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Fotosid IPS monitorilt vaadates see auto küll valge ei ole. Pigem hall-valge. Võrdluseks fotodel olev lumi on valge. Minuarust siiski ilus värv.


Minu monitori peal on ka ikka täitsa helehall. Eriti hästi tuleb lume ja auto värvi erinevus välja selle pildi peal, kus velge pildistatud.
Aga mis on auto värvikood, kuidas tehas seda värvi nimetab?


Audi A4 (B6/B7) püsikiirusehoidja + kompuuter + haruldasemad/erilisemad osad | M: Audi A4 (B6/B7) jupid | O: Audi A4 (B6/B7) rooliajusid - 8E0 953 549
VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine @Tallinn | Audi B6 & B7 fännklubi
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]