Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Relee plõksub? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3476)
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.04 14:14 Tsiteeri
Relee plõksub?



Aeg-ajalt on selline värk, et sõites autoga kostab kõrvalistuja jalge juurest releele iseloomulikku "Klikksumist".

Vaatasin SJM lehelt, mis asjad seal üldse asuvad, jutt ja pildid siin: http://www.sjmautotechnik.com/ecuf20v.html#ecubrk

Sealt selgub, et kõrvalistuja jalge juures asub vaid kaks releed, milledest üks (324 numbriga) on järeljahutus pumba ja ventika lülitamiseks (see küll ei tohiks ju sõidu ajal seal klikkida?) ja teise (206) relee kohta ei ole seal mingit juttu.

Lisaks on seal ECU peal ja ka nende releede juures kokku 4 junni mida nimetatakse inglise keeles "circuit breaker"???

Mis krdi asjad need "circuit breaker"-id on?
Kas tegemist on mingi automaatkaitsmega?
Kas ka need võivad seda klikkivat häält põhjustada?
Ning mis krdi relee on see numbriga 206, mida ta teeb või tegema peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 01.03.04 16:15 Tsiteeri


Minul täpselt sama jama, aga plõksumine kostub hoopis juhi jalge eest. Pole veel viitsind lahti kiskuda, kuna asi esinend ainult kaks korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 01.03.04 18:00 Tsiteeri


Võimalik et see relee on "autopiloodi" relee, olen täheldand enda autol, et püsikiiruse hoidja siiselülitamisel kostub sealt kõrvalistuja jalge eest relee klõpsatus.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 01.03.04 22:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Aeg-ajalt on selline värk, et sõites autoga kostab kõrvalistuja jalge juurest releele iseloomulikku "Klikksumist".

Vaatasin SJM lehelt, mis asjad seal üldse asuvad, jutt ja pildid siin: http://www.sjmautotechnik.com/ecuf20v.html#ecubrk

Sealt selgub, et kõrvalistuja jalge juures asub vaid kaks releed, milledest üks (324 numbriga) on järeljahutus pumba ja ventika lülitamiseks (see küll ei tohiks ju sõidu ajal seal klikkida?) ja teise (206) relee kohta ei ole seal mingit juttu.

Lisaks on seal ECU peal ja ka nende releede juures kokku 4 junni mida nimetatakse inglise keeles "circuit breaker"???

Mis krdi asjad need "circuit breaker"-id on?
Kas tegemist on mingi automaatkaitsmega?
Kas ka need võivad seda klikkivat häält põhjustada?
Ning mis krdi relee on see numbriga 206, mida ta teeb või tegema peaks?



Circuit breaker-id peaks bi-metall kaitsmed olema. Isetagastuvad. Julgen arvata, et need seal el. akendele kuuluvad...
Kui süüte sisse keerad (ei käivita) ja kliimaseadme välja lülitad, kas neid helisid jääb vähemaks?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.04 07:23 Tsiteeri


El. akende relee asub juhi jalge juures.

Need 4 circuit breaker-it kuuluvad järgmistele asjadele:

1) +12V to the Ignition Coils
2) +12V to the O2 sensor heating element.
3) +12v for the Idle air, Evaporative Canister, and Waste Gate Solenoids
4) +12V to the Fuel Injectors

Ja ega ta kogu aeg ei klikka mul seal, pigem nagu kord nädalas paari sekundi jooksul.

Kas see bi-metall kaitse võib kah sellist häält teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 02.03.04 07:30 Tsiteeri


Olen ka ise täheldanud releele omast plõksumist armatuuri all pärast ca 15-20 minutit autosõitu. Kestab see ainult sekund ja siis on kõik.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 02.03.04 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
El. akende relee asub juhi jalge juures.


Kas see bi-metall kaitse võib kah sellist häält teha?


200-l on nii, et kui aken külmunud, siis ca 30 sekundi pärast juhi jalgade juurest klikkab tugevasti ja aken toimib jälle. Aga jah, vist ainult üks kaitse on kogu süsteemi jaoks, mitte igale eraldi.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.04 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Olen ka ise täheldanud releele omast plõksumist armatuuri all pärast ca 15-20 minutit autosõitu. Kestab see ainult sekund ja siis on kõik.


Ok, võib olla ongi normaalne siis, et plõksub...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 02.03.04 12:28 Tsiteeri


see tähendab seda, et auto on liiga kaua sinu käes olnud.

varsti hakkvad häirima kummide sahin, uksepostide nagisemine jnejne

höhöhööö :P


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.04 12:35 Tsiteeri


See kõik juba ammu häirib... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.03.04 14:50 Tsiteeri


Et kui häirib, siis vist autot vaja vahetada või veel ehk automarki ka.....???:(:o;):P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 02.03.04 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Võimalik et see relee on "autopiloodi" relee, olen täheldand enda autol, et püsikiiruse hoidja siiselülitamisel kostub sealt kõrvalistuja jalge eest relee klõpsatus.

Vabalt võib olla kiirusehoidja relee - mul klõpsib samamoodi kõrvalistuja jalge juures kui käigukangi N ja D vahel liigutada. See on ju tegelikult kiirusehoidjale vajalik inf, et mitte pöördeid piirajasse lajatada kui käik välja lükatakse...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]