Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tuledepesuri väljalülitamine? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 7152)
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.06 20:05 Tsiteeri
Tuledepesuri väljalülitamine?



Hei

Naine kurdab, et klaasipesuvett kulub meeletult praeguste ilmaoludega. Ja kuna tihti on vaja pikki otsi sõita, siis maru tüütu on seda paaki mitu korda teel täita.

Seoses sellega ongi küss, et kas on võimalik ntx mingi lüliti vahele ehitada tuledepesuri mootorile, et kui tahan, siis töötab ja kui ei taha siis ei tööta?

Tänud


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.11.06 20:33 Tsiteeri


On. Klaasipesupaagis on 2 pumpa - üks nõrgema survega esiklaasile, teine tugevama survega tulede jaoks. Sellele viimasele paned eraldi lüliti ja ongi korras. '94a C4 avandil olen näinud ka tehase poolt kojameeste kangile paigaldatud eraldi tulede pesuri lülitit. Kui sobivamat ei leia, võid naisele selleks uksekellanupu armatuurile kruvida. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nöpz
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad

postitati 27.11.06 20:39 Tsiteeri


peaks ka mitte toimima kui tuled välja lülitada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.11.06 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nöpz
peaks ka mitte toimima kui tuled välja lülitada

Jep, mööda pimedat lörtsist Tartu mnt-d sõites aknapesu ajaks tuled maha! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 27.11.06 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: nöpz
peaks ka mitte toimima kui tuled välja lülitada

Jep, mööda pimedat lörtsist Tartu mnt-d sõites aknapesu ajaks tuled maha! :P

See ju tasub ära....ega sa's taha tühja klaasipesu paagiga kohale jõuda:D

Ühel mootoril lihtsalt pistik küljest ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 27.11.06 21:34 Tsiteeri


tulede pesuri relee välja võtta... tegelikult see lisalüliti mõte on kõige targem.

Samas tulede pesuri pump töötab iga kangitõmbega ainult etteantud törtsu aega (miski sekund või paar), mitte pidevalt - selles mõttes ei ole päris usutav, et tuledele kogu vedelikust suurem osa läheks (muidugi, kui kangi mitmeid kordi korduvalt tirida, läheb ka tuledele rohkem vett kui ühe korra pikemalt lastes)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 01.12.06 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
tulede pesuri relee välja võtta... tegelikult see lisalüliti mõte on kõige targem.

Samas tulede pesuri pump töötab iga kangitõmbega ainult etteantud törtsu aega (miski sekund või paar), mitte pidevalt - selles mõttes ei ole päris usutav, et tuledele kogu vedelikust suurem osa läheks (muidugi, kui kangi mitmeid kordi korduvalt tirida, läheb ka tuledele rohkem vett kui ühe korra pikemalt lastes)


Aga kuna tuledele antav surve on kordades suurem, kui klaasile tulev (sellest lähtuvalt ka vooluhulk), on pesuvedeliku kulu lausa 2-3 korda suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 01.12.06 15:53 Tsiteeri


Variant on panna näiteks automaatsed päevatuled eraldi ahelaga. Siis on tulede lüliti asendis off.
2004 aasta mondeol see nii toimis, et aut. päevatuledega sõites tulepesurid vaikisid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 02.12.06 12:27 Tsiteeri


A6 C4 1996 toimibki nii, et kui tulede lüliti on OFF asendis siis ei pritsi tuledele ja kui lükata tulede lüliti ülemisesse asendisse siis on tuled ka puhtad.
Autol siis automaatsed päeva tuled, nii et pimeduses sõitmist pole vaja karta.
Ise ei ole midagi muutnud, asi toimis juba autot ostes niimoodi.

Aga, kui päevatulesid ei taheta, siis arvan, et lüliti vist kõige mõistlikum lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 23.12.06 15:43 Tsiteeri


Ühendasin isegi täna pumba tagant voolupistiku lahti. Eile Tallinn-Tartu mnt-l sai 1 sõiduga klaasipesu vedeliku paak tühjaks sest pidevalt tuli nautida rekkade taga sõitmist. Ka tundub et sel hetkel kui tulepesur järel on, väheneb klaasile pritsitava vedelikukoguse surve mis on olulisem kui need tuled, mis nagunii hirmkiiresti uuesti poriga kaetud saavad. Paljudel sõiduautodel neid peal ei olegi ja paljudel C4 kerega Audidel, nagu mul endal on, pole neid samuti. Tegemist on lisaluksusega mida saab lubada endale vend kellel on rahakott puuga seljas, et iga paari päeva tagant uue kanistritäie klaasipesuvett enda masina pesuvee paaki valada jõuab. Siiski oleks soe soovitus nendele, kes kes süsteemi voolu tagant lahti ühendada soovivad, siiski mingi aja tagant pistik uuesti taha ühendada ja düüsid läbi pesta, sest eks aja jooksul koguneb ikka sinna mustust ja pori ja poleks just hea kui need ära ummistuksid.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.06 09:22 Tsiteeri


Kõige lihtsaim variant leida kaitse mis peaks olemas tulede jaoks eraldi ja sinna lüliti vahele aretada, kaks juhet kaitsme asemele, kuid ühele tuleb see kaitse vahele panna, viib neid salongi ja võib pisikest lisalülitit panna et kui vaja on siis lülitad tulede pesurid sisse ja kui ei ole vaja on väljas... siis ei pea midagi nusperdama voolikutega ja pistikuteda, ahel jääb terveks ainlt manuaal reziimis :) minu lihtna ja loogiline lahendusvõimalus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 19.02.10 14:39 Tsiteeri


Tõstatan teema ja uurin, kas keegi teab kus ja mis numbri all on tuledepesurite relee? Kas üldse on?
Nimelt tuledepesurid ei toimi aga selgeks sai see, et pump on siiski korras ja otse voolu andes lendavad pesurid välja ja süsteem toimib. Lülitis ei saa viga olla. Tõenäoliselt siis kas kaitse või relee.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.10 14:53 Tsiteeri


Mina tõmban suvisel ajal paagiküljes asuva mootori küljest pistiku lahti ja tõmban otsad teibiga korralikult kinni. Talvel kulub vett palju jah aga muud selle asemel ei eelistaks (väiksem surve+pühkija; üldse ilma). Pimedas eriti s*tt sõita ikka ilma praegusel ajal. Tublisti odavam tuleb kui osta pesuvee konsentraat ja lahjendada seda ise vastavalt ilmadele.

On tuledepesuril siis eraldi kaitse või relee mille saaks vajadusel külmaks teha ? Kus see asub ? A6 C4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 19.02.10 18:06 Tsiteeri


Kõige lihtsam variant on see, et tõmbad tuledepesupumba küljest pistiku lahti ja asi ants.
Töö võtab aega 10 sekundit.
Mina toimisin selliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 19.02.10 19:16 Tsiteeri


Asi iseenesest suhtkoht lihtne, vaja ühendada tulepesurite pump näiteks selle ümmarguse lüliti alla. Saab täpselt nii kaua kui vaja ja just siis kui vaja tulepesurit kasutada. Selliseid kange leidub peamiselt V8 ja C4 Kerede peal.
http://www.pasun.ee/audi/kang.jpg


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 20.02.10 08:38 Tsiteeri


Minu eesmärk ei ole tuledepesureid toimimast lõpetada, vaid vastupidi - need tööle panna!
Siinkohal ei oota jutte, et klaasipesuvedeliku kulu on suur jne.
Kange ma vahetama ei hakka. Kogu süsteem on olemas, vaja leida see koht, kust voolu edasi ei liigu. Prooviks ikka lihtsamat viisi kõigepealt.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.02.10 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Minu eesmärk ei ole tuledepesureid toimimast lõpetada, vaid vastupidi - need tööle panna!
Siinkohal ei oota jutte, et klaasipesuvedeliku kulu on suur jne.
Kange ma vahetama ei hakka. Kogu süsteem on olemas, vaja leida see koht, kust voolu edasi ei liigu. Prooviks ikka lihtsamat viisi kõigepealt.

Küll sa selle pistiku varsti jälle lahti (või relee välja) tõmbad. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 20.02.10 14:27 Tsiteeri


Mina lahendasin probleemi omal sellise kangiga nagu eespool mainitud. Lisaks kangile vahetasin välja tulepesu paagi kus on sees kaks mootorit. Kangil see int. nupp juhib suurema survega tulede pesu mootorit. Hea on veel see, et uus paak on 7,5l vana 4l asemel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
roltsq
huviline



Registreerunud 24.02.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.4 Q

postitati 24.02.10 01:49 Tsiteeri
Probleem esitule pesurite kohta



Sai siin uuritud, et mismoodi esitulede pesureid välja lülitada. Pesuvedeliku kulu on kogu aeg meeletu. Tuttavast jünger ütles, et kui esitulede pesuri kaitse välja võtta, siis peaks asi lahendatud olema. Mees sattus minu juurde ja luges õpetust, mis armatuuri külje peal kirjas ja tõmbas seejärel kaitsme välja. Kõik tundus OK, pritsis klaasile aknapesuvedelikku, aga paar päeva hiljem, kui auto maja ees seisis, rippusid juhi pool, stange all sinised jääpurikad, mis olid aknapesuvedeliku värvi. Kas siis see kaitse oli nende lülitite mootorite jaoks? Autoks A6 2003 2.4, purikad olid ainult vasakus nurgas. Sõites pritsib vedelikku nii suure survega, et lendab katusele:D ja aknapesu vedelik saab jube kiiresti otsa. Jälle sai vedelikku sisse valatud ning jälle sinised purikad all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heigo003
huviline



Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.10 23:14 Tsiteeri


Http://www.diakom.ru elektriskeemide põhjal (lähtusin enda masinale mõeldud joonistest, 1992 audi 100 c4) on esitulede pesur kaitsmeplokis (juhipool armaturi otsas) nr 7 kaitsme all. Paraku on nr 7 all ka kliima, kellad armaturis, numbrimärgi valgus jne. Relee aga on central electric panelis nr 3 all. Paneel on juhi jalgade kohal, plastikust laeka taga. Paneelis kuus releed. Esimene on vasakul ja kuues on paremal. Pilt ka releepaneelist http://www.justboring.com/audi/images/Central%20Electric%20Panel.jpg Teiste mudelite puhul peaks uuesti netiavarustesse kaevuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.03.10 17:45 Tsiteeri


Märkmed endale:
1. 443 955 535 - 275 - headlight washer - 30, 31, 56, P, S
2. 431 955 535 - 33 - Headlight washer - 30 31 56 S P

Sellised numbrid siis lõpuks leidsin. Homme püüan selle info tõepärasust kontrollida. Tundub, et nr 275 relee on õige asi.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 06.03.10 19:42 Tsiteeri


Tehtke või tina aga ei leia mina releed nr 275 mitte kuskilt. Põhiplokis ei ole, kapoti all ei ole ja pagasnikus ka mitte. Üleüldse on neid pisemaid releesid ainult mõned.
On A8-l veel kuskil releesid? Ma ei imestaks, kui tuledepesuri relee ongi kuskil mootori vahel läbi vettinud, mistõttu see ei töötagi.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 07.03.10 00:07 Tsiteeri


Mul laseb tuledel alles siis, kui aknapesu kangi natuke kauem all hoida. Seega minu taktika töötab nii, et tõmban kangi mitu korda ja pikalt all ei hoia, siis pritsib ainult klaasile.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 07.03.10 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Mul laseb tuledel alles siis, kui aknapesu kangi natuke kauem all hoida. Seega minu taktika töötab nii, et tõmban kangi mitu korda ja pikalt all ei hoia, siis pritsib ainult klaasile.


Jah, mul on samamoodi. Kui 3 sekundit all hoida, siis laseb tuledele ka. Aga ei toimi paraku.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
static-x
huviline



Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: bmw coupe

postitati 12.07.21 08:16 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda kus asub a8 d2 fl-i tuledepesuri reele või kaitse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.4% - SQL: 27.6%]