Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 5000 ei nõustu käivituma (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 3807)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.02 18:36 Tsiteeri
Audi 5000 ei nõustu käivituma



Tere !

Olen hetkel "õnnelik" Audi 5000 omanik,

Oskab keegi soovitada, kust hakata viga otsima. Nimelt asi selles, et Audi (5000 -86 a 2,3 sissepritse,) ei käivitu, kui auto kasvõi 2 tundi seisnud on. Käiab lihtsalt mootorit, ei ole isegi sellist "lubavat häält". Täna hommikul sain masina kuidagi tööle, esimese võtme keeramisega läks mootor mingiks 1-2 sekundiks käima, siis suri välja, seejärel algas tuim käiamine. ootasin pisut, proovisin uuesti, nagu juba lubas, ootasin veel veidi ning siis läks käima. Päeval jätsin auto ca kolmeks tunniks seisma ning auto käivitus ilusasti esimestest pööretest. Sõitsin koju, ajasin auto garaaz'i. u 4 tunni pärast soovisin uuesti sõitma minna, esimene moment läks 1-2 sekundiks käima ning seejärel mitte midagi.
Seega, loodan et keegi sai segasest jutust aru ning oskab aidata. Kommentaare, ´ala : müü auto maha jne, paluks mitte kirjutada, sooviks lihtsalt nõuandeid.. (otse loomulikult ei ütle ära ka abistavast käest :)) Või teab keegi miskit normaalset diagnostikat-parandustöökoda, kus Audisi vähe tuntakse ning kus ka hinnatase mõistlik oleks..

Ps, auto on minu käes teist päeva ning ostes olin vigadest teadlik.

Ette tänades
Margus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 15.12.02 18:47 Tsiteeri


Äkki pole sul bensupump korras?
teine asi- vaata kyynlad yle, sealt võid kah midagi teada saada?
kui mõnikord aega on siis võiks ju silma peale kah visata....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.12.02 08:12 Tsiteeri


Mul oli 200-l a la sama kamm. Viga oli hooratta küljes olevas anduris (teeb kindlaks väntvõlli asendi, selle järgi jagab ära, millal mida teha). Pidi audidel tüüpiline olema, 5000 kohta muidugi ei tea.

Abi sain Japautost, seal on üks üsna kõva audikäpp. Aga hinnad ei ole muidugi teab mis odavad.

Samas muidugi küünlad ja juhtmed on lihtne üle tsekata/ära vahetada. Seda tasub niikuinii teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 16.12.02 08:59 Tsiteeri


hooratta kyljes andur??? ple varem kuulnudki et seal mingi selline andur.
mida see andur siis näitab? eitea kas mul siis sajasel kah see asi olemas on?:o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.12.02 11:39 Tsiteeri


andur on nendel mudelitel,millel on iseseadev süüde.ja see viga võib seal olla küll,see anduri silm võib must olla,või on vahemaa hoorattani liiga suur.see andur paneb paika süütemomendi ja asub seal kus tavalistel mudelitel saab vaadata hooratta 0 asendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.12.02 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
andur on nendel mudelitel,millel on iseseadev süüde.ja see viga võib seal olla küll,see anduri silm võib must olla,või on vahemaa hoorattani liiga suur.see andur paneb paika süütemomendi ja asub seal kus tavalistel mudelitel saab vaadata hooratta 0 asendit.

Jah, jutt jumala õige. Vist oli ka sedapidi, et kui andurist impulssi ei saa, siis ei võta ka näit. bensupumpa üldse taha ja sädet ei tohiks ka olla, kui starterit annad.

Aga seda ma ei tea, kas seda magnetitükki seal hooratta peal ka ilma starterit maha kangutamata puhastada saab? Vististi mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.12.02 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
hooratta kyljes andur??? ple varem kuulnudki et seal mingi selline andur.
mida see andur siis näitab? eitea kas mul siis sajasel kah see asi olemas on?:o:o

Spetsialisti sõnad olid, et jah, see on audide tüüpviga. Kui sul iseseadev süüde on siis peaks ju olema.

Iva seal selles, et andur ise on korpuse küljes ja hooratta peal on magneti tükk (sama, mis velo spiidikas). Ja see tükk on sinna tehasest istuga pandud ja kipub pikapeale ära tulema.

Mul oligi see rõõm, et esimest korda pandi uus tükk istuga ja see tuli mingi paari kuu pärast uuesti ära. Siis taibati asi keevitada+liimida vms. Aga kokkuvõttes maksin selle tüki jama eest mega $$$$$$$$


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 16.12.02 14:50 Tsiteeri


kuidas ma teada saan, kas mul kah iseseadev syyde on? jagaja nagu ikka seal mootori tagaosas.... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.02 11:09 Tsiteeri


Kas võib ka 1.8 monopritsel selline süstem olla, asjal kah vahepeal kukkus pump tagant ära, kahtlustasime küll alarmi.
praegiu pump toimib ja säde on aga käima ei lähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.02 09:02 Tsiteeri


sain eile õhtul uuesti aega garaaz´i külastada, ning kakkusin esimese asjana
kaitsmeploki lahti, tuli välja, et bensupumba 15A (originaalis ka 15A)
kaitse oli täiesti ära sulanud.... !!! , kahjuks ei saa testida, kas
kaitse ise veel töötab või mitte (tester andis ka otsad.. ;) ,
loogiliselt mitte, aga nii palju kui visuaalselt näha võib, võib kaitse
isegi voolu juhtida...
Seega, .. nüüd siis edasi.. mis selle põhjustada võis ning kas pump suht
kindlalt ka õhtal ning juhtmed-särgid värgid ka ?

Tänud nendele, kes vastanud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 20.12.02 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
sain eile õhtul uuesti aega garaaz´i külastada, ning kakkusin esimese asjana
kaitsmeploki lahti, tuli välja, et bensupumba 15A (originaalis ka 15A)
kaitse oli täiesti ära sulanud.... !!! , kahjuks ei saa testida, kas
kaitse ise veel töötab või mitte (tester andis ka otsad.. ;) ,
loogiliselt mitte, aga nii palju kui visuaalselt näha võib, võib kaitse
isegi voolu juhtida...
Seega, .. nüüd siis edasi.. mis selle põhjustada võis ning kas pump suht
kindlalt ka õhtal ning juhtmed-särgid värgid ka ?

Tänud nendele, kes vastanud..


No nii palju kui mina asju tean, saab kaitse sulada kas kehva kontaksti tõttu (sädeleb) või tingituna liig suurtest vooludest (siis peaks kaitse ise ka läbi põlenud olema). Viimasel juhul on tõenäoliseks põhjuseks näiteks lühis vooluringis mis ühendab kaitsme 2 klemmi, see omakorda võib tähendada seda, et benapumba mähis ja seega ka pump on p...s. Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 20.12.02 13:41 Tsiteeri


see kaitsemete sulamine on tglt vanemate autode puhul täiesti tavaline.isegi minul on seda ette tulnud paaril korral,kuid ühtegi seadet pole see veel kahjustanud.abi sain siis kontaktcleanerist ja uuest kaitsmest.Pumbast niipalju,et see bensupumba relee on üsna ebakindel asi ja kipub mingil ajal ära surema(erititundlik on kehva kontakti tõttu),minul siiani on kõik audid ilma releeta olnud,st relee tugevvoolu otsad on otse pandud.asja ainus miinus on see,et ei saa seisva mootoriga süüdet sees hoida(pump jõurab koguaeg)
samas pumba läbisuitsetamiseks on vaja kõvasti tugevamat kui 15A kaitset.
Edu sulle ja loodame et saad oma pilli jonksu:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.03 19:23 Tsiteeri


Nonii, sain siis aega autot vähe putitada, kõigepealt vedeles auto nädal aega kohalikue lukkseppade käes, need ei oskanud muud, kui vaid õlgu kehitada ning arvata, et ilmselt tegu vigase kommutaatoriga. Seepeale sai auto Aruposse pukseeritud ning 25 min pärast helistati, et, mees, too uus jagaja, vanaga võid lutsu visata... seega siis uus jagaja peale ning sõitma.. Auto küll lonkas ning tahmas veidi, seepeale sai ka küünlad, küünlajuhtmed ning ka bensufilter vahetatud. Nüüd tiksub nagu kell.. süda rahul.. Tänud kõigile kes vastasid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 12.01.03 22:32 Tsiteeri


hää et korda said!!!:cool:
yks korralik tukstaator jälle juures ;):P;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 13.01.03 20:41 Tsiteeri


Vedas et nii kiirelt korda said

Minule targad andsid nõu, et uus aju vaja muretseda ja sisi auto seisis tsut ne pool aastat ja pärast tuli ka see sama jagaja probla välja

Ja nüüd autol jamas bezu pumba relee .. aga muiud ka esmased märgid samad, et külmalt ei käivitu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.03.03 20:00 Tsiteeri
andurid



Tsitaat:
Esialgne postitaja mms

Spetsialisti sõnad olid, et jah, see on audide tüüpviga. Kui sul iseseadev süüde on siis peaks ju olema.

Iva seal selles, et andur ise on korpuse küljes ja hooratta peal on magneti tükk (sama, mis velo spiidikas). Ja see tükk on sinna tehasest istuga pandud ja kipub pikapeale ära tulema.


Tegelt on küll nii, et magnet on anduri küljes ja hooratta küljes on tihvt, mis anduri nina juurest mööda vehib :)

Teine samasugune sealsamas kõrval aga loeb hooratta hambaid. Kui nendega jama on, jääb jah kõik pimedaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.03.03 03:07 Tsiteeri


Teemasse küll mittepuutuv, kuid kas see 5000 millest jutt on see millel kapoti peal mõlk? Ja saja esituled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.03 14:24 Tsiteeri


>kuid kas see 5000 millest jutt on see millel kapoti peal mõlk

Kahjuks küll.... ;)

>Ja saja esituled?

Btw, need ikka originaalid (mitte saja omad... seega tegelikult ülevaatuselt hästi läbi ei taheta lasta...) ... ;)

OT: kus siis nii silma jäin... ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.03.03 18:07 Tsiteeri


Ei jäänud silma, vaid kaesin suvel seda masinat ja korraks oli isegi mõte ära osta, kuid just sellel mõttehetkel oli omanik kusagil välismaal. Oli vist teine rekkajuht.

Kirjutasin selle jutu ka omanike rubriiki:
Käisin seda masinat ka suvel vaatamas. Siis taheti tolle eest vist 17000 raha saada. Roolilatt oli tuksis ja muid pisiviperusi. Kas praeguseks on see roolivõimuasi ä lahendatud? Ja tol ajal oli veel mootoriks 2,3. Või ajan ma masinad segi? Numbrit küll loomulikult ei mäleta, aga üsna vähetõenäoline, et kahel täpselt ühesugusel autul täpselt samade kohtade peal mõlgid on. Ja alates 86 tulid minumeelest välja juba valgete suunatuledega audid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.03 08:39 Tsiteeri


Nonii, nüüd siis selline probleem, et 300m enne kodu (ja ühtlasi ka bensiinijaama) sai bensiin otsa, lükkasin vaba sisse ning veeresin peaaegu bensiinijaamani välja. Tõin kanistriga 5l bensiini, valasin sisse, käivitasin, läks korraks käima (ca poolteist sekundit), siis suri kohe uuesti välja, proovisin uuesti, nagu lubas, nagu läks käima, aga tegelikult ikka ei läinud... Edasised käivitamised olid mõtetud. Mõtlesin, et järsku bensiini vähe ning tõin veel 10L juurde. Sama jama, esimene kord korraks nagu lubas, aga käima ei läinud.. Mis jama on.. miski filter sitta täis ?? (paagipõjas ilmselt igasugu jama... ) või midagi muud??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 26.03.03 09:14 Tsiteeri


kas kaitsmeid oled vaatand, mul minestas ka auto ristmikul ära ja tassisin ka bensiini ja käiasin aga ei muffigi, hakkasin kaitsmeid vaatama ja mis ma näen: benapumba kaitse oli mingil põhjusel ära kärssand, uus kaitse ja edasi.
samas ei tea kas peab raha koguma hakkama ,et mis krdi põhjus võis olla kaitsme läbikärssamisel, kas pump hakkab vanaks jääma?

sorry!!! ei lugenud ülevalt korralikult :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.03.03 09:20 Tsiteeri


nii,sul võib olla nüüd siuke asi,ret tuleb korra paak pealt lahti võtta.Seal pumbapeal on siuke klapp,mis on ka ühtlasi tagasivoolu takisti et pumbarõhk maha ei jookseks.Nimelt asi järgmine et kui sul pump on nüüd täiesti tühi,siis ta ei suuda seda õhku sealt klapist läbisuruda.vaevlesin ise sama asjaga nädalavahetusel(keerasin oma pumba muidugi perse ka veel,kuna paagis oli nii mõndagi huvitavat)Keera seda klappi lahti üks paar tiiru ja siis lase pumbale vool taha,peab surve üles lööma.vaja on 17mm padrunit,kruvikeerajaid ja näpitstange millega voolikud lahti kangutada.Ettevaatust see plastikkaan on üsna õrn asi nii et ära väga julmalt sellega ringi käi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.03 09:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
nii,sul võib olla nüüd siuke asi,ret tuleb korra paak pealt lahti võtta.Seal pumbapeal on siuke klapp,mis on ka ühtlasi tagasivoolu takisti et pumbarõhk maha ei jookseks.Nimelt asi järgmine et kui sul pump on nüüd täiesti tühi,siis ta ei suuda seda õhku sealt klapist läbisuruda.


Nojah, aga ta ju läks korraks käima, miskiks sekundiks või nii.... See ei loe ?? oli miski tilk lihtsalt torudesse jäänud???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.03 09:51 Tsiteeri


Kusjuures, mul paar korda ennem sellist jama olnud, et kui paak peaaegu tühi, siis tahab välja surra. Kompu on näidanud, et sõta saab veel ca 50 miili, seier aga on suhtkoht nullis... siis pidurdades... või isegi lihtsalt vabaga kulgedes kuni pöörded kuskile 1000-1200-ni jõuavad, on välja surnud. Siis uuesti starterit ja on käima läinud... ning veel ca 20 km sõita saanud... kuni bensukani siis... Mõni hommiku on ka sellist jama olnud, et mootor käib, mootor soe, hakkan sõitma ja siis järsku hakkab niimoodi.. jõnksutama... teeb kaks-kolm korda (umbes täpselt nii, nagu ei saaks bensu peale) ning edasi läheb korralikult... Mõistus otsas.. miski filter ikka algselt umbes või pump õhtal...??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.03 19:12 Tsiteeri


arumaeisaa.... ühesõnaga läksin koju, tõmbasin kapoti lahti, tõmbasin esimese asjana benapumba kaitsme välja... see korras, siis ilusasti tagasi, starterit ja krt raip läks tööle... Seega ei tea milles probeem ikkagi oli, kas siis kaitsmes-kaitsmepesas või olid küünlad märjad...
Igatahes nüüd töötab...

Tänud vastanutele !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]