Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 90 2.3 - 1991 - refined (Vastuseid: 86 | Vaatamisi: 10081)
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 12:42 Tsiteeri
Audi 90 2.3 - 1991 - refined



Tervist
Sai siis ka omale esimene audi muretsetud, nagu pealkirjast näha siis 91aasta audi 90 2.3 98kw
Tööd on autojuures palju enne kui ilusti sõitma saab. Mõned vead mootoris ja välimuses. Aga jõuludeks ehk saab sõitma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.11.09 12:57 Tsiteeri


Kas tegemis quattro masinaga?Muidu kena,aga selle rõveda säästumarketi pensuluugi klepeka võiks küll ära kaotada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.11.09 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Kas tegemis quattro masinaga?

Quattrol on armatuuris sellise butafooria asemel selline tagasihoidlik märk. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 13:05 Tsiteeri


Ei ole Quattro ja selle bensuluugi kleepega kaotasin ära samal päeval kui sain.. Pildid nimelt vana omaniku tehtud veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 25.11.09 13:58 Tsiteeri


Tore :)
Järgmisena kaovad ehk need rõvedad hõbedaseks värvitud ventilatsiooniavad jms butafooria.
Edu korrastamisel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 17:20 Tsiteeri


see quattro kleebis on ka juba kadunud ülejäänud värvimistööd teen ühekorraga... terve juhipoolne tagatiib tuleb üle värvida samuti ka pagassi serv ja siis vendi avad..;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 25.11.09 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: refined
terve juhipoolne tagatiib tuleb üle värvida samuti ka pagassi serv ja siis vendi avad..;)

Ära neid siis kõiki sama värviga jälle värvi, nagu on eelmine omanik teinud:P
Edu turgutamisel, 90 on ilus masin.

Edit: Blacki lisatud link pildile, on sulle abik;)


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 17:35 Tsiteeri


Tahaks ikka sama värvi nagu ülejäänud armatuur ehk siis mustaks.. siis peaks seest mõnusalt sünge ka olema
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 17:50 Tsiteeri


Ahjaa tegelikult siis need pornograafilise vaatevinkliga asjad siis üleelmise omaniku tehtud.. eelmine eemaldas ka juba mõned ´´tuuning´´ vidinad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.11.09 19:38 Tsiteeri


Salongi vidinate leidmine ei tohiks raske olla, B3-si nii palju juppeks müüa:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 19:42 Tsiteeri


Olen tähele pannud jah. Juppe on aga niipalju vaja, et osta või jälle üks doonorauto :P:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.11.09 19:45 Tsiteeri


Kas saan õieti aru, et udukad ksenoonid või on see petekas:D?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 19:50 Tsiteeri


Ei see on tillikas.. tegelikult nii ei ole...
Aga oskab keegi nõu anda kuidas seda autot vähe äkkilisemaks saada? Praegu ikka jube uimane, kuigi oma 98kw kohta on see vist normaalne..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.11.09 19:57 Tsiteeri


Vaata nt õhufilter ja süütemäng üle:) Kuigi liiguvad jutud, et NG ongi uimasem nt KV- vanatüübi R5 mootorist.
Vb on asi mingil määral ka bensiini kvaliteedis kinni, kuid see on kõige väiksem tõenäosus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 20:01 Tsiteeri


aga see 125 kw mootor mida kujutab endast
selle aretamine ei tohiks ju kuigi raske olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.11.09 20:05 Tsiteeri


Sellel 125kw mootori aretusel pole minuarust mõtet. Korralik 2.3 peaks ka üpriski hea tõmbega olema. See 2.3 doch 125kw küll veitsa võimsam, aga tahab kõrget pööret et saavutada seda. Kui aretada, siis kohe mingi turbokas vahele.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 20:11 Tsiteeri


Oskab keegi soovitada mõnda turbomootorit ?
pole nende audi mootoritega nii sinapeal..
Teisel autol ka turbokas, kahe liitrine sellega ikka audit võrrrelda ei anna:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.11.09 20:13 Tsiteeri


2.2 Turbo 134kw vast. Audi 200 ja 100 toodeti seda mootorit. Aga pigem tee enda mootor korda, odavam ja vähem aretamist. Samas, kui 1.8 Turbo 110kw vahele istuks olekis too veel parem valik. Kergema mootoriga tegu ning järele aitamine üpriski kerge.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 20:15 Tsiteeri


Sa mõtled seda 98 kw ? see jääb tiba lahjaks ma kardan ... mootor peaks olema praegu vägagi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.11.09 20:18 Tsiteeri


Minul liigub selle 2.3, 98 kw se kohta küll nobedalt. Kuid olen Keveniga nõus, sul on odavam asjad üle vaadata ning need mis nirus seisus, välja vahetada. Nt vanatüübi R5 läks palju teravamaks kui said uued küünlad ning vist ka õhufilter ja veel mõned vidinad. Turboka peale panek on suur töö, ka mina tahtsin kuubikule 134 kw 2.1 l KG motot peale panna, kuid tö mahtuvus suur ja juhtmestik vajab ka ringi tegemist.
20 V ehk koodiga 7A mootor on tõesti pöörde pill. Niipalju kui mäletan, hakkas elu käima alles peale 4000 rpm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.11.09 20:21 Tsiteeri


See 98 kw jah. Alguseks sooovitan sul õhufiltri ja bensufiltri ära vahetada. Siis süütemäng üle vaadata ja puhastada. Kuidas pöördesse läheb muidu, kas uimab?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.11.09 20:23 Tsiteeri


Sellel on juba katolüsaator ka vahel ning nende mootorite üheks asjaks ka lambda, mis vahel takistab õieti töötamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 21:03 Tsiteeri


Uued küünlad ja küünlajuhtmed juba peal... Eks iis peab vahepeal rahulikult täristama..
Ja asi ei olegi selles et mootoril midagi viga oleks vaid lihtsalt teise autoga võrreldes tiba aeglane. Arvatavasti nii siis peabki olema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 25.11.09 21:04 Tsiteeri


Jusiis harjumus:) Esiveoline võtab enne ringi, sp minekut polegi:D Quattro haukab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 25.11.09 21:11 Tsiteeri


niaa ka seda olen kogenud:D
Kui audi nüüd väga meeldima hakkab äkki siis tulebki quattro vaadata .. kes teab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 57.1% - SQL: 42.9%]