traksid
klubiliige
Registreerunud 19.08.15
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro S-line 2.5TDI 132kW
|
postitati 03.08.22 00:00
|
|
|
Audi A6 C6 elektriline tagaluuk
Tere,
Küsimus selline, et kas kõigil A6 C6, millel on elektriliselt avatav tagaluuk, kukuvad sulgemisel pauguga kinni? Ühe sellise omanik väitis, et pidi
olema tüüpviga.
Leidsin ka samast probleemist välismaises lehes infot ja muster jätkub: SIIT
Väike soov tekkis antud autot omada ja tahaks teada, kas antud probleemi on võimalik ka lahendada või ongi see nii-öelda "tüüpviga".
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 03.08.22 05:20
|
|
|
Tagaluugi paugutamine pole midagi, oota kuni sooja (25C+) ilmaga luuk hakkab avanema ja siis vajub kinni tagasi. Näiteks Passat B6/B7 kasutavad sama
mehhanismi/luugimootoreid ja neil samuti lööb luuki pauguga luuki kinni, võrreldes uuemate mudelitega, millel luuki avavad ajamiga amordid.
|
|
|
traksid
klubiliige
Registreerunud 19.08.15
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quattro S-line 2.5TDI 132kW
|
postitati 04.08.22 21:21
|
|
|
Aga on mingi lahendus, kuidas kergemini toimuks sulgemine nagu uuematel? On keegi midagi muutnud?
Lugesin välismaa foorumitest, et mõnel päästis sulguri vahetusest, mõned ostsid vahele kangemad amordid. Keegi otseselt mootori kallale ei
läinud...
Samuti, oli keegi väitnud, et Audi kutsus tagasi autosid ja tegi mingit software uuendust, mis ka väidetavalt toimis.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 07.08.22 10:56
|
|
|
Variant on osta uued ja õiged amordid ning vahest ka arvutiga veits mudida. Hullem häda on see, kui kerkib 5cm ja kukub uuesti kinni. Lõpuks pole see
küll mingi argument osta või mitte, see auto suudab üllatada 25 korda suuremate muredega. Alati saab need mootorid lahti võtta ja tavalisel muskli
toel luuki avada kui kulutada ei taha. Neid läbiaetud hobuseid tasub elus hoida niikaua kuni enam ei tasu. Küsimus on murdepunkti tabamises..
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid jne. (Uusim litsentsiga
orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.3.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay,
Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|