Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: C5/D2 tiptronic kasti reguleerimine (Vastuseid: 106 | Vaatamisi: 63886)
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 01.09.06 23:31 Tsiteeri
C5/D2 tiptronic kasti reguleerimine



keegi äkki oskab öelda kas tiptronic kasti on võimalik kuidagi regullida? kõik töötab väga hästi, aga lihtsalt tahaks, et kast vahetaks kiiremini...käsitsi ei viitsi vahetada! :)

thnx.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 06.10.06 17:37 Tsiteeri


jällegi ise küsin, ise vastan.

jah saab küll, koos testsõiduga läks lausa 5min. võib-olla oli küsimus pisut ebaselge, aga närvi ajas see, et kast ei vahetand piisavalt kiiresti käike alla kui oli vaja järsku kiirenda.

soovitaks kõigil C5 A6 tiptronicu omanikel oma käikarid "sport" reziimi progeda. kogu iva oli selles, et software coding tuli panna 00010 peale, tehase seades on 00000. :cool:

veel soovitaks kasti "vahetuskohad" (i.keeles on see tegevus throttle body adaption) ära resettida(kui vahest kast ei suuda otsustada mis käik panna või paneb paugu vahetusel), seda saab teha "Engine module" -> "Measuring Blocks" -> "grupp 060" ja panna sealt "switch to basic settings".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 06.10.06 18:20 Tsiteeri


kus sa nii targaks said? mul kaa vag-com täislitsenseeritud verisoon olemas aga siihukest manuali taolist asja pole. ise küll ei julge mingei väärtusi muutma hakata. aga sinu jutu puhu tundub, et tasuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.06 18:26 Tsiteeri


See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 06.10.06 19:12 Tsiteeri


no oleme ausad, ega ma nüüd lambist küll ei julge koode sisse toksima hakata :D

inimese parim sõber google aitab pea alati! :) kusjuures mul on vag-com demo(ei raatsi täisversiooni küll osta ja yhtegi "onu sam'i" pole leidnud) ja vwtool, siis nedega korda mööda on saand "häkitud", üks laseb yht ja teine teist torkida.

tuli välja, et ma pold ainus kellele see käikari "lag" närvidele käis, see 00010 on ainult 2,8tip. puhul, 4,2'l oli vist 00032 kui mälu ei peta.

siin on sama teema A8 kohta:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/codingtransmission.html

edit:

leidsin ka A6 tip. kodeerimise lingi üles
http://forums.audiworld.com/a6/msgs/296780.phtml


to sospert:

neid koode peaks leidma tehase remondimanualist, vist olid need olemas ka sellel plaadil:
http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BCD


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha?


ei julge kindlalt väita, aga võib-olla, peab netsit kammima või siis originaal remondimanualist otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snoopy31
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6, A6/S6 4,2 quattro

postitati 07.10.06 08:36 Tsiteeri


Äkki regullid minu masina kasti ka ära:)?ise ei taha küll näppima minna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 07.10.06 08:50 Tsiteeri


ma tahtsin veel sellist asja pärida, et kui kast ümber kodeerida, kas siis hoiab igal juhul, mis tahes gaasipedaali vajutusega, esimese käigu kuni punaseni? (00032, sport coding and will hold first gear in Tiptronic to redline regardless of throttle position and then shift to second).
kui nii mõelda, siis külma mootoriga nagu ei tahaks või sain valesti millegist aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 07.10.06 11:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
ma tahtsin veel sellist asja pärida, et kui kast ümber kodeerida, kas siis hoiab igal juhul, mis tahes gaasipedaali vajutusega, esimese käigu kuni punaseni? (00032, sport coding and will hold first gear in Tiptronic to redline regardless of throttle position and then shift to second).
kui nii mõelda, siis külma mootoriga nagu ei tahaks või sain valesti millegist aru.

loomulikult mitte, see on imelik lause seal igatahes, mul on nii, et enne vahetas rahuliku sõiduga 1800-2000rpm nüüd 2000-2200(sellest ka auto tunduvalt äkilisem), aga see ei olegi nii suur vahe, eriti suur vahe on selles, et nüüd vahetab kohe käigu alla, s.t. et ei pea põhja vajutama(mulle meeldib 1/4 kuni 1/2 gaasiga sõita). kaotada pole midagi, kui meeldi saad ju alati tagasi panna! :) proovida tasub igatahes, ma enam "vana kastiga" küll sõita ei taha.

to snoopy31,

võiks seda teha küll, aga mul juhtus läpakaga midagi ja enda oma tegin ka sõbra omaga. kui sul asjad olemas, sisi seal pole midagi keerulist... proovin, äkki saan ilma läpata mingi parema juhise teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 07.10.06 12:24 Tsiteeri


tehtud suvaliste piltide põhjal, seal küll mootori kodeerimine, aga tiptronicul samamoodi.

NB! sport mode kood 00010 peaks olema ainult 97-99 2,8 5V tiptronic kastidel. ja nagu ikka, use at your own risk!

http://www.upload.ee/image/863085/vag_01.png
http://www.upload.ee/image/863086/vag_02.png
http://www.upload.ee/image/863087/vag_03.png
http://www.upload.ee/image/863088/vag_04.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.06 12:53 Tsiteeri


Kui kellegil soovi, siis mul on litsentsiga programm ja juhe olemas...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 08.10.06 11:58 Tsiteeri


leidsin veel ka erinevate koodide tähendused.

http://www.upload.ee/images/dl_f.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
msso
huviline



Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.10.06 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
See on küll huvitav leid sul. Ei tea, kas C4 masinate kastide puhul kannatab ka midagi säärast teha?

Kui keegi C4 koodi välja nuhiks,oleksin nõus kohe enda auto peal katsetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 12.10.06 19:52 Tsiteeri


Mida ma valesti teen, kui masin ei suuda uut koodi nö "alla neelata." Sisestan talle järjepievalt koodi 00032, mis tundus valikust kõige normaalsem, kuid ikkagi viskab tagasi koodi 00001, mis on talle eelnevalt salvestaud, hoolimata sellest, et vajutan nuppu Do it!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.06 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Mida ma valesti teen, kui masin ei suuda uut koodi nö "alla neelata." Sisestan talle järjepievalt koodi 00032, mis tundus valikust kõige normaalsem, kuid ikkagi viskab tagasi koodi 00001, mis on talle eelnevalt salvestaud, hoolimata sellest, et vajutan nuppu Do it!!!


Vale kood, mul oli 4,2 A6'el sama asi.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
selfer
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe-83, A6 -2000, kadett -84

postitati 12.10.06 20:20 Tsiteeri


Kas kudagi nende koodide abil on võimalik küttuse kulu ka vähendad? Tuttav ütles et tema v6 tdi 110 kw võtab kesmiselt mingi 10 l /100 le linnas (sõidu stiili ei tea) minul on mingi kesmine 15l/100 le v6 tdi 136 kw (mootrit on midagi ümber tehtud kuid ei tea mida näpitud on).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 12.10.06 21:49 Tsiteeri


juks11 ja sospert, kui täpsemalt vaja teada, siis vin + mootori ja kasti tähed abiks...

http://www.upload.ee/image/863093/coding_a6_v8___a8.png

nagu näha, siis 99+ A8'l ei ole vajagi progeda(osadel ongi aint 00001 ainuke kood)... mu vanal a8'l pold ka probleeme...


to selfer,

kas mitte 2000 ei tuld uuem/võimsam TDI mootor? või siis on vana lihtsalt chipitud... mina enda autol ei ole küll erilist küttekulu vahet täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.06 22:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
juks11 ja sospert, kui täpsemalt vaja teada, siis vin + mootori ja kasti tähed abiks...

A6 V8 ja A8 TDI coding

nagu näha, siis 99+ A8'l ei ole vajagi progeda(osadel ongi aint 00001 ainuke kood)... mu vanal a8'l pold ka probleeme...


to selfer,

kas mitte 2000 ei tuld uuem/võimsam TDI mootor? või siis on vana lihtsalt chipitud... mina enda autol ei ole küll erilist küttekulu vahet täheldanud.


Nu ma sain koodi 00011 sisse ja nagu oli erinev, 00022 on veel proovimata...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gr
huviline



Registreerunud 04.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.06 11:17 Tsiteeri


Kas tiptronicu seadistamisega oleks võimalik ka veidi kiirendust parandada? Või kickdowni korral on niigi kõige optimaalsemad seadistused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 02.12.06 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gr
Kas tiptronicu seadistamisega oleks võimalik ka veidi kiirendust parandada? Või kickdowni korral on niigi kõige optimaalsemad seadistued.
ei ole vahet, mul oli enne kui ka pärast kasti kodeerimist käiguvahetus vahetult enne redline'i, seda nii D peal kui ka tiptronic asendis. ainuke vahe selles millal käik alla vahetatakse kui vaja kiirendada. paremat kiirendust jahtides pead ikka tsippide ja kaalu peale mõtlema. kui kiirendust taga ajada siis C5(1725kg) ikka väga vale auto. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 01.06.07 07:24 Tsiteeri


Minagi väga huvitatud sellest c4 ja koodidesgt ja õpetustest!! Otsisin aga ka ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rihvkin
huviline



Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.07 11:24 Tsiteeri


Tere

Tähendab et ma lasin oma A6, 99a, 2,5 tdi panna koodi 00010 siit ühest foorumist leitud juhendite abil ja auto hakkas täitsa teisiti käikke sisse lappima .p mõtteliselt et 60-70 km ja juba 5 käik sees seda linnas.
Kuna omasin tuttvust linnaautos viljandis siis sealne inimene tegi ää kuidgi oli alguses väga umbuskne nende koodide vahetusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.06.07 21:36 Tsiteeri


Endal sai kah täna lõpuks siiber sellest d2 kere 01L viiese kasti "penskarirezhiimist". Linnavahel oli Drive peal praktiliselt võimatu sõita, 3 käik oli paras ja siiski olid närvid kogu aeg läbi.
Erinevused 00001 ja 00011 vahel:
* Põhjani vajutades vahetuvad käigud poole kui mitte veel kiiremini,
* Normaalsel kiirendusel ei vahetata käike mitte ~1800-2000rpm juures vaid ~2200-2400 juures, mis teeb tavakiirendust palju mugavamaks ja konkreetsemaks,
* Maanteel möödasõitudel pole vaja enam kickdownini pedaali pressida, et asi vahetaks käigu "piisavalt" alla ja liikuma hakkaks, saab ilusti aru kui vajutada teatud piirini ja sisse läheb kas kolmas või neljas ilma probleemideta, mitte teine ~90km/h juures ja sealt edasi juba käiguvahetus järjekordselt palju konkreetsem ja mõnusam,

Ehk selline tunne nagu oleks totaalselt teine kast autole alla keeratud :D

Progesin proovi pärast tagasi vanasse rezhiimi 00001, proovisin vähem kui kilomeetri. Katsetasin ära ka 00002 ja 00012 (USA&Canada), ehk siis mingit vahet pole, see ilmselt ainult regiooni värk. Rohkem hetkel ei viitsinud katsetada, kui on veel mõni variant 0002x näol siis proovin seda kunagi hiljem.

Jälgisin ka sõidu pealt kui kiiresti keerati kast "full load" rezhiimi, sektsioon 012 ja esimene value "B". "Empty load" "E" püsis 00001 kodeeringuga üli kaua sees, enne kui alles "B" peale lükati.

Edit: Nüüd siis ka linnas ringi paugutatud suht mõnusalt ja 4 käigu juures kadus ära ka mingi veider paugutamine teatud tingimustes kolmanda ja neljanda käigu vahel.
See DSP (iseõppiv võimisiganes feature) on SAAST KUUBIS! Kel võimalust see proovigu kindlasti ära. Tartus võib ka minu poole pöörduda, teeme mõne õlle eest ära ;) Kahel s8'l leidsin vanadest veakoodide kontrollimisest, et neil kasutatakse samuti tehase poolt "pensionärisettingut" :o Milleks siis S8 :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jannoc
huviline



Registreerunud 01.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.07 09:18 Tsiteeri


kas keegi teab ka midagi S8 kohta öelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.06.07 10:59 Tsiteeri


Nii palju veel teemasse, et c5 kere 4,2 s6 ~2001.a. kastil olid suurimad muutused eraldi S (sport) rezhiimis, kus pöördeid hoitakse veel rohkem üleval. Tavarezhiimis (Drive) sõites väga olulisi muudatusi pole, omanikule "tundub", et vähem kui kickdownini vajutades lastakse kah käigud kaugemale (punasesse) kui enne ja vahetatakse mõnel juhul kiiremini käigud alla ära kui "minna on vaja" - samas võib see tunne olla "psühholoogiline" :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 20.10.07 20:41 Tsiteeri
tiptronic



seda koodideasja hakkan ise arvatavasti täpsemalt surkima homme...autoks 99a a6 tiptronic 2.8
seal valikus jah ainult kaks asja...tehaseseaded 00000 ja siis 00010 esimene siis DSP on ehk kast on õppereziimis ja teine siis kasti maksimumis ( sellise info leidsin netist) põhimõtteliselt peaks asi siiski olema sedasi et kui see DSP on valikus sõita esimesed 300 km või miiili koledalt "paugutades" siis kast selle järgi end ka seadistab, ning sellisel juhul on koodi vahetamise järgne erinevus miinimum.
täna läksid kasti seaded igatahes 00010 peale ja no selline aimatav vahe siiski puudub...hea oleks teha katse, et kast on end DSP-ga ära seadistanud, võtta miski distants ette, stopper kätte ja kaamera ka jooksma et saaks pöörded ja muud andmed säilitada, ning pärast sama asi teha DSP offiga. siis on ehk vahe aru saada. Aga kui see asi kord ära tehakse , eks proovin siia ka miskit infot jagada.

Lisaks selline küsimus: on keegi end central locki asjadega kurssi viinud? a6 c4 kerega audil sai asju muuta suht mitmeid...alarmi alla pannes vilgutab tulesid või teeb häält, siis safe central locking( mis esiukse avamisega võtmest avab ainult konkreetse ukse, siis automaatse lukustuse 20km/h suuruse tunnikiiruse juures jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.8% - SQL: 33.2%]