Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 2,8 V6 Quattro (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2597)
jüriöö
huviline



Registreerunud 18.01.07
Asukoht: Loo
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.07 14:01 Tsiteeri
Audi A4 Avant 2,8 V6 Quattro



Nii, sai siis sellist isendit vaatamas ja proovimas käidud: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/055/auto_php-id=309055-www_auto24_ee.html

tekkisid mõningad küsimused:

1. Kondipumbal rihm maha võetud - öeldi, et radikas auk sees... ise kahtlustan et ehk on pump kokku jooksnud, kui kergelt a4 kondipump kinni jookseb ning kui kalliks võiks minna pumba ja/või radika vahetus?

2. näidikuteblokis keskel asuv displei - tühjad triibud olid sees, siit foorumist olen leidnud mõningaid sarnaseid teemasid ning üldkokkuvõttes on esinduse laks või on ka mõni parem lahendus?

3. tagurpidikäigu sisselülitudes käib mingi kolks (hääl meenutab pigem "tonksu" :D), on see normaalne või on see probleem?

4. kiirendades tuleb taha selline mürin vms sisse, ei saanud aru kes tegi seda kardaan, summuti või midagi muud, võib-olla lihtsalt tundus mulle...on quattro omanikud midagi sellist täheldanud?

5. tühikäigul käies kui korraks gaasi anda ning kohe lahti lasta tõusevad pöörded ilusti üles aga kukkudes tahab mootor lausa ära surra...mis värk sellega on? sellel otsest vastust siit foorumist ei leidnud (võib-olla olen ise rumal ja ei osanud otsida)


igatahes suured tänud vastuste eest ning loodan peagi audi omanik olla :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
zhade
huviline



Registreerunud 28.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 22.01.07 13:19 Tsiteeri


auto24 ::: link

keegi sellest ei tea juhuslikult midagi?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 22.01.07 13:27 Tsiteeri


Sellega on nüüd nii, et mina saan küll aru,et tegemist on esiveolisega!?Nii et gardaani peale pole mõtet loota.
Kuidagi juust on kah...Hind on kah kallis.Kas see oranz nahk on ise pandud??:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zhade
huviline



Registreerunud 28.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 22.01.07 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Sellega on nüüd nii, et mina saan küll aru,et tegemist on esiveolisega!?Nii et gardaani peale pole mõtet loota.
Kuidagi juust on kah...Hind on kah kallis.Kas see oranz nahk on ise pandud??:D



ise ka aru saad mida sa räägid?

aga ok äkki keegi on seda autot vaatamas käind vms? või mida tasuks vaadata - kui juttu uskuda on veermiku remont tehtud, see on hea siis ei tohiks probleeme olla mõnda aeg ja eks ma vaatan kas kõik muu korras on jne
loodan isegi peagi audi omanik olla :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus.us
huviline



Registreerunud 05.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: autota

postitati 22.01.07 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zhade
auto24 ::: link

keegi sellest ei tea juhuslikult midagi?



see on hoopis teine auto mis esimeses postis... esimese posti auto link. Auto24


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a628
huviline



Registreerunud 25.10.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.07 16:51 Tsiteeri


olen omanud täpselt samasuhust isendit

aga kahjuks oskan vastata vaid kolmandale küsimusele .. ja see peaks olema norm .. kuna minul vaadati auto üle kõik oli korras ja see väike pauk käib alati läbi kui R käik sisse panna

ja noh läbisõit on muidugi keritud :) a see selleks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zhade
huviline



Registreerunud 28.07.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 22.01.07 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus.us
Tsitaat:
Algselt postitas: zhade
auto24 ::: link

keegi sellest ei tea juhuslikult midagi?



see on hoopis teine auto mis esimeses postis... esimese posti auto link. Auto24


http://community.allhiphop.com/images/smilies/sconf.gif
appi


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 22.01.07 17:44 Tsiteeri


ups!Kommenteerisin valet autot! Vaatasin jah,et kuidagi imelik:D Ühesõnaga 2 erinevat siis.Vabandan.

Ise olen omanud pikalt A4 millel oli 2.8 mootor ja Quattro.Esinesid järgmised probleemid:
1.Samamoodi kiirendusel (kui rattad olid natukenegi välja pööratud) käis selline gardaani klagin.Viga ei leidnud.
2.Õlilekkeid ikka esines(klapisääred)
3.Roolivõimu õli ka kadus kuhugi,aga pikka mööda.

Samas julgen öelda ainult kiidu sõnu sildade kohta.Minul need küll ei lagunenud.
Ahjaa...Kindlasti on kallim igasuguste Rihmade ja nt. veepumba vahetus,sest nina peab lahti kakkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a628
huviline



Registreerunud 25.10.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.07 11:40 Tsiteeri


kiirendusel võib teid eksitada veojõukontrolli "ragin" eriti juhul kui rattad on välja keeratud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]