Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Vaakumi probleemid 20V mootoril. (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2402)
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 21.03.10 17:54 Tsiteeri
Vaakumi probleemid 20V mootoril.



Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Kas mahavõetud tühikäiguregulaatorist peaks saama läbi puhuda või peaks ta tihe olema?

Probleemid vaakumiga, gaasisiibri sulgumisel tuleb vaakum aeglaselt, bypass ei avane kohe ning õhk lendab lahinal tagasi turbosse. Kõik muud vead-lekked välistatud, ükshaaval kõik üle kontrollitud. Jäänud on ainult tühikäiguregulaator - minu omal saab sellest läbi puhuda kui too lahti ühendatud on.

Endal on sama küsimus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 22.03.10 15:30 Tsiteeri


Nii sain vastuse kätte miks minul kella ja kompu järgi rõhk aeglaselt maha käis.Nimelt oli süüdlane kellaga kaasas olnud plastmass kolmik,millel oli millegi pärast pronks düüs sinna sisse topitud.Kakkusin selle välja ja kell muutus kohe väga erksaks.Miks see düüs seal vajalik on ei osanud mina seda välja selgitada.


Aga see siiski ei seleta seda miks mul bov ei avanenud kohe vaid viitega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sink
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Uue otsingul :(

postitati 22.03.10 21:12 Tsiteeri


See pronks düüs on neil kelladel seetõttu, et odavate kellade osuti (võib olla ka teised) hakkab max rõhu korral vibreerima meeletult. Omal oli laadne viga kuna kasutasin tavalist kolmikut, aga see düüse seal otsas selle vea likvideeris.

Kas bov avaneb viitega koguaeg või ainult vaakumi alas gaasi vabastades - viimasel juhul on bov'i vedru liiga jäik, et seda nõrga vaakumi korral avada, kuid boost'i all gaasi vabastades peaks ta siis ikka korrektselt töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 22.03.10 22:07 Tsiteeri


Nii võin öelda et suvel avanes bov nagu kord ja kohus,nüüd millegi pärast avaneb viitega,see ei old ainukesena mitte minu kuid ka inderku 200-l probleem.Ma sain bypassi asemele ja korras kuid indereku 200-l ei päästa ka 2 bypassi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 23.03.10 12:52 Tsiteeri


Minul sama asi nii TT bypassi kui ka blowoffiga. Gaasi vabastades kostab algul väga vali laks kuidas õhk kompressorisse tagasi lendab ning siis alles avaneb bypass/bov. See ka kellalt näha kuidas seier uimaselt vaakumisse vajub.

Kui kellelgi on tühikäigumootor maha võetud ja käepärast, siis viitsite ehk proovida sealt läbi puhuda. Lihtsalt ei suuda rohkem põhjuseid välja mõelda, miks vaakum ei taha tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]