Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 ei lähe enam käima (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3607)
doonald
huviline



Registreerunud 24.05.08
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.08 20:02 Tsiteeri
s4 ei lähe enam käima



Auto on 92a s4 2,2 turbo. Probleem selles, et autol puudub säde ja kütte surve. Starterit andes läheb põlema õlisurve hoiatus tuli. Kuigi õlisurve on näidiku järgi 2 bar. Kust saab hoiatus tuli signaali ja kas see on seotud sädeme ja bensiini pumbaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.10.08 20:03 Tsiteeri


Kaabel järgi, reeglina pilt selge, miks käima ei lähe.
Kas ennem anomaali saabumist andsite kõvasti "talda" masianle vms?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
doonald
huviline



Registreerunud 24.05.08
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.08 20:12 Tsiteeri


auto on ikka talda ka saanud. Aga see jama tuli pärast 2 nädalast seismist ja siduri vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.10.08 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: doonald
auto on ikka talda ka saanud. Aga see jama tuli pärast 2 nädalast seismist ja siduri vahetust.


Küllap te suutsite hoorattaanduri ära tappa mingi valemiga ehk vms anduri. Nagu ütlesin, juhe järgi, näeb ära, milles jama seisneb.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
doonald
huviline



Registreerunud 24.05.08
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal


postitati 22.10.08 20:31 Tsiteeri


homme panen juhtme järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 22.10.08 20:47 Tsiteeri


Ega andurite pistikuid sassi ei ajand?Mingeid sai ajada kasti küljes ja siis ei lähe käima enam.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
doonald
huviline



Registreerunud 24.05.08
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.08 07:30 Tsiteeri


2,2 manuaal kastiga auto töötab mootor ka ilma käigukastita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
doonald
huviline



Registreerunud 24.05.08
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.08 07:32 Tsiteeri


Auto korras. Oligi väntvõlli asendi andur kutu.( Väliseid kahjustusi ei olnud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.10.08 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: doonald
2,2 manuaal kastiga auto töötab mootor ka ilma käigukastita.
aga sul ei ole ju 2,2 mootor vaid turbo 2,2= S aju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 06.04.10 17:16 Tsiteeri


Peab tõdema, et minu Essi mured algasid. Üks hommik ei tahtnud ta tööle minna. Keerasin võtit ja mootor käis ringi. Natuke käiasin ja läksin toast telefoni toomas. Läksin tagasi ja proovisin uuesti. Läks poolest pöördest. Mõtlesin, et ehk on vesi kuskile läinud ja süütesüsteemis kala. (sai loikudest päris palju läbi sõidetud). Sel päeval läks auto veel korralikult tööle. Seisis 2 päeva ja nüüd sama asi, ei anna lootust kaa. Ainult natuke pikemal käiamisel viskab õlitule põlema, kuigi õlirõhku näitab 4-5bar. Peab kaabli järgi viskama, kuid selleks vaja auto treila peale ajada.

Rait


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 06.04.10 19:25 Tsiteeri


Hallianduri viga tundub. Üldiselt tollega on nii, et üks hetk töötab ja järgmine hetk kutu.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 09.04.10 22:37 Tsiteeri


Hallianduri viga ongi. Kaabel näitas seda. Kust kohast saaks odavalt halliandurit ? Keegi siin foorumis pidi tegelema essi juppide müügiga. Asukohaks peaks tal profiilis kirjas olema "Nõmme" pole ma veel suutnud leida. Kui kellelgi halliandurit müügiks võiks teada anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.04.10 06:39 Tsiteeri


Kõige pealt kontrolli üle nuka- ja vändamärk, ehk on hoopis ajastus vale. Kui hakkama ei saa, anna teada, teen masina korda:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 10.04.10 08:54 Tsiteeri


Märkide vaatamine oli esimene asi. Need olid kõik paigas. Pusin ise, ei viitsi seda raplast tallinnase trantsportida. Läheb liialt kalliks ja vaeva rikkaks. Aga aga kust saada hallikat ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 10.04.10 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Märkide vaatamine oli esimene asi. Need olid kõik paigas. Pusin ise, ei viitsi seda raplast tallinnase trantsportida. Läheb liialt kalliks ja vaeva rikkaks. Aga aga kust saada hallikat ?


Küsi Indrekult Palli tn. Nõmmel
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11831


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 10.04.10 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Märkide vaatamine oli esimene asi. Need olid kõik paigas. Pusin ise, ei viitsi seda raplast tallinnase trantsportida. Läheb liialt kalliks ja vaeva rikkaks. Aga aga kust saada hallikat ?

Kontollisid ikka nukkvõlli ja hooratta märkide vastavust? Esimest rihmaratta märki pole üldse mõtet vaadata.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 12.04.10 16:48 Tsiteeri


Sai andur muretsetud, minul totaalne tüdimust sellest ja samuti napib aega. Kuid sõita on vaja ja sai viidud remonti. Kas 4-5h tööd on selle vahetamiseks töökojas okei ? Mulle endale tundus natsa palju. Aga see selleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.04.10 17:03 Tsiteeri


Selle vahetus küll 4-5h ei võta.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.04.10 12:00 Tsiteeri


Teistele teadmiseks, et andur sai vahetatud 1,7h-ga. Ei läinud 4-5h nagu ühes kohas pakuti. Minek kohe teine, ei katku enam 2-3krpm vahemikus.

Nüüd olen teise probleemi ees. Nimelt sain auto kätte ja sõitsin koju. Teepeal käisin poest läbi. Poe ees ei tahtnud starter enam normaalselt vedada. Sai mõeldud ,et aku raudselt tühi sellest seismisest. Kodus viskasin teise aku peale, kuid sama asi. Starter ei tule lihtsalt järgi. Ei mingit klõpsu, ei miskit. Olukord järgmine. Keeran süüte sisse, kellad ja muud tuled hakkavad särama, keeran starterit kuid vaikus. Sai mõeldud ,et ei saa äkki massi. Mõnikord on nii juhtunud. Sai uus mass pandud ja keremass puhtaks nühitud. Seis ikka sama. Nüüd jalutan poodi, et osta mingi multimeeter ja vaadata, kas vool starterini jõuab. Kui ei jõua siis vististi süüteluku põhi läbi. Kui aga jõuab, siis pääseb harjade puhastusega. Kõige naljakam on see, et mõnikord võtab isegi järgi ja veab käima. Mingeid soovitusi ?
Kurat võtaks, siiber juba vaikselt. Saan auto kätte ja siis kohe uus jama otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vuchmann
huviline



Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: CLS 55 AMG 400 kW

postitati 20.04.10 12:02 Tsiteeri


Mul sama jama starteriga.Vahepeal jamab.Voolu peale ei tule starterile.Ise kahtlustan süüteluku põhja või immot.


Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.04.10 13:50 Tsiteeri


Lihtsalt ootamatult hakkas see jama pihta. Enne ei teinud kordag sellist tsirkust, nüüd täielik vaikus. Eks peab jälle treila peale kiskuma ja mõnele targemale vaatama viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 26.04.10 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Teistele teadmiseks, et andur sai vahetatud 1,7h-ga. Ei läinud 4-5h nagu ühes kohas pakuti. Minek kohe teine, ei katku enam 2-3krpm vahemikus.

Nüüd olen teise probleemi ees. Nimelt sain auto kätte ja sõitsin koju. Teepeal käisin poest läbi. Poe ees ei tahtnud starter enam normaalselt vedada. Sai mõeldud ,et aku raudselt tühi sellest seismisest. Kodus viskasin teise aku peale, kuid sama asi. Starter ei tule lihtsalt järgi. Ei mingit klõpsu, ei miskit. Olukord järgmine. Keeran süüte sisse, kellad ja muud tuled hakkavad särama, keeran starterit kuid vaikus. Sai mõeldud ,et ei saa äkki massi. Mõnikord on nii juhtunud. Sai uus mass pandud ja keremass puhtaks nühitud. Seis ikka sama. Nüüd jalutan poodi, et osta mingi multimeeter ja vaadata, kas vool starterini jõuab. Kui ei jõua siis vististi süüteluku põhi läbi. Kui aga jõuab, siis pääseb harjade puhastusega. Kõige naljakam on see, et mõnikord võtab isegi järgi ja veab käima. Mingeid soovitusi ?
Kurat võtaks, siiber juba vaikselt. Saan auto kätte ja siis kohe uus jama otsa.


Tõmberelee läbi mull endal sihuke asi mõlema audiga ära kogetud,keerad võtit mitte midagi ei tõmba armatuuris isegi voolu maha mitte.Sai starter maha võeutd lahti kõik ilus korras,kokku töötab kuni järgmise korrani.Enem pull ei lõpenud kui sai uus tõmberelee pandut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 13.06.10 20:45 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegama. Aga pealkiri sobib ka minu probleemile.

Asi selles, et jah ei lähe enam käima see krdi S4 AAN mootoriga. Sädet ei ole.

Olemas on nagu kõik mis peab, aga sädet ei tule. Pihustid pihustavad, rihmamärgid õiged, samuti nukad. Jätsime seisma auto 2 kuud tagasi ja nüüd ei kottigi enam.

Vaatasime aju juurest kaitsmed üle ja kontrollisime kas toide tuleb peale. Vool tuleb kuni vahetult süütepoolideni ilusti 12V. Massid asjad olemas kõik.
Ise oma peaga jõudsime järeldusele, et kommutaatorite ja aju vahel mingi kala. Proovisime ka kindlasti töötavaid kommukaid ja kindlasti töötavat aju teise auto pealt. Ikka sama asi.

Keegi targem võiks nüüd öelda, mis asi see seismisega haiget saada võis. Natuke kiire on ka selle asjaga.

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 14.06.10 14:37 Tsiteeri


Selge, tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]