Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaits196

 postitati 31.05.23 20:01
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Kui kaitsmete kallal on käidud, siis tuleks üle vaadata kaitsmed SF5, SF6 ja SF7, mis on vastavalt 20, 10 ja 20A kaitsmetega. Viimane ei pruugi olla kohane, olenevalt kas autol on el. tagaluuk või mitte. Kaitsmekarp SF on pagasiruumis paremal.

Muideks see, et komfortplokk nuriseb vasaku poole toitevoolu puudumisest on otsene põhjus miks vasakul tagumised tuled ei põle. Kui SF5 kaitse terve aga +12V peal pole, siis tuleb kontrollida samas kaitsmekarbis 60A sulavkaitset S132.


Tånud kaasamøtlejatele.asi korras.
Probleem sai alguse sellest,et talvel hakkasin tagaklaasisoenduse mittetøøtamise pøhjust otsima ja sai kaitsmeid nåpitud. Sai køi katted tagaluugilt ka nyyd alles maha vøetud,tuledega jamades ja selguski,et soenduse yhe poole juhe lahti yldse :(, kontakst murdunud.
Aga tulede pøhjuse leitsin tåna ja :D:D selleks oligi puuduv kaitse vasaku comfort osale. Krt,kuidas selle vasakule panin,ei tea:D:D
Tegijal ikka juhtub,pool aastat oli ilma tuleteta
Rix

 postitati 30.05.23 22:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits196
Mul on just vastupidine soov. Ehk siis kåru pistikult vøtan voolu ja vean uue pistikuga tagatulle. Eemaldades eelnevalt køik sissetulevad juhtmed,et tagasi vool ei låheks sinna comfort blokki


Kas sellise aretuse asemel ei oleks lihtsam kusagilt mingi selline asi kasutatult ligi võtta ja siis hiljem kasvõi maha müüa, kui endal kasutust ei leia?
Ei peaks hakkama midagi aretama ja kellelgi ei tohiks kobisemist ka olla, kuna tuled on tubleeritud.

https://cdn.autocontent.lv/media/catalog_cache/1800x1800/Catalog/Product/THULE/9502/b76_69_9502-3.png
siLc

 postitati 30.05.23 14:52
Kui kaitsmete kallal on käidud, siis tuleks üle vaadata kaitsmed SF5, SF6 ja SF7, mis on vastavalt 20, 10 ja 20A kaitsmetega. Viimane ei pruugi olla kohane, olenevalt kas autol on el. tagaluuk või mitte. Kaitsmekarp SF on pagasiruumis paremal.

Muideks see, et komfortplokk nuriseb vasaku poole toitevoolu puudumisest on otsene põhjus miks vasakul tagumised tuled ei põle. Kui SF5 kaitse terve aga +12V peal pole, siis tuleb kontrollida samas kaitsmekarbis 60A sulavkaitset S132.
rocket

 postitati 29.05.23 20:57
Need toited on punaste jämedate juhtmetega ploki mustas 10-pinnises pistikus.
Kaits196

 postitati 29.05.23 19:01
nyyd sain siis sellise vealogi Eks ta oli palju pikem,aga huvitab see. kuskohast ma tal sea terminal 30 otsin?


Address 46: Central Conv. Labels: 4F0-910-289.lbl
Part No SW: 4F0 910 289 H HW: 4F0 907 289 H
Component: Komfortgeraet H27 0220
Revision: 02200027 Serial number: 01123833190000
Coding: 0131717
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 2F670D65BE066D1

6 Faults Found:
01699 - Motor for Central Locking; Hatch/Trunk (V53)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 26
Reset counter: 155
Mileage: 177868 km
Time Indication: 0
Date: 2022.11.30
Time: 13:53:56

01516 - Terminal 30; Left
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 250
Reset counter: 155
Mileage: 178591 km
Time Indication: 0
Date: 2022.12.29
Time: 15:16:37

02616 - Fuel Tank Cap; Unlock
007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 146
Reset counter: 137
Mileage: 178590 km
Time Indication: 0
Date: 2009.01.28
Time: 00:18:56

01501 - Bulb for Blinkers; Rear Left (M6)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 191
Reset counter: 155
Mileage: 178590 km
Time Indication: 0
Date: 2009.01.28
Time: 00:20:02

02615 - Fuel Tank Cap; Lock
007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 79
Reset counter: 137
Mileage: 178590 km
Time Indication: 0
Date: 2009.01.28
Time: 00:20:24

01565 - Luggage Compartment Light (W3)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 27
Reset counter: 155
Mileage: 179189 km
Time Indication: 0
Date: 2009.02.08
Time: 19:33:15
rocket

 postitati 29.05.23 14:12
Vana plokiga ei peaks seda jääma. Vana plokk on autoga tuttav.
Kaits196

 postitati 29.05.23 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui vahetasid ploki, siis rakendub Component Protection.
Pead Forssist läbi astuma ja laskma selle maha võtta.
Kui see aktiivne, siis ei tööta näiteks salongivalgustus jms.


Kas seda ise maha ei saa vcds ga ei saa?
Ja kas jååb component protection peale,kui panen vana bloki tagasi?
Praegu nåitas ka terminal 30 viga, ja 02095 pcomponent protection activ
rocket

 postitati 29.05.23 13:52
Kui vahetasid ploki, siis rakendub Component Protection.
Pead Forssist läbi astuma ja laskma selle maha võtta.
Kui see aktiivne, siis ei tööta näiteks salongivalgustus jms.
Kaits196

 postitati 29.05.23 12:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mis tuled taga? Kui led tuled, siis see ei õnnestu ja üleüldse väga halb mõte.


Yks riba on ledid,osad on pirnid. Halb møte kyll,kuid ilma vasakupoolsete tuledega ei taha 1000 km reisi ette vøtta ja veel låbi Stokholmi søit
On proovitud akuta olekut
Kaitsmed said yhekaupa vålja,ei låinud vahetusse.
Eelnevalt andis veateadet,et terminal 30 ja siis veel comfort blokk ,kuid eile teise blokiga seda teadet ei anna. Nyyd et pirnide viga-hakkan varsti kontrollima.
rocket

 postitati 29.05.23 09:43
Vaata kas mõnda kaitset valesse (tühja ilma juhtmeta) pesasse ei pannud. Või läksid suurema ja väiksema nominaaliga kaitsmed omavahel vahetusse.
siLc

 postitati 29.05.23 05:27
Kas aku korraks maha võtmist proovitud? Saab ehk komfortploki taas toimetama.
Jann

 postitati 29.05.23 04:12
Mis tuled taga? Kui led tuled, siis see ei õnnestu ja üleüldse väga halb mõte.
Kaits196

 postitati 28.05.23 19:00
Mul on just vastupidine soov. Ehk siis kåru pistikult vøtan voolu ja vean uue pistikuga tagatulle. Eemaldades eelnevalt køik sissetulevad juhtmed,et tagasi vool ei låheks sinna comfort blokki
siLc

 postitati 28.05.23 16:33
C6 ja edasi on tagatuledest käru tulede jaoks voolu võtmine äärmiselt ebasoovitav tegevus. Need asjad, mis kirjelduse järgi ei tööta, on käitatavad sama komfortbloki (BCM2) poolt, mis käitab ka tagatulesid. Kui tulede ahelatesse lisada täiendavaid tarbijaid, võib see üsna tõenäoliselt BCM2 segi ajada ja saate armatuuri tulede veateateid.

Käru tulede jaoks tuleks teha korrektne käru elektriploki paigaldus, mis ei puutu tagatulesi ja saab voolu ning vajalikud signaalid auto käitsmeplokist ja andmesidevõrgust.
Kaits196

 postitati 28.05.23 12:37
Audi a6 c6 f4, kuna tagumine vasak pool ja luugi luku vool on køik kadunud( muidugi ka sisevalgustus,kuid see pole hetkel primaarne), siis soov teha kårupistikust yhendus tagatulle,et saaks autoga Eesti tulla ja seal siis diagnostika jne.
Probleem algas sellest,et yritasin tagaklaasi soendust kontrollida ja kogemata jåi syyde sisse,kui vøtsin møningaid kaitsmeid vålja ja tagasipannes kløpsis releesid jne.
Veakoodid on ka sees,kuid praegu tåpselt ei måleta. Need saan hiljem panna siia

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 72.3% - SQL: 27.7%]