Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S4 / S6 avant juhitavus (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 4857)
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 07.03.06 08:30 Tsiteeri
S4 / S6 avant juhitavus



S4 / S6 avant - küsimuse selliste autode omanikele - kuidas teie oma sõiduvahendite juhitavusega rahul olete. Mul enda S4 avandil, aju natuke näpitud ka (198 kw), tahab korralikul kiirendamisel ning kurvides pära käest käest ära minna, rooliga on päris kõvasti tööd. Kas kuidagi saab juhitavust parandada ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 07.03.06 08:36 Tsiteeri


Kui sa kardad pära käest minekut, siis sa oleks võind ju mingi 66kW motoga esiveduse osta :P


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 07.03.06 09:13 Tsiteeri


... eks neid 66 kw on ka olnud - lapsepõlves. Minu huvi jõuab tegelikult sinna maani välja, et peab sõiduvõtteid hakkama juurde õppima, muidu ei ole mõtet sellist looma pidada. Sirge peal oskab ju igaüks kiirendada.

Tegelikult võiks ka idee idanema panna - nt ESSI-de sõidukool. Ma ei usu, et meil siin rallimeeste klubi on, kus kõik lõdvalt kannakaid panevad ja 200-ga ohutult sõita oskavad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 07.03.06 09:29 Tsiteeri


Viska tagant need juustud minema, siis tekib ka pidamine ;)

Mina oma autoga küll sellist jama ei tunne.
Jääb ka muidugi võimalus, et jõudu on vähe :(


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 07.03.06 09:30 Tsiteeri


See on küll hea mõte :D
Oleks kah poolt ja osavõtja sellisest üritusest( võiks teha lausa igakuiseks ) :P


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 07.03.06 09:33 Tsiteeri


aga vb lastakse mõned mitteessid ja lahjema mootoriga rallikad proovima kui õppesõidukool ikka tuleb?

võrrimehed korraldasid motosurvivali, kus sõiduvõtteid õpetati. mind kahjuks ainult pealtvaatajaks lasti, aga õpetus tundus asjalik - kui inimene suudab ühe päevase õppimisega pidurdusteekonda 2x lühendada on ju positiivne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 09:34 Tsiteeri


Noh kuiva asfaldiga ja automaadiga läheb ainult sinna kuhu rooliga keerab, aga praeguse lumesupiga ja lamellkummidega tuleb vahest rohkem gaasi anda, et auto sinna läheks kuhu vaja ilma äärekivisid tabamata(vajadusel teeb EDS ka põrr-põrr, kuigi selle asja kasutegurist ja rakendumise piiridest pole veel lõpuni aru saanud). Pidamajäämisest üldse ei räägi- auto raskus teeb oma töö- seega pidur on out.

Nagu ma olen aru saanud on sildade regulliga võimalik seda üle-alajuhitavust pisut reguleerida? Targemad vastavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 09:37 Tsiteeri


C4 auto ei olegi enam auto, mille puhul on juhitavus prioriteet number 1. See on rohkem ikka tiba mugavama inimese jaoks mõeldud, kes tahab natuke kiiremat autot.

Mis on siis C4 S4 juhitavusel viga? Asi on selles, et rool on LIIGA kerge. Auto on mõeldud mugavale inimesele, kes igast asendist saaks kohvi juua ja teise käe kahe sõrmega rooli keerata. Muidugi rolli mängib ka see, et C4-as on rohkem ruumi, ehk siis asja praktiline pool.

Olen sõitnud jääl S-idega ja ka ühe RS-iga. Ma väga ei kurtnud jääl, et C4 S4 oleks jubedalt ülejuhitav. Eks ta natuke nadi ole, et rool nagu tallesaba võib käes laperdama hakata, aga sellest saab üle. Kuniks tundega autot juhtida, siis saab ka seda suunata kuhu vaja! Lõpetuseks üks mõttetera, mida Rain Aava ütles: "teinekord lihtsalt läheb auto käest ära" (soovitan seda äärmust proovida siiski rajal)!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 07.03.06 09:37 Tsiteeri


No põhimõtteliselt võiks ju kõik quattrotajad proovida?


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonu
Tegelikult võiks ka idee idanema panna - nt ESSI-de sõidukool. Ma ei usu, et meil siin rallimeeste klubi on, kus kõik lõdvalt kannakaid panevad ja 200-ga ohutult sõita oskavad :)
See ei ole hea mõte. Jääl ja ka mujal ei mängi olulist rolli see, kas sul on A4, S4 või siis RS4. Rinkal on kindlasti vahe mõekõrgune aga jääl kindlasti mitte. Pigem loevad siin 3 asja:
1. Nelivedu;
2. Rehvid;
3. Sõitja.
Pika jutu lühike mõte on see, et neliveo inimestega on mõtekam koguneda kusagil rajal kui lihtsalt S klassi Audidega. Küll me suvel jõuame veel S&RS kogunemisel kõik rariteedid ja muud loomad koguneda!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 07.03.06 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sokkmiis
No põhimõtteliselt võiks ju kõik quattrotajad proovida?


Ei tea, kas erinevate mudelite Q-de pisikene vahe ka hakkab mõjutama või käituvad kõik enam-vähem ühtemoodi? Kui jääkoolitus teha, siis oleks suht viimane aeg orgunnima hakata. Q-aga peaks veel umbes kuu olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 07.03.06 10:24 Tsiteeri


... oskab äkki keegi mingit õpetajat välja pakkuda, aeg on lihtsalt kokkuleppimise küsimus!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 07.03.06 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonu
S4 / S6 avant - küsimuse selliste autode omanikele - kuidas teie oma sõiduvahendite juhitavusega rahul olete. Mul enda S4 avandil, tahab kurvides pära käest ära minna. Kas kuidagi saab juhitavust parandada ka?
Kui auto tehniliselt korras ja juppe vahetama ei pea siis pole probleemi juhitavusega. pära peabgi kõrvale käima siis näitavad/ kraabivad ju kõik 4 ratast soovitud suuna poole.
Kui S juhitavusega hakkama ei saa siis oleks vaja välja vahetada TIHEND rooli ja pedaalide vahel !
Või osta renault (noil puudub igasugune rooli tagasi side ja igasugune teepeal püsimis võime) ja müügi mehed kiidavad et ??? turvaline ??? meil on mega turva padjad ja kõva kere sobib täiesti igast kurvist 100-ga välja sõitmiseks.
S audiga paned samast kurvist muhedalt 150-ga ohutult läbi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 08.03.06 09:00 Tsiteeri


... hoian veel seda teemat üleval - kes on huvitatud quattrole sõidukooli saamisest, võiks mulle privasse teate jätta, vaatan natuke ringi ja katsun orgunnida selleks õpetaja ja aja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.03.06 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Viska tagant need juustud minema, siis tekib ka pidamine ;)

Mina oma autoga küll sellist jama ei tunne.
Jääb ka muidugi võimalus, et jõudu on vähe :(


olen Hannesega täiesti nõus . . .
Eelmine talv oli võimalus testida c4, s4@v8 millel olid "mingid" rehvid all . . . auto käitus nagu tagaveoline . . . pidamist lihtsalt ei olnud. Otse sai kuidagi veel liikuda, kuid kurvides oli olukord hoopis midagi muud.

Uued ja korralikult rehvid välistavad liigse tõmblemise . . .


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.03.06 18:55 Tsiteeri


Kuid millise võttega saaks lahti nn. "metssea" ilmingust, kus auto läheb kurvis otse?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.06 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kuid millise võttega saaks lahti nn. "metssea" ilmingust, kus auto läheb kurvis otse?
Tuleb autot provotseerida!:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.03.06 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kuid millise võttega saaks lahti nn. "metssea" ilmingust, kus auto läheb kurvis otse?
Tuleb autot provotseerida!:)


Provotseerida? :o


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 08.03.06 21:41 Tsiteeri


Selle asemel, et teoretiseerida ja orgunnida sõidukooli võiksite veeta mõne päeva nädalavahetusest hoopis jäärajal ?

30min sõitu ja tead väga täpselt, mis nurga all hakkab tagumine ots ette minema, mismoodi seda vältida ja mismoodi sellest välja tulla.

Ja lõpetuseks minu täiesti mõttetu tarkusetera: Rehvid ega auto ei sõida. Enamus juhtudel ei sõida ka tihend. Sõidab tihendi loll pea. Ehk siis, kui mõistust ei ole, siis ei saa ka sõita.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 08.03.06 22:01 Tsiteeri


On taga uus nael või lamelli närakas, pära tahab ära ikka minna. Näpitud ajuga tuleb tõesti natuke rahulikumalt asja võtta. Pauguga boosti taha tulek võib olla küll efektne aga samas ka ohtlik. Kurvi sisenedes on väga hea väike contra tegemine. Ja kui enam muu ei aita, siis käsikas ikka peaks nina õigesse suunda suutma viia. Quattrol vähemalt see eelis, et kui juhtubki külg ette minema ( mõtlen ka juba küljeaknast tee vaatamist) siis gaasi ja piduri mänguga tuleb väga ilusti sellest puhtalt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.03.06 22:07 Tsiteeri


Pidasin silmas alajuhitavust kuival asfaltil.
Päris keeruline on saavutada ülejuhitavus kurvi sisenedes.
Katsetamise käigus on ka paar posti maha võetud :P


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.06 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Selle asemel, et teoretiseerida ja orgunnida sõidukooli võiksite veeta mõne päeva nädalavahetusest hoopis jäärajal ?
Kusjuures sellega on selline asi, et juht, kes on aastaid rooli taga olnud ja ikka ei oska sõita, see juht võib päevi ka jäärajal veeta - tulemus ikka suht nulli lähedane! Kui Murakas tõesti viitsiks ennast kohale vedada ja mingi harjutuste kava välja mõelda, siis ma oleksin hea meelega kohal ja kuulaksin meistri mõtteterasid! Ma ei pea ennast eriliseks spetsialistiks auto roolis. Käisin see aasta elus esimest korda jäärajal ja ei läinud ka kõige kehvemini. Pika jutu lühike mõte on see, et oskamatu juht õpib kiiremini, kui meister annab nõu ja ehk ettegi näitab. Hiljem ei jää muud üle, kui harjutada, harjutada ja veel kord harjutada! Kui ma mõni aasta tagasi veel motokrossi sõitsin, siis oli väga hästi aru saada, millist poissi keegi juhendab ja millist mitte. Poiss, kes minuga paar aastat ühte taset sõitis, sai omale juhendaja (muideks mitmekordne vabariigi meister ja palju muid tiitleid) ja poole aasta pärast sõitis minust kui postist mööda.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 08.03.06 22:41 Tsiteeri


Seega Lenin ütles ikkagi õieti :D


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.03.06 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sokkmiis
Seega Lenin ütles ikkagi õieti :D


Väga lihtne on VALESTI õppida ja hiljem sissekulunud harjumusi õigeks lihvida.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 09.03.06 07:51 Tsiteeri


... kolisin teema ürituste rubiigi alla ja praegu ajan rahvast kokku. Ma ei viitsi teoretiseerida asjade üle, mis vajaksid praktilist lihvi. Ma tunnen, et läheb veel pikka aega, ennem kui suudan oma S-i tühjaks sõita ja midagi "kõvemat" asemele võtta. Seetõttu võtaks küll natuke sõidutunde ja pigem mõtleks sellele, et äkki on mõtet pidada hoopis hinnaläbirääkimisi, aga selleks peab mingi hulga rahvast kokku saama:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]