Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õlituli annab märku (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4407)
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 18:24 Tsiteeri
Õlituli annab märku



Tere

Otsest muret nagu ei olegi, auto sõidab nagu peab, aga viimasel ajal on hakanud häirima õlitule vilkumine väikestel kiirustel ja madalatel pööretel.
Õlitase on normis, aga vahetevahel annab märku armatuuris vilkuv õlikannuke. Kui püürdeid lisada kiirendamisega maanteel, siis see kaob ja ei näita ennast ka terve päeva jooksul, kui sõitmist palju.
Hetkel ei ole võimalik veakoode lugeda, aga ehk oskab keegi juba ette aimata, mis võib autol viga olla ? Mõni andur või ehk midagi hullemat ?

Suured tänud ette :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 18:28 Tsiteeri


Täpselt sinu pakutud variandid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.01.11 19:13 Tsiteeri


Mis auto?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wilba
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 06.01.11 19:17 Tsiteeri


Äkki piisab õli ja filtri vahetusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis auto?

Vabandused, autoks on:
Audi S4 AAN

Keegi ilmaennustaja jõudis juba hirmutada õlisurve probleemiga, on see reaalne ?

Aitähh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.11 19:48 Tsiteeri


Mõõda õlirõhk ära enne kui hilja on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 20:13 Tsiteeri


S4'l on originaalis olemas ju õlirõhu näidik. Või see ei toimi sul?


Ehitustööd - www.hyte.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 06.01.11 20:22 Tsiteeri


Ek see madal õlirõhk hakkabki endast kõigepealt kuuma mootoriga tühikäigul töötades märku andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 06.01.11 21:02 Tsiteeri


Ilmselt andur kutu. Ühe täpselt samade sümptomitega S4 viga lahenes peale anduri vahetust, kuna meh. kellaga mõõtes oli kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lauri
S4'l on originaalis olemas ju õlirõhu näidik. Või see ei toimi sul?

Ölirõhu näidik oleks just kui ok.
Tühikäigul on seal ca 2.5 peal ja pöörete tõusmisega tõuseb ka 5-ni välja suht koheselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kivimugi
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1.8t A4b5

postitati 07.01.11 08:52 Tsiteeri


mul oli sama viga ja tuli välja et õlirõhu anduri klemm oli suht kehvasti küljes!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.01.11 09:55 Tsiteeri


Ühe otsaga andur, pane uus, ja korras, hind alla 50 eegu oli vanasti. Seda seljuhul kui mehaaniliselt rõhk ok.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.11 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Ühe otsaga andur, pane uus, ja korras, hind alla 50 eegu oli vanasti. Seda seljuhul kui mehaaniliselt rõhk ok.

Endal ka nüüd see jama. Kus see andur asuda võiks?


Ehitustööd - www.hyte.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.11 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lauri
Endal ka nüüd see jama. Kus see andur asuda võiks?

Sai nüüd lõpuks soetatud see jubin ja sama probleemi ees :P
Ehk keegi viitaks ?

Aitähh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.01.11 18:27 Tsiteeri


Sisselaske kollektori all, veesärgi juures õlirõhu andurid - ligipääs võrdlemisi nadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.11 14:56 Tsiteeri


Loodetavasti võib selle teema lõppenuks lugeda, õlivahetus tehtud ja see andur vahetatud.
Anduri asukoht on sisselaske kollektori all, peaaegu keskel, kui kollektorile ülalt alla vaadata. 2 andurit seal, alumine on see ühe pinniga andur, mis siis armatuuris tulukesena märku annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 23.02.11 16:10 Tsiteeri


Minu autol jälle vastupidi probleem, õlikannuke lööb põlema töösooja mootoriga pikalt 95'ga sõites, põleb paar sekundid ja piiksub kolm korda ning siis kustub ära. Mõne kilomeetri järel teeb sama pulli(tegemist Minicheckiga kelladega). Nüüd viimased päevad ei ole üldse vilkunud. Õlirõhu mõõtsin mehhaanilise kellaga ära: tühikäigul 1,5-1.8 pööretel kuni 4,5. Veel täheldasin seda, et armatuuris olev õlirõhu lisakell on hakanud vähem näitama, kui tegelikult surve on, enne näitas sama mis mehhaanilisel, nüüd aga tühikäigul 0.7-0.8 ja pööretel 2.0-2.5 bar ning enam üle selle ei lähe, ilmselt siis see suur kahe otsaga andur kutu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 23.02.11 20:40 Tsiteeri


Omal ka taoline jama olnud. Nimelt hakkas sooja mootoriga õlituli põlema pöörete vahemikus 1000-2000.
Asi sai lahenduse õlifiltri vahetusega, ei tea mis sellel filtril viga hakkas, oli teine vaid 6000km peal olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.11 14:05 Tsiteeri


Tundub, et meie autol siiski probleem ei lahenenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 09.03.11 20:28 Tsiteeri


Minul lahenes õlisurve probleem filtri vahetusega. Vana filter oli mingi MFilter vms, ja uueks filtriks läks saksa toodang Meat Doria. Vana filtri lõikasin rellakaga lahti, element oli umbselt paksu musta löga täis. Ometi vahetan õli ja filtrit iga 10000km tagant, kui mitte tihedamini. Eelmine filter oli sõitnud BP visco 3000 õliga täpselt 5500km. Soovitan soojalt, kellel siin õlisurve jamama hakkab filter kohe ära vahetada. Seega praeguseks minu mure murtud, nüüd tühikäigul õlisurve 2.0bar ja pööretel 4.7bar armatuuris oleva originaalkella järgi. Ilmselt on see filtri ummistumine ja ka klapi purunemine/avanemine tingitud siin suurtest külmadest, kas korjas kondensi täis või oli õli liialt paks filtrile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.11 20:15 Tsiteeri


Kas seda tulf kuidsgi ellimineerida ei anna, pean silmas lihtsat moodust miskisugust ?
Mehhaanik arvas, et see võib olla kellade enda mingi mikroprotsessori viga, mid eeldaks selle vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 19.03.11 20:28 Tsiteeri


Pole seal enamasti mingit prose viga. Vii kellad mõne elektrooniku kätte ja joodavad üle. Üsna kindlasti on mure pärast kadunud. Been there, done that. Korduvalt.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.11 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Pole seal enamasti mingit prose viga. Vii kellad mõne elektrooniku kätte ja joodavad üle. Üsna kindlasti on mure pärast kadunud. Been there, done that. Korduvalt.

Samas oleme täheldanud, et esimese 5km sõidu puhul ei juhtu midagi, peatus/pood/uus käivitus ja siis hakkab see jama pihta. Ei oska kuidagi loogiliselt ka välja nuputada, mis seda anomaaliat võiks tekitada.
Oskad ehk täpsemalt öelda, mis osa täpsemalt ülejootmist vajaks ?
Aitähh.

Edit:
Täna õhtune "progress"
Võeti armatuur lahti ja liigutati pistikuid ja pandi sama targalt tagasi.
Kui enne seda protseduuri hakkas õlituli alati põlema/vilkuma ca 3-4 sek peale süüte sisse keeramist, siis peale juhtmete l(k)iigutamist täna enam mitte. Homme annan teada, kas ka sõidu ajal see viga kadunud on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sline4
huviline



Registreerunud 15.06.08
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.11 23:15 Tsiteeri


Meie juhtumi puhul on nüüd 100% kindel, et tegu on/oli armatuuri taguse pistiku või sealsete kontaktide veaga.
Kas oli natuke lahti põrunud teine, on seal mõni ühendus lahti kulunud, aga see liigutamine aitas ja mitte 1 kord, teisel korral on vaiki jäänud see tuluke. Elektrooniku juurde peatselt tee nüüd.
Kusjuures, signalisatsioon on meil selline, mis teisest nupust ka aknad suleb, kui õlituli võlus ja trikke tegi, siis ka see akende protseduur ei toiminud nagu peaks. Pidi korra signalisatsiooni peale panema, korraks maha ja uuesti peale, alles siis läksid aknad ülesse, nüüd lähevad esimese korraga. Kuidagi seotud kogu see teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]