Teema ülevaade |
kresetnjak
|
postitati 19.03.20 13:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariirežiimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest
autost. |
Hetkel laeb ilusti jah 14.2v
Ja nagu ma aru sain kustutati ka kõik veakoodid ära.
|
VIP
|
postitati 19.03.20 09:14 |
Sel hetkel kui vool nõrk, siis võib jah avariirežiimi minna. Üldse võib siis auto igasugu pulli teha Nüüd, kui laadimine korras, siis võiks ilusti edasi toimetada. Veakoodid võiks muidugi ära kustutada tervest
autost.
|
Elxx
|
postitati 19.03.20 09:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.
Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist? |
2018 sõitsin sama probleemiga aku tühjaks, käigukast läks avariireziimi jne, miski 8v jäi akusse. Tunnikese sai laetud ja sõitsin töökotta, midagi
kasti töös küll ei muutunud.
|
kresetnjak
|
postitati 19.03.20 08:37 |
Sai siis eile tehtud asi.
Harjad, laager ja rootor(kui ei eksi). Öeldi et päris otsas olid asjad seal ikka. Hetkel igatahes toimetab.
Küsimus veel et kui ikka voolu oli vaid 11.4v siis mõjutab see kuidagi ka käigukasti toimimist?
|
Jann
|
postitati 19.03.20 08:10 |
Kui ei taha originaalile raha kulutada, osta aerost 15 evro eest suvaline interface ja tõsta harjad ümber. Samas on neil poolemilli pillidel geneka
ankur ka selliste vagudega, et pane või kartul maha. Pigem juba korralik remont teha.
|
teet82
|
postitati 18.03.20 20:11 |
Kui muu korras, siis võib ka lihtsalt mõõdu järgi harjad osta ja uued asemele joota. 3.0TDI ei pea selleks generaatorit isegi maha võtma, võimalik
ära teha kui mootoripadi ja kandur eest võtta ja pingeregulaator välja.
|
quattrodiisel
|
postitati 18.03.20 15:41 |
Soovitan soojalt oem pingeregulaatorit kasutada vältimaks hiliseimaid probleeme.
|
kresetnjak
|
postitati 18.03.20 09:44 |
Jah. Laadimisvooli oli vaid 11.4V
Juu siis harjad läbi ikkagi. Viin siis soovitatud Lubja tänava carsmarti ta ja eks siis kuuleb täpsemalt.
Tänud kaasamõtlejatele. Ja soovitustele.
|
kresetnjak
|
postitati 18.03.20 09:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V
võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub. |
Lähen mõõdan ära asja. Kumb täpsem on kas kapoti alt klemmidelt või aku pealt mõõta?
|
kresetnjak
|
postitati 18.03.20 09:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: IvarV
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode. |
Jah kõik sai õpetatud.
|
VIP
|
postitati 18.03.20 08:30 |
Panused paneks genekale. Aga enne vahetama hakkamist, mõõda laadimine ära. Ilmselt on nii põleva kui mittepõleva akutulega see liiga madal. 14.x V
võiks olla. Enamasti ca 12V juures aku tuli vahel põleb, vahel kustub.
|
A4TQ
|
postitati 18.03.20 08:29 |
Geneka harjad tõenäoliselt otsas.
Siis teeb tavaliselt nii.
Generaator tehakse korda Pärnus:
Lubja 48A
Telefon: 443 3371
Carsmart
|
IvarV
|
postitati 18.03.20 08:09 |
Kas uus aku autole tuttavaks ka tehtud?
Eelkõige viitab sellele, et loe kaabliga veakoode.
|
kresetnjak
|
postitati 18.03.20 06:04 |
Terve.
Hommikul tööle sõites aku tuli põles ja siis kustus ära ja nii tegi ta terve tööle sõidu.
Aku välistaksin kuna uus aku peal. Kas viitab genekale või mingile massijuhtmele?
Kui keegi sarnase jamaga kokkupuutunud siis oleks tänulik mõne soovituse eest ennem kui kohe genekat vahetama kukub.
Tänud.
|