Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Hammasrihma vahetus 2,2T (Vastuseid: 52 | Vaatamisi: 30081)
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 10.03.09 09:12 Tsiteeri
Hammasrihma vahetus 2,2T



Siia teemasse võiks kirjutada kõikidest kogemustest seotud HAMMASRIHMA VAHETAMISEGA: märgid, pingutusmomendid, vajalikud jupid, tööriistad j.n.e.


***
Märkus moderaatorilt: Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus tühistatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Graal
huviline



Registreerunud 25.02.09
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.09 09:55 Tsiteeri


Sai just tehtud selline asi Audi 200-l (3B mootor). Kuna ise suur õlinäpp ei ole, siis sai jupid ise hangitud ja töö "sisse ostetud".
Juppidest on sul vaja:
veepump
rihma pinguti
Hammasrihm (siin on paar varianti, VIN kood abiks)
Jahutusvedelik, roheline (kui õnnestub süsteem täiesti puhtaks saada, võiks ka punase panna), ca. 9L
rihmarattale uus polt (soovitatav)
Mul oli lisaks veel "higine" vända esimene simmer.
Antud komplekt oli Forss'is ca. 1600 krooni letihinnas, lisaks siis läks ca. 2h tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfaromeo
huviline



Registreerunud 16.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.09 13:34 Tsiteeri


vb peaks endalgi selle töö ette võtma,kuna ikka juppid meeletult odavad:o
enda eelmisel 2.5v6 alfa 156 läks rihma lugu maksma 9k(materjal) ja töö läks 3k.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.09 13:52 Tsiteeri


Kui huvi, siis mul üks uus hammasrihm olemas 2,2T jaoks, boshi oma ja karbis ilusti.
vajalikud varuosad olid mul
hammasrihm 580.-
pingutusrull 490.-
veepump 684
genekarihm 375.-
pinguti 2770.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.03.09 14:54 Tsiteeri


AAN mootori kohat niipalju:

Varuosad ainult rihmadevahetuseks:

Vända otsapolt
Vända otsahammakas
Hammasrihmapinguti rull
Hammasrihm
Veepump
Termostaat
Vändaotsa simmerling
Lamerihm
Lamerihmapinguti rull
Jahutusvedelik 2x2.5L konsentraat.

Vändaotsa simmerling selleks, et see ei maksa suurt ning niikuinii on otsademfer maas, siis võiks selle juba seal vahetada ära.

Vaja läheb spetsiaalset rakist, millega otsademfer fikseerida, et otsapolt lahti keerata ning hiljem ka kinni keerata. Kõiksugu käik-pidur meetodid on lollus. Otsapoldi kinnikeeramisel algmoment 160NM ja seejärel poldile 180 kraadi veel lisaks keerata. Korralikku jõudu peab rakendama, et asi saaks õigesti kinni. Poldile oleks hea panna, kas mootoriõli või mõnda tahket määret keermele, lihtsam keerata, isegi poldipea alla võib tilga määret panna. Demfriots ja väntvõlliots olgu puhtad ja õlivabad.
Kõiksugu keermeliimide kasutamine on lollus, neid võib ükskõik kus kasutada, kuid mitte otsapoldil.

Veepumba kätte saamiseks tuleb roolivõimendipump lahti lasta kinnitustest ja selle all olev metallkronstein maha kruvida.

Jõudu tööle.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 10.03.09 17:58 Tsiteeri


repliigina lisaks et eks tänapäeval on jah kõik rakised jne, 15+ aastat ei vahetand keegi rakisega ja düno võti on ka amatööridele :)

btw, 10v MC rihm sai ilma igasuguse keemijata vahetatud, kui on tegijad mehed.

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker

Vaja läheb spetsiaalset rakist, millega otsademfer fikseerida, et otsapolt lahti keerata ning hiljem ka kinni keerata. Kõiksugu käik-pidur meetodid on lollus. Otsapoldi kinnikeeramisel algmoment 160NM ja seejärel poldile 180 kraadi veel lisaks keerata. Korralikku jõudu peab rakendama, et asi saaks õigesti kinni. Poldile oleks hea panna, kas mootoriõli või mõnda tahket määret keermele, lihtsam keerata, isegi poldipea alla võib tilga määret panna. Demfriots ja väntvõlliots olgu puhtad ja õlivabad.
Kõiksugu keermeliimide kasutamine on lollus, neid võib ükskõik kus kasutada, kuid mitte otsapoldil.

Veepumba kätte saamiseks tuleb roolivõimendipump lahti lasta kinnitustest ja selle all olev metallkronstein maha kruvida.

Jõudu tööle.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.09 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
repliigina lisaks et eks tänapäeval on jah kõik rakised jne, 15+ aastat ei vahetand keegi rakisega ja düno võti on ka amatööridele :)

btw, 10v MC rihm sai ilma igasuguse keemijata vahetatud, kui on tegijad mehed.


Repliigina lisaks, et 15a tagasi ei vahetanud keegi S4 rihma põlveotsas ja huvitav, et laiali lendavad ikka need "proffide" mootorid, kes rakist ja momentvõtit ei kasuta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 10.03.09 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
repliigina lisaks et eks tänapäeval on jah kõik rakised jne, 15+ aastat ei vahetand keegi rakisega ja düno võti on ka amatööridele :)

btw, 10v MC rihm sai ilma igasuguse keemijata vahetatud, kui on tegijad mehed.


Eks parimad töömehed ole jah need, kes kaanepolte suruõhu püstoliga pingutavad. Selle peale ütleks, et ilma rakise ja düno võtmeta vahetav isik on suvaline "küla parm", kes omateada võiks kosmosesüstiku mootorit ka vahetada. Ja jutu järgi ta võibolla on isegi seda kunagi teinud. Paraku pole selliste tegelastega midagi tarka peale hakata. Kõverate klappidega võib pärast ainult neid loopida :P


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.03.09 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
repliigina lisaks et eks tänapäeval on jah kõik rakised jne, 15+ aastat ei vahetand keegi rakisega ja düno võti on ka amatööridele :)

btw, 10v MC rihm sai ilma igasuguse keemijata vahetatud, kui on tegijad mehed.



Sinu silmis võib ju momentvõtit, rakist kasutav mootorimees olla amatöör, kuid ilma nende abivahenditeta ei saa antud töö tehtud nõuete kohaselt, lendab laiali, tänavasõitu vbl heal juhul kannatab, ei rohkem. Pidur-käik meetodiga reeglina keeratakse otsahammaka kiil kinnikeeramisel katki, süüde paigast ära kohe:)
Asju tuleb õigete töövõtetega teha, siis pole karta ka tõrkeid edasises töös. Sitta ja nalja võib ju alati teha ja hiljem rääkida "kui kõva mees" ikka olin, vahetasin ilma momentvõtmeta ja rakiseta h-r´i 2.2T 20v AAN mootoril.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 05.08.09 09:20 Tsiteeri


Kas see rakis on mingi julmalt kallis asi?
Kust leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.08.09 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Kas see rakis on mingi julmalt kallis asi?
Kust leida?


Ise teha.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 05.08.09 09:36 Tsiteeri


Äkki saab pilti ja mõne mõõdu, teistelegi näha. Mina isiklikult näind ei ole. Sõbral vist isegi olemas, aga ta mõtles et läheks vahelduseks sõjaväkke.

Ja seda kah, et AAN mootorile näitab otsapoldile 150Nm+180 kraadi
Aga 3B mootorile näitab 350Nm lihtsalt
Ma sain laenata võtme millel peal aind 200Nm, kas 3B võib kah samamoodi kinni keerata nagu AAN-i


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 05.08.09 11:06 Tsiteeri


No kogu selle tarkade jutu võib kokku võtta nii,et kellel rahakott vähegi võimaldab ,laseb need asjakesed töökojas ära vahetada. Kui aga ise vähegi autost midagi jagad ,saab need asjad kodus tehtud ja tunduvalt- tunduvalt odavamalt.
Minu kurb kogemus ütleb nii ,et töökoja abi ma eales rohkem ei kasuta. Peale ise enda ei usalda ma küll mitte kedagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 05.08.09 12:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Äkki saab pilti ja mõne mõõdu, teistelegi näha. Mina isiklikult näind ei ole.



Ka mind huvitab see rakise leidmine, tegemine. Kui siin on palju rääkijaid, kes rakist kasutavad, siis ehk käivad korra garages ja teevad pildi;) Tahaks ikka jah nii teha, et hiljem laiali ei lendaks miskit. Mootoriks siis ka 3b

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.08.09 12:44 Tsiteeri


Võtke otsademfer maha, vaadake peale, leidke sobiva läbimõõduga detailid, lõigake süvendid/sälgud, keevatega kokku, sabajupp taha, et fikseeruks mootoriploki nurga taha vms, korras.
Keeruline, NASA teadus?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 05.08.09 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
No kogu selle tarkade jutu võib kokku võtta nii,et kellel rahakott vähegi võimaldab ,laseb need asjakesed töökojas ära vahetada. Kui aga ise vähegi autost midagi jagad ,saab need asjad kodus tehtud ja tunduvalt- tunduvalt odavamalt.
Minu kurb kogemus ütleb nii ,et töökoja abi ma eales rohkem ei kasuta. Peale ise enda ei usalda ma küll mitte kedagi.
100% nõus ja Taufist ja selle edasiarendustest ei osta ma isegi juppe enam:mad:


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 10.09.09 05:50 Tsiteeri


Kellegil on kogemusi selle Dahlbacki toodanguga?
Minu mootoril on selline problem (ka mitte ainult minu motol :) ) et see käbi ei taha püsima jääda, kuigi selle monteerimisel kasutasin ka spets rakist ja n. e...
Meie foorumi 20vt profid soovitasid väntvõlli ots üle treida ja loomulikult ka demferi pinda linvida, - nii peaks vastu pidama.
Aga kuidas saab probleemi lahendada nii et ei peaks väntvõlli maha võtma? Mul on siin üks idee, kuid pean veel uurima selle kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 10.09.09 06:50 Tsiteeri


diislikeskus taastab vända otsa ilma mootorist välja võtmata


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.09.09 07:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Kellegil on kogemusi selle Dahlbacki toodanguga?
Minu mootoril on selline problem (ka mitte ainult minu motol :) ) et see käbi ei taha püsima jääda, kuigi selle monteerimisel kasutasin ka spets rakist ja n. e...
Meie foorumi 20vt profid soovitasid väntvõlli ots üle treida ja loomulikult ka demferi pinda linvida, - nii peaks vastu pidama.
Aga kuidas saab probleemi lahendada nii et ei peaks väntvõlli maha võtma? Mul on siin üks idee, kuid pean veel uurima selle kohta.


Mul on selline, null probleemi olnud.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorenzo
klubiliige



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri

postitati 10.09.09 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Võtke otsademfer maha, vaadake peale, leidke sobiva läbimõõduga detailid, lõigake süvendid/sälgud, keevatega kokku, sabajupp taha, et fikseeruks mootoriploki nurga taha vms, korras.
Keeruline, NASA teadus?

Ma oletan et jutt käib sellest tööriistast: LINK!
Ehk on kellelegi abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 10.09.09 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lorenzo
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Võtke otsademfer maha, vaadake peale, leidke sobiva läbimõõduga detailid, lõigake süvendid/sälgud, keevatega kokku, sabajupp taha, et fikseeruks mootoriploki nurga taha vms, korras.
Keeruline, NASA teadus?

Ma oletan et jutt käib sellest tööriistast: LINK!
Ehk on kellelegi abiks.


Aitähh!!!


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 10.09.09 18:49 Tsiteeri


http://static.flickr.com/66/159357210_ff49f30018_o.jpg

http://static.flickr.com/60/159357211_b6c9f5df29_o.jpg

Sellised pildid siis klubiliikme Mulk autoteemast. Loodan, et ei pahanda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 10.09.09 20:43 Tsiteeri


Kuidagi väääga tuttav tööriist....Aga vist pole minu tehtud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 11.09.09 04:16 Tsiteeri


Kindlasti ei ole Sinu tehtud. Mulk'i kättetöö.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 11.09.09 05:51 Tsiteeri


Kes rohkem 20vt mootoreid peab remontima, siis Mulk´i valmistatud tööriist neile päris ei sobi, sest see hakkab AAN, ABY, ADU mootorile. 3B(ja ka 7A ning 2.5 tdi) mootoritel on otsaratta ava pisut väiksem. Kui aga teha rakis selle väiksema ava järgi, siis saab seda kasutatada ka AAN, ADU ja ABY peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 70.3% - SQL: 29.7%]