Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  11
Autor:
Pealkiri: 1.9tdi head & vead (Vastuseid: 268 | Vaatamisi: 1117372)
=FoX=
huviline



Registreerunud 05.10.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.06 21:58 Tsiteeri
1.9tdi head & vead



Kuidas see 1,9TDi 96kw ennast üleval peab? Peaks ta vististi olema R4. Huvitab ennast Audi A6 2001-2004 ehk siis tugevamate sildadega sedaan kere ,esivedu ja manuaal. Kuidas vastupidavus ja kütusekulu on? Või tasuks eelistada 2,8 bensiini või otsida või raha juurde panna ja 3.0 bensiin juba? Kuna kulu on väga oluline ja linnas üle 12l bensiini ei tahaks ,et auto kulutaks. Räägitakse veel ,et see 1,9 on jube uimane teised jälle ,et ei ole tal hea vääne. Nuh ei tea need sellised jutud ,et naised saunas rääkisid. Kas siin mõni targem oskab kommenteerida asja?:) Ja palju need diisli hoolduskulud siis ikkagi on? Räägitakse ,et kallim ok olen nõus aga palju siis korralises hoolduses oma rahakotti kergendama peab?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3

postitati 17.12.06 11:29 Tsiteeri


kere on hea, 1,9 TDi on samuti hea mootor, kuid sellise kere kohta võib veidike lahjavõitu tõesti olla. Võta ükskõik mida peaasi mitte 2,5 TDi mis on V6 :D see on tõesti sakslaste kättemaks maailmale kaotatud sõja eest :P väga kallis üleval pidada ja kui ta on u. 200 tuhhi sõitnud siis ta rohkem seisab teeninduses kui sõidab :)


AUDI-VW-SEAT-SKODA-BMW-OPEL-SAAB DIAGNOSTIKA JA REMONT 56655569
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tuiks
huviline



Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.06 15:12 Tsiteeri


Kütusekulu poole pealt küll 2.8 ja 3.0 bensiini võrrelda 1.9 tdi-ga ei saa.Ise enesest minu arvamus konkreetselt 1.9 tdi kohta on tõepoolest korraliku sõidu juures ökopill ja kui regulaarselt ja korralikult hooldad,kestab see mootor päris hästi ja kaua.loomulikult ei maksa unustada,et kõik mis liigub ka kulub ja kohe kindlasti ei kesta kõik igavesti.Kõige parema ülevaate saad,kui mõnega sõita proovid ja kui minek proovimise ajal küttekulust tähtsamaks saab,pead midagi muud lihtsalt valima.Ja ega sa hooldust ka ju iga jumalama kuu talle ei tee,küttekuluga,mis mõne teise mootoriga võrreldes kokku hoiad saad selle hoolduse pea tasuta ma arvan....oleneb muidugi läbisõidust.Ise oman 96 kw jõuallikaga ja Avant kerega,manuaal kastiga A6-te.No ei saa küll öelda et lahjaks jääb.Auto rahvast täis ja 5-daga möödasõit pole probleem,linnas kergelt kiirendades paneb isegi imestama,milleks on võimeline nii väike diiselmootor ja kütusekuluga seonduv.....siiani harjumatu kui aeglaselt kütuseseier langeb!Eelmine diiselauto oli mul paar aastat tagasi,universaal kerega 525 tds 105 kw,automaat,see oli ikka tunduvalt uimasem ja kütusekulu oli ikka märgatavalt suurem,jooksis ka muidu 200 välja aga nüüd see 96 kw teeb ikkagi igati silmad ette sellele:cool:!Ise olen ülirahul ja ökosõiduks paremat küll enam tahta ei oska ja soovitan teistele ja kel võimalus lihtsalt proovida siis tehke seda,pettuma ei pea ja proovimise ajal ärge unustage et tegu ikka diisliga ja kõigest 1.9!!!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
f.
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.06 14:14 Tsiteeri


1,9 tdi (punane i) on küll piisavalt paras ja jõuab minna küll, samas kütusenäidik ei lange üldse. Muidugi A6 on raskem ja 5 inimesega sõites võib veidi uimaseks jääda, kuid vajadusel saab diiselmootorile ka kiibi vahele panna ja jõudu tuleb veel mõnikümmend hobust juurde. Sel juhul suureneb natuke küttekulu aga see on ikkagi üsna olematu võrreldes bensukatega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 28.12.06 18:27 Tsiteeri


1,9 tdi + tuning box= peaks tulema päris hea tulemus väikese kytusekuluga.


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
punanekoer
huviline



Registreerunud 22.12.05
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI; VW Golf IV; Audi 100 C3; Volvo 740

postitati 29.12.06 08:09 Tsiteeri


1,9 tdi 2003.a avandiga saksas kiirtee peal 200km/h ei olnud probleem, kusjuures auto oli täis lastis(5inimest plus pagas)ja tahokas tiksus natuke üle 3000 pöörde
minu arvamus on et 1,9 tdi jaksab minna küll
1,9tdi plus multitroonik kast on parim


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 29.12.06 10:05 Tsiteeri


endalgi 1,9 tdi A6. ühtegi halba sõna ei ütle selle mootori kohta.hooldus pole kah kallis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 29.12.06 20:07 Tsiteeri


lahjaks ei jää kindlasti, kulu keskmine 6,5 (avant+autom.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.06 20:20 Tsiteeri


Võrrelge nüüd seda ja 2.5V6 teemat! :D Milleks riskida, kui saab õppida teiste vigadest?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
klubiliige



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.12.06 00:38 Tsiteeri


Shveitsis sõitsime ringi diisel-Sharaniga, mis oli juhuslikult ka automaat. Tankimisluugi juures oli kollane suur kleeps DIESEL

Sharan on sellisest A6-st veidi raskem ja andmete poolest ei tundu eriline rakett olema, aga maanteel jalgu küll kellelegi ei jäänud ja sai möödasõitudegagi hakkama :D

Päris rahule jäi autoga, kui absoluutselt tundetu rool välja arvata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 30.12.06 21:38 Tsiteeri


Kui ükskord remontima peab sööb kokkuhoitud raha muidugi tagasi.
Pikalt ja palju sõites küll hea öko masin ja pole väga lahja ka.
Kangemad 1,9l seal miski 130HP


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juhe
huviline



Registreerunud 06.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1,9 DTI

postitati 21.08.07 20:41 Tsiteeri


Omal A6 1,9 TDI manuaal. Sõitsin just puhkuseajal paagitäie kütet maha.
Täitsa OK. Panin kurguni täis (vist kuskil 70 liitit) ja sain sõita miski 1250 kilomeetrit. Kusjuures vaikseid kruusateid mööda ja sai kah linnas jukerdatud.
Arvutasin ja sain kuskil 5,6 sajale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 21.08.07 20:54 Tsiteeri


Kuda see võimalik veel on?
"1,9 tdi 2003.a avandiga saksas kiirtee peal 200km/h ei olnud probleem, kusjuures auto oli täis lastis(5inimest plus pagas)ja tahokas tiksus natuke üle 3000 pöörde
minu arvamus on et 1,9 tdi jaksab minna küll "

See 200 on reaalne aga veidi üle 3K rpm?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 21.08.07 21:36 Tsiteeri


Tahaks ühtteist öelda nendele tarkpeadele kes koguaeg soiuvad et diisli hooldus on kallim kui bensukal. VW/Audi pumpihustitega diislitel võib see isegi nii olla kuna õige õli eest maksad ca500kr rohkem. Kas see 500kr on nagu selline kulu 15tuh km jooksul, mis võtab kohe hingetuks?
Kahjuks ei ole leidnud netist selliseid tabeleid VW/Audi kohta kus oleks iga hoolduse maksumus välja toodud. Toyota lehel on näiteks vastavad tabelid ja pange nüüd tähele - diisli hooldus on odavam kui bensukal. Ma saan aru et vähe teised mootorid ka aga ma räägin põhimõttest praegu.
Samuti on BS jutt see, et kui diiselmootor läheb rikki siis maksad hingetuks. Kas kaasaegne bensuka pritsesüsteem on oluliselt odavam remontida kui diisli kõrgsurvepump? Vähe mõelge ennem kui targutama hakkate eks...
Uh, ärge pikka viha pidage aga mul läks kohe kergemaks kui sain kõik ära öelda praegu ;)

PS. Kogu jutu mõte oli selles, et 1,9TDI on väga hea mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 21.08.07 22:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Tahaks ühtteist öelda nendele tarkpeadele kes koguaeg soiuvad et diisli hooldus on kallim kui bensukal. VW/Audi pumpihustitega diislitel võib see isegi nii olla kuna õige õli eest maksad ca500kr rohkem. Kas see 500kr on nagu selline kulu 15tuh km jooksul, mis võtab kohe hingetuks?
Kahjuks ei ole leidnud netist selliseid tabeleid VW/Audi kohta kus oleks iga hoolduse maksumus välja toodud. Toyota lehel on näiteks vastavad tabelid ja pange nüüd tähele - diisli hooldus on odavam kui bensukal. Ma saan aru et vähe teised mootorid ka aga ma räägin põhimõttest praegu.
Samuti on BS jutt see, et kui diiselmootor läheb rikki siis maksad hingetuks. Kas kaasaegne bensuka pritsesüsteem on oluliselt odavam remontida kui diisli kõrgsurvepump? Vähe mõelge ennem kui targutama hakkate eks...
Uh, ärge pikka viha pidage aga mul läks kohe kergemaks kui sain kõik ära öelda praegu ;)

PS. Kogu jutu mõte oli selles, et 1,9TDI on väga hea mootor.


1.9 tdi kohta ei leia siin teemas küll ühtegi soigutjat ja targutajat. Pigem tekitavad muret 2.5 tdi v6 mmootorid, mille jaoks on foorumis eraldi teema.

Ja teemasse ka, olen kasutanud 2 aastat 96 aasta 1.9 tdi C4 a6 avant automaati, ning julgeks öelda seda, et peale korraliste hoolduste pole nagu eriti midagi teinud.
Kütuse kulu on linnas kuskil 8 kanti koos kliima ja automaadiga.
Ja ei ole mina veel pidanud väikese mootori pärast kellegile jalgu jääma.
Väga töökindel aparaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 22.08.07 06:46 Tsiteeri


Ja Tomm, mis sa enda masina tippkiiruseks oled saanud?
Mina olen Golf 4, 1,9tdi (81kw vist oli) -03 automaadiga sõitnud ja yle 170 kohe kuidagi ei läinud


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 22.08.07 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ja Tomm, mis sa enda masina tippkiiruseks oled saanud?
Mina olen Golf 4, 1,9tdi (81kw vist oli) -03 automaadiga sõitnud ja yle 170 kohe kuidagi ei läinud


Jään kahjuks vastuse võlgu, kuna ei ole isegi proovinud.
Sellise auto ja mootori puhul ei ole vist lõppkiirus ka väga oluline? Vähemalt Eestis mitte.

Ja kui seda nüüd antud teemaga siduda, siis ei oskagi liigitada, kas see nüüd hea või halb, et lõppkiirus tagasihoidlik on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 22.08.07 12:21 Tsiteeri


Lissalt minu kogemused 1,9Tdi -ga on küll sellised, et 170 oli tippkiirus ja pöörded pmst põhjas, niiet sestap tahtsin teiste arvamust ka kuulda teemal 200 kmh ja pöörded veidi üle 3000rpm, ehk siis pöörded põhjas võiks saada 250 kätte?
Veider.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kotkas06
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A4 avant1,9 TDi

postitati 15.09.07 12:03 Tsiteeri


omal a4 1,9 tdi ja kiiruseks olen saanud 210 oleks veelgi läinud aga tee hakkas otsa saama
kahjuks tahokas ei tööta aga ruumi veel oli kunagi proovin kindlasti palju tegelikult välja läheb spidoka peal on 260 märgitud
ja normaalselt sõites olen saanud maanteel 5l 100


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 15.09.07 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ja Tomm, mis sa enda masina tippkiiruseks oled saanud?
Mina olen Golf 4, 1,9tdi (81kw vist oli) -03 automaadiga sõitnud ja yle 170 kohe kuidagi ei läinud


mul oli b4 ja 66Kw ja läks 180 km/h ja mitte grammigi rohkem, autos oli 4 inimest.


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattrokull
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDI Quattro+VW Passat Syncro 1.9TDI

postitati 30.09.07 20:00 Tsiteeri


Mis sorti käimakast sul all on. Mul endal millegipärastnäitas tahhokas 190 juures ligi 4000 pööret.


Eest veab ja tagant lükkab=fun.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vahur999
huviline



Registreerunud 20.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.07 20:22 Tsiteeri
hm



Mina olen oma wv passatiga (automaat 81 kw ) sõitnud vabalt 190-ga ja oleks veel kindlasti väheke lisakski tulnud(saksmaa kiirteedel muidugi) nii et see 170km/h rohkem 66 kw mootori piir...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.07 08:13 Tsiteeri


See teema on mõeldud rohkem mootori tehniliste omaduste tarvis - vastupidavus, kütusekulu jne. Mis puudutab "palju sul välja läks" repliike, siis sellekohaseid postitusi paluks mitte enam kirja panna. Palun keskendume õigele asjale.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 15.10.07 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: punanekoer
1,9 tdi 2003.a avandiga saksas kiirtee peal 200km/h ei olnud probleem, kusjuures auto oli täis lastis(5inimest plus pagas)ja tahokas tiksus natuke üle 3000 pöörde
minu arvamus on et 1,9 tdi jaksab minna küll
1,9tdi plus multitroonik kast on parim

Kõik õige mootori seisukohast, aga seda Multitronicut ei soovita ausalt öeldes kellegile. Sõita on ta tõesti mugav ja öko ka, aga vastupidavus juba kehvemate killast.
Sellest varasemalt ka palju räägitud:
Näiteks http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=29780#pid265846


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
cnc
huviline



Registreerunud 30.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.07 23:19 Tsiteeri


Oman audi100 kõrval ka vw passat 1.9 tdi 96 kw 2004 a. isendit . Mootor on sama mis audidelgi (AVF). Aga üldiselt ei saa selle 1.9 96kw kohta miskit halba öelda . Minekut ikka on ja vastupidavust ka kui hooldada , nii et julgen soojalt soovitada .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  11
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.6% - SQL: 71.4%]