Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S4 2.2T A/T minek kehva (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 5681)
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 17.03.10 09:00 Tsiteeri
S4 2.2T A/T minek kehva



Tsitaat:
minek kehva

tere.sai soetatud omale S4 2.2t automaat.Aga minek nagu oleks nadi:( vahetasin küünlad,aga natuke nagu paranes.Kas peaks tsippima?tahaks ikka autot mis liiguks ka natuke. teine auto on mul saab 9-5 2.3t ja ka automaat.see lüpsab vabalt audi.
Antke nõu mida teha.

Tere. Sai soetatud omale S4 2.2t automaat, aga minek nagu oleks nadi. :( Vahetasin küünlad ja natuke nagu paranes. Kas peaks tsippima? Tahaks ikka autot, mis liiguks ka natuke. Teine auto on mul Saab 9-5 2.3t ja ka automaat. See lüpsab vabalt Audi.
Andke nõu, mida teha.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.03.10 09:15 Tsiteeri


No ja see 9-5 on 125 või 191 kW? A/T kastiga RS6 lüpsab ka vabalt stock 2.2T S4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 17.03.10 09:17 Tsiteeri


Kõige tõhusam chip oleks ju antud mootor lihtsalt korda teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 17.03.10 12:25 Tsiteeri


mida pead silmas mootori korda tegemisel?sepistatud asju?


saab aon 125kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.03.10 12:27 Tsiteeri


Suure tõenäosusega pigem vihjati sellele, et su mootor ei pruugi täitsa korras olla, millest põhjustatud võimsuse langus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 17.03.10 12:45 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.03.10 12:50 Tsiteeri


Kui kehva minek on kehva?
Kellegi teise 2.2T autot oled testinud võrdluseks?

P.S.
Soovitan sul kiiresti korrektselt kirjutama hakata (suured algustähed jne), vastasel juhul kaotad sa kohe-kohe oma postitusõiguse siin foorumis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 17.03.10 15:11 Tsiteeri


Võtan teadmiseks.
Ei ole võrrelnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 17.03.10 19:02 Tsiteeri


Mis sul kompuutris turbo rõhk näitab, kui seljas elada? Oman ise ka aut. isendit ja Saab 9-5 2.3t 134kw 2003a ei saa küll minust mööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 17.03.10 19:34 Tsiteeri


Seljas olles on 1.7 bar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.03.10 21:47 Tsiteeri


2 bar ei peaks olema?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 17.03.10 21:50 Tsiteeri


Minu täiesti stock isend viskab 1bar kompu järgi ja paigaldatud kella järgi 1bad ja külmemate ilmadega tiba rohkem. Tegu 92 A/T 2.2T-ga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.03.10 21:55 Tsiteeri


1 bar on atmosfäär ju.
Kas me räägime absoluutrõhust või ülerõhust?
Ma ei tea kuidas S4 näitab, S6 näitas absoluutrõhku igas tahes, ehk siis 1 bar atmosfäär ja 1bar ülerõhk. Kokku 2bar.

Nagu aru saan on teema autoril ikkagi stock masin. Seal peal ei puhu turbo kindlasti 1.7 bar ülerõhku. Ehk siis tundub, et kuskil on ikkagi viga...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 17.03.10 23:02 Tsiteeri


Nii ta on, kui kompul ees 1 siis atmosfäär, alla selle on vaakum, ning ülerõhk on alates 1.1 Minul kompu näitab 2bar, ehk 1bar ülerõhku. Ise paigaldatud kella pealt näeb, et soojemate ilmadega on sinna 1 ja nõks alla. Praegu tulin sõidust ja oli 1 ning nõks peale.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
1 bar on atmosfäär ju.
Kas me räägime absoluutrõhust või ülerõhust?
Ma ei tea kuidas S4 näitab, S6 näitas absoluutrõhku igas tahes, ehk siis 1 bar atmosfäär ja 1bar ülerõhk. Kokku 2bar.

Nagu aru saan on teema autoril ikkagi stock masin. Seal peal ei puhu turbo kindlasti 1.7 bar ülerõhku. Ehk siis tundub, et kuskil on ikkagi viga...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 18.03.10 09:13 Tsiteeri


0.8 bari võiks vähemalt täis tulla, kuid 0.8-1 bari võiks korras stock masinale kohane olla.
0.7 bari võib peituda ka rõhulekkes, kindlasti peavad heas korras olema küünlad, piibud ja poolid. Samuti peab weistgeit terve olema ja keegi ju ei tea milliseid kompressioone kolvid silindrites toota suudavad. Need on siis põhilised tegevused 20vt juures. Võib olla siis kõige odavam on esmalt kontrollida rõhulekkeid ja kompressioone, siis poolide piipude juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 24.03.10 21:14 Tsiteeri


Noo, kust ostsid, kelle käest. Auto ajalugu tead? Kui ei tea ja mingi tsurka müüs, siis hakkadki ABC hooldusega pihta. Kui ajalugu teada ei ole, siis vaja rihma ja asju ikka vahetada ju. Ja niikuinii pead nina laiali tõmbama. Sealt võib üllatusi tulla. Ntx mõni praoga lõdvik tõesti, kust rõhk vaikselt lekib ja sul kompu järgi aind 1.7 bar näitab. Ja kui lekib, siis saavutab kah selle rõhu uimaselt ja siis liita sinna otsa veel automaatkast ja ongi uimerdis valmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 25.03.10 13:45 Tsiteeri


Seda nüüd küll, et auto ajalugu ma täpselt ei tea ja ostsin ka tsurka käest. Aga mul on olemas tsekid mis on aastast 2007 Saaremaal Audi esinduses tehtud. Väidetavalt rihm ka aga otsa vaadates pole seda vahetatud(2008) Ma vaikselt nokitsen seda aparaati ülesse, Näha on, et hoolt pole saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 25.03.10 13:52 Tsiteeri


Kas antud auto on läti stangega ja avant?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 25.03.10 19:05 Tsiteeri


Milline on läti stange? Aga ma arvan, et jah kuigi kindel pole, aga avant on ikka kindlalt. Kas siis tead seda autot ja selle masina viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 25.03.10 19:08 Tsiteeri


Läti kõver :D Klaasplast tuuningstange. Mis iganes nimi sellel on :D Kui on see auto, mida mina mõtlen, siis olen seal vahetanud väntvõlli ja kepsud, sest üks kepsusaale tegi ringi ära. Sisse läksid originaalkepsud. Kui valesti ei mäleta, läksid ka uued rõngad koos silindrite hoonimisega ja klapid pandi kah pidama. See võis olla 2008a suvel. 100% on vahetatud kepsud, saaled ja vänt. Muus osas pead ei anna. Muidugi ka kaanetihend ja kaanepoldid.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 25.03.10 19:12 Tsiteeri


Nende tsekkida alusel mis minu käes on siis on tehtud klappe ja kaanetihend. Mingi klaasriidest stange tal on jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 25.03.10 19:14 Tsiteeri


Varuosad tulid teist teedpidi minuteada. Mitte läbi remondikoha. Kahjuks ei mäleta enam, mis sinna külge sai ja mis mitte. Rihma osa on peast täiesti kustunud. Vaid see on veel meeles, et uus radikas sai pandud, sest kasti õlitoru kinni hoidev jupstükk murdus ära.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 22.06.10 07:54 Tsiteeri


Tere taas.
Tahtsin ütelda, et ma sain oma liikuri liikuma nii nagu peab :-)
Rihmamärgid olid valed(arvan nii vähemalt).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.06.10 07:59 Tsiteeri


Ja palju nüüd rõhk on?
Tol ajal, kui ma kirjutasin olid mul rõhulekked sees ning oli 1.9-2.0 kompu järgi, lekete eemaldamisel kütusekulu paranes ning stock seadmega näitas 2.1 kompul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raokas
huviline



Registreerunud 21.02.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro

postitati 22.06.10 10:27 Tsiteeri


ma pole rõhkusid vaadanud nii. Aga seda annab parandada. Pean minema sõitma ja vaatama. Aga mul nüüd selline asi, et norskab õhupuhasajasse tagasi kui maha lasen. Oskab sellest keegi midagi rääkida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.3% - SQL: 43.7%]