Raun00
huviline
Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.23 16:37
|
|
|
Auto vibratsioon
Autoks on Audi a4 b7 avant.
Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon.
Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona.
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 03.06.23 20:06
|
|
|
Kas nelikvedu?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.06.23 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raun00
Autoks on Audi a4 b7 avant.
Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon.
Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona. |
Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu?
|
|
|
|
Raun00
huviline
Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.23 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu? |
2.0 mootor
Cvt käigukast
Esivedu
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 05.06.23 08:57
|
|
|
Sellel autol on mitu viga. Kas vibra tuleb kastist või veovõlli sisemisest otsast, oskab öelda pädev diagnostik. Sisselaske rõhuprobleemid on samuti
mitme otsaga asi ja diagnoositav väga hästi. Ära vaeva oma pead, tee selle asemel parem oma tööd ja kasuta spetsialisti abi.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid jne. (Uusim litsentsiga
orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.3.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay,
Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
Raun00
huviline
Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.23 17:20
|
|
|
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.06.23 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raun00
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist |
Äkki siis juba täpsustad mootorit ka? Turboga 2.0 mootoreid B7 kerel on vähemalt neli erinevat 103/125kw diislid ja 147/162kw bensukad. Kui ma ei
eksi, sai vähemalt kolme esimest neist ka variaatori otsas.
|
|
|
|
Raun00
huviline
Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.23 19:15
|
|
|
2.0 tdi 103 kw bpw mootor
|
|
|
Raun00
huviline
Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.23 10:54
|
|
|
Sai vahetatud mõlemad eesmised mootoripadjad ja vibratsioon on veel väiksem.
Mehaanik vaatas ka turbo liikuvad osad üle ja tuvastas,et geomeetria ei liigu täiesti vabalt.
Soovitas turbo ära puhastada,mis enamus juhtudel aitab
|
|
|