Teema ülevaade |
PPiip
|
postitati 18.02.19 11:35 |
ABS on nimelt järelt ära võetud. Siis on vähemalt ühtlane nelivedu pidevalt järel- muidu hakkab haldex/ESP veidrusi tegema. Ilma ABS-ita 50:50 vedu
koguaeg järel.
Näiteks kurvis gaas põhjas/külg ees, kui ESP väljas- hakkab see ikkagi tööle. Ilmselt tajub, et midagi liiga valesti.
Rehvid kõik uued, sama suurusega.
|
TiitR2
|
postitati 18.02.19 11:14 |
Mul 4-motion vw-l hakkas juba sellega rehvi kontrolli tuld põletama, kui 1 rehv 4-st oli rohkem kulunud, võrdse jäägiga rehvid alla ja vaikus majas.
|
PPiip
|
postitati 18.02.19 11:02 |
Natuke uurimist, ja enam-vähem tulemus on olemas.
Ees rehvirõhk oli juba eelnevalt madalam, kuid võtsin esistabika ka lahti ning see mõjus päris palju. On piisavalt ülejuhitav nüüd.
Tagasipöördeid teha küll ei saa, kuid muus osas okei- ABS kaitse väljas= käsipidurit tõmmata ei saa, sest tõmbab esimesed ka blokki.
|
Black
|
postitati 28.01.19 10:20 |
Ratta ümbermõõte-läbimõõte ei soovita keskdifri tervise huvides erinevateks muuta, pigem tuleks muuta rataste haardumisvõimet. Suvel asfaldil pannakse
rinkal alajuhitavuse vähendamiseks ette tagumistest laiemad rehvid, talvel pole laius ja haarduvus paraku päris lineaarses suhtes. Pane tagarehvidesse
vähem ja/või lühemad naelad.
Kõrgem rehvirõhk vähendab ka kontaktpinda ja haarduvust.
|
kuno666
|
postitati 05.01.19 22:25 |
Ilmselt selline lahendus ei tööta kuna abs saab aru ,et ratta kiirused on erinevad ja hakkab veojõuga jamama. Selle välja lükkad eks siis hakkab seda
mehaanilist osa lõhkuma. Haldex tahab lihtsalt rohkem pööret saada ja mootori pöörded peavad olema vähemalt 1000rpm-i siis ta töötab alla selle
lõkatakse tagasild tagant ära .
|
PPiip
|
postitati 05.01.19 21:49 |
Tekkis mõte, et alajuhitavust veidi vähemaks saada et paneks ette veidi väiksemad rehvid.
195/55- ette
195/65- taha
See combo oleks kasutusel ainult lume/jäärajal.
Seega tekib 2 küsimust- Kas sellest oleks kasu? Ja kui on kasu- siis kas see rikub miskit ära?
2002 A3
|