Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c3 roolivõimu probleem (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1437)
Brita.L.
huviline



Registreerunud 17.01.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.22 09:17 Tsiteeri
Audi 100 c3 roolivõimu probleem



Tere!
Autoks siis Audi 100 2.0 85kw 1989a.
Sai Audil vahetatud pihustid ja uued sissepritse torud. Peale vahetust käivitades lõi roolivõimu pumpa mõra. Imelik. Pump on siis tandempump, ehk piduri ja roolivõimu koos olev pikk pump. Igastahes saime uue kasutatud pumba. Sellel oli keegi peal olevad plussidega laiad poldid lahti keerand ja lekkis sealt vahelt. Proovisime tihendeid vahetada mitmeid kordi, aga ei midagi. Vaatasime, et pumba pool oli keere põhimõtteliselt olematu.
Nii, tellisime taastatud pumba saksamaalt. Panime külge ja lekkis siis selle toru vahelt, mis läheb edasi piduri rõhu akusse. Vahetasime tihendeid, lõi pauguga tihendid puruks. Siis lõi pauguga banjopoldi minema. Saime uue poldi. Ikka tihendid puruks ja kui tihendit ei löönd siis poldi. Kokku vahetand 4 polti juba ja tihendeid oma 30... Proovisime ka universaalse banjo poldiga, millel siis sõelu ega midagi sees pole. Ikka sama. Sai ka proovitud teistsugust toru, mis rõhuaku poole läheks. Sellel tihendite sooni ei olnud, vaid lihtsalt vaskseibidega. Ikka pritsis.. Täna proovisime uuesti ja nüüd lõi uude pumpa mõra sinna samasse poldi alla.
Juhe on suht koos.
Pihusteid vahetades pump lahti ei käinud. Aga panime uue toru ühe lihtsalt. Selle, mis tuleb roolivõimu paagi alt ja läheb pumba kõige keskmise ja jämedama poldi alla. Pealevool ühesõnaga. Voolikutest liigub vedelik läbi. On läbi õhuga lastud ja vaadanud ka nii, et jätsime voolikute teised otsad lahti ja vedelik liigub.
Üks pump vedeleb veel, aga ei julgegi midagi teha. Kardan, et see lööb samamoodi puruks.

Kas kuidagi saab asi olla piduri rõhuakus?
Kas keegi oskab palun kuidagi aidata? Nõuga või jõuga või mõlemaga?
Või kas keegi teab mingit kohta, kuhu viia, kus keegi on tegelenud samade pumpadega vms. Olen helistanud mitmetesse roolivõimu remondi kohtadesse, kus oma mure ära rääkides ja öeldes, et mis autoga on tegu, on nad käed üles tõstnud ja öelnud et sorri proovi kuskil mujal.

Absoluutselt ei oska midagi teha enam. Ei taha järjest uusi juppe ka lihtsalt osta, et õhku lasta.
Rooli ja pidurivõim eelnevalt töötasid.
Mis aga oli, oli see, et piduri ohumärgi vms lõi pidurdades armatuuril vilkuma vahepeal, mis kadus ära mingites olukordades. Selle kohta lugesin, et see võib olla rõhuaku signaal tuli, et laseb läbi nagu või ei hoia rõhku vms. Seda saaks testida, kui pump toimiks ja siis peale süüte välja keeramist pidurit pumbata ja siis sellest pumpamis kordade arvust näeks, Aga! pump ei toimi, niiet niimoodi seda ma testida ei saa.
Aga ma ei usu väga, et see asi pumbad lõhki lööks, sest eelnevalt asi ikkagi toimis..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 28.09.22 01:55 Tsiteeri


https://forums.quattroworld.com/v8/msgs/12428.phtml


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Brita.L.
huviline



Registreerunud 17.01.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.22 15:15 Tsiteeri


Olen mõelnud, et kui midagi üle ei jää, siis teha võibolla piduri osa vaakumile üle. Aga see oleks viimane variant.
Vastust küsimusele, et miks see lõhki lööb, ma siis ikkagi ei saaks.
See link, mis lisasid, seal jääb see vana roolivõimupump ju sellegipoolest alles, ainult piduripool tehakse pimedaks. Kas see välistaks, et pumpa ikka surve ei teki?
Kui peaks ümber tegemiseks minema, siis paneks külge tavalise roolivõimu pumba ( mitte pika) . Aga loodaks asja ikkagi originaali järgi korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 28.09.22 15:46 Tsiteeri


Ega siin muid varjante pole kui kuskil on mingi punn ees:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Brita.L.
huviline



Registreerunud 17.01.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.22 18:01 Tsiteeri


Kui vana pumba ja uue pumbaga sama asi, siis pumbas endas sees ei saa ju loogiliselt ummistust olla. Voolikutest liigub õhk, vedelik läbi. Pidurit pumbates seisva mootoriga kuulen nagu õhu liikumist või mingit lörinat sinna roolivõimu vedeliku paagi juurde. Latis endas? Kui lasin vedelikul pritsida ennem töötava mootoriga ja rooli keerasin ja pidurit vajutasin, siis võimendab mõlemat küll. Senimaani siis kui paak tühi.
Kas sul oleks oskusi ja võimalusi aidata kuskil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]