Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 7514)
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.02.08 18:39 Tsiteeri
UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine



Usun, et teema vajalik paljudele 20VT meestele, kellel AAN kone (kuna pole ABY; ADU konet näinud, ei tea kommenteerida), kes ei plaani 1,8T süütesüsteemile üle minna.
Probleemi kirjeldus: Auto ei tööta hästi vaid puterdab, minul puterdas ainult siis, kui boosti oli 0,5 bar-i ja sealt üle. Näiteks neljanda käiguga madala pöördega boosti tõustes hakkasid tugevad nõksud kerest läbi käima- mootor jättis vahele.
Probleemi olemus: Poolide takistusi mõõtes (tegime koos Molotov51'ega) tabas meid üllatus- see erines igal poolil. Kusjuures, ka toimival komplektil, mille me testimise mõttes üle vaatasime oli takistused erinevad 0,9....2 oomi. Minu mittetoimival varieerusid rohkem need numbrid. Juhtme liigutamisel takistus muutus. Nii kõikidel poolidel. Kuid viga polnud kõrbenud isolatsiooniga kuuma saanud juhtmetes, vaid selles pistiku taolises ühenduskohas, kustkohast juhtmed pooli sisenevad. Viga oli vaiku valatud pistikus. Kõigil viiel poolil. Usun, et väga paljudel on sama viga. Ise usuvad, et pool on lahkunud elust.
Probleemi lahendus: hakkasime seda vaiku ehk seda "pistikut" julmalt maha viilima, jälgides, et kuidas 2 juhet (+ ja -) vaigu sees jooksevad. Viilida tuli niipalju, et pistik peaaegu maatasa, kuni vastu paistsid kaks KAHVLIT, kuhu juhtmed tehasest joodetud. Seal oligi viga. Ja nende samade klemmide/kahvlite vahele vajutatud juhtmed on tehasepoolt kehvalt joodetud ja on ära mõranenud jootekoht ning hakkand kärsatama ja mida rohkem kärsatanud seda hullemaks läheb asi. Siis tellisin ELFA'st kuumakindlat kaablit ja vedasime kogu kaabelduse uue. Jootekoha aga valasime liimiga üle korralikult. Kuna igal poolil on erinev juhtme asend kaane küljes (seal on suht kitsas), siis EPOga seda üle valama ei hakanud, vaid korraliku portsu Moment liimiga, jäi piisavalt hea ja kergelt elastne.
Kokku võttis asi aega ühe korraliku õhtupooliku ja testeri näit kõigil 0,9 oomi ringis. Auto töötab nüüd ka boosti all :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
molotov51
huviline



Registreerunud 03.02.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.08 18:57 Tsiteeri


Algul olid jah nad veel kuni 2ohm-ni, aga siis kui natuke juhtmeid liigutama sai hakatud siis läks asi päris paigast ära ja lendasid takistused kuni 10 ohmini ja juhtmeid loksutades poolide küljes näit koguaeg muutus...niisama näppima ei soovita hakata kui asja kohe lõpuni ei kavatse viia - võib masina liikumatuks teha.

Juhtmed ise olid ka muidugi täiesti ära kuivanud ja lõhki murenenud, kui natuke murida kadus kogu isolatsioon kuumuse ligidal olnud osalt. Uus juhe kindlasti ära osta enne tegemist. Juhet läheb tarvis ~13M kui kogu jooks ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 04.02.08 08:04 Tsiteeri


On ka kogemus, kus käes oli kaks komplekti poole ning kõigi takistus oli sama(+/- 0.1 oomi). Lihtsalt üks komplekt toimis, teine ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 04.02.08 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
On ka kogemus, kus käes oli kaks komplekti poole ning kõigi takistus oli sama(+/- 0.1 oomi). Lihtsalt üks komplekt toimis, teine ei.

Samas, poolide kuumenedes võisid ju mittetoimival komplektil takistused muutuda..Sest minu poolid toimisid alati esimese põhjagaasi, peale seda kuumenestid üle ja ei toiminud enam. Ja nagu ma ütlesin- kõigil viiel poolil oli sama jama, ja peale ülejootmist läks asi paika ja hakkas toimima..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 15.03.08 12:59 Tsiteeri


Mõõtsin ka huvipärast üle omal. Poolid olis veel suht soojad. St just auto seisma jäänud. 1.1ohm oli suurim takistus. Kõik teised olid 0. juba. Seega suht seeditav. Aga lähijal üritan siiski 1.8T poolidele üle minna.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 15.03.08 15:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Mõõtsin ka huvipärast üle omal. Poolid olis veel suht soojad. St just auto seisma jäänud. 1.1ohm oli suurim takistus. Kõik teised olid 0. juba. Seega suht seeditav. Aga lähijal üritan siiski 1.8T poolidele üle minna.

Tundub et see on jah ok, sest mõõtsime ühte toimivat komplekti ja selle takistused varieerusid kõvasti rohkem..vist kuni 2 oomi, kuigi auto peal töötas. Aga ilmselt sellel komplektil enam pikka pidu ei ole..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.06.08 20:43 Tsiteeri


Tekkis siin sama jama ühel hommikul paaril korral - täiega tallates kadus üks pütt ära. Kahtlus viitas kohe poolidele jms. Siiski käis ja tõi uued küünlad, sest vanad olid juba kindlalt üle 50 tuhande sõitnud.

Järgmisel õhtul proovis uuesti "provotseerida" - ei midagi... käib kui sveitsi kell. Täna taas hakkas kuidagi juhuslikult vahele jätma ja juhuslikult lonkama teatud hetkedel. Võttis siis testri ja mõõtis - nelja pooli takistused 0,6...1,2 oomi, aga ühel koguni 12 oomi.......

Ega midagi - luges seda teemat siin ja tõi poolid koju lauale. Kohe sai selgeks, et ootuspäraselt oli viga viienda silindri poolis.

Nüüd mõni tund ja hunnik viilimistolmu hiljem on asi juba koos ning hommikul saab näha, kuidas toimib - kui Moment-liimi aurud seal kaane all ei plahvata :D:D:D:D .

Uusi juhtmeid panema ei hakanud, sest olemasolevad olid veel suht OK.

P.S. Probleem ongi lahendatud selleks korraks!

P.P.S. ABY ja ADU on antud teema suhtes 100% analoogsed AAN mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.06.08 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
On ka kogemus, kus käes oli kaks komplekti poole ning kõigi takistus oli sama(+/- 0.1 oomi). Lihtsalt üks komplekt toimis, teine ei.

Samas, poolide kuumenedes võisid ju mittetoimival komplektil takistused muutuda..Sest minu poolid toimisid alati esimese põhjagaasi, peale seda kuumenestid üle ja ei toiminud enam. Ja nagu ma ütlesin- kõigil viiel poolil oli sama jama, ja peale ülejootmist läks asi paika ja hakkas toimima..
Poolid võivad ka muul moel tuksi minna - keerulühised ja muud isolatsioonirikked, katkestused sekundaarpoolel jpm...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 05.08.08 09:22 Tsiteeri


aga kuidas on nende 1,8 turboka poolid paremad või erinevad?
pole lihtsalt päris kindel, et enda auto boosti all adekvaatselt käituks ja tekkis ka tunne, et nagu turtsatab vms. kuidas seda va pooli mõõtsite?
kuumast peast jätad mootori seisma ja sis mõõdad takistust ???
kohast nagu ma mõtlen.
mul millegipärast kipub turtsatama näiteks kui ma madalal kiirusel pärast gaasi andmist selle jälle lahti lasen.
isegi kui tegelikult neljanda käiguga rahulikult linnavahel kruiisida sis tundub et võtab turtsuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 10.09.08 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
aga kuidas on nende 1,8 turboka poolid paremad või erinevad?
pole lihtsalt päris kindel, et enda auto boosti all adekvaatselt käituks ja tekkis ka tunne, et nagu turtsatab vms. kuidas seda va pooli mõõtsite?
kuumast peast jätad mootori seisma ja sis mõõdad takistust ???
kohast nagu ma mõtlen.
mul millegipärast kipub turtsatama näiteks kui ma madalal kiirusel pärast gaasi andmist selle jälle lahti lasen.
isegi kui tegelikult neljanda käiguga rahulikult linnavahel kruiisida sis tundub et võtab turtsuma.

See on sellepärast, et Sul on minuteada BOV vahel. Sümptomid klapivad täpipealt.
Ja päris hästi ei haaku selle DIY rubriigiga see mure. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 02.07.09 20:14 Tsiteeri


1,8t poolide on kommutaatorid sisse ehitatud minu teada ja juhtmed tuleb ringi teha, et need istuksid 2,2 20v-le!Ning sober kes kasutas 1,8t poole rs2 peal arvas et suure boosti all jatavad sademe vaikseks kui originaal poolid!(Aga see koigest arvamus)Tal kulus neid 3000km peale paris mitu tk.sest kippusid labi minema!Ise korrastan samuti juhtmed ara ja siis naha kas tuleb ikka uued originaal poolid tellida voi mitte!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 02.07.09 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
1,8t poolide on kommutaatorid sisse ehitatud minu teada ja juhtmed tuleb ringi teha, et need istuksid!Ning sober kes kasutas 1,8t poole rs2 peal arvas et suure boosti all jatavad sademe vaikseks kui originaal poolid!(Aga see koigest arvamus)Tal kulus neid 3000km peale paris mitu tk.sest kippusid labi minema!Ise korrastan samuti juhtmed ara ja siis naha kas tuleb ikka uued originaal poolid tellida voi mitte!


Aga näiteks S4 Biturbol on kaks kommutaatorit eraldi (visuaalselt samasugused kommutaatorid mis 20vT, kood kommutaatoril 4A0 905 351 A) ja siis süütepoolid piipudel otsas, nagu A4. http://www.fcpgroton.com/images/products/large/058905105.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 02.07.09 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
1,8t poolide on kommutaatorid sisse ehitatud minu teada ja juhtmed tuleb ringi teha, et need istuksid 2,2 20v-le!Ning sober kes kasutas 1,8t poole rs2 peal arvas et suure boosti all jatavad sademe vaikseks kui originaal poolid!(Aga see koigest arvamus)Tal kulus neid 3000km peale paris mitu tk.sest kippusid labi minema!Ise korrastan samuti juhtmed ara ja siis naha kas tuleb ikka uued originaal poolid tellida voi mitte!


1,8t on erinevate poolidega. Vanematel 95-99 on kommukas eraldi nagu s4del.

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Aga näiteks S4 Biturbol on kaks kommutaatorit eraldi (visuaalselt samasugused kommutaatorid mis 20vT, kood kommutaatoril 4A0 905 351 A)


2,7bit ja 2,2t kommukad peaks samad olema.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 29.09.09 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
1,8t poolide on kommutaatorid sisse ehitatud minu teada ja juhtmed tuleb ringi teha, et need istuksid 2,2 20v-le!Ning sober kes kasutas 1,8t poole rs2 peal arvas et suure boosti all jatavad sademe vaikseks kui originaal poolid!(Aga see koigest arvamus)Tal kulus neid 3000km peale paris mitu tk.sest kippusid labi minema!Ise korrastan samuti juhtmed ara ja siis naha kas tuleb ikka uued originaal poolid tellida voi mitte!


Tüüpiline läbimineku stsenaarium on selline, et pooli "piip" ei saa küünlaga korralikult kontakti - kas ei ulatu korralikult otsa või on pesast välja kerkinud. Tulemusena tulevad isolatsiooni läbilöögid ja ülelöögid - ning muidugi ka puudulik säde energiakadudest tingitult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ökomees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.09.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6

postitati 05.05.10 10:52 Tsiteeri


Tekkind nüüd enda masinal sama jama nende poolidega, et jätab vahele ja suht koguaeg. Selline küsimus siia teema algatajatele, et kas keegi viitsiks selle poolide korrastamistöö ette võtta mingi raha eest, kuna ise ei ole just eriti osav selle jootekolviga möllama. Olemas kaks kompekti neid poole ja mõlemal on nii, et vahepeal töötab vahepeal mitte. Et siis oleks vaja kindlaks teha millised poolid ei tööta ja millised on korras ja siis nendest kahest komplektist üks korralik kokku teha. Materjali kulud maksan ise kinni ja siis mingi raha ka tehtud töö eest.
Kui keegi viitsib/tahab abi pakkuda antud töö tegemisel siis paluks saata u2u või helistada tel 56667977
Ettetänades Kris


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.10 19:24 Tsiteeri


Kas see komplekt sobib AAN tüüpi mootorile ?

http://cgi.ebay.co.uk/Used-Genuine-Audi-S2-S4-Coil-Set-Loom-/310214054670?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item483a32d30e

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 05.05.10 19:28 Tsiteeri


Sobib küll,seal sula selgelt kirjas ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.10 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Sobib küll,seal sula selgelt kirjas ka.

Tänud.
Antud pildil ja AAN kapoti all olevad poolid lihtsalt tunduvad väga erinevad olema, sellepärast tuli ka selline küsimus. Antud lingil olevad poolidel näivad olevat pistikud, mida aga AAN poolidel ei ole. Ja "kummilutte" pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 06.05.10 13:49 Tsiteeri


See komplekt on plug and play,vana viskad metsa ja paned selle asemele.Illustreeriv pilt kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SiiliViin
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.07
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Vana Audi

postitati 20.05.10 15:27 Tsiteeri


Ma küsiks, et mis see kuumakindel kaabel on? Täpsemalt mis selle nimi on. Mis jämedusega ja takistusega see kaabel olema peab? Palju seda liimi umbes kulub, et teaks, mitu tuubi peab ostma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 22.10.10 22:15 Tsiteeri
Süütepoolide juhtmestiku uuendamine



Lugu selline , et kuna auto puterdab boosti ajal, siis ammu oli plaan juhtmestik uuendada ja süütepoolide pistiku jooted üle joota. Sai tellitud Elfast veidi ettetormates kuumakindlat juhet, mille läbimõõt on 0,56mm2, kuid poolide originaal juhtmeid vaadates on nad c. 1,0mm. Siit küsimus kas seesamune tellitud juhe jääb liialt peeneks ja kui nii, siis kas on võimalik asi lahendada topelt juhtmetega? Tundub võibolla rumal küsimus , aga kuna antud kaablit ei saa tagastada ja maksis c. 30.- meeter, siis ei tahaks ennast veel nende otsa sõlme ka tõmmata.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.10.10 05:28 Tsiteeri


Vanast teemast oleks viisakam edasi uurida:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49281


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 23.10.10 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Vanast teemast oleks viisakam edasi uurida:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49281


Mulle meeldib su mõtte viis, kuid, olen antud teema 10 korda läbi lugenud, lisaks rääkinud seal teemas sõnavõtjatega telefoni teel, ei palu ,et keegi tuleks ja vahetaks mul juhtmestiku ära vaid usun, et foorumis on rohkem kui 2 inimest selle juhtmestiku oma AAN mootoril ära vahetanud (kasvõi 1.8 poolide vastu) Küsimus oli siiski juhtme jämeduse kohta, mida antud teemas kirjas polnud. Lisaks oli viimane post seal tehtud käesoleva aasta Mai kuus, millele keegi ei suvatsenud isegi vastata, seega tegin siia uue teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
turbo656
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Nissan Navara

postitati 23.10.10 09:19 Tsiteeri


Müll oli ka selline jama , et 2 pütta jättis vahele eriti just sooja mootoriga. Sai ka juhtmestik vahetatud ja poolid üle joodetud aga probleem ei kadunud. Vahetasin ka mõne pooli välja aga ei midagi. Lõpuks tuli välja, et 1 kommutaator tegi vigast tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.10.10 10:18 Tsiteeri


Oma kogemustest võin öelda,et see juhtmete "taastamine" on jura.Enda S-il kunagi tegin. 2 nädalat ja jama tagasi.See kord oli pool õhtal. Ja nad hakkavad järjest saba andma.Enda närvide säästmiseks paigaldaks juba kohe 1,8 poolid.Juhul kui on plaan pikemalt enda käes hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 69.3% - SQL: 30.7%]