SergeiL
huviline
Registreerunud 24.05.22
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 24.05.22 15:13
|
|
|
3.0ASB ei käivitu
Kuulaks targemate arvamust. Antud isend siis kooles käigu pealt ära. Mingeid vigu ei näita. Käivitades kütusesurve, mootori pöörded, sünkronisatsioon,
kõik normis, brake cleaneriga läheb käima aga käima ei jää- ei ava pihusteid. Pihustitel võib pistikud lahti tõmmata aga veaks ei fikseeri.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.05.22 16:21
|
|
|
Kas kõrgsurvepumba hammasrihmal on hambad olemas?
|
|
|
|
SergeiL
huviline
Registreerunud 24.05.22
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 24.05.22 16:56
|
|
|
Rihm korras
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 25.05.22 02:26
|
|
|
Ma soovitaks diagnostikut vahetada vói ise mitte teha asju mida ei oska. Selle igivana mootori mitte käivitumine peaks u. 10 minutiga selge olema.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
SergeiL
huviline
Registreerunud 24.05.22
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 25.05.22 10:33
|
|
|
Jann, ega sellepärast ei hakka ju autot Viljandisse vedama. Ehk tead Tartus kedagi kes 10 minutiga suudab asjasse selgust tuua
Lisaks veel, käivitades on Measuring Blocks 08 001
01 Engine Speed 210
02 Injection Quantity 0,0 (muutumatult)
03 High Fuel Pressure (actual) 310
Teen enda masinatel enamus asjad ise ja miks see peaks keelatud olema
Antud momendil on auto selles töökojas kus viimati pöördklapid välja programmeeeriti- väidetavalt on tarkvara poolelt kõik korras
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.22 08:40
|
|
|
Kas viga tuli peaaegu koheselt peale pöördklappide välja progemist?
Ei laima ühtegi ettevõtet/teenuse pakkujat siin, kuid viimasel ajal päris mitmeid olukordi, kus autod ei salvesta ühtegi rikkekoodi peale EGRide,
tahmakate jne välja kirjutamist. Hiljuti sai ühe masina käima alles peale teise aju paigaldamist.
Lihtsalt lastakse suvalised softid/tarkvarad peale ilmselt ja kõik, ise sellega ei tegele ja ei oska täpsemalt kommenteerida.
|
|
|
SergeiL
huviline
Registreerunud 24.05.22
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 31.05.22 18:01
|
|
|
Vast 300km sai sõidetud. Selles töökojas on palju taolisi asju lastud teha ja ei minul ega tuttavatel pole mingeid probleeme esinenud. Samas on
tutvusringkonnas inimene kes lasi oma samasugusel masinal DPF-i mingil suvalisel nurgatagusel vennal odavalt eemaldada ja temal jama siiani majas.
Raud väsib ka ju ära. Haige juures on kõige tähtsam õige diagnoos siis saab ka õiget ravi määrata. Katse-eksitus meetodil ravi on kulukas ja
tavaliselt ebaefektiivne ka.
|
|
|
SergeiL
huviline
Registreerunud 24.05.22
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 01.06.22 14:45
|
|
|
Täna anti siis teada, et said auto käima. Eeprom olevat maha lennanud. Kahjuks ei mänginud muusika kaua. Proovisõitu tehes hakkas jälle jama pihta ja
peale töökoja platsil mootori seiskamist uuesti enam ei käivitunud.
|
|
|