Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: lõõts cooleri ja sissel. vahel, millega asendada? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2240)
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 20.12.05 21:22 Tsiteeri
lõõts cooleri ja sissel. vahel, millega asendada?



rekka lammutusest ei leidnud küll midagi sobivat. tegelt hakkas huvitama kas see lõõts peab ikka lõõtsaks jääma või võib asendada tavalise lõdvikuga? kas see hiljem haiget ei hakka tegema? üritasin sinna sobitada mingi opeli lõõtsa aga krt andis üsna ruttu otsad, liiga õhukese seinaga oli. vähemalt on nüüd asi selge ja poldid tulevad ka kergemini lahti:) üks kindel- opel ja audi ei sobi kokku:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 20.12.05 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
rekka lammutusest ei leidnud küll midagi sobivat. tegelt hakkas huvitama kas see lõõts peab ikka lõõtsaks jääma või võib asendada tavalise lõdvikuga? kas see hiljem haiget ei hakka tegema? üritasin sinna sobitada mingi opeli lõõtsa aga krt andis üsna ruttu otsad, liiga õhukese seinaga oli. vähemalt on nüüd asi selge ja poldid tulevad ka kergemini lahti:) üks kindel- opel ja audi ei sobi kokku:D


enda autol on rekka surve voolik . . . jama seal ainult selles, et mõlemad otsad on erinevad mõõduga. Lähiajal plaanin ise selle jupi seal toruga asendada . . . jamasid vähem :)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.12.05 22:03 Tsiteeri


Sarnase ülemineku
saad siit


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 21.12.05 16:30 Tsiteeri


unustasin mainida, et mul 3b. sel ju kõik sinna turbo lähedale kokku pakitud. kui teha suht jäik ühedus kas see siis midagi väänama ei hakka? mootor ju ikkagi liigub kuigi palju ja kuskilt hakkab see ühendus järgi andma....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.12.05 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kas2par
rekka lammutusest ei leidnud küll midagi sobivat. tegelt hakkas huvitama kas see lõõts peab ikka lõõtsaks jääma või võib asendada tavalise lõdvikuga? kas see hiljem haiget ei hakka tegema? üritasin sinna sobitada mingi opeli lõõtsa aga krt andis üsna ruttu otsad, liiga õhukese seinaga oli. vähemalt on nüüd asi selge ja poldid tulevad ka kergemini lahti:) üks kindel- opel ja audi ei sobi kokku:D

Mina olen asendanud poest ostetud uuega võtnud rõngad maha mähkinud 5 kuni 10 kihti makaiveri teipi peale ja rõngad tagasi seni on pidama jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 21.12.05 21:34 Tsiteeri


Ega seda lõõtsa pole sinna siis kogemede jäetud - asjal ikka mootori kõikumise leevendamiseks kortsud sisse tehtud. Kui kasutada tavalist survevoolikut, siis soovitan jätta päris palju varu, et mootori nurga muutudes midagi muud lilleks ei tõmbaks.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 19.01.06 06:55 Tsiteeri


lõõtsa asendan ikkagi sileda õhuvoolikuga. leidsin selle HYDROSCANDist. pidi kannatama vähemalt 3 bari. valisin suht pehme vooliku, et mootori nurga muutudes midagi painama ei hakkaks. siemõõt 60mm ja see läheb ilusti ka 63mm peale. eks paistab, kas oli hea mõte . igatahes paneb tõsiselt mõtlema, kas maksta u20 cm jupi toru eest 60 eeki või 1300.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.01.06 16:27 Tsiteeri


ABY mootoril on see cooleri otsa ja mootori peal oleva toru otsa vahe pikem ja nende vahel on siledaseinaline kahe kurviga survevoolik - näib olevat lollikindlam lahendus ( 3B puhul on selle ülemise toru otsas vist mingi lühike voolikujupp ja siis veel 1 metalltoru jupp - ABY puhul neid seal vahel ei ole ).

Antud juhul lihtsalt see toruotste suurem vahekaugus võimaldab lõõtsa asemel siledaseinalist voolikut kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.06 18:51 Tsiteeri


Tellisin just DC-ICE-st endale sellsama lõdviku asenduskomplekti.

Seal on olemas samasugune lõdvik, ainult, et ühesuguste otstega ja veidi lühike. Aga selle vastu saab tellida lisaks ka ühe ülemineku ning ongi ilus sinine komplekt koos. ICE peaks hetkel ka teadma täpselt selle komplekti koosseisu (mõeldud siis Audi 200-le) ja hinad jääb ka veidi alla 1000 krooni.

Ise leian, et parem maksta sucu rohkem ja kasutada spetsiaalseid lõdvikuid, kui jebida mingi rekkalõdvikuga...

Kaarel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 19.01.06 22:12 Tsiteeri


ei näe mingit põhjust miks see sinine silikoon õigem on kui rekka või õhu oma. peaasi et ilusti boostile vastu peab. minu arvates pole tähtis ilu vaid toimiv lõpptulemus, mis peab vastu. alles jäänud raha saab väga edukalt kulutada järgmise teostatava töö jaoks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.06 22:15 Tsiteeri


Siin enne oli juttu ka sellest, miks see lõdvik ei ole sirge, vaid lõõts. Ja just nimelt lõõts on ka see sinine silikoon. Aga loomulikult võid sa oma autoga teha mida tahad, lihtsalt kui mingi hetk sul sellesama lõdviku asendamise tõttu midagi muud lendab, siis ei ole sul kedagi muud peale iseenda lolli pea süüdistada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 19.01.06 22:27 Tsiteeri


mainisin, et see uus lõdvik on pehme seinaga ja annab piisavalt mängida. kui katsud soojal mootoril seda põlve ja sisselaske vahelist lühikest lõdvikut siis tunned et seegi suht pehme ja hästi painduv. uus lõdvik on juba külmast peast sama pehme ja ma tõesti ei karda, et see midagi lõhkuma hakkab. ta võib küll lühiajalaiselt väikse voldi sisse lüüa aga ei midagi eluohtlikku kohe kindlasti. nii palju nüüd ka see mootor ei kõigu et oluliselt läbilaskevõimet vähendaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]