Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.3 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3300)
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 20.10.10 08:26 Tsiteeri
2.3



kjnkj


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 20.10.10 09:26 Tsiteeri


Vaata märgid üle (nukkvõlli, eesmise rihmaseibi ja hooratta). Kas rihmavahetusel sai väntvõlli polt uus pandud ja õige jõuga kinni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 20.10.10 09:36 Tsiteeri


Märgid kontrollisin üle, (kõik on ok), väntvõlli polti ei vahetatud. Kui auto seisma jäi keset liiklust siis mingit kolksu vms kindlasti ei olnud, lihtsalt jõud rauges ja suri välja käivitamisel "nagu oleks" starter ka mootorit vedanud aga hiljem kindlasti ei vedanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.10.10 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e28s38
Käivitamisel käib ringi ainult starter.
Oskab keegi mulle nõu anda?

Starteri sees plast kolmest hammsrattast koosnev hammas vöö, üks varjante see lendas laijali.
Tulemuseks starteri elektri mootori osa käib vurinaga ringi aga auto mootorit ringi ei vea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 20.10.10 11:10 Tsiteeri


viimased katsetused autot "süütvõtme kaudu" käima saada näitasid seda, et starter ajab hooratta ringi käima, väntvõll käib ka ainult et väntvõlli otsas asuv rihmaratas enam ei käi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 20.10.10 14:56 Tsiteeri


õhtul üritan nina maha võtta ja vaadata, mis seal väntvõlli otsas toimub...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 20.10.10 16:23 Tsiteeri


Selline asi ka, et mitte kunagi ei keerata mootorit nukarattast. Alati vändast.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 20.10.10 22:13 Tsiteeri


Sai siis õhtul nina lahti võetud, väntvõlli rihmarattal kiil maas ;O, rohkem tuju ja tahtmist hetkel ei olnud. Homme tuleks pea maha võtta (esialgu mootoril, hiljem vbl mõnel mehaanikul...)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 21.10.10 23:02 Tsiteeri


nii, natuke tööd ja asi korras, väntvõlli rattal kõik ok hoopis "kui majal katus natuke läbi laseb, ei pea alustama vundamenist :)" auto ilmselt andis märku ega ka ta ainult tööloom ei ole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.10.10 23:03 Tsiteeri


Täpsemalt paluks :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 22.10.10 10:16 Tsiteeri


Katuse äravoolu tihend lasi läbi ja auto ei läinud käima, saan ma su jutust aru ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 22.10.10 10:51 Tsiteeri


Suured tänud klubilistele, kes kaasa mõtlesid, oma arvamused ja soovitused siin avaldasid, soovi korral vastan Ainult teile privas. PS vanasti oli see lahe nurgake natuke aktiivsem ikka:), ei tea kas 20vT hakkab rariteediks muutuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 22.10.10 16:34 Tsiteeri


Eks 20VT mehed on aastatega targemaks saanud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.10 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e28s38
Suured tänud klubilistele, kes kaasa mõtlesid, oma arvamused ja soovitused siin avaldasid, soovi korral vastan Ainult teile privas.

Mõttetu suhtumine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 22.10.10 19:55 Tsiteeri


Ega autoga seotud probleemid pole naised, mida tuleb kiivalt endale hoida.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 22.10.10 23:03 Tsiteeri


Või oli viga nii tühine, et hakkab piinlik kohe ? Pole hullu, olen ka ise korra hakkanud bensupumpa vahetama ja tuli välja , ülla-ülla bensiin otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 22.10.10 23:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mõttetu suhtumine.

mis mõttega siis üldse sel teemal"suhtud"?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 22.10.10 23:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e28s38

mis mõttega siis üldse siin teemal"suhtud":D


Mis kasu on siis teistele sellest teemast tulevikus kui su auto:
a)paranes ise ja sa teada ei anna
b) leidsid vea üles ja teada ei anna
c)remondimees leidis vea ülesse ja sa teada ei anna

Mõikad? Foorum ikka selleks, et siit oma autot vaevavale probleemile lahendus leida. Ja eks selliste teemade pärast ta järjest vaiksemaks jääma hakkabki, sest kui kõik lihtsalt tänavad, aga vastuseid pole, siis varsti ei olegi mõtet enam foorumit külastada! :D Juhtus siis juhtus, tee nii, et teistel enam ei juhtuks;)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.10 23:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e28s38
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mõttetu suhtumine.

mis mõttega siis üldse sel teemal"suhtud"?:D

Kivitare ütles juba kõik ära.
Kui sa siin foorumis ringi klikid ja uusi asju õpid on kõik need kellegi poolt kirjutatud, tasuta...
Sinu suhtumine ajab südame pahaks, väga kahju, et sa sellest ise aru ei saa.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 23.10.10 00:20 Tsiteeri


Selle loo moraal peitub suures ettekujutlusvõimes. Aga ei ole halba ilma heata, avastasin juba varem korra kahtlust tekitanud jõukao. Kollektorisse oli pisike pragu sisse pugenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
e28s38
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: aan-mootoriga perekaubik

postitati 23.10.10 00:36 Tsiteeri


Ma tänasin neid klubilisi, kes üldse suvatsesid kiiresti reageerida(tänan veelkord). See "privajutt" oli mõeldud neile, kes midagi öelda ei taha ja viimaseid postitusi klõpsutavad foorumi avalehel(äkki saab ennast kuidagi välja elada...). Oleks mul midagi tarka öelda siis teeksin seda hea meelega. Ärme nüüd riidu lähe :d , vaadake parem õue - hooaeg saabus:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 23.10.10 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: e28s38
Sai siis õhtul nina lahti võetud, väntvõlli rihmarattal kiil maas ;O, rohkem tuju ja tahtmist hetkel ei olnud. Homme tuleks pea maha võtta (esialgu mootoril, hiljem vbl mõnel mehaanikul...)
Mehaanikute tavaline vastus VÄNDA OTSA KINNI KEERAMISE KOHTA.
Aga siit töökojast sõitis välja ja kõik oli korras.
Süüdimatutel töökoja mehaanikutel pole isegi vända otsa kinnikeeramiseks võtmeid.
Südame rahustuseks, mine töökotta küsi vända otsa kinnikeeramis võtit ja kaane remondi raha.
Rihmaseibi kinni hoidmiseks on rakis võtit vaja mille sisse läheb 27 padrun.
Lisa infoks padruni saba 13 mm nelikandiga peaks maha murduma ~300 nm aga vända esimene ots tahab rohkem kinni keeramist, seega need mehaanikud keeravad vända otsa kinni sõna otseses mõttes näpuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.10.10 10:58 Tsiteeri


470nm oli vist moment, millega ratas kinni saab (enamasti kasutatakse 150nm+180kraadi (kui mälu ei peta)). On ka üksikuid 1/2" võtmeid, mis selle üle elavad. Ise järgi proovitud. Enamus aga purunevad tõesti.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 59.6% - SQL: 40.4%]