Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: s4 20vt probleem kiirendamisel (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 7152)
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 20.12.10 11:33 Tsiteeri
s4 20vt probleem kiirendamisel



Tere
auto stock aju ja rauaga ja 3" väljalaskega
Viga selline:
külma mootori alla 70 kraadi kiirendab iluti aga kui mootor soojem siis
ca 3k pöörde või 1.5bar (orig näidiku järgi) hakkab puristama nagu ei saaks kätte, aga korraks gaas maha ja põhja siis liigub taas normaalselt edasi :S viga tuli peale 3" ehitamist!

poolide juhtmed uued tehtud, uued küünlad, mootoriviga näitab vahest rpm sensor! muu nagu korras!
kas on võimalik et küttepump hakkab saba andma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.12.10 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kivimugi
Tere
auto stock aju ja rauaga ja 3" väljalaskega

ca 3k pöörde või 1.5bar (orig näidiku järgi)


Kuskil on ebakõla; stock aju ja stock raud ei võimalda kaugeltki mitte sellist ülelaaderõhku:)
Detonatsioon.
Vähem rõhku antud "kompotiga" ning sõidab nii nagu peab. Rõhk ei ole tegur, millega võimsust "tõsta".


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.12.10 13:35 Tsiteeri


Kas oled wastegate-i kruvi põhja kruvinud või tugevama vedru pannud?
Siis lõigataksegi järsult kütus ära, selleks, et asjad laiali ei läheks.

Veakoodid lugesid juba maha?
Kui ei lugenud, siis sellest võiks alustada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 20.12.10 14:56 Tsiteeri


veakood maha lastud loomulikult!
wg sai maha krutitud kolle külest kui sumpsi sai keevitatud!
ja wg vedru pole näppinudki
orig digi näiduk näitab ja näitas ennem ka midagi 1.5bar kanti!
see pidigi teivast ju panema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.12.10 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kivimugi
veakood maha lastud loomulikult!

Mis sest maha kustutamisest kasu on?
Need peab maha lugema ning siia kirjutama.
Tsitaat:
wg sai maha krutitud kolle külest kui sumpsi sai keevitatud!
ja wg vedru pole näppinudki
orig digi näiduk näitab ja näitas ennem ka midagi 1.5bar kanti!
see pidigi teivast ju panema

Kompu näitab absoluutrõhku. Kui seal on näit 1.5, siis on ülerõhku 0.5 bari, ehk aju on avariirežiimis.
Loe veakoodid ning kirjuta siia, siis oskab sind keegi ehk aidata ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 20.12.10 15:54 Tsiteeri


hmm no see viga mis ajus oli oli ka ennem seda puterdamise jama. ktsiga tööl vaadatud ja rpm sensor signaal vale!
tühikäiguga seisab ees 0.3/0.4!
külma mootoriga kiirendab ilusti kuni 1.7/1.8bari
soojaga puterdab kui jõuab ca 1.5 juurde, gaas maha,ja peale uuseti kiirendab normaalselt edasi... nagu jätaks 1.5 peal vahele v midagi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 20.12.10 16:32 Tsiteeri


Poolid. Rõhu all ei toimeta kuumenedes. Üks variantidest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.10 17:29 Tsiteeri


Proovime kirjapildile rohkem rõhku panna.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 20.12.10 20:05 Tsiteeri


tähelepanek!
1. kogu aeg nii ei käitu (näiteks esimese käiguga või kui kiirendad järjest mitu käiku lõpuni!)
2. 3/4 gaasiga või veidi enam nii ei tee
pigem juhtub puterdamist nii kui sõidan rahulikult 50ga 3nda käiguga ja panen gaasi põhja! siis selline tunne et 3000 pöörde kanti oleks piiraja
ja rõhk läheb 1.7/1.8 peale ilusti (ehk siis 0.8 bari)?
Ühesõnaga jube raske on seletada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.12.10 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kivimugi
tähelepanek!
1. kogu aeg nii ei käitu (näiteks esimese käiguga või kui kiirendad järjest mitu käiku lõpuni!)
2. 3/4 gaasiga või veidi enam nii ei tee
pigem juhtub puterdamist nii kui sõidan rahulikult 50ga 3nda käiguga ja panen gaasi põhja! siis selline tunne et 3000 pöörde kanti oleks piiraja
ja rõhk läheb 1.7/1.8 peale ilusti (ehk siis 0.8 bari)?
Ühesõnaga jube raske on seletada :)

Kui sul näitab kompu ainult 1.7-1.8 bari siis on sul rõhuleke kuskil.
Alusta sellest. Korras stock masinal näitab 2.0 ning vahel korraks 2.1.

Kui rõhuleke likvideeritud, siis edasi võiks vaadata süütepoole, kui probleem veel alles on.
Stock mootoriga rõhulekke korral on sul fuel cut lihtsalt, muud midagi.

Survesta sisselaset, otsi kõik augud üles ja tee korda, siis kaob ka üsna suure tõenäosusega fuel cut.
Chipitud autodel on fuel cut palju kõrgemale tõstetud, neil lekke puhul reeglina lihtsalt jõudu ei ole. Stock softis aga rõhulekke puhul sekkub piiraja kiiremini.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 21.12.10 06:09 Tsiteeri


selge tänud!
süütepoolide juhtmestiku tegin korda juba! kuigi pean korraliku testri otsima kuna takistust näitas peale uute juhtmete vedamist külmana 1.5 ooomi kõik poolid!
üks asi veel . ei hakka uut teemat tegema aga jube kehvalt puhub sooja. ainult hoides pöördeid ca 2000 siis puhub normaalselt sooja õhkul. Tühikäigul suht jahe!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.12.10 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kivimugi
ei hakka uut teemat tegema aga jube kehvalt puhub sooja. ainult hoides pöördeid ca 2000 siis puhub normaalselt sooja õhkul. Tühikäigul suht jahe!


Salongi soojendusradikas on omaaja ära elanud.:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 27.12.10 19:29 Tsiteeri


niisiis !
katki oli bypass ja see sai vahetatud audi tt oma vastu!
lisaks siis veel uuesti survestatud ja mõni pisileke veel korda tehtud!
probleem ikka endine!
esimese ja teise käiguga viga pole! rõhk korras 1-1.1 bari , aga 3-6käiguga ikka cutib!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.12.10 21:13 Tsiteeri


Siis poole kontrollima. Rõhk tundub nüüd okei.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 28.12.10 06:28 Tsiteeri


keegi tallinnas mingi raha eest poole sooviks laenata prooviks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 28.12.10 06:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kivimugi
niisiis !
katki oli bypass ja see sai vahetatud audi tt oma vastu!
lisaks siis veel uuesti survestatud ja mõni pisileke veel korda tehtud!
probleem ikka endine!
esimese ja teise käiguga viga pole! rõhk korras 1-1.1 bari , aga 3-6käiguga ikka cutib!


Mõni post tagasi mainiti ka kirjapilti? Edu vea tuvastamisel! ;)


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 28.12.10 08:46 Tsiteeri


Tundub et pikka aega vigane bypass on õhulugejale viga teinud!
Võtsin õhulugeja pistiku lahti ja proovisin sõita ning viga enam ei esinenud!
Tühikäik oli ka korras ja auto välja ei surnud, kuigi check engine põles!
Pistiku tagasi ühendades kustus tuli ja puterdamine tuli ka tagasi!

Õhulugeja teeb külma mootoriga imelikku käginat ka tühikäigul töödates!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.12.10 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kivimugi
Tundub et pikka aega vigane bypass on õhulugejale viga teinud!
Võtsin õhulugeja pistiku lahti ja proovisin sõita ning viga enam ei esinenud!
Tühikäik oli ka korras ja auto välja ei surnud, kuigi check engine põles!
Pistiku tagasi ühendades kustus tuli ja puterdamine tuli ka tagasi!

Õhulugeja teeb külma mootoriga imelikku käginat ka tühikäigul töödates!

Kui sa õhulugeja tagant ära võtad, siis läheb auto aju avariirežiimi.
Seejuures ei arvestata suurt hulka teisi andureid.
Õhulugejat niimoodi ei diagnoosita.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.10 11:03 Tsiteeri


Tõmba õhulugeja pistiku tagant kummilutt maha ning mõõda sealt testriga ja töötava mootoriga nood asjad üle:
Pin 1 ja pin 5 vahel peab olema 12V toide (pin üks on see mis on auto nina pool, pin 5 on eelviimane salongi pool, pin 6 seal kõrval on tühi).
Kui see olemas, mõõda pin 1 ja 3 vahelt, tühikäigul peab siin olema ca 2,5V, nüüd vähehaaval gaasi juurde andes peab näit hakkama sujuvalt tõusma (max on 5V mida kohapeal samas eriti saavutada ei ole võimalik).
Mõõda nood asjad üle ja on asi selgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.12.10 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tõmba õhulugeja pistiku tagant kummilutt maha ning mõõda sealt testriga ja töötava mootoriga nood asjad üle:
Pin 1 ja pin 5 vahel peab olema 12V toide (pin üks on see mis on auto nina pool, pin 5 on eelviimane salongi pool, pin 6 seal kõrval on tühi).
Kui see olemas, mõõda pin 1 ja 3 vahelt, tühikäigul peab siin olema ca 2,5V, nüüd vähehaaval gaasi juurde andes peab näit hakkama sujuvalt tõusma (max on 5V mida kohapeal samas eriti saavutada ei ole võimalik).
Mõõda nood asjad üle ja on asi selgem.

Väga hea õpetus, aga max on siiski 5.67 volti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.10 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Väga hea õpetus, aga max on siiski 5.67 volti.

Hmm... ei vaidle vastu, tehasemanuaal mis minu käes on, väidab aga kuni 5V olevat :D
Too hetketeemas aga enam suurt rolli ei mängigi, kas on ta nüüd 5 või 5.67V


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.12.10 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Väga hea õpetus, aga max on siiski 5.67 volti.

Hmm... ei vaidle vastu, tehasemanuaal mis minu käes on, väidab aga kuni 5V olevat :D
Too hetketeemas aga enam suurt rolli ei mängigi, kas on ta nüüd 5 või 5.67V

Ei mängi jah.
Tehase manuaal on siiski vale selle koha pealt järelikult.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 28.12.10 19:00 Tsiteeri


tühikäigul 2.43v
gaasi andes kuni 4v kanti kohapeal!
Mõtlesin et äkki silencer mõjub halvasti kuna siiski viga tuli peale 3" sumpsi paigaldust,
aga viga ilma silencerita täpselt sama!

http://www.youtube.com/watch?v=0M9so1eyGsY
siin siis vea hääl :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.12.10 19:42 Tsiteeri


Siis on õhulugejaga ilmselt kõik korras.
Võiks lairibaga segu kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.10 19:48 Tsiteeri


Kunagi on sama nali olnud mul ühe teise autoga...küll mitte turbokaga, siis oli viga pihustite juhtmetes.
Heal diagnostikul on kaasaskantav oss ka olemas ja küll lõpuks asja välja otsib sul, mis sa vaevad ennast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 71.6% - SQL: 28.4%]