Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kresetnjak

 postitati 19.03.20 13:20
Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariirežiimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha :D Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest autost.


Hetkel laeb ilusti jah 14.2v
Ja nagu ma aru sain kustutati ka kõik veakoodid ära.
VIP

 postitati 19.03.20 09:14
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariirežiimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha :D Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest autost.
Elxx

 postitati 19.03.20 09:08
Tsitaat:
Algselt postitas: kresetnjak
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.

Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist?



2018 sõitsin sama probleemiga aku tühjaks, käigukast läks avariireziimi jne, miski 8v jäi akusse. Tunnikese sai laetud ja sõitsin töökotta, midagi kasti töös küll ei muutunud.
kresetnjak

 postitati 19.03.20 08:37
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.

Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist?
Jann

 postitati 19.03.20 08:10
Kui ei taha originaalile raha kulutada, osta aerost 15 evro eest suvaline interface ja tõsta harjad ümber. Samas on neil poolemilli pillidel geneka ankur ka selliste vagudega, et pane või kartul maha. Pigem juba korralik remont teha.
teet82

 postitati 18.03.20 20:11
Kui muu korras, siis võib ka lihtsalt mõõdu järgi harjad osta ja uued asemele joota. 3.0TDI ei pea selleks generaatorit isegi maha võtma, võimalik ära teha kui mootoripadi ja kandur eest võtta ja pingeregulaator välja.
quattrodiisel

 postitati 18.03.20 15:41
Soovitan soojalt oem pingeregulaatorit kasutada vältimaks hiliseimaid probleeme.
kresetnjak

 postitati 18.03.20 09:44
Jah. Laadimisvooli oli vaid 11.4V
Juu siis harjad läbi ikkagi. Viin siis soovitatud Lubja tänava carsmarti ta ja eks siis kuuleb täpsemalt.
Tänud kaasamõtlejatele. Ja soovitustele.
kresetnjak

 postitati 18.03.20 09:04
Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub.


Lähen mõõdan ära asja. Kumb täpsem on kas kapoti alt klemmidelt või aku pealt mõõta?
kresetnjak

 postitati 18.03.20 09:01
Tsitaat:
Algselt postitas: IvarV
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode.


Jah kõik sai õpetatud.
VIP

 postitati 18.03.20 08:30
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub.
A4TQ

 postitati 18.03.20 08:29
Geneka harjad tõenäoliselt otsas.
Siis teeb tavaliselt nii.
Generaator tehakse korda Pärnus:
Lubja 48A
Telefon: 443 3371
Carsmart
IvarV

 postitati 18.03.20 08:09
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode.
kresetnjak

 postitati 18.03.20 06:04
Terve.
Hommikul tööle sõites aku tuli põles ja siis kustus ära ja nii tegi ta terve tööle sõidu.
Aku välistaksin kuna uus aku peal. Kas viitab genekale või mingile massijuhtmele?
Kui keegi sarnase jamaga kokkupuutunud siis oleks tänulik mõne soovituse eest ennem kui kohe genekat vahetama kukub.
Tänud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]