Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 sööb õli (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2547)
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 17.12.05 09:10 Tsiteeri
S4 sööb õli



Nimelt on õlikulu 1L 300km peale:o. Sees on 5W50 mobil1. Pole küll kõige aeglasemalt ka sõidetud, aga no see on üle mõistuse. Kust hakata viga otsima? Turbo on OK. Mõni rõngas puru või klapisääre tihend ei täida enam oma ülesannet? Tagant nagu sinist ka ei viska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 17.12.05 10:09 Tsiteeri


See kulu on ikka päris suur.
Aga alustuseks võid klapisääre tihendid küll ära vahetada. Vähemalt sa ei kaota selle töö tegemisega midagi, võid ainult võita.
Ise olen mõlemil s4-jal mis on olnud, õli kulu kontrolli alla saanud just nimelt sellise tööga.
Seega soovitaks sellest pihta hakkata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lankora
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 & Golf IV

postitati 17.12.05 12:16 Tsiteeri


...kuid võib ka rohkem sööma hakata ! Ülemine ots saab tugevam kui alumine ...


GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !

lankora & GReddy
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.12.05 12:58 Tsiteeri


Üks koht kust kaudu sul see õli võib kaduda on karterituulutus. Kadu karteri tuulutuse kaudu on seoses ülerõhuga, mida suurm rõhk seda rohkem teda ka kaob.
Liiter 300km´ga sedakaudu välja saada ei ole mingi probleem. Samas, pikemalt kiirendades ja suurtel kiirustel peaks ka natuke õlisuitsu summutist siis näha olema.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 17.12.05 13:31 Tsiteeri


Kuidas selle karterituulutuse korda saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.12.05 14:07 Tsiteeri


Tuleks paigaldada õlikoguja.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.05 15:39 Tsiteeri


jagaksin liige mulk arvumust, selgusele selles jõuad ilmselt kõige paremini kui mingi lõdviku lahti võtad ja seal ikka õli korralikus koguses on, siis pole kahtlust, kui muidu turbo korras, siis sealt see õli pärinebki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 18.12.05 18:43 Tsiteeri


Kanali peal avanes tore vaatepilt. Auto põhi umbselt õli täis. Üks õli radika toru mutter oli ennast lahti keerand sealt filtri juurest. Seega probleem lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.12.05 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SS4
Kuidas selle karterituulutuse korda saaks?


Sinist ei viska
pakun et õli ei kao läbi turbo vaid karteri tuulutus lõdvikus on klapp mis ei lase turbo survel karterisse ronida kui auto on korras .
sinul kui auto sõites jõuab turbosse ( kompuutril 1,0 bar ja rohkem) puhub turbo surve karterisse ja puhub karteri täis nagu õhu palli ja õli peab lihtsalt jalga laskma. muud võimalust õlil lihtsalt pole.
ja kui niisama tõöötab kuni turboni on kõik OK
http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=139&unit=D59060B1
NR 21 kolmik kummi jupp ja sees on tal ühesuunaliseks tegev vedruga klapp
Kui kompuutril on alla 1,0 bar imeb karterist > karteri tuulutuse > mootori õhu sisselaskesse.
ja kui auto läheb turbosse kompul üle 1,0 siis klapp sulgub ja ei luba karterit turbol täis puhuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SS4
huviline



Registreerunud 28.10.05
Asukoht: Lääne-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 20vt

postitati 19.12.05 07:15 Tsiteeri


Mis nr see klapp on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 45.7% - SQL: 54.3%]