Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Püsikiiruse hoidja (Cruise Control) paigaldamine A6 2.5 TDI'le (C4) (Vastuseid: 134 | Vaatamisi: 85666)
jesse
huviline



Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5 TDI

postitati 25.09.06 10:55 Tsiteeri
Püsikiiruse hoidja (Cruise Control) paigaldamine A6 2.5 TDI'le (C4)



Kuna keegi mind ei juhendanud eriti, siis loodan et saan teistele vähemalt kasuks olla. Tegin oma Kangi paidaldamisest mõned klõpsud ja kirjutasin juttu juurde. Kui keegi tahab parandada, siis võin talle OOo failina saata ja tehku muudatused. Senikaua saate mõnda aega minu PDF formaadis üllitist SIIT tõmmata.

PS! Tulevikus võiks selliseid manuaale uploadida või mõnel model lasta panna foorumi serverisse.

***
Edit by Black: Mirror juhuks, kui su server katki läheb. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.06 11:01 Tsiteeri


Tip-top juhend...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.09.06 14:25 Tsiteeri


Väga asjalik juhend tõepoolest. Oskab nüüd keegi ka ütelda mismoodi need lülitid püsikiirushoidja kangil ühendatud on?
Loogiliselt võttes on seal siis 3 lülitit, üks neist kahe fikseeritud asendiga ja kaks vajutades ühendavat? Kuna otsad 4&6 lähevad kokku siis loogiliselt võttes on 1&2 ; 3&4 ning 5&6 erinevad lülitid?

Ja kuskohapeal saab aju aktiveerida? Saab keegi klubilistest sellise asjaga aidata?

Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 25.09.06 14:55 Tsiteeri


kas ma saan siis nüüd õieti aru,et cruisil pole rohkem miskisuguseid ajusid,kui auto enda aju???
Ja veel ega pole sellest juhendid kuidas kapotiall asi käib sinna ka ju misked vaakum vidinaid ju tarvis,et mis need asjad oleks mis vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jesse
huviline



Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5 TDI

postitati 25.09.06 15:39 Tsiteeri


Kes aitas mind aju aktveerimisel oma kaabli ja arvutiga oli kasutaja: rocket < - - - SUUR SUUR TÄNU TALLE!

Eks neid inimesi ole teisigi, kel kaabel olemas on.

Kangi ülemis osa lahti võtnud tõesti ei ole, aga põhimõtteliselt kui juba 4 juhet veetud, siis mingi nipiga peaks saama kuhugi mujale kah selle lüliti ise ehitada :) (Lemmikcruisid on need masinad (n: jeep) , millel on juba originaalis rooli peal need lülitid.

Jah, vähemalt selle diisliversiooni puhul on ainult ühe põhiajuga ühendamine. VW foorumites võib leida infot ka vaakumpumpade paigaldamise kohta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.09.06 15:51 Tsiteeri


Aga ehk keegi lubab oma kiirushoidja kangi testriga mõõta? Või mõõdab ise? Või lülitit osandades on ju ka näha milliseid otsi ja millal kokku ühendatakse? Niisama umbes ei raatsi neid juhtmeid päris ühendada.:D , kogu pardapinge ikkagi ja kasutusel.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 25.09.06 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
kas ma saan siis nüüd õieti aru,et cruisil pole rohkem miskisuguseid ajusid,kui auto enda aju???
Ja veel ega pole sellest juhendid kuidas kapotiall asi käib sinna ka ju misked vaakum vidinaid ju tarvis,et mis need asjad oleks mis vaja.


Bensukatel on see asi vähe keerulisem, aga TDI mootoril on tõesti ainult kangi vaja ja juhtmed õigesse auku pista.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.09.06 06:31 Tsiteeri


Ei taha keegi avaldada milliseid lüliteid püsikiirushoidja kang sisaldab?

Oskab keegi 100/A6TDI selle osa elektriskeemideni juhatada?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 26.09.06 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ei taha keegi avaldada milliseid lüliteid püsikiirushoidja kang sisaldab?

Oskab keegi 100/A6TDI selle osa elektriskeemideni juhatada?


Tere,
b4 kangil olid järgmised ühendused:
sees 4 - 5 ja 1 - 6
fix 4 - 3
aufn 4 - 2
need on testriga mõõdetud. Audi 100 peaks sama kang olema,(kinnitus roolilati külge võib erineda) aga pead ei anna.


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.09.06 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ei taha keegi avaldada milliseid lüliteid püsikiirushoidja kang sisaldab?

Oskab keegi 100/A6TDI selle osa elektriskeemideni juhatada?


Tere,
b4 kangil olid järgmised ühendused:
sees 4 - 5 ja 1 - 6
fix 4 - 3
aufn 4 - 2
need on testriga mõõdetud. Audi 100 peaks sama kang olema,(kinnitus roolilati külge võib erineda) aga pead ei anna.

Tnx peale põhjalikumat veebiskeemides kaevamist olen ka ise umbes samale tulemusele jõudnud. Arusaamatu on veel see, et kas 4 ja 5 peavad väljalülitatud asendis ka ühendatud olema? Kui jah, siis pole lüliti viiendat otsa üldse tarvis kasutada (toide otse neljandale ja kuuendale otsale)?? Enamustest volkari skeemidest loen välja, et lüliti on üldse nelja otsaga, st siis kujundlikult on viies ots puudu ja neljas ja kuues omavahel koos.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 26.09.06 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Ei taha keegi avaldada milliseid lüliteid püsikiirushoidja kang sisaldab?

Oskab keegi 100/A6TDI selle osa elektriskeemideni juhatada?


Tere,
b4 kangil olid järgmised ühendused:
sees 4 - 5 ja 1 - 6
fix 4 - 3
aufn 4 - 2
need on testriga mõõdetud. Audi 100 peaks sama kang olema,(kinnitus roolilati külge võib erineda) aga pead ei anna.

Tnx peale põhjalikumat veebiskeemides kaevamist olen ka ise umbes samale tulemusele jõudnud. Arusaamatu on veel see, et kas 4 ja 5 peavad väljalülitatud asendis ka ühendatud olema? Kui jah, siis pole lüliti viiendat otsa üldse tarvis kasutada (toide otse neljandale ja kuuendale otsale)?? Enamustest volkari skeemidest loen välja, et lüliti on üldse nelja otsaga, st siis kujundlikult on viies ots puudu ja neljas ja kuues omavahel koos.


4 ja 5 ei ole omavahel ühendatud, kui cc on välja lülitatud.
nr. 5 otsa külge peab toide tulema.


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.09.06 18:24 Tsiteeri


Kes saab aidata CC funktsiooni aktiveerimisega?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 16.08.07 17:19 Tsiteeri


kas s6, 4,2 automaadile, 96 a. on autopiloodi paigaldus sama lihtne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 18.04.08 06:38 Tsiteeri


Peale "väikest" pusimist sai ka kasutaja arvi'l cruise aktiveeritud.
Raskuspunkt võis tegelikult olla hoopis selles, et püsikiirushoidja kang oli kasutatud ja lülitid selles tõenäoliselt pisut kulunud või niiskust saanud, ning seetõttu cruise kord töötas ja kord mitte ;-) Ühesõnaga oli esimese hooga raske aru saada, kas cruise sai ajus aktiveeritud või mitte.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 18.08.08 07:18 Tsiteeri


mul kang olemas, aga pistikus vaid juhtmed 1,2,3,4
Kas sellega ei saagi asja tööle? 5 ja 6 on tühjad.
Kellelgi kokkupuudet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 18.08.08 17:46 Tsiteeri


Mis pistikust sa räägid?
Ajju läheb iseenesest neli signaalijuhet, viies juhe on +12 volti, mida ei pea võtma otse ajust.
Kangi küljes peaks seega olema vähemalt 5 klemmi, kui mitte rohkem.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 18.08.08 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
mul kang olemas, aga pistikus vaid juhtmed 1,2,3,4
Kas sellega ei saagi asja tööle? 5 ja 6 on tühjad.
Kellelgi kokkupuudet?


Jah, mul üks klient tuli kah sellise CC kangiga millel oli vaid neli pin´i, saatsin teise kangi järele millel oleks kuus pin´i. Ühesõnaga ei kõlba see kang.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 18.08.08 19:27 Tsiteeri


ümber ei anna seda kuidagi teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 18.08.08 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
ümber ei anna seda kuidagi teha?
pole küll neid kange lammutanud, kuid kui kõik muu on sama peale selle puuduva juhtme(kang, pistik ja kangi sisu on mõlemal ehk sama) siis peaks selle puuduva juhtme saama sinna küll aretada


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 18.08.08 20:10 Tsiteeri


teise auto peal on ta töödanud ju kunagi. Arvan et kang 100 pealt pärit. Kuhu need 5 ja 6 ühendatud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 18.08.08 21:02 Tsiteeri


kui skeemi pole, millel näidatud 4 pini ja 5/6 piniga kangi ühendused, siis tester kätte ja uurima mis juhe puudu on


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.08.08 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
kui skeemi pole, millel näidatud 4 pini ja 5/6 piniga kangi ühendused, siis tester kätte ja uurima mis juhe puudu on


Pmst kui CC välja lülitamise funktsioonist loobuda, siis võib süüte ka neljanda pin´iga kokku ühendada.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 09.02.09 14:28 Tsiteeri


on keegi paigaldanud seda 92 aasta AAT mootorile? nimelt probleem selles, et aktiveerimise funktsioon puudub mootori elektroonika alt, ehk 11-loginit ei ole. käib sellel kuidagi teistmoodi või siis see aju üldse ei toeta püsikat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 09.02.09 15:01 Tsiteeri


milline oleks siis töö 2.0 85kw bensuka puhul A6 c4 ? saaksin kiirusehoidja ja kõik sinna kuuluva ühe automaatkastiga s4 pealt, aga kas see sobib ka minu manuaalile? autol on SIEMENS-i aju koodiga 039 906 024 D. millalgi uurisin siis öeldi et suhteliselt haruldane asi, ja lammutustest sellist ei leidnudki, pakuti Bosch-i ja Hella toodangut. selle keeruka jutu kokkuvõtteks, kas ma saaksin omale selle püsikiirusehidja panna või mitte :9 vabandust kui palju segadust siia tekitasin :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 09.02.09 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
on keegi paigaldanud seda 92 aasta AAT mootorile? nimelt probleem selles, et aktiveerimise funktsioon puudub mootori elektroonika alt, ehk 11-loginit ei ole. käib sellel kuidagi teistmoodi või siis see aju üldse ei toeta püsikat?

100'le ei ole üldjuhul võimalik cc'i sellisel lihtmeetodil paigaldada


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.1% - SQL: 43.9%]