Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: UrS4 nukkade märgid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2730)
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 02.03.06 19:38 Tsiteeri
UrS4 nukkade märgid



Mure siis nimelt selline,et ega kellelgi pole S4 mootori manuali.Soov siis ise moto ära teha.Autodata seda ei paku.Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westor
Mure siis nimelt selline,et ega kellelgi pole S4 mootori manuali.Soov siis ise moto ära teha.Autodata seda ei paku.Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.
Küsi, mis huvi pakub täpselt.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 02.03.06 19:49 Tsiteeri


Huvitab just nukkvõllide omavahelised märgid ja ka rihma märgid.St et mootor sai ammu lahti võetud ja nüüd ei mäleta nukvõlli märke.Mismoodi peavad märgid olema kahel nukvõllil.Sammuti ka rihma märke.Kõige parem oleks kui kellelgi oleks mingisugune joonis kuidas need märgid on.
Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.03.06 20:34 Tsiteeri


Nukkvõlli ketiratastel on kaks ringi, ja need ringid peavad jääma sissepoole üksteisega kohakuti, nii, et kui vaatad eest klapikambrikaane tasapinnast, on pool ringist näha mõlemal rattal, seda siis ülemises surnudseisus, kus mõlemad klappid on kinni esimesel silindril.
Väntvõlli märk on hoorattal, pisike kriipsuke ja see peaks jääma sidurikojal oleva akna servaga kohakuti.
Kõige parem, kui saad 1. silindri kolvi ülemise surnud seisu täpselt indikaatorkellaga välja mõõta.
Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)

Lisaks veel niipalju, juhul, kui hammasrihm ei istu täpselt nukkvõlli hammasratta hambasse, siis liiguta nukkvõlle päripäeva, mitte väntvõlli!
Sedasi muutub kogu gaasijaotus ca 3-4 kraadi varasemaks (juhul, kui liigutada ainult poole hamba paksuse võrra)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 02.03.06 20:49 Tsiteeri


Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)

Kohe ka küsimus kus asub halliandur ja kus asuvad märgid.
Tänud:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.03.06 20:54 Tsiteeri


1. variant
Halliandur asub plokikaane tagumises nurgas ja on nn. jagajatüüpi, saades ülekande nukkvõllilt.
2. kui halliandur asub nukkvõlli otsas oleva hammasrihmaratta sees.
Natuke selgust siia


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 02.03.06 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
1. variant
Halliandur asub plokikaane tagumises nurgas ja on nn. jagajatüüpi, saades ülekande nukkvõllilt.
2. kui halliandur asub nukkvõlli otsas oleva hammasrihmaratta sees.
Natuke selgust siia

Sellel isendil siis asub see nii nimetatud halliandur rihma ratta all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 08.03.06 08:02 Tsiteeri


No nii siis tänud kõigile kes kaasa aitasid.Ka kasutajale Tarts keda sai tülitatud lausa öösel.Mootor käib ja ilusti.:)


Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]