vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.21 20:35
|
|
|
tahmafiltri andur
15a 2.0 a6 lõõb p2002 veakoodi.
Arvutiga põletatud ja korraks jääb tuli kustu aga suht ruttu, ca nädal, hakkab tuli jälle põlema.
Põletades grammid suht madalad, alustades ca 10g ja lõpetades ca 3g.
Mingist välismaa foorumist leidsin et sellises olukorras tavaliselt üks andur dpfi juures läbi.
Teab keegi sellest lähemalt rääkida ja kuidas aru saada kumb andur läbi on. Neid vist seal 2.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 26.04.21 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
15a 2.0 a6 lõõb p2002 veakoodi.
Arvutiga põletatud ja korraks jääb tuli kustu aga suht ruttu, ca nädal, hakkab tuli jälle põlema.
Põletades grammid suht madalad, alustades ca 10g ja lõpetades ca 3g.
Mingist välismaa foorumist leidsin et sellises olukorras tavaliselt üks andur dpfi juures läbi.
Teab keegi sellest lähemalt rääkida ja kuidas aru saada kumb andur läbi on. Neid vist seal 2. |
Vajad õiget diagnostikat ja ongi kõik ilusti selge, milles asi. See süsteem vajab ka oskusi lisaks kaablile.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
ahto42
huviline
Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.21 15:18
|
|
|
Audit täpselt ei tea, aga tavaliselt tehakse pärast põletust ka DPF väärtuste nullimine. Mitsul, Citrunil ja Nissanil näiteks.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.04.21 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahto42
Audit täpselt ei tea, aga tavaliselt tehakse pärast põletust ka DPF väärtuste nullimine. Mitsul, Citrunil ja Nissanil näiteks. |
Seda teevad ainult idioodid klientide petmiseks.
DPF-i reset on ette nähtud ainult uue tahmafiltri jaoks, kõikidel autodel, kuna muidu kaob ajalugu/info.
Sundpõletuse ajal näeb mootori juhtplokk vastusurvet ja selle põhjal arvestab filtri täituvuse ümber. Mingeid lisaresette ei ole vaja.
Kui peale seda ei toimi, siis on see filter läbi omadega (või pritsesüsteem pole korras) ning sama probleem on 100km pärast tagasi.
Aga kliendi käest hea raha koorida.
Erilised geeniused kirjutavad veel softist välja DPF-i ilma eemaldamata. Sõidab võiduka lõpuni kuni kõik tihendid minema lööb või mootor kokku
jookseb.
See on selle DPF resettimise (ilma vahetuseta) loogiline jätk.
|
|
|
ahto42
huviline
Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.21 11:53
|
|
|
Ju siis jaapanlastel kehvemad ecud. Fakt on see, et on palju olukordi nendega, kus pärast põletamist ei lase viga ära kustutada. St et jääbki mällu,
mitte ei tule 100 km tagasi. Aitab ainult väärtuste reset. Thinkdiag teeb mingi nullimise kohe pärast põletamise lõppu.
|
|
|
|