Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi TTRS (Vastuseid: 53 | Vaatamisi: 41373)
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.08 14:52 Tsiteeri
Audi TTRS



TTRS tuleb siis väidetavalt 5 silindrilise 2,5 liitrise mootoriga. Kasutatakse kombinatsiooni kompressorist ja turbost ning jõudu lubatakse 343hj.

http://www.autocar.co.uk/contentImages//Car/Audi/TT/51277105520.jpg

"It’ll be both supercharged and turbocharged, becoming the second motor in the VW Group’s line up to wear the TSI ‘twincharger’ badge. And Audi sources say it sounds every bit the modern successor to the original Quattro’s warbling five-pot."

Ehk siis tundub et vana hea 5 silindriline saab ühe väärika järglase... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 24.01.08 19:41 Tsiteeri
TTRS



http://www.edmunds.com/apps/vdpcontainers/do/MediaNav/year=2008/make=Audi/model=TT-S/firstNav=Gallery/photoId=20105735


lisaks oli veel tiba sellist juttu:

Following about a year after the release of the upgraded 2008 Audi TT-S, the 2009 Audi TT-RS will be the top of the line model in the lineup. Currently undergoing development at Audi's Ingolstadt headquarters in Southern Germany, the TT-RS will be Audi's answer to rival go-fast coupes such as the BMW Z4 M coupe and Porsche Cayman S. Rather than the 3.6-liter V6 engine as widely rumored, Inside Line can confirm the range-topping TT is set to become the first Audi model to receive a new turbocharged version of parent company Volkswagen's long running 2.5-liter five-cylinder as found in North American versions of the Jetta. Updated to accept the same cylinder head configuration as the 5.2-liter V10 used in the S8 along with the latest direct-injection technology from German specialist Bosch, the new Audi engine is said to deliver in the region of 365 hp. That's some 22 hp more than the Z4 M Coupe. As with the TT-S, the TT-RS will place its power to the ground via either a standard six-speed manual or an optional seven-speed version of Audi's S-Tronic double-clutch gearbox, with a Haldex-style four-wheel-drive system, which uses a multi-plate clutch instead of Audi's more traditional Torsen-based arrangement, apportioning drive to all four wheels.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.08 20:34 Tsiteeri
TTRS



Selline video. Spekuleeritakse erinevaid asju, kes arvab, et tegemist R5T mootoriga, kes pakub V lahendust.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Touareg CR / BMW M235i / Abarth 124 Spider

postitati 22.02.09 20:29 Tsiteeri
Audi TT RS



Fourtitude`is selline info TT RS-i kohta:
Link

Minu jaoks oli kõige huvitavam osa uue R5 soundtrack:
Kõik uus on taasavastatud vana :D


Jääme siis Genfist uut infot ootama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 22.02.09 20:53 Tsiteeri


At the heart of the TT RS is a turbocharged 2.5-liter turbocharged FSI 5-cylinder engine – a return for Audi to the iconic force-fed 5-pot configuration. Early official information from Audi confirms power at “above 300 hp”, though Fourtitude has heard at least 350 hp from senior Audi executives directly involved in the car’s development. That’s enough to move the TT RS from 0-62 mph under 5 seconds… “nowhere near 5 seconds,” according to a quick blurb in the official teaser info from Audi. A supposed leaked German dealer document published back in October claimed 0-62 in 4.5 seconds and a consumption of nearly nearly 24 MPG (“under 10 liters”).

That same document listed a few more important points. For starters, official power figures should be 340 hp and 332 lb-ft (450 NM).



Hehee, tea palju vanast 20vt'st seal sarnast tuleb? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.02.09 22:04 Tsiteeri


Tea, kas meie lastele kujuneb sellest mootorist kunagi samasugune lelu, nagu seda praegu on 20vt? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 04.03.09 13:20 Tsiteeri


Väga muljetavaldav graafik on antud mootoril:
Nm kõver hakkab 1000 rpm-i juures 130 Nm-ga, juba 1600 rpm-il on saadaval maksimaalne 450 Nm ning sirge joon hakkab kukkuma alles 5300 rpm-i juures.
Jõukõver algab 1000 rpm-i juures 30 kW-st, liigub 2000 rpm-i juures 100 kW-ni ning seejärel üles 5400 rpm-ini, mil saavutatakse masimaalsed 250 kW.
Auto tühimass on kupeekerega masina puhul 1450 kg ning roadsterkere puhul 1510 kg.
Autol kasutatakse kahjuks veel vana, Volkari 6-käigulist DSG kasti (ilmselt suhteliselt tubli pöödremomendi tõttu).
Auto kütusekulu on tehase andmetel: linn - 13,1 l/100 km; maantee 6,9 l/100 km ja kombineeritult 9,2 l/100 km.
Eraldi väärivad aga mainimist TT RS-i kiirendusnumbrid:
0-100 km/h = 4,6 sek; 0-200 km/h = 11,3 sek.
Toon siia võrdluseks Audi RS6 Avant 5,0T FSI:
0-100 km/h = 4,6 sek; 0-200 km/h = 14,9 sek.
Audi R8 4,2 FSI:
0-100 km/h = 4,6 sek; 0-200 km/h = 12,0 sek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tonx
huviline



Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: G31 540; Tucson AWD

postitati 04.03.09 13:39 Tsiteeri


Mõnda aega tagasi mõtlesin, et miks pole Audil ühtegi uut 5potist püssi - aga näedsa siis!:cool:

Andmed on ikka väga head(Y)

EDIT:
Väike video Genfi näituselt: LINK


Köis kaasas. Helista:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 04.03.09 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:

Eraldi väärivad aga mainimist TT RS-i kiirendusnumbrid:
0-100 km/h = 4,6 sek; 0-200 km/h = 11,3 sek.
Toon siia võrdluseks Audi RS6 Avant 5,0T FSI:
0-100 km/h = 4,6 sek; 0-200 km/h = 14,9 sek.
Audi R8 4,2 FSI:
0-100 km/h = 4,6 sek; 0-200 km/h = 12,0 sek.


Kas ta nüüd nii välek ikka on? @ 0-200km/h=11,3sek :o
Sellise võimsuse ja kaalu suhte järgi on see üsna ebareaalne.

Võrdluseks üks teine sait:
http://www.fastestlaps.com/car_Audi_TT-RS_Coupe.html


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.09 09:13 Tsiteeri


Minu jutu aluseks ei ole saitidelt pärit informatsioon vaid paberkandjal olev informatsioon, mis pärineb Audi AG-lt.
Väidetavalt on Saksas mõõdetud viienda rattaga 0-100 km/h 4,5 sekundit.
0-200 km/h sellist aega võib täiesti uskuda sest TT RS ei ole kiirusel, mil saabub pidamine, enam nelikveoline.
Ehk siis kaob ära 35%-line transmisioonikadu, mis kahjuks RS6 puhul saatuslikuks saabki, oma pideva nelikveo tõttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 05.03.09 10:22 Tsiteeri


See TTRS on nende andmete kohaselt ikka täiesti müstiliselt kiire aparaat. Võrdluseks mõned autod, mis TTRS'ile 0-200km/h ajalt alla jääksid:
Chevrolet Corvette Z06 513hp/638nm - 11,9 sek
Ferrari F430 489hp/465nm - 12,2 sek
Lamborghini Gallardo LP560-4 560hp/650nm - 11,8 sek
Porsche 997 Turbo 480hp/620nm - 12,1 sek
Pagani Zonda F 602hp/760nm - 11,4 sek

Ei võta vastutust lingitud saidil toodud andmete õigsuse osas. Lihtsalt võrdluseks välja toodud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.09 11:13 Tsiteeri


Sain tehasest vastuse oma päringule, millest selgub, et "targas raamatus" on trükiviga.
Nimelt 11,3 sekundit ei kiirenda auto 0-200 km/h vaid 11,3 sekundit kiirendab auto 100 - 200 km/h.
Järelikult kiirendab TT RS 0-200 km/h 15,9 sekundiga.
Ja eks reaalsed numbrid selguvad alles auto tulekuga.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond

Avatar


Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq

postitati 05.03.09 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Sain tehasest vastuse oma päringule, millest selgub, et "targas raamatus" on trükiviga.
Nimelt 11,3 sekundit ei kiirenda auto 0-200 km/h vaid 11,3 sekundit kiirendab auto 100 - 200 km/h.
Järelikult kiirendab TT RS 0-200 km/h 15,9 sekundiga.
Ja eks reaalsed numbrid selguvad alles auto tulekuga.;)


Küsiks, et kas r8 ja rs6 toodud võrdlustes on sama viga sees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.09 13:12 Tsiteeri


Hea küsimus:D
Uurime järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.09 10:29 Tsiteeri


Audi TT-RS - real life photos


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.06.09 12:12 Tsiteeri


Lugesin ka rootslaste juttu , neil sammuti hea meel et turbo rida viis on tagasi.

http://album.ee/node/20208657/16958024
uus moto->
http://album.ee/node/20208655/16958024
vana moto fännamine
http://album.ee/node/20208653/16958024


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.06.09 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Väga muljetavaldav graafik on antud mootoril:
Nm kõver hakkab 1000 rpm-i juures 130 Nm-ga, juba 1600 rpm-il on saadaval maksimaalne 450 Nm ning sirge joon hakkab kukkuma alles 5300 rpm-i juures.
Jõukõver algab 1000 rpm-i juures 30 kW-st, liigub 2000 rpm-i juures 100 kW-ni ning seejärel üles 5400 rpm-ini, mil saavutatakse masimaalsed 250 kW.


Ilmselt jälle kasutatud pisemat mõõtu vilet varase ärkamise huvides - sellele viitab ka see 5400 rpm juures tippvõimsuse saavutamine...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Matrix
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe

postitati 25.06.09 12:11 Tsiteeri


Kui see lõpuks välja tuleb, siis tahaks teada, mis pakette MTM sellele pakkuma hakkab. Ehk on siis näha veidi mootori tegelikku potensiaali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 25.06.09 12:12 Tsiteeri


Samas pane tähele, et seal spekuleeritakse kompressorit. Seega ei saa väga väike vile olla, pigem liiga väike intercooler, nagu tehasel kombeks :)


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wirx
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT jpt

postitati 07.07.09 12:41 Tsiteeri


viimases Car ajakirjas, mis statis müügis on sees review ka
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Audi-TT-RS-Coupe-2009-CAR-review/
Mulle meeldib, et kaal on suudetud mõnusalt väikseks jätta ning chipi ja mõne väiksema tuuningu võttega võiks loota 400hj kanti, ehk siis mybe isegi alla 4 seki 0-100 :)


http://www.laptopid.ee Audi omanikule vähemalt -5% hinnast
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 11.07.09 19:15 Tsiteeri


Praeguse aja trendide juures on 1450 kg tõesti kergeks peetav - kuigi isegi 15 aasta tagune RS2 kaalub natukese rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 11.07.09 19:20 Tsiteeri


Ja arvestades mida ta kõikke sisaldab siis on ta üsna kerge. Samas lisaks alumiiniumile kasutavad nad kere konstruktsioonide juures Kõrg karastatud terast mis teeb autod kered pea poole kergemaks.

Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Praeguse aja trendide juures on 1450 kg tõesti kergeks peetav - kuigi isegi 15 aasta tagune RS2 kaalub natukese rohkem.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 21.07.09 04:37 Tsiteeri


Hommikul lamppi leidsin. >>>juutuubist

EDIT1: üks veel, saksakeelne

Kivitare


Su hobiauto on talvel õues? Too ta meile! HobiHoid
There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
twistY
klubiliige



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.09 12:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Hommikul lamppi leidsin. >>>juutuubist

EDIT1: üks veel, saksakeelne

Kivitare


Maku on juba kolmandas postituses "lamppi" esimese video lingi lisanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.09 09:14 Tsiteeri


460 hj Avus Audi TT-RS on kiirem kui R8 V10

Uueks ur-qattroks pürgijate nimistu on saanud värske esikoha. Tuuningufirma Avus punnitas Audi TT-RSi viiesilindrilisest turbomootorist välja pea pooltuhat hobujõudu, mis on omas kitsas klassis absoluutne tippmark.

Tehaseseades pakub Audi viiesilindriline 340 hj, mis katapulteerib auto kiiruseni 96 km/h 4,6 sekundiga. Mida siis veel tahta? Avus annab 460 hj ja 640 Nm väänet. Selles on süüdi vabamalt hingav väljalase, modifitseeritud juhtaju ning võimsam turbolaadija.

Nüüd saabub 96 km/h pelga 3,8 sekundiga ning tippkiirus ulatub märgini 320 km/h.
Sellised dünaamilised näitajad on omased pigem Audi enda superautole R8 V10 5,2 FSI, märgib Autoblog tabavalt.

Mattmusta masina alla kruvitud on 20-tollised mustad Sportec Mono veljed, mida katavad 255/30-20 Hankook S1 Evo rehvid. Vedrustus on loomulikult jäigem ning reguleeritav ning Avus TT-RS'i juhitavus tavamudelist veelgi parem. Avuse teenus maksab kenasti juba ilma hobujõude lisamata. 9.700.- euro eest saab veljed ja rehvid, vinüülvärvkate on 2000.- jne. Mootori järeleaitamise maksumuses lepitakse kliendiga ise kokku.



torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]