Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C6 S6 ja RS6 info (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 12828)
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 15.12.05 20:54 Tsiteeri
C6 S6 ja RS6 info



S6 eest

S6 tagant 1

S6 tagant 2

Seeriaautodel saavad olema teistsugused veljed ja metallpeeglid, mitte sellised kerevärvi. Muus osas on väliskuju lõplik.

Ja artikkel. Sealt veel oluliseim info eesti keelde panduna on, et uus S6 saab endale 5,2 l. V10, mis arendab 440 hj. ja uus RS6 saab 5,5 l. V10,millel 550 hj. Viimane mootor läheb ka Q7 tippversioonile peale. Kuigi tegu mitteametliku infoallikana, siis on põhjust uskuda, et nad palju ei eksi - see on küllalt informeeritud sait.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 15.12.05 21:14 Tsiteeri


minu arust marusarnane uhiuue rs4 jaga


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 16.12.05 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peep
Sealt veel oluliseim info eesti keelde panduna on, et uus S6 saab endale 5,2 l. V10, mis arendab 440 hj. ja uus RS6 saab 5,5 l. V10,millel 550 hj. Viimane mootor läheb ka Q7 tippversioonile peale. Kuigi tegu mitteametliku infoallikana, siis on põhjust uskuda, et nad palju ei eksi - see on küllalt informeeritud sait.


Sellest on isegi eesti keelne ajakiri kirjutanud et AUDI tegeleb deforseertud LABURGIINI V-10 mootori sobitamisega audidele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 05.01.06 10:14 Tsiteeri


http://www.mailer.ee/tqhq/S6_1.jpg
http://www.mailer.ee/tqhq/S6_2.jpg
http://www.mailer.ee/tqhq/S6_3.jpg

allikas: http://www.audi4ever.at


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 20:21 Tsiteeri


S6 ( ja yldse A6) 2006 on liiga sexy minu silmadele:D pagana ilus auto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 09.01.06 17:35 Tsiteeri


Uus S6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 09.01.06 17:46 Tsiteeri


Kas mu silmad petavad, kuid ei paistnud "sellisel" autol olevat parktronicuid?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 09.01.06 20:00 Tsiteeri


Kütust kulub autolehe andmetel 100 km kohta 13,4 liitrit.Üllatavalt vähe küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.06 07:35 Tsiteeri


PRESSITEADE

13.01.2006


Uus Audi S6

Aasta esimesel suurel autonäitusel Detroidis, esitles Audi sportmudelit S6. Võimsa, 5.2 liitrise V10 mootoriga varustatud sportlik ja luksuslik Audi S6 on alates eelolevast suvest saadaval nii sedaan- kui Avant versioonina.
Audi S6 10-silindriga mootor arendab 420 hobujõudu (309 kW), seda 6800 mootoripöörde juures minutis. Maksimaalne väändemoment 540 Nm saabub 3000 – 4000 p/min vahel. Oluline on märkida, et üle 90% mootori koguvõimsusest on ühtlaselt kasutatav vahemikus 2’500 – 5’500 mootoripööret minutis. Tegemist on möödunud aasta novembris Tokyo autonäitusel esitletud Audi S8 mootoriversiooni edasiarendusega.
Kütuse otsepritse (FSI) süsteemiga, vaid 220 kilogrammi kaaluv ja oma võimsuse kohta äärmiselt ökonoomne 5,2 liitrine V10 mootor, kiirendab Audi S6 paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni 5,2 sekundiga. Universaalkerega Avant mudelil, mis on sedaaniga võrreldes 60 kg raskem, kulub 100km/h kiiruse saavutamiseks 0,1 sekundit enam. Auto lõppkiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h.
Audi S6 kaalub 1910 kilogrami, mis annab ühe Audi hobujõu kohta massi vaid 4,55 kg, olles võrdväärne näitaja võrdluses võidusõiduautodega. Samas on auto keskmine kütusekulu vaid 13,4 liitrit 100 kilomeetri kohta.
Autol on 6-astmeline Tiptronic-käigukast, koos käsitsijuhtimise ja valitava „S” ehk sport-režiimiga. Maksimaalse juhitavuse ja kontrolli tagab elektrooniline stabiilsusprogramm ESP, mille sekkumist ja osakaalu on juhil mitmeastmeliselt ning erinevates kombinatsioonides võimalik ka vähendada ja muuta. Auto standardvarustusse kuulub juhi infosüsteem DIS ja pardakompuutri juhtimise keskseade MMI (Multi Media Interface). Loomulikult on Audi S6 varustatud viimase põlvkonna asümmeetrilise quattro püsiva neljarattaveoga, sealjuures jaotub tavaolukorras 40% veojõust esi- ja 60 % tagateljele.
Välisilme osas eristub uus Audi S6 selgelt Audi A6 mudelist LED- ehk valgusdioodidel baseeruvate päevasõidutulede, alumiiniumist küljepeeglite, nelja ovaalse väljalasketoru, S6-ketaspidurite ja iluvõrel ning pakiruumiluugil asuva S6-logo järgi. Sportlikkust rõhutab ka integreeritud tagaspoiler auto pakiruumi luugil, Avant versioonil katusespoiler. Auto Võrreldes Audi A6-ga on uus S6 tänu sportvedrustusele 10 mm madalam ning auto esitiivad 14 mm võrra laiemad. Interjööris domineerib luksusust ja sportlikust ühendav funktsionaalsus – uue põlvkonna sportistmed, mille puhul on kasutatud Alcantara ja naha kombinatsiooni, sportrool ja komfort-kliimaautomaatika.
Audi S6 on varustatud 19-tolliste alumiiniumvelgedega, xenon-plus esituledega ning auto vedrustuses kasutatakse moodsaimat tehnoloogiat, mis võimaldab juhil ühtlasi muuta vedrustuse seadistust nii sportlikuma, kui mugavama pikamaasõidu tarvis.
http://www.hot.ee/dreamer79/s61.jpg
http://www.hot.ee/dreamer79/s62.jpg
http://www.hot.ee/dreamer79/s63.jpg
http://www.hot.ee/dreamer79/s64.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Loosedahood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.06
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi, Saab 9-3

postitati 18.02.06 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: goblin
Uus S6

see on kõva sõna:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.02.06 22:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Oluline on märkida, et üle 90% mootori koguvõimsusest on ühtlaselt kasutatav vahemikus 2’500 – 5’500 mootoripööret minutis.

Ilmselt on ikkagi pöördemomenti silmas peetud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pelle
huviline



Registreerunud 17.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.06 14:35 Tsiteeri


Ei tule 5,5l V10't. Ei mahtunud A6'le peale. Mootor mis tuleb annab välja 370 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 07.11.06 20:02 Tsiteeri


Küllalt kindlatest allikatest on välja lekkinud, et uus RS6 tuleb 2007 sügistalvel ja mootori võimsuseks saab olema 580 HJ. ning hiljem turule toodava RS6+ versiooni mootor hakkab arendama 630 hj. Need võimsused siis V10 turbomootorist, töömahuks pakutakse 5,0.

Seega jätkub sama vana muster BMW vs. Audi võrdluses, sama põlvkonna RS on kiirem aga tuleb turule hiljem kui M.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 07.11.06 20:50 Tsiteeri


Natuke värskemaid pilte kah RS6'st, kuigi tiba vananenud artikli sisuga.

Samas kohas ka väike ülevaade S6'st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gemini
huviline



Registreerunud 16.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.06 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Natuke värskemaid pilte kah RS6'st, kuigi tiba vananenud artikli sisuga.

Samas kohas ka väike ülevaade S6'st.

Väidetavalt on need pildid hoopis MTM S6 Superchargerist ;) Kindlaks tehti see numbrimärkide järgi :D


Dreaming of a Audi 200 TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahti221
huviline



Registreerunud 31.05.05
Asukoht: Tartu-Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 2 korda Audi 200 Quattro 20V

postitati 14.11.06 17:52 Tsiteeri


See uuendus on ikka super, hj mulle meeldib mis rs6-le paigutatakse. Siis polegi m5-l enam sellist hj eelist :D!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
effe
huviline



Registreerunud 20.07.06
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.06 15:46 Tsiteeri


Kuna siis uus rs6 tuleb? Seda lükatakse koguaeg edasi...Ja mis konditsioonis 580 hj tavaline ja siis plus tuleb 630 hj?

No kurat kui sellisena ta tulebki, siis bemm peab omale juba uut mootorit välja mõtlema hakkama:D:D:D

Täis püss noh:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
LaSa
huviline



Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: ex C4Q 2.8

postitati 18.01.07 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: effe
Kuna siis uus rs6 tuleb? Seda lükatakse koguaeg edasi...
Mõned allikad on väitnud, et esmaesitlus toimub Geneva näitusel selle aasta märtsis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gemini
huviline



Registreerunud 16.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.07 09:31 Tsiteeri


Päris kena RS6 photoshopping :)


Dreaming of a Audi 200 TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.07 22:05 Tsiteeri


Uus Audi RS6 saab 571-hobujõulise mootori (25)
26.06.2007 10:49


Audi A6 kõige võimsam modifikatsioon RS6 saab 5-liitrise 10-silindrilise kahe turboga bensiinimootori võimsusega 571 hobujõudu.


Mootori maksimaalne pöördemoment on ligi 1 000 Nm, vahendab Lenta.Ru.

Nelikveoline auto saab ka kuueastmelise automaatkäigukasti. Lisaks saab RS6 madaldatud sportvedrustuse, agressiivsed aerodünaamilised keredetailid ning efektiivsemad pidurdusmehhanismid. Eeldatavasti hakatakse valikuvõimalusena pakkuma ka süsinikkeraamilisi pidurikettaid ja kahe siduriga S-tronic käigukasti.

Arvatakse, et lisaks baas-RS6le laseb Audi välja ka selle mudeli võimsama versiooni nimega Plus. Auto peaks saama 620- kuni 635-hobujõulise mootori.

Uus RS6 hakkab pakkuma konkurentsi BMW M5le ja Mercedes E63 AMGle. Auto esmaesitlus leiab aset sügisel toimuval Frankfurdi autonäitusel.

http://www.tarbija24.ee/260607/esileht/olulised_teemad/tarbija24/auto/268671.php


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.07 17:43 Tsiteeri


Huvitav, mis selle uue Rs6 hinnasildil kirjas võiks olla?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.10 14:42 Tsiteeri


RS6 düno. Väidetavalt on muudatused sellised:

Custom 3" Dual Exhaust with no main cats

See on ikka väge haige, kuidas custom softi ja väljalaskega nii suured muudatused välja võlutakse. 900nm @ 2600rpm on ikka haige ja max 972nm/738ps.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]