Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi cabriolet 1996 2.0 quattro? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1481)
R_R
huviline



Registreerunud 26.06.11
Asukoht: Tallinn, Räpina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi cabrio 1996

postitati 28.08.21 19:59 Tsiteeri
Audi cabriolet 1996 2.0 quattro?



Tere,

Õnnestus saada infot, et Audi cabrioletti on paberite järgi toodetud quattrona 4 tk https://ibb.co/NTXnZCy. Kas see tähendab, et on lootus ehitada Audi cabriolet quattroks? Või õnnestuks coupe quattro alla panna?
Endal 1996 2.0 Audi cabriolet, mida on plaanis hakata korda tegema.

Parimat,

Ranek


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.08.21 00:38 Tsiteeri


Mis raamatust see pilt pärit on?

UK maal on isegi S2 Cabrio valmis tehtud, mäletamistmööda pole see just ülemäära lihtne ettevõtmine. Cabrio tagumine osa on võrreldes Coupe mudeliga üsna erinev ning erinevate tugevdamiste tulemusena sinna quattro parkimine pole just eriti lihtne ülesanne. Midagi polditavat või lihtsalt lahendatavat selles pole, keevitama ja ehitama peab ikka korralikult.

Eestis on kindlasti pädevaid inimesi kes teavad öelda kui tehtav see idee on ja mitu eepost tehnilist dokumentatsiooni pead leidma, et sellist varianti ametlikuks saada. Hea algus oleks see, kui Audi muuseum suudaks mingigi info anda mis toodetega tegu oli ja kuidas nad sinna külge täpselt quattro panid. Sellest lähtuvalt on võimalik juba enamvähem hinnata kui legaliseeritav see töö on.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 29.08.21 04:26 Tsiteeri


https://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=9349&hilit=nightmare


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.21 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
mitu eepost tehnilist dokumentatsiooni pead leidma, et sellist varianti ametlikuks saada.


Olles veidi uurinud sellise asja legaalseks saamist, siis ainus viis on, et Audi ametlik esindus annab omapoolse ekspertiisi/heakskiidu, et see konkreetne ehitus on okei ning siis seda ARK ka aktsepteerib.
Küsimus muidugi on see, et kui Audi esindus ise ei ehita, siis ilmselt nad ei anna ka ühtegi paberit selle kohta.


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 29.08.21 11:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
mitu eepost tehnilist dokumentatsiooni pead leidma, et sellist varianti ametlikuks saada.


Olles veidi uurinud sellise asja legaalseks saamist, siis ainus viis on, et Audi ametlik esindus annab omapoolse ekspertiisi/heakskiidu, et see konkreetne ehitus on okei ning siis seda ARK ka aktsepteerib.
Küsimus muidugi on see, et kui Audi esindus ise ei ehita, siis ilmselt nad ei anna ka ühtegi paberit selle kohta.

Siin on igasuguseid näiteid Ladade ja Volvode kastikateks ümber ehitamisest, neid ei ole minu teada esinduse abiga ehitatud ja on muudatused arvele saadud. Pigem kui on plaan tõsine, siis tuleb ametiga ühendust võtta, kaasata protsessi nende poolt aktsepteeritud ekspert ja ära teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.21 11:32 Tsiteeri


Üks asi on kastikaks ehitamine.
Teine asi on veoskeemi muutmine :)

Ja ameti poolt aktsepteeritud ekspert on Audi ametlik esindus.


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
R_R
huviline



Registreerunud 26.06.11
Asukoht: Tallinn, Räpina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi cabrio 1996

postitati 21.04.22 10:40 Tsiteeri


Pilt ka korra veel: https://ibb.co/tXRKJy0 Täpset allikat ei tea kahjuks.

Reval auto kirjutas: Kahjuks ei leidnud infot selle kohta, et cabrioletil kuni aastani oleks tootmises olnud quattro varianti.
Sellised mudelid tulid tootmisesse 2003 aastast kui tootma hakati a4 cabrioletti.

Õnnestus lõpuks saada vastus ka Saksamaalt (behalf of AUDI IN Tradition Unternehmensarchiv (I/AUG-1)):

Thank you for your inquiry which has been forwarded to the Audi Corporate Archives. According to our production records, we can confirm that there have been five prototypes of the Audi Cabriolet with quattro four-wheel drive, one with 2.3 five-cylinder engine from 1989 and four with 2.8 six-cylinder engine from 1990/91. Concerning the conversion of your car to quattro four-wheel drive, we cannot support. Due to many technical differences between the Audi Coupé and the Audi Cabriolet, a conversion might be very complex, but there is no such technical documentation in our archives.


Lisaks leidsin ühe projekti https://www.youtube.com/watch?v=fbYmGLChXM4&ab_channel=VRSPerformance


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]