Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lunatic

 postitati 16.07.19 21:40
Kas suuremad tagasikutsumised mitte avalik info pole?
Mingi sait Euroopa kohta on näiteks: https://car-recalls.eu
USA ja UK recallid leiab veel kergemini.
Caesar

 postitati 16.07.19 20:03
Lihtsalt huvi pärast küsin, kas mõni töökoda (va. esindus) oskab ka tehase tagasikutsumisi kontrollida?
M.Jaaska

 postitati 03.07.19 16:05
EU seaduste järgi ei pea seda juba esinduses tegema. Küll peab see olema per.spec. tehtud.

See, et hiljem hakatakse kirtsutama silma garantii küsimustes on meie firmades kinni.
laurz

 postitati 03.07.19 13:45
Hmmm... Tegu oli toona RMK söidukitega.... Ilmselt siis riigi poolne kokkulepe.
Typhome

 postitati 03.07.19 13:31
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Tsitaat:
garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Täiesti vale! Ei pea käima esinduses, et garantii säiliks!
Kas on kolme aastaga midagi muutund?


https://tehnika.postimees.ee/417829/garantiiga-soidukit-voib-hooldada-ka-valjaspool-esindust
laurz

 postitati 03.07.19 13:29
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Tsitaat:
garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Täiesti vale! Ei pea käima esinduses, et garantii säiliks!
Kas on kolme aastaga midagi muutund?
KsenoonE

 postitati 03.07.19 12:39
Olgem ausad, garantii alt väljas pilliga esinduses hoolduses käimine on mõttetu
JaanK

 postitati 03.07.19 12:31
Tsitaat:
garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Täiesti vale! Ei pea käima esinduses, et garantii säiliks!
laurz

 postitati 03.07.19 08:53
Tsitaat:
Algselt postitas: lauriq
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Uuematel Audididel pole paberil hooldusraamatut.
Kes tahab saada el. raamatuse märkme, siis ei olegi väga valikut. Peale esinuduse on selline võimalis ka Forsil.
Kas teistel ka selline võimalus on(Differ, Vagrem, Flameko jne.)?

Sain ma õieti aru, et ka Forsil on ligipääs Audi elektroonilisele ajaloole ja nad saavad sinna ka täiendusi lisada nagu Audi esindus?

Hoolduste pakkumised erinevad enam kui kaks korda, mis on päris suur vahe sest teenuse sisu peaks ju sama olema (ülevaatus, õlivahetus, pidurivedeliku vahetus + muud pisitarvikud).
Lisaks on märgatav vahe ka selles kas lasta hooldus teha Tallinna, Tartu või Pärnu esinduses/töökojas.

Millest aga selline erinevus, et esinduse erinevates töökodades on sama töö peal erinev töömaht, 1.3 tundi vs 1.6 tundi, 0.4 tundi vs 0.5 tundi ja sisse kallatava õli hind 20% erinev.
Kas ühes töökojas ollakse hoolsamad, kulutatakse rohkem aega või siis teises töökojas töötavad kiiremad mehhaanikud?
Puhas kapitalistlik äri. Esindustes saab küsida hinda,sest garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D
lauriq

 postitati 03.07.19 08:03
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Uuematel Audididel pole paberil hooldusraamatut.
Kes tahab saada el. raamatuse märkme, siis ei olegi väga valikut. Peale esinuduse on selline võimalis ka Forsil.
Kas teistel ka selline võimalus on(Differ, Vagrem, Flameko jne.)?

Sain ma õieti aru, et ka Forsil on ligipääs Audi elektroonilisele ajaloole ja nad saavad sinna ka täiendusi lisada nagu Audi esindus?

Hoolduste pakkumised erinevad enam kui kaks korda, mis on päris suur vahe sest teenuse sisu peaks ju sama olema (ülevaatus, õlivahetus, pidurivedeliku vahetus + muud pisitarvikud).
Lisaks on märgatav vahe ka selles kas lasta hooldus teha Tallinna, Tartu või Pärnu esinduses/töökojas.

Millest aga selline erinevus, et esinduse erinevates töökodades on sama töö peal erinev töömaht, 1.3 tundi vs 1.6 tundi, 0.4 tundi vs 0.5 tundi ja sisse kallatava õli hind 20% erinev.
Kas ühes töökojas ollakse hoolsamad, kulutatakse rohkem aega või siis teises töökojas töötavad kiiremad mehhaanikud?
TiitR2

 postitati 02.07.19 20:00
Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
[
Kas on vahe esinduse ja mõne muu töökoha hooldusel, teoorias peaks nad ikka samu asju vaatama, hooldama?

Lisaks, mida selle hoolduse käigus välja vahetatakse, autoga tehakse?

Loomulikult on vahe selles kas lased hoolduse teha esinduses või mõnes muus kohas. Esinduses on alati värskeim ja täpseim info selle kohta mida peab konkreetse hoolduse käigus tegema. Hooldus ei ole lihtsalt mootori ja õli vahetus mootoris vaid päris suur hulk töö- ja kontrolloperatsioone selleks et tagada probleemivaba sõit autoga.

Kõik õige iseenesest, kuid näitena, et ostsin kunagi Amservist 3a. vanuse LC120-ne, millel kellal täpselt 103tuh. km ja garantii koos esimese omaniku liisinguga oli just läbi saanud ja sinna uue vastu vahetuseks tagasi toodud. Kätte jõudis 120tuh. hoole ja palusin Amservilt põhjaliku tööde ja kontrollide nimekirja sellele hooldusele (anti vägagi hea meelega ka kuni vist 280tuh.-ni brošüür paberil kaasa). Viisin auto ühte teise ettevõttesse, kes samuti Toyotsidega igapäevaselt kokku puutub ja lõin paberi letti, et tehke kõik ära, mida tehas ette näeb (kuni helisignaali ja akuklemmide kontrollini välja) ja tehtigi kõik, nagu esindus ette näeb...lihtsalt töö tunnihinne oli pea 2x odavam ja kuna garantii juba läbi, siis ei põdenud ka midagi. Õli kasutasid ka sama, mis Amserv, samuti käidi ja toodi näiteks supporti kolvitihendid Amservist.
230Ott

 postitati 02.07.19 19:54
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Sooviks ka infot selle kohta, loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui mõned küsimused küsin tema teemas. (Liisinguauto)

1. Saan aru, et õlivahetust võiks ju lasta teha klaasmajas või siis alternatiivina kuskil nende koostööpartnerite juures, puhtalt sellepärast, et hooldusajalukku jääks märge hooldusest. Kuidas on lood ülejäänud nipet-näpet asjadega, nt. filtrid, kojamehed, teiste vedelike vahetamine peale mootoriõli, üleüldised remonditööd, kas on mõtet iga asja pärast sinna minna ja maksta oluliselt rohkem, kui kuskil mujal?

2. Oletame, et viin auto 15 000km hooldusesse esindusse, siis nad ju ikkagi teevad vaid seda, mida omanik ütleb, või mismoodi see protsess välja näeb? Mina isiklikult leian, et kui esinduses üldse käia, siis vaid mootoriõli ja filtrit vahetamas ja seda ka vaid sellepärast, et hiljem näidata auto müümisel, et õlivahetused tehtud regulaarselt ja kaks korda tihedamini, kui ette nähtud tootja poolt.

3. Kas võib esindusse marssida ka enda õli ja filtriga või pole väga pointi?

Need küsimused siis C7 BiT kohta, ls:113K, täielik esinduse ajalugu.
Küsin lihtsalt sellepärast, et pole kunagi nii väikese läbisõidu ja korraliku ajalooga autot enne omanud, seega ei tea, kuidas ja kus hooldada. Põhimõtteliselt, kui õlivahetused teha esinduses ja kõik ülejäänud teha kuskil mujal, tsekid/arved alles hoida, peaks ju ok olema?


Sa võid ju lasta esinduses ainult mootoriõli vahetada aga ajalukku jäävad tehtud tööd ja kasutatud materjalid. Teadjam inimene loeb sealt ikka välja, et auto on hooldamata. Kui palju see mitmes kohas asjade tegemine siis odavam tuleb sellest kui lasta kõik asjad ühes kohas korraga ära teha? Kui sul selle auto korras hoidmine üle jõu käib võid mõne alternatiivse liikumisvahendi peale mõelda.
230Ott

 postitati 02.07.19 19:48
[
Kas on vahe esinduse ja mõne muu töökoha hooldusel, teoorias peaks nad ikka samu asju vaatama, hooldama?

Lisaks, mida selle hoolduse käigus välja vahetatakse, autoga tehakse?

Loomulikult on vahe selles kas lased hoolduse teha esinduses või mõnes muus kohas. Esinduses on alati värskeim ja täpseim info selle kohta mida peab konkreetse hoolduse käigus tegema. Hooldus ei ole lihtsalt mootori ja õli vahetus mootoris vaid päris suur hulk töö- ja kontrolloperatsioone selleks et tagada probleemivaba sõit autoga.
txxxl

 postitati 02.07.19 19:30
Uuematel Audididel pole paberil hooldusraamatut.
Kes tahab saada el. raamatuse märkme, siis ei olegi väga valikut. Peale esinuduse on selline võimalis ka Forsil.
Kas teistel ka selline võimalus on(Differ, Vagrem, Flameko jne.)?
Jann

 postitati 02.07.19 17:16
Oluline on valida üks, kindel ja pädev koht, kus tuntakse sind ja su autot. Teatakse margipõhiselt õigeid töövõtteid jne. Mingi asjatundmatu sepikoja süül näit. kõrgsurvepump koos pihustitega ära rikutakse, siis läheb jamaks ning näpuga näitamiseks. Ja see ei pruugi ilmneda kohe. Arvutivõimekus peab olema kindlasti ja see ei tähenda kaabli ning arvuti olemasolu, vaid oskamist. Kui sellist kohta lähedal pole, siis esindus ilmselt. Ise teen enamus asju oma kätega, hoolduskulud on naljanumber tegelt. Autot ei huvita ajalugu, vaid korralik ja pädev hooldus. Tore oleks ka tahtmine näha ja kuulata asju, mida sa ise ei oskagi tähele panna autot remonti viies.
Eero

 postitati 02.07.19 13:07
Ise käin oma C7'ga www.vagrem.ee ja ainuke vahe on ilmselt selles, et hooldusraamatus on vagremi tempel mitte Revali oma. Vagremmis saad kõik oma asjad tehtud ja kogemust on neil piisavalt. Mujal selle autoga käinud pole ja ei oska kommenteerida.
merchant

 postitati 02.07.19 12:54
Neil autodel peaks olema 15000 õlivahetus (oil change) ja 30000 hooldus (inspection)
Kui manuali olemas pole, ei tasu häbeneda ja võib esindusest küsida, mida mingi läbisõidu juures tehakse?
On ju suur vahe, kas teha 30000 või 120000 hooldus. Ilma korraliku hoolduseta saab neist varsti väga kulukat remonti nõudev auto :)
Sten_K

 postitati 02.07.19 12:40
Sooviks ka infot selle kohta, loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui mõned küsimused küsin tema teemas. (Liisinguauto)

1. Saan aru, et õlivahetust võiks ju lasta teha klaasmajas või siis alternatiivina kuskil nende koostööpartnerite juures, puhtalt sellepärast, et hooldusajalukku jääks märge hooldusest. Kuidas on lood ülejäänud nipet-näpet asjadega, nt. filtrid, kojamehed, teiste vedelike vahetamine peale mootoriõli, üleüldised remonditööd, kas on mõtet iga asja pärast sinna minna ja maksta oluliselt rohkem, kui kuskil mujal?

2. Oletame, et viin auto 15 000km hooldusesse esindusse, siis nad ju ikkagi teevad vaid seda, mida omanik ütleb, või mismoodi see protsess välja näeb? Mina isiklikult leian, et kui esinduses üldse käia, siis vaid mootoriõli ja filtrit vahetamas ja seda ka vaid sellepärast, et hiljem näidata auto müümisel, et õlivahetused tehtud regulaarselt ja kaks korda tihedamini, kui ette nähtud tootja poolt.

3. Kas võib esindusse marssida ka enda õli ja filtriga või pole väga pointi?

Need küsimused siis C7 BiT kohta, ls:113K, täielik esinduse ajalugu.
Küsin lihtsalt sellepärast, et pole kunagi nii väikese läbisõidu ja korraliku ajalooga autot enne omanud, seega ei tea, kuidas ja kus hooldada. Põhimõtteliselt, kui õlivahetused teha esinduses ja kõik ülejäänud teha kuskil mujal, tsekid/arved alles hoida, peaks ju ok olema?
SalmA

 postitati 02.07.19 12:17
Soovitan ikka esindust või Forss-i





SalmA
lauriq

 postitati 02.07.19 10:30
Tere,

Oskate soovitada head kohta (Tallinnas) kus hooldust teha, autoks A6 C7?
Kas on vahe esinduse ja mõne muu töökoha hooldusel, teoorias peaks nad ikka samu asju vaatama, hooldama?

Lisaks, mida selle hoolduse käigus välja vahetatakse, autoga tehakse?

Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.4% - SQL: 28.6%]